Madelene Hassa

Madelene Hassa

Madelene Hassa är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

Madelene Hassa har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 5.0. Madelene Hassa har haft 0 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

8 omdömen om Madelene Hassa

Sedan starten hos Reco 2017
Nina S

Vi är jättenöjda med Madelenes prestation, uppmuntran och stöd under hela den tiden vi skulle sälja vår lägenhet. Vi rekomenderar starkt Madelene till anndra att anlita henne som sin mäklare!

Rolf D

Affären är ännu inte slutförd, så ett slutomdöme är svårt att ge. Så här långt är det helt ok.

Andreas D

Madelene upplevs som en mycket seriös och duktig mäklare. Vi fick bra hjälp före, under och efter det att vi sålde vår lägenhet med allt från vad man ska tänka på till uppdateringar med information hela vägen. Jag kände mig väldigt bra bemött och högt prioriterad hela tiden. Kan varm rekommendera henne, både till den som ska sälja och den som ska köpa! Bra koll på området samt marknaden överlag. Bra information med uppdateringar på det sätt som passade mig bäst för stunden, (tele, sms, mail). Hjälp i frågor om det objektet vi skulle köpa (som såldes av annan mäklare). Proffesionellt rakt igenom.

Anne J

En sympatisk person och proffsig mäklare.Jättetrevlig att ha att göra med på alla sätt!

Ellen W

Madelene är proffsig, seriös och ambitiös. Allt vi som kund önskar oss i en mäklare. Sa jag att hon var flexibel och tillgänglig också? 😊

Hans Gustaf B

Mycket effektiv och lyhörd för mina önskemål som kund.

Tobias P

Heöt fantaftik och behjälpliga i alla situstioner. Jättebra,driven,trevlig. bara 5*

Linnéa B

Madelene var proffsig och väldigt trevlig att arbeta med!