Madelene Hassa

Madelene Hassa

Madelene Hassa är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

Madelene Hassa har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 5.0. Madelene Hassa har haft 0 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

8 omdömen om Madelene Hassa

Sedan starten hos Reco 2017
Nina S

Vi är jättenöjda med Madelenes prestation, uppmuntran och stöd under hela den tiden vi skulle sälja vår lägenhet. Vi rekomenderar starkt Madelene till anndra att anlita henne som sin mäklare!

Andreas D

Madelene upplevs som en mycket seriös och duktig mäklare. Vi fick bra hjälp före, under och efter det att vi sålde vår lägenhet med allt från vad man ska tänka på till uppdateringar med information hela vägen. Jag kände mig väldigt bra bemött och högt prioriterad hela tiden. Kan varm rekommendera henne, både till den som ska sälja och den som ska köpa! Bra koll på området samt marknaden överlag. Bra information med uppdateringar på det sätt som passade mig bäst för stunden, (tele, sms, mail). Hjälp i frågor om det objektet vi skulle köpa (som såldes av annan mäklare). Proffesionellt rakt igenom.

Ellen W

Madelene är proffsig, seriös och ambitiös. Allt vi som kund önskar oss i en mäklare. Sa jag att hon var flexibel och tillgänglig också? 😊