Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bålsta

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bålsta

www.lansfast.se
  • BadgeTwoYears
Ring 0171-591 00 Dela

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bålsta! Letar du bostad i Bålsta, Eneby, Kalmarsand, Nyby, Frösunda, Råby, Yttergran, Apalle eller Brunnstad med omnejd? Vi på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bålsta har många års erfarenhet inom mäklarbranschen. Är det dags att sälja eller köpa bostad så kan du enkelt...

31 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bålsta

Tobias A
Skrev om Malin Vesterberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bålsta

Mycket kunnig och trevlig. Vill verkligen sina kunders bästa.

Jenny J

Vi träffade Malin som köpare när vi funderade på att byta kommun. Hennes otroliga proffessionalitet i kombination med den familjära känsla hon utstrålade gjorde valet enkelt. Malin har alla kvaliteter man vill hitta i en mäklare; kunnig, snabb, serviceminded och känsla för vad som är viktigt för alla inblandade. Jag skulle varmt rekommendera Malin till alla som funderar på att sälja - eller köpa - bostad!

Karl L

Genomgående bra upplevelse, tydlig kring information om fastigheten. Uppdaterade löpande kring budgivning och aktuell status. Kan rekommenderas!

Erik B

Malin är en mycket professionell och skicklig mäklare. Med trygghet, värme, ärlighet och engagemang hjälpte hon oss genom hela processen från första möte till en genomförd affär med två nöjda parter (där vi var säljare av vår villa) Redan i första mötet fattade vi tycke för Malin och valet att anlita henne kom vi aldrig att ångra eller ifrågasätta. Hon jobbar med proffsiga partners och finns alltid med och stöttar - samtidigt som hon ger stort utrymme för oss som säljare att ta inflytande över processen så att vi alltid...

Anna M

Trevlig, tydlig och lätt att prata med. Professionell

Ulrika S

Malin, som vi anlitade för försäljning av vår villa, har från början till slut varit mycket aktiv, och väldigt tillgänglig för alla typer av frågor. Hon har direkt tagit reda på saker som kan ha varit oklara med myndigheter etc. Hon har också varit mån om spekulanterna, som kanske upplevt området som nytt, vad gäller skola, kommunikationer o.s.v. då hon har stor kännedom om hela kommunen. Jag vill verkligen rekommendera Malin Vesterberg, hennes engagemang är topp 10!!! med vänlig hälsning, Ulrika

Jenny J gillar detta
Sofie A

Malin, mäklaren man drömmer om. När allt är grymt skönt & jäkligt kul! Allt behöver inte vara så propert. Hon är fantastiskt Gör tråkiga stunder spännande, torka golv och fixa inför visning, det går som en dans när man skapar och skojar till det. Bjuder in kärlek. Det är Malin, REN Kärlek! TACK

Louise S

Proffesionellt och trevligt bemötande, tillgänglig och engagerad.

Robert P

En lyhörd person som lägger ned sin själ i din försäljning! Tack Malin!

Emil N

Super trevlig och bra att ha och göra med. Väldigt bemötlig och svarar alltid i telefon! Bra jobbat!

Lars A

Perfekt,, kunnig, glad med en glimt av framtiden hela tiden

Jonny S

Proffsigt och vänligt bemötande! Alltid ett glatt bemötande.

Ann-Sofie G

Blev mycket bra bemött. Kunnig och pålitlig, tycker inte jag kunde få en bättre mäklare för min försäljning av sommarstället.

Annika J

Svårt att sälja hus i dessa tider!! Vi erbjöds en helhet med besiktning, fotografering, där Malin var närvarande på båda. Hon såg till att vi tänkte på varje detalj som skulle tas med i det fina säljprospektet. Malin klev oss aldrig på tårna, utan var en fantastisk länk mellan oss och eventuella spekulanter. Malin är professionell, glad och hjälpsam. När frågor uppstått under vägen, har hon funnits där och i princip svarat omgående. Huset är sålt, och jag rekommenderar henne varmt.

Tony J

Samarbetsvillig,trevligt bemötande Och kunnig.rekomenderar henne starkt.

Sanja L

Positiv, erfaren , inger trygghet Mån om sina affärer och deras kvalitet

Erik J

Jag är mycket nöjd med Malin som mäklare. Hon var professionell, förtroendeingivande och tillmötesgående. Hon hjälpte mig på flera sätt genom hela köpet och hon får mina varmaste rekommendationer.

Lena E

Jätte gullig o trevlig , det kändes rätt från början . Sen har det varit tufft när marknaden har varit svår . Men hon peppade hela tiden 🤗

Marie B

Välkomnande, tydlighet och ärlighet. Kunnig i sin roll. Snabb återkoppling på frågor. Köpte en villa.

Lillemor R

Mycket bra ! Allt stämde med förväntningarna. Hittade en lägenhet.

Dan M

Jag är supernöjd med allt. Trevligt bemötande och enkel att tycka om.

Per M

Trevligt personligt bemötande, kunnig okomplicerad angagerad och omtänksam och hjälpsam alltid tillgänglig för frågor under denna process med bostadsförsäljning hon gjorde det där lilla extra över förväntan,.bra kommunikation.

Majvor T

Malin är en mycket engagerad o kunnig mäklare! Alltid nåbar , hjälpsam o kommer med bra tips för styling mm! Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår brors hus i Kivinge!

Janita W

Mycket trevlig och omhändertagande. Hon var snabb i sitt handlande. Gav svar på mina frågor. Kompetent och noggrann. Jag köpte en lägenhet.

Carolina B

Professionellt och kunnigt bemötande av Malin från första mötet. Tillgänglig för frågor och hjälp vid första husköpet vilket var väldigt betryggande.

Johanna S

Världens bästa mäklare , så genuin och trevlig! Rekommenderar henne starkt :)

Renée H

Har sällan träffat någon som Malin. Alltid varit positiv, kreativ och ställt upp på flera konstiga tider. Alltid funnits till hands och svarat på, ibland, underliga frågor. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekomendera denna energiska mäklare. Vi har nu sålt vår fastighet till ett ungt och mycket trevligt par som vi hoppas skall trivas

Maria S

Över lag bra energi. Det som drar ner betyget kraftigt är hanteringen vid budgivningen. Trots att vi var väldigt tydliga i vår kommunikation kring delar i budgivningen är vår uppfattning att Malin inte följde upp mot budgivarna kring efterfrågade klausuler med konsekvensen att vi förlorade pengar. Av den anledning kommer vi inte att rekommendera Malin/Länsföräkringar till någon annan

Svar från Malin Vesterberg

Hej! Jag tar till mig vad ni skriver. I denna budgivning frågade jag aktuell budgivaren med det högsta budet ett flertal gånger om hon hade lånelöfte, och att allt var klart med banken för en kontraktsskrivning, svaret var jakande från budgivaren. När kontraktsskrivningsdagen närmade sig bad jag denne budgivare att kontrollera så att allt var klart med banken, det är kotym att banken måste ju godkänna boendet, för då framtida utlåning av pengar. I detta fallet ställde då berörd bank ett nytt krav på budgivaren vilket gjorde...

Katja I

Jättebra stöd och kontakt hela tiden , positiv och uppmuntrande. Jag ville ha huset sålt så fort som möjligt och hon jobbade med det som mål under svår läge på fastighetsmarknaden.

Svar från Malin Vesterberg

Hej Katja och tusen tack för dina fina ord det värmer! Med vänlig hälsning Malin Vesterberg

Ibrahim P

Fantastiskt bra person mycket hjälpsam vi är mycket glad och mycket nöjd med köpet. Hoppades att alla mäklare skulle varit som henne.

Hej Ibrahim, Tack för dina fina ord, Med vänlig hälsning Malin Vesterberg

Ulf S

Engagerad och tydlig mot både säljare och köpare

Hej ulf, Tack för dina fina ord :) Med vänlig hälsning, Malin Vesterberg