Pernilla Berglund
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 49 kunder tycker om Pernilla Berglund

• Henrik W skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

2018-12-21

Trevlig och framåt, vi var helt med på vad vi köpte och skrev under för något. Bra jobbat! Läs mer
  • Lisa M skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

2018-12-20

Köpt bostadsrätt
    Bra bemötande, bra information och återkoppling av köpet
    Hade inte så stora förhoppningar men är nöjd med allt
    Supertrevlig och gott bemötande och omhändertagande av oss Läs mer
  • Rebecca B skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

2018-12-19

Väldigt bra, enkel kontakt. Allt gick utan problem när jag köpte min första lägenhet. Läs mer
  • Pedersen P skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

2018-05-31

Jag har sålt min bostadsrätt. Det jag uppskattade mest var genomgången med Pernilla innan försäljningen började. Hur allt planerades och strukturerades och informerades av Pernilla. Det jag också tyckte extra bra om var hennes återkoppling efter varje visning, på det sätt hon gjorde det och att hon gjorde det.
    Min totalupplevelse blev bättre än vad jag hade förväntat mig. Läs mer
  • Marita T
    Marita T skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

2018-04-20

Oengagerad under visning. Svår att få tag i för att lägga bud. Det resulterade i att säljaren sålde till dem som dom trodde lagt det första budet då vi inte ens fick tag på henne, trots att vårt bud var högre OCH vi hade dessutom kunnat tänkt oss en ännu högre summa än den vi egentligen vann budgivningen med. Tappade dock intresset att lägga ännu högre pga hennes oengagemang och brist på kommunikation. Läs mer
  • Tore H skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

2018-02-14

Pernilla var välorganiserad och det var enkelt att förstå affärens karaktär. Hon hade ett bra och trevligt bemötande samt att jag fick förtroende för henne. Upplägget kring köparen var bra planerat. Upplevelsen som kund var mycket bra - 5 stjärnigt! Läs mer
  • Madeleine W
    Madeleine W skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

2018-02-13

Min upplevelse av Pernilla som mäklare var ett proffs på alla punkter! Det finns inget negativ att säga. Hon var alltid tillgänglig, supertrevlig och kom med tips o idéer inför styling. Pernilla fick man förtroende för på en gång,. Henne kommer jag att anlita igen. Läs mer
  • Olle E
    Olle E skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

2018-02-13

Vi fick ett mycket bra bemötande av Pernilla, hon var alltid hjälpsam och såg till att vi kände oss trygga från visning till att vi flyttat in. Trevlig och förtroendeingivande! Läs mer
  • Anders S skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

2018-02-13

Mycket engagerad ,trevlig och saklig, fick svar på alla mina frågor direkt och även hjälpte hon till med alla våra funderingar som dök upp innan affären var klar.
    Har även hört av sig efteråt för att höra om allt var bra.
    Skulle varmt rekommendera hon till vänner och bekanta Läs mer
  • Margareta G skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

2017-12-15

Bemötandet och hjälpen vi fick var utmärkt och levde helt upp till våran förväntan. Läs mer

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

Andreas Sörlin