Pernilla Berglund

Pernilla Berglund

Pernilla Berglund är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

Pernilla Berglund har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Pernilla Berglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-05 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.7. Pernilla Berglund har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

49 omdömen om Pernilla Berglund

Henrik W

Trevlig och framåt, vi var helt med på vad vi köpte och skrev under för något. Bra jobbat!

Lisa M

Köpt bostadsrätt Bra bemötande, bra information och återkoppling av köpet Hade inte så stora förhoppningar men är nöjd med allt Supertrevlig och gott bemötande och omhändertagande av oss

Rebecca B

Väldigt bra, enkel kontakt. Allt gick utan problem när jag köpte min första lägenhet.

Pedersen P

Jag har sålt min bostadsrätt. Det jag uppskattade mest var genomgången med Pernilla innan försäljningen började. Hur allt planerades och strukturerades och informerades av Pernilla. Det jag också tyckte extra bra om var hennes återkoppling efter varje visning, på det sätt hon gjorde det och att hon gjorde det. Min totalupplevelse blev bättre än vad jag hade förväntat mig.

Marita T

Oengagerad under visning. Svår att få tag i för att lägga bud. Det resulterade i att säljaren sålde till dem som dom trodde lagt det första budet då vi inte ens fick tag på henne, trots att vårt bud var högre OCH vi hade dessutom kunnat tänkt oss en ännu högre summa än den vi egentligen vann budgivningen med. Tappade dock intresset att lägga ännu högre pga hennes oengagemang och brist på kommunikation.

Tore H

Pernilla var välorganiserad och det var enkelt att förstå affärens karaktär. Hon hade ett bra och trevligt bemötande samt att jag fick förtroende för henne. Upplägget kring köparen var bra planerat. Upplevelsen som kund var mycket bra - 5 stjärnigt!

Madeleine W

Min upplevelse av Pernilla som mäklare var ett proffs på alla punkter! Det finns inget negativ att säga. Hon var alltid tillgänglig, supertrevlig och kom med tips o idéer inför styling. Pernilla fick man förtroende för på en gång,. Henne kommer jag att anlita igen.

Olle E

Vi fick ett mycket bra bemötande av Pernilla, hon var alltid hjälpsam och såg till att vi kände oss trygga från visning till att vi flyttat in. Trevlig och förtroendeingivande!

Anders S

Mycket engagerad ,trevlig och saklig, fick svar på alla mina frågor direkt och även hjälpte hon till med alla våra funderingar som dök upp innan affären var klar. Har även hört av sig efteråt för att höra om allt var bra. Skulle varmt rekommendera hon till vänner och bekanta

Margareta G

Bemötandet och hjälpen vi fick var utmärkt och levde helt upp till våran förväntan.