Annette Nygren

Annette Nygren

Annette Nygren är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge

Annette Nygren har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-03 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.8. Annette Nygren har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

36 omdömen om Annette Nygren

Sedan starten hos Reco 2012
Ann-louise N

Varm, Lyhörd, duktig och alltid nåbar. Mycket angagerad!

Jenny G

Bra bemötande, väl förberedd vid första mötet vilket var avgörande för att vi valde Annette som mäklare. Bra genomförande, har överträffat våra förväntningar sammantaget. Rekommenderat Annette till andra.

Gunilla Ö

Mkt proffsig! Glad, omtänksam, förklarar bra, bra info under hela processen. Kan bara lovorda.

Lisbeth O

Hej Både jag och min make har ett enbart positivt intryck av Annette Nygren genom hela säljprocessen av vår bostadsrätt . Annettes kunskap om bostadsområdet och inhämtade kunskap om.bostadsrättsföreningen kändes tryggt. Vår uppfattning om Annette är att hon är mycket kompetent. Hon uppfattade snabbt våra önskemål kring försäljningen. Hon hade rätt känsla för värderingen av vår bostad. Allt flöt väldigt smidigt. Hon är dessutom en mycket behaglig person.Vi skulle gärna anlita Annette igen. Vårt betyg är förstås det högsta. Lisbeth och Sören

Johan J

Bra bemötande och proffsigt handhavande av hela affären.

Stefan K

Jag upplever Annette som mycket kunnig och alltid lika trevlig.

Jeanette P

Annette är mycket professionell,grundlig och engagerad med sitt personliga sätt. Trevlig bemötande och mycket kunnig. Fick mycket bra råd inför fotografering, visning och överlämnandet. Skötte budgivning och återkoppling på ett tydligt och bra sätt och resultatet var långt över vår förväntan! Annette är en mäklare man känner sig trygg med och vi kan varmt rekommendera henne.

Kicki L

Annette har på ett mycket professionellt och personligt sätt hjälpt oss med vår försäljning. Hon har alltid funnits till hands, oavsett tid eller dag, och varit nyckelpersonen till ett lyckat resultat. Annette känns, trygg, pålitlig, ärlig, kunnig och har en personlighet som passade oss perfekt!

Malin J

Annette har varit väldigt tillmötesgående, trevlig och lyhörd i vårt möte. Vi kunde inte ha köpt med en bättre mäklare! Så mån om både oss som köpare och om säljarna. Hon får 10+ av 10 av oss :) Snabb i återkopplingen, tydlig i sin kommunikation samt mån om att vi som köpare ska ha en förståelse för alla delar i köpet.

Camilla G

Anette Nygren Länsförsäkringar Haninge är proffsig och tillmötesgående.Rekommenderas varmt!