Lise Frank Ivarsson

Lise Frank Ivarsson

Lise Frank Ivarsson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge

Lise Frank Ivarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-02 och har fått 233 omdömen med ett betyg på 4.9. Lise Frank Ivarsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

233 omdömen om Lise Frank Ivarsson

Sedan starten hos Reco 2012
Joachim W

Sålt radhus åt oss för andra gången. Vi är mycket nöjda och skulle verkligen rekommendera Lise till andra!

Johanna D

Tack för en snabb, effektiv och trygg bostadsaffär.

Svar från Lise Frank Ivarsson

Tack själva! Hoppas ni kommer trivas i huset hela familjen. Med vänlig hälsning Lise med kollegor

Helena A

Ett mycket, trevligt, tydligt och professionellt bemötande. Nära och god kontakt och ett bra stöd och trygghet i samband med försäljningen.

Christel S

Lise utför sitt arbete proffessionalitet och utmärkt! Hon vet precis vad pratar om och får kunden att känna sig trygg, vi har haft Lise i alla år och kan varmt rekommendera henne till alla!

Emma R

Sjukt bra, lättsam rolig avslappnad och proffsig. Rekommenderar starkt till andra

Svar från Lise Frank Ivarsson

Hej Emma, tack för din fina recension. Härligt med positiva kunder såklart ?

Hans S

Allt har fungerat bra. Mäklaren har varigt profetionell och kunnig. Alla frågor har besvarats på ett bra sätt.

Jonas T

Trevlig. Positiv. Informativ. Lösningsorienterad.

Marko K

Professionell, vänlig och framförallt kunnig! Rekommenderas!

Svar från Lise Frank Ivarsson

Tack Marko! Hoppas ni kommer trivas i den fina bostaden.

Sophia E

Första gången vi köper bostad och det känns som vi inte kunde fått en bättre upplevelse. Lise är otroligt trevlig, proffsig och hjälpsam. Vi komma definitivt kontakta Lise igen vid nästa affär. Vi kunde inte varit mer nöjda.

Zandra N

Otroligt bra områdeskännedom och ger ett stort förtroende. Alltid återkopplat på frågor och vart hjälpsam. Till och med vart behjälplig med mitt husköp, trots att ansvarig mäklare inte va Länsförsäkringar och hon inte har haft någon egen vinning av det. Det kändes personligt och professionellt att sälja med Lise!