Håkan Korkmaz

Håkan Korkmaz

Håkan Korkmaz är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

Håkan Korkmaz har varit aktiv på Reco.se sedan 2011-07 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.7. Håkan Korkmaz har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

71 omdömen om Håkan Korkmaz

Sedan starten hos Reco 2011
Therese L

Jag har goda erfarenheter av att båda köpa och sälja bostadsrätt via Håkan. Han är lugn, trevlig, kunnig och tillgänglig för frågor. Trots att det varit en trög period på bostadsmarknaden lyckades han få lägenheten såld snabbt.

Vicky A

Jättetrevlig, pedagogisk, lugn och professionell mäklare! Rekommenderas varmt.

Svar från Håkan Korkmaz

Tack för rekommendationen Vicky. Hoppas du ska stortrivas i din nya, fina lägenhet. /Håkan

Gul Nur S

Håkan korkmaz är en fantastisk mäklare med god bemötande samt mycket god vägledning samt proffesionell. Håkan är mycket lugn och förklarar allt steg för steg han är den bästa mäklaren jag mött hittills under mina år. Länsförsäkringar är ett fantastisk företag bra jobbat och tack för hjälpen!

Svar från Håkan Korkmaz

Tack själv. Hoppas du ska stortrivas i lägenheten. Ni är alltid välkomna att höra av er. /Håkan

Ida P

Mycket nöjd, snabb respons, kunnig och väldigt trevlig.

Svar från Håkan Korkmaz

Ja, det blev en snabb och smidig affär för alla. Kul att ni är nöjda. Vi ses och hörs. /Håkan

Christine V

Vi anlitade Håkan för försäljningen av vår lägenhet då det var han som även sålde den till oss och vårt intryck av honom var både proffesionellt och effektivt. Håkan motsvarade även denna gång våra förväntningar och blir det tal om att sälja igen så kommer vi antagligen kontakta Håkan på nytt. Han svarade mot våra krav på en snabb affär och vi blev inte besvikna på priset!

Svar från Håkan Korkmaz

Tack för de fina orden och det fina betyget Christine. Det är ju lite trögt på marknaden men vi lyckades ändå få till en smidig affär. Känns extra kul att ni är nöjda med priset. Vi ses och hörs. /Håkan

Karla A

Håkan är en professionell och kunnig mäklare. Han har visat att han jobbar med stort engagemang och har en hög servicenivå på sina tjänster. Han hjälpte oss med att finna vår bostad på ett snabbt och smidigt sätt. Vi och säljarna av bostaden vi köpte konstaterade att han är verkligen rätt man på rätt plats. 6 stjärnor av 5 möjliga till Håkan för sin insats som mäklare i vårt bostadsköp! Tack Håkan!

Svar från Håkan Korkmaz

Stort tack Karla - både för betyget och för de fina orden. Känns kul att ni är nöjda med min insats. Hoppas ni ska stortrivas i er nya lägenhet. Vi ses /Håkan

Pernilla H

Jag blev väl bemött och fått en bra kontakt med mäklaren. Tillmötesgående och flexibel, trevlig och kunnig!

Tack för de fina betygen och orden Pernilla. /Håkan

Marc A

Lugn å påläst. Inte påstridig.

Tack för betyget Marc. Vi ses och hörs. /Håkan

Marie S

Håkan är en bra mäklare och en pålitlig. Han förklara noga och förståligt vad det innebar när det gällde avtalet.när vi köpte lägenhet av honom, är nöjd. Marie

Tack för det de fina orden. Mvh Håkan

Peter S

Bra bemötande och trevligt möte av Håkan. Sen under budgivning mm så gjorde han allt för att följa upp bud och maximera. Höll oss informerade på ett bra sätt. Ev något för postiv gällande tänkt slutbud men varje budgivning är ju olika och beroende av budgivare så skall inte klaga egentligen...fick förväntat pris till slut. Tar gärna och använder Håkan vid ett ev nästa tillfälle.

Svar från Håkan Korkmaz

Tack Peter. Det är som du skriver, dvs att mina förväntningar var lite högre men det handlar ju om tillfälligheter. Kul att vi fick ett bra pris till slut och att ni känner er nöjda.