11 rekommendationer

Andreas Olsson
en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Drottninggatan 10
652 25 Karlstad — Visa karta

Vad tror Andreas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 11 kunder tycker om Andreas Olsson

• Sara V
    Extremt hjälpsam och lösningsorienterad. Sålde lägenhet i annan stad än vad jag bor i och Andreas arbetsinsats har varit guld värd. Han engagerade sig och tog tag i problem som kom upp. Verkligen förtjänt av sitt arvode. Läs mer
    2017-12-12 Andreas O svarar Sara V
    Tusen tack Sara för ett fint omdöme och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Det glädjer mig att ni är nöjda med vårt samarbete och jag önskar er all lycka till i framtiden! Ha nu en riktigt fin och trevlig jul, hälsningar Andreas.
  • Tony J
    Fick ett mycket proffsigt bemötande såväl mot köpare o säljare. En bra mäklare Läs mer
    2017-12-11 Andreas O svarar Tony J
    Tack så hjärtligt för rekommendationen Tony! Hoppas du får en riktigt fin jul. Hälsningar Andreas Olsson Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
  • Camilla S
    Trevlig, och upplevdes som professionell och kunnig. Väldigt tillgänglig, vilket gjorde att jag kände mig trygg. Läs mer
    2017-12-08 Andreas O svarar Camilla S
    Stort tack Camilla för den fina rekommendationen! Har varit ett rent nöje att samarbeta med dig och jag hoppas att du kommer stortrivas i nya lägenheten. Ha en riktigt fin jul och ett gott nytt år! Hälsningar Andreas Olsson Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
  • Lina K
    Mycket nöjd! Superduktig mäklare! Kändes som han hade full koll på det mesta! Läs mer
    2017-12-08 Andreas O svarar Lina K
    Tusen tack för den fina rekommendationen Lina! Det glädjer mig att ni är nöjda med försäljningen. Hoppas ni får en riktigt fin jul och ett gott nytt år. Hälsningar Andreas Olsson Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
  • Urban J
    Andreas är en mycket bra, kompetent förmedlare med god social kompetens. Engagerad i både köpare och säljare. Han upprättade kontakten utan att verka påflugen för att få uppdraget och höll mig sedan informerad under hela uppdraget. Läs mer
    2017-10-02 Andreas O svarar Urban J
    Tack så hjärtligt för rekommendationen och för ett fantastiskt samarbete Urban! Har bara gott att säga om dig och det har varit ett rent nöje från min sida. Lycka till med allt i det nya huset så hörs vi och ses längre fram. Sköt om dig! Hälsningar Andreas
  • Jan J
    Duktig med ett trevligt bemötande. Läs mer
    2017-09-18 Andreas O svarar Jan J
    Tusen tack för att jag fick förtroendet att sälja er lägenhet! Och stort tack till rekommendationen, det har varit riktigt trevligt att samarbeta med dig och Lisbeth! Sköt om er så ses vi på tillträdet!
  • Ulla-britt N
    Trevlig bra återkoppling av försäljning och återkoppling av läget. Läs mer
    2017-08-14 Andreas O svarar Ulla-britt N
    Stort tack för rekommendationen Ulla-Britt! Det gläder mig att du är nöjd med din bostadsaffär. Ha en fortsatt trevlig sommar! Hälsningar Andreas
  • Joakim F
    Andreas var otroligt proffsig och tillmötesgående. Han hjälpte mig igenom min första lägenhetsförsäljning på bästa tänkbara sätt genom att vara tydlig vart i processen vi befinner oss och vad som händer här näst. Läs mer
    2017-08-11 Andreas O svarar Joakim F
    Tusen tack för rekommendationen och de vänliga orden! Jag är så glad att du är nöjd med affären och vårt samarbete Joakim. Önskar dig all lycka till i framtiden! Med vänliga hälsningar, Andreas.
  • Fredrik T
    Proffsig, Kunnig och otroligt Trevlig! Läs mer
    2017-08-11 Andreas O svarar Fredrik T
    Tack så hjärtligt för rekommendationen och för förtroendet att sälja din bostad Fredrik! Ett rent nöje att arbeta med dig.
  • Daniel E
    Proffsigt från början till slut. Kunnig, snabba gensvar på frågor även på helger. Mäklare i absolut toppklass! Vi är mycket nöjda. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-07-15 Andreas O svarar Daniel E
    Stort tack Daniel för rekommendationen! Det uppskattas verkligen! Ett rent nöje att arbeta tillsammans med dig också. Hälsningar Andreas.
  • Annika A
    Jag upplever Andreas som en mycket engagerad och tillförlitlig person. Han toppade min förväntan när jag 21.00 en lördag kväll på Hemnet såg den lägenhet jag sökte, sms:ade direkt. Andreas svarade mig omedelbart bums.
    Dagen efter drog vi igång hela processen med köp, försäljning av min befintliga lägenhet.
    Han återkommer hela tiden med den information jag är intresserad av, sakligt och trevligt. Det känns tryggt med Andreas.
    Han får till en upplevelse att jag är hans enda kund, just då, det är inget inlärt säjlsnack det är medfött, social, påläst och ger en bra känsla. Det är känslan och inte orden som blir det viktigaste. Läs mer
    2017-07-13 Andreas O svarar Annika A
    Tusen tack för din fina rekommendation Annika! Jag är så tacksam över att jag fått förtroendet att hjälpa dig med din bostadsaffär. Jag har bara gott att säga om dig också! Varma hälsningar från Andreas.
Amanda Nilsson
Kristin Bryntesson