Andreas Olsson
en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Drottninggatan 10
652 25 Karlstad — Visa karta

Vad tror Andreas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 28 kunder tycker om Andreas Olsson

• Fanny N
    Jag anlitade Andreas för att få hjälp att sälja min etta på Malmtorgsgatan i Klara. Från dag ett har Andreas agerat professionellt, alltid varit informativ och visat ett stort engagemang för bostadsaffären. Andreas besitter därutöver en väldigt stor kunskap, inte bara om bostäderna i Karlstad, men även marknaden i sin helhet. Andreas har alltid varit lyhörd för mina funderingar som säljare och tar väl hand om sina kunder vilket visat sig genom att han ständigt engagerar sig i såväl säljare som köpare. Detta har gjort att jag kunnat känna mig trygg genom hela köpprocessen, från förmedlingsavtal till kontrakt. Jag ger Andreas mina varmaste rekommendationer och kommer utan tvekan att ringa Andreas vid nästa bostadsförsäljning! Läs mer
    2018-09-24 Andreas O svarar Fanny N
    Tusen tack Fanny för att du gav mig förtroendet att få hjälpa till vid försäljningen av din fina lägenhet! Och tack snälla för det fina omdömet. Det glädjer mig att nöjd med vårt samarbete och jag önskar dig all lycka till framöver! Ha det bra så ses vi snart igen :)
  • Jan H
    Sålt lägenhet 123 kvm i Inre Hamn.
    Andreas är kunnig och förklarade förutsättningar och säljprocessen på ett pedagogiskt sätt.
    Dessutom lättillgänglig under hela processen. Läs mer
    2018-07-09 Andreas O svarar Jan H
    Hjärtligt tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen och tack för det fina betyget Jan! Ha en riktigt fin sommar så ses vi snart igen!
  • Johannes K
    Sålt min 1:a, god hjälp och bra bemötande! Läs mer
    2018-07-09 Andreas O svarar Johannes K
    Stort tack Johannes för den fina rekommendationen och för att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen! Hoppas du får en riktigt trevlig sommar så ses vi snart igen!
  • Gudrun L
    Köpt bostad, Andreas var med beröm godkänd, lyhörd, omtänksam, informativ allt som man kan begära Läs mer
    2018-06-26 Andreas O svarar Gudrun L
    Stort tack för rekommendationen Gudrun och hoppas du trivs bra i din nya lägenhet. Önskar dig en riktigt trevlig sommar!
  • Daniel J
    Väldigt trevlig och proffsig.
    Sålde min bostad på Norrstrand, 44kvm. Läs mer
    2018-06-26 Andreas O svarar Daniel J
    Tusen tack Daniel för den fina rekommendationen och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet. Hoppas du får en riktigt trevlig sommar!
  • Janet E
    Köpte en bostadsrätt. Fick ett proffsigt och bra bemötande. Inget krångel. Läs mer
    2018-04-25 Andreas O svarar Janet E
    Hjärtligt tack för att du tog dig tid att svara och tack för den fina rekommendationen Janet! Sköt om er så ses vi snart igen!
  • Staffan B
    Sålt villa i Karlstad.
    Mycket trevligt och serviceinriktat bemötande.

Nådde inte förväntad prisnivå (utpris), men marknaden styr ju.
    Vet inte hur förhandlingen med kunden bedrevs konkret (vad som sades och hur), men har en känsla av att Andreas hade väldigt många bollar i luften samtidigt och kanske inte hade möjlighet att fokusera nog.
    Men vi är nöjda med resultatet. Läs mer
    2018-04-24 Andreas O svarar Staffan B
    Tack Staffan för ditt omdöme och kommentar. Uppskattar verkligen att mina kunder tar sig tid att fylla i detta. Det glädjer mig att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen och att ni är nöjda med resultatet! Sköt om er så ses vi snart igen.
  • Per-ola J
    Sålde min lägenhet via Andreas på LF. Andreas var mycket trevlig och proffsig och alltid tillgänglig. Han skötte allt på ett mycket bra sätt och jag fick ett bra pris för lägenheten.
    Så jag är mycket nöjd. Läs mer
    2018-04-23 Andreas O svarar Per-ola J
    Stort tack P-O för att den fina rekommendationen! Jag är så stolt att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Det glädjer mig också att du är nöjd med resultatet av försäljningen. Ha en fortsatt fin dag så ses vi snart igen!
  • Daniel S
    Har köpt en bostadsrätt i Inre hamn.

Andreas gav ett väldigt trevligt och professionellt bemötande! Han var väldigt hjälpsam under hela processen och kontakten funkade jättebra. Läs mer
    2018-04-23 Andreas O svarar Daniel S
    Tusen tack för den fina rekommendationen Daniel! Vad kul att du är nöjd med vårt samarbete. Sköt om dig så ses vi snart igen!
  • Eva A
    Mycket bra bemötande från Andreas som är trevlig och ger bra information, vilket gör att man känner sig väl bemött och omhändertagen samt trygg att man blir lotsade genom köpprocessen på ett bra sätt. Jag är mycket nöjd med min kontakt med Andreas och kan rekommendera honom som mäklare i en fastighetsaffär.
    Eva Artursson Läs mer
    2018-03-29 Andreas O svarar Eva A
    Stort tack Eva för den fina rekommendationen! Det glädjer mig att du är nöjd med vårt samarbete. Sköt om dig och hoppas du får det riktigt trevligt i påsk!
  • Lampros N
    Duktig och proffsig mäklare!!!
    Stark rekommenderar Läs mer
    2018-03-29 Andreas O svarar Lampros N
    Tusen tack Lampros för det fina betyget! Jag är så glad att jag fick chansen att hjälpa er med försäljningen. Sköt om er så ses vi snart igen!
  • Jesper W
    Proffsig mäklare med stort servicetänk. Mycket nöjda med vår bostadsaffär. Läs mer
    2018-03-21 Andreas O svarar Jesper W
    Stort tack Jesper och Isabelle för det fina betyget! Det glädjer mig att ni är nöjda med affären. Det har varit ett rent nöje att samarbeta med er! Ha det bra så länge så ses vi snart igen.
  • Patrik S
    Mycket bra, kunnig på effektivt vis, han hörde av sej så vi fick vara med och veta hela tiden vad som hände. Läs mer
    2018-03-21 Andreas O svarar Patrik S
    Stort tack Patrik för det fina betyget och för att du tog dig tid att skriva rekommendationen! Jag är jätteglad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Ha det bra så ses vi snart igen!
  • Per H
    Jag tycker att Andreas var riktigt bra och mycket trevlig, och han uppfyllde min förväntan. Läs mer
    2018-03-06 Andreas O svarar Per H
    Stort tack Per för den fina rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Det glädjer mig att du är nöjd med vårt samarbete. Sköt om dig så hörs vi snart igen, hälsningar Andreas.
  • Johan A
    Mycket trevlig och lyhörd.
    Hittade rätt ton och funkade väldigt bra ihop med mig. Läs mer
    2018-02-21 Andreas O svarar Johan A
    Tusen tack Johan för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Det glädjer mig att ni är nöjda! Sköt om er så ses vi snart igen, hälsningar Andreas.
  • Lennart T
    Andreas Olsson är trevlig tillmötesgående kunnig lättsam, jag kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-02-20 Andreas O svarar Lennart T
    Tusen tack för den fina rekommendationen Lennart! Jag är så stolt över att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet. Ha en fortsatt fin dag så ses vi snart igen! Hälsningar Andreas
  • Bertil J
    Jag är mycket nöjd med Andreas Olsson. Läs mer
    2018-02-19 Andreas O svarar Bertil J
    Stort tack Bertil! Vad kul att ni är nöjda med vårt samarbete, det glädjer mig. Ha en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, Andreas Olsson
  • Sara V
    Extremt hjälpsam och lösningsorienterad. Sålde lägenhet i annan stad än vad jag bor i och Andreas arbetsinsats har varit guld värd. Han engagerade sig och tog tag i problem som kom upp. Verkligen förtjänt av sitt arvode. Läs mer
    2017-12-12 Andreas O svarar Sara V
    Tusen tack Sara för ett fint omdöme och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Det glädjer mig att ni är nöjda med vårt samarbete och jag önskar er all lycka till i framtiden! Ha nu en riktigt fin och trevlig jul, hälsningar Andreas.
  • Tony J
    Fick ett mycket proffsigt bemötande såväl mot köpare o säljare. En bra mäklare Läs mer
    2017-12-11 Andreas O svarar Tony J
    Tack så hjärtligt för rekommendationen Tony! Hoppas du får en riktigt fin jul. Hälsningar Andreas Olsson Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
  • Camilla S
    Trevlig, och upplevdes som professionell och kunnig. Väldigt tillgänglig, vilket gjorde att jag kände mig trygg. Läs mer
    2017-12-08 Andreas O svarar Camilla S
    Stort tack Camilla för den fina rekommendationen! Har varit ett rent nöje att samarbeta med dig och jag hoppas att du kommer stortrivas i nya lägenheten. Ha en riktigt fin jul och ett gott nytt år! Hälsningar Andreas Olsson Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
  • Lina K
    Mycket nöjd! Superduktig mäklare! Kändes som han hade full koll på det mesta! Läs mer
    2017-12-08 Andreas O svarar Lina K
    Tusen tack för den fina rekommendationen Lina! Det glädjer mig att ni är nöjda med försäljningen. Hoppas ni får en riktigt fin jul och ett gott nytt år. Hälsningar Andreas Olsson Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
  • Urban J
    Andreas är en mycket bra, kompetent förmedlare med god social kompetens. Engagerad i både köpare och säljare. Han upprättade kontakten utan att verka påflugen för att få uppdraget och höll mig sedan informerad under hela uppdraget. Läs mer
    2017-10-02 Andreas O svarar Urban J
    Tack så hjärtligt för rekommendationen och för ett fantastiskt samarbete Urban! Har bara gott att säga om dig och det har varit ett rent nöje från min sida. Lycka till med allt i det nya huset så hörs vi och ses längre fram. Sköt om dig! Hälsningar Andreas
  • Jan J
    Duktig med ett trevligt bemötande. Läs mer
    2017-09-18 Andreas O svarar Jan J
    Tusen tack för att jag fick förtroendet att sälja er lägenhet! Och stort tack till rekommendationen, det har varit riktigt trevligt att samarbeta med dig och Lisbeth! Sköt om er så ses vi på tillträdet!
  • Ulla-britt N
    Trevlig bra återkoppling av försäljning och återkoppling av läget. Läs mer
    2017-08-14 Andreas O svarar Ulla-britt N
    Stort tack för rekommendationen Ulla-Britt! Det gläder mig att du är nöjd med din bostadsaffär. Ha en fortsatt trevlig sommar! Hälsningar Andreas
  • Joakim F
    Andreas var otroligt proffsig och tillmötesgående. Han hjälpte mig igenom min första lägenhetsförsäljning på bästa tänkbara sätt genom att vara tydlig vart i processen vi befinner oss och vad som händer här näst. Läs mer
    2017-08-11 Andreas O svarar Joakim F
    Tusen tack för rekommendationen och de vänliga orden! Jag är så glad att du är nöjd med affären och vårt samarbete Joakim. Önskar dig all lycka till i framtiden! Med vänliga hälsningar, Andreas.
  • Fredrik T
    Proffsig, Kunnig och otroligt Trevlig! Läs mer
    2017-08-11 Andreas O svarar Fredrik T
    Tack så hjärtligt för rekommendationen och för förtroendet att sälja din bostad Fredrik! Ett rent nöje att arbeta med dig.
  • Daniel E
    Proffsigt från början till slut. Kunnig, snabba gensvar på frågor även på helger. Mäklare i absolut toppklass! Vi är mycket nöjda. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-07-15 Andreas O svarar Daniel E
    Stort tack Daniel för rekommendationen! Det uppskattas verkligen! Ett rent nöje att arbeta tillsammans med dig också. Hälsningar Andreas.
  • Annika A
    Jag upplever Andreas som en mycket engagerad och tillförlitlig person. Han toppade min förväntan när jag 21.00 en lördag kväll på Hemnet såg den lägenhet jag sökte, sms:ade direkt. Andreas svarade mig omedelbart bums.
    Dagen efter drog vi igång hela processen med köp, försäljning av min befintliga lägenhet.
    Han återkommer hela tiden med den information jag är intresserad av, sakligt och trevligt. Det känns tryggt med Andreas.
    Han får till en upplevelse att jag är hans enda kund, just då, det är inget inlärt säjlsnack det är medfött, social, påläst och ger en bra känsla. Det är känslan och inte orden som blir det viktigaste. Läs mer
    2017-07-13 Andreas O svarar Annika A
    Tusen tack för din fina rekommendation Annika! Jag är så tacksam över att jag fått förtroendet att hjälpa dig med din bostadsaffär. Jag har bara gott att säga om dig också! Varma hälsningar från Andreas.
Oscar Carlson
Marika Westerberg