Andreas Olsson

Andreas Olsson

Andreas Olsson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Andreas Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Andreas Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Olsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

33 omdömen om Andreas Olsson

Sedan starten hos Reco 2017
Jesper H

Sålde min lägenhet. Upplevde allt väldigt smidigt! Bra betyg i helhet, Andreas kunde dock hört av dig några fler gånger.

Svar från Andreas Olsson

Stort tack för det fina betyget Jesper och för att du tog dig tid att svara. Det betyder väldigt mycket för mig! Lycka till med nya lägenheten så ses vi framöver. /Andreas

Ann-louise S

Köpt bostadsrätt i Karlstad, riktigt bra bemötande. Pga Andreas semester var en annan mäklare involverad i stora delar av processen. Utmärkt jobb av bägge två

Svar från Andreas Olsson

Hej Ann-Louise! Tack så mycket för det fina betyget och jag hoppas verkligen att du kommer trivas bra i nya lägenheten. Hör av gärna av dig om det är något du funderar på. Ha det bra så ses vi längre fram! /Andreas

Fred O

Andreas har varit väldigt seriös, saklig, kunnig, trevlig och hjälpsam, när vi sålde lgh i Karlstad. Vi fick det vi förväntade oss av lgh.

Svar från Andreas Olsson

Hej på er, Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Detta är något jag uppskattar otroligt mycket och arbetar hårt för. Sköt om er så ses vi på tillträdet! /Andreas

Johan O

Köpt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande av mäklaren och lätt att ha att göra med. Tyckte allt gick mycket smidigt och riktigt trevlig mäklare.

Svar från Andreas Olsson

Stort tack Johan! Var roligt att du var nöjd med allting! Jag önskar dig lycka till med lägenheten så ses säkert vi framöver. Ha det gött!

Hans G

Köpt bostadsrätt. Oklanderligt uppträdande från mäklaren.

Svar från Andreas Olsson

Tusen tack för den fina rekommendationen Hans. Sköt om er så ses vi snart på tillträdet!

Fanny N

Jag anlitade Andreas för att få hjälp att sälja min etta på Malmtorgsgatan i Klara. Från dag ett har Andreas agerat professionellt, alltid varit informativ och visat ett stort engagemang för bostadsaffären. Andreas besitter därutöver en väldigt stor kunskap, inte bara om bostäderna i Karlstad, men även marknaden i sin helhet. Andreas har alltid varit lyhörd för mina funderingar som säljare och tar väl hand om sina kunder vilket visat sig genom att han ständigt engagerar sig i såväl säljare som köpare. Detta har gjort att...

Svar från Andreas Olsson

Tusen tack Fanny för att du gav mig förtroendet att få hjälpa till vid försäljningen av din fina lägenhet! Och tack snälla för det fina omdömet. Det glädjer mig att nöjd med vårt samarbete och jag önskar dig all lycka till framöver! Ha det bra så ses vi snart igen :)

Jan H

Sålt lägenhet 123 kvm i Inre Hamn. Andreas är kunnig och förklarade förutsättningar och säljprocessen på ett pedagogiskt sätt. Dessutom lättillgänglig under hela processen.

Svar från Andreas Olsson

Hjärtligt tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen och tack för det fina betyget Jan! Ha en riktigt fin sommar så ses vi snart igen!

Johannes K

Sålt min 1:a, god hjälp och bra bemötande!

Svar från Andreas Olsson

Stort tack Johannes för den fina rekommendationen och för att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen! Hoppas du får en riktigt trevlig sommar så ses vi snart igen!

Gudrun L

Köpt bostad, Andreas var med beröm godkänd, lyhörd, omtänksam, informativ allt som man kan begära

Svar från Andreas Olsson

Stort tack för rekommendationen Gudrun och hoppas du trivs bra i din nya lägenhet. Önskar dig en riktigt trevlig sommar!

Daniel J

Väldigt trevlig och proffsig. Sålde min bostad på Norrstrand, 44kvm.

Svar från Andreas Olsson

Tusen tack Daniel för den fina rekommendationen och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet. Hoppas du får en riktigt trevlig sommar!