en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Drottninggatan 10, 652 25 Karlstad — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 5 rekommendationer

Läs vad 5 användare tycker om Andreas Olsson

• Ulla-britt N
    Trevlig bra återkoppling av försäljning och återkoppling av läget.
    2017-08-14 Andreas O svarar Ulla-britt N
    Stort tack för rekommendationen Ulla-Britt! Det gläder mig att du är nöjd med din bostadsaffär. Ha en fortsatt trevlig sommar! Hälsningar Andreas
  • Joakim F
    Andreas var otroligt proffsig och tillmötesgående. Han hjälpte mig igenom min första lägenhetsförsäljning på bästa tänkbara sätt genom att vara tydlig vart i processen vi befinner oss och vad som händer här näst.
    2017-08-11 Andreas O svarar Joakim F
    Tusen tack för rekommendationen och de vänliga orden! Jag är så glad att du är nöjd med affären och vårt samarbete Joakim. Önskar dig all lycka till i framtiden! Med vänliga hälsningar, Andreas.
  • Fredrik T
    Proffsig, Kunnig och otroligt Trevlig!
    2017-08-11 Andreas O svarar Fredrik T
    Tack så hjärtligt för rekommendationen och för förtroendet att sälja din bostad Fredrik! Ett rent nöje att arbeta med dig.
  • Daniel E
    Proffsigt från början till slut. Kunnig, snabba gensvar på frågor även på helger. Mäklare i absolut toppklass! Vi är mycket nöjda. Rekommenderas varmt.
    2017-07-15 Andreas O svarar Daniel E
    Stort tack Daniel för rekommendationen! Det uppskattas verkligen! Ett rent nöje att arbeta tillsammans med dig också. Hälsningar Andreas.
  • Annika A
    Jag upplever Andreas som en mycket engagerad och tillförlitlig person. Han toppade min förväntan när jag 21.00 en lördag kväll på Hemnet såg den lägenhet jag sökte, sms:ade direkt. Andreas svarade mig omedelbart bums.
    Dagen efter drog vi igång hela processen med köp, försäljning av min befintliga lägenhet.
    Han återkommer hela tiden med den information jag är intresserad av, sakligt och trevligt. Det känns tryggt med Andreas.
    Han får till en upplevelse att jag är hans enda kund, just då, det är inget inlärt säjlsnack det är medfött, social, påläst och ger en bra känsla. Det är känslan och inte orden som blir det viktigaste.
    2017-07-13 Andreas O svarar Annika A
    Tusen tack för din fina rekommendation Annika! Jag är så tacksam över att jag fått förtroendet att hjälpa dig med din bostadsaffär. Jag har bara gott att säga om dig också! Varma hälsningar från Andreas.
Amanda Nilsson
Oscar Carlson