Johan Larsson

Johan Larsson

Johan Larsson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Johan Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2010-05. Johan Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.4. Johan Larsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

18 omdömen om Johan Larsson

Sedan starten hos Reco 2015
Solveig F

Johan Larsson upplever jag som mycket kunnig inom området. Han uppträder också mycket lugnt och sansat och vill både köpare och säljare det bästa.

Svar från Johan Larsson

Hej Solveig! Vad kul att höra ert omdöme, det glädjer mig mycket! Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen!

Fredrik M

Fick ett bra och professionellt bemötande av Johan på Länsförsäkringar.

Svar från Johan Larsson

Tackar Fredrik för din fina kommentar!

Nina A

Bra och trevligt bemötande. Mycket bra på kommunikation kring läget i försäljningen.

Svar från Johan Larsson

Stort tack Nina! Det glädjer mig att höra!

Lisa R

lägenhetsköpet gick väldigt smidigt. Visningen gick till på rätt sätt, vi fick tid att kolla själva, sen fick vi en extra rundtur i huset och bra bemötande från mäklaren. Jag kände tillit till Johan vilket känns viktigt.

Svar från Johan Larsson

Jättetacksam för de fina orden Lisa!

Erika S

Hej Johan gjorde ett utmärkt arbete. Tyvärr för länsförsäkringar så gjorde en annan mäklare ett dåligt arbete när denne sålde ett hus för en kollega på er bank, där det fanns dolda fel som inte gjordes en tydlig info om. Det finns någon statistik om att tyvärr sprids dåligt arbete mer än positivt.

Svar från Johan Larsson

Tack så mycket Erika för den fina kommentaren!

mikael S

Bra på uppföljning. väldigt informativ!

Svar från Johan Larsson

Tack så mycket Mikael för den fina kommentaren!

Peter W

Trevlig korrekt och saklig.Inget att klaga på.

Svar från Johan Larsson

Tack för den fina kommentaren Peter!

Niklas N

Sämsta mäklaren någonsin!känner mig lurad!

Svar från Johan Larsson

Hej Niklas, vad tråkigt att höra, jag har försökt att nå Er, men du får gärna kontakta mig så kan vi prata om vad ni var missnöjda med i samband med Ert husköp

Per U

Ett stort engagemang, positivt att bli så väl informerad samt uppdaterad under försäljningen. Proffsigt.

Svar från Johan Larsson

Tusen tack Per för den jättefina kommentaren! Jag är väldigt tacksam över att du givit mig förtroendet att förmedla dina lägenheter!

Markus L

Vi kan starkt rekommendera Johan Larsson hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad, Lugn, Trevlig och sak-kunnig! Han förklarade allt som hadde med kontrakt och överlåtelse att göra på förstålig svenska. Han följde också upp för att säkerställa att vi var nöjda efter köpet. Vi är super nöjda! Markus o Sara

Svar från Johan Larsson

Hej Markus o Sara! Otroligt roligt och glädjande att läsa ert omdöme. Hoppas Ni trivs bra i Ert fina hus, stort tack för er rekommendation! :)