Johanna Ivarsson

Johanna Ivarsson

Johanna Ivarsson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Johanna Ivarsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-12. Johanna Ivarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.5. Johanna Ivarsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

34 omdömen om Johanna Ivarsson

Sedan starten hos Reco 2015
Mona O

Trevlig trovärdig kunnig och mycket tiöötesgående

Merja L

Mycket bra och tydlig kommunikation, snabb i vändningarna utan onödig strö tid, vänlig och optimistisk i alla lägen!

Gunnel E

Johanna Ivarsson var positiv, professionell och förtroendeingivande. Hon var kompetent och trevlig. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera henne. Mvh Gunnel o Sven-Erik Eriksson

Björn A

Jeg møtte Johanna første gangen i 2014 i forbindelse med at jeg skulle selge noen tomter, og det var et positivt møte der Johanna tok initiativ både mot kommunen og ordnet med fotografering og annonsering. Siden jeg bor i Norge er det visse saker som er anderledes der enn i Norge når det gjelder fastigheter og salg, men hun har fulgt opp og holdt orden på papirene i forbindelse med salg av to av tomtene hittils. Hun er alltid imøtekommende og positiv når jeg tar kontakt.

Bram B

Snäll, duktig, positiv, driven, mänskligt Tack Johanna

Roger S

Johanna var mycket trevlig. Allt med försäljningen fungerade perfekt som jag hade förväntat mig.

Mats L

Kan rekommenderas ☺ Proffsigt och vänligt bemötande 👍

Marie G

Jag tycker att hon har skött allt väldigt professionellt. Har alltid varit väldigt tydlig med vad som gäller och förklarat utförligt för en annan som inte är så insatt i just denna branschen och som inte vet hur det går till. Jag kommer absolut rekommendera henne vidare! :)

Rebec... J

Trevligt, proffsigt och varmt omhändertagande! Jag är supernöjd med allt!

Jan B

Bra bemötande och problemlösare, inga problem