Oscar Carlson

Oscar Carlson

Oscar Carlson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Oscar Carlson har varit registrerad mäklare sedan 2010-05. Oscar Carlson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.9. Oscar Carlson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

53 omdömen om Oscar Carlson

Sedan starten hos Reco 2015
Östen H

Gjorde ett sakligt och förtroendeingivande intryck. En duktig mäklare

Hilda L

Vi har köpt bostadsrätt i Karlstad. Vi blev otroligt trevligt och proffsigt bemötta. Allt var sakligt och mycket trevligt genomfört Eftersom vi är mer än nöjda så är allt från vår sida helt positivt. Behöver vi mäklare igen kommer vi kontakta Oscar! MVH Hilda och Henry Ladekvist

Stefanie M

Smidig, snabb och proffsig försäljning av vår bostadsrätt. Jag ger Oscar på Länsfast mina varmaste rekommendationer!

Ximena D

Jag sålde min BR och kontakten med Oscar kändes tryggt från fösta början. Han var alltid tillgänglig och svarade på alla mina funderingar. Kände mig aldrig besvärlig utan han bemötte mig på ett artigt och trevligt sätt hela tiden. Kunnig mäklare som gjorde allt för att jag skulle känna mig tillfredsställd.

Magnus A

Oscar blev tidigt involverad i försäljningen av vårt hus. Han var väldigt lyhörd och förstod vilka önskemål vi hade. Han förklarade försäljningsprocessen på ett pedagogiskt och bra sätt och detta innebar att vi kände oss väldigt trygga med honom. Vi hittade ett gemensamt mål med försäljningen som både vi och Oscar kände sig bekväma med. Sammanfattningen är att vi är helnöjda med affären. Det gick otroligt smidigt och Oscar var med som ett stöd genom hela affären. 10 av 10 :-)

Nicola O

Köpt en lägenhet och har sålt ett radhus. Bemötandet var gott. Förväntningarna uppfylldes i och med att huset blev sålt, med de ekonomiska förhoppningarna infriades ej.

Erik A

Vältalig och professionell med ett bemötande som är högst önskvärd i branschen han verkar i.

Charlotta J

Seriös, kunnig, tillgänglig, stöttande och trevlig! Ord som beskriver Oscars arbete i vår försäljningsprocess.

Christina L

Alltid ett vänligt bemötande. Mycket proffsigt arbete under hela affären. Rekommenderar Oscar och LF Fastighetsförmedling

Lisa N

Kunnig och hjälpsam. Är väldigt nöjd med både mäklaren och fastighetsbyrån.