Claes Hellström

Claes Hellström

Claes Hellström är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv

Claes Hellström har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-03 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 4.3. Claes Hellström har haft 0 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vi lotsar dig genom hela affären med fokus på trygghet och ekonomi i Kungälv, Marstrand, Ytterby, Romelanda och Tjuvkil.
Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

3 omdömen om Claes Hellström

Sedan starten hos Reco 2012
Maria L

Socialt begåvad och professionell. En mäklare med gott rykte.

Dennis B

Han var trevlig, seriös höll vad han lovade. Behandlade både köpare och säljare med respekt. Denna mäklare kommer vi och rekomendera till andra.