Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Kungälv Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv

Västra Gatan 45, 442 31 Kungälv — Visa karta

Vi lotsar dig genom hela affären med fokus på trygghet och ekonomi i Kungälv, Marstrand, Ytterby, Romelanda och Tjuvkil.

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 10 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv

• Kristina Ö
    Kristina Ö skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi anlitade Magnus för försäljning av vår bostadsrättsradhus i Kungälv. Han ingav stor förtroende, var saklig och mycket kompetent. Med professionell hjälp av honom längst hela processen, blev det en mycket lyckad försäljning. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv
    Socialt begåvad och professionell. En mäklare med gott rykte. Läs mer
  • Ingela k
    Ingela k skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv
    Magnus hjälpte oss at sälja huset tidigare i somras. Han var hjälpsam kunnig och proffesionell i sitt uppörande. Dessutom fick vi bättre betalt för huset än vad vi hade väntat oss. Jag kan varmt rekomendera honom. Läs mer
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv
    En seriös och kompetent fastighetsmäklare med utmärkta kunskaper om närområdet. Läs mer
    Representant för Länsförsäkringa gillar detta
  • gunnar m
    gunnar m skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv
    Lugn, saklig och mycket proffsig. Vi kan absolut rekommendera honom vidare! Läs mer
  • gunnar m
    gunnar m skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv
    Sympatisk, professionell Läs mer
  • Maj-Britt A
    Maj-Britt A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv
    En mycket duktig och pålitlig mäklare.Den gamla stammen som man kan lita på. Läs mer
    Representant för Länsförsäkringa gillar detta
  • Dennis B
    Dennis B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv
  • Dennis B
    Dennis B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv
    Han var trevlig, seriös höll vad han lovade. Behandlade både köpare och säljare med respekt. Denna mäklare kommer vi och rekomendera till andra. Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv
    Magnus Abrahamsson är en mycket kunnig, ärlig och förtroende-ingivande person som tar sitt arbete och sina kunder på största allvar.
    Han visade under vår försäljning av huset att han har stort kunnande inom både byggteknik och försäljningsteknik. Han var sedan väldigt kunnig och behjälplig inom juridik samt skattefrågor när det var dags för deklaration. Läs mer

Bästa mäklarna i Kungälv:

Robert P Robert P tycker: