Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Kungälv Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungälv
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Kungälv
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Kungälv

Fastighetsbyrån Kungälv

Västra Gatan 90, 442 31 Kungälv — Visa karta

Välkommen till Kungälv!

Här i kustkommunen och småstaden vi älskar finns grönskande promenadstråk, både söta och salta bad, idrottsanläggningar, shopping och trevliga caféer. Här lever och verkar vi och Fastighetsbyrån har funnits här i över 40 år, vi har alltså riktigt bra koll på Kungälv.

Vi vill ligga i framkant nu när Kungälv utvecklas och växer. Därför har vi en erfaren fastighetsmäklare anställd på heltid bara för att förmedla nyproduktion och vi är med från start i varje projekt för att kunna ge välgrundade råd inför ditt bostadsköp.

Vårt team av fastighetsmäklare är fullt av energi och vi ser det som en av våra framgångsfaktorer, tillsammans med att vi arbetar affärsmässigt, med förtroende och engagemang. När våra kunder kommer tillbaka till oss för sitt andra eller tredje bostadsbyte vet vi att vi gjort vårt jobb rätt och det är det vi strävar efter i varje bostadsaffär.

Kom förbi oss och berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 151 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungälv

• Thomas P
    Thomas P skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi vill tacka Elena för ett fantastiskt samarbete under vår husförsäljning. Hon har varit mycket lyhörd och lyssnat till våra åsikter men samtidigt förmedlat sina kunskaper och erfarenheter. Mycket bra kommunikation under hela processen gör att vi är mycket nöjda.
    Monica o Thomas
  • Gittan C
    Gittan C skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi vill varmt rekommendera Elena Pegoraro som mäklare.
    Med professionell kompetens, stor respekt, gediget kunnande och seriöst lyssnande gjorde hon säljprocessen av vårt hem smidig och korrekt.
    Elena såg dessutom till att presumtiva köpare fick svar på sina frågor, hon var informerad och där så behövdes
    tog hon in special kompetenser.
    Elena är den mest seriöst professionella mäklare som vi stött på och som vi med fullt förtroende här rekommenderar.
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan är en mycket trevlig, sympatisk, kunnig och driven mäklare
    och person. Skulle varmt rekommendera honom.
  • Elisabeth W
    Elisabeth W skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag vill varmt rekommendera Elena Pegoraro som Mäklare. Att sälja min bostad var ett stort beslut för mig så alla delar i processen var viktiga. Hon är kunnig, professionell, lyssnar in och mycket engagerad!
  • Tintin D
    Tintin D skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Tycker att Claes -Johan är en proffesionell mäklare med ett vinnande sätt. Har tålamod och är inlyssnande, driven men inte för " gåpåig"
  • Cecilia P
    Cecilia P skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Alltid glad och lätt att få tag på, punktlig och noggrann. Jobbar jämt!
  • Christer S
    Christer S skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Caroline P var en mäklare som lyssnade på mina behov och önskemål kring försäljningen. Hon var tillmötesgående och var seriös kring försäljningen. Hon gjorde att min försäljning gick smidigt utan några problem och jag skulle inte välja någon annan vid en framtida fäörsäljning. Jag fick verkligen valuta för pengarna. Tack.
  • Sarah A
    Sarah A skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Han var trevlig och duktig, snabb på att fixa allt vi bad om, mycket bra att ha att göra med.
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Han var snabb och väldigt bra att ha å göra med
  • Sara J
    Sara J skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi är så nöjda med Louise både när det gäller mäklartjänsten och allt annat runt omkring. Vi tog hjälp av Louise även till vår nya bostad eftersom den mäklaren inte gjorde att vi kände oss trygga alls. Tack vare Louise gick även det vägen.Det var värt varenda krona. Kan verkligen rekommendera henne.
    Lycka till hälsningar Sara och Fredrik
  • Patrick E
    Patrick E skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vid varje kontakt med Carolina Zander har hon varit professionell, trevlig och förtroendeingivande. Hon har utan dröjsmål och på ett enkelt sätt hanterat våra frågor och funderingar. Vi upplever att bemötandet, såväl via telefon som vid personligt möte, varit det bästa samtidigt som hon skapat god stämning i dialogen mellan alla parter. Vid kontraktskrivning hade Carolina en mycket bra struktur och upplevdes både rutinerad och trygg.
    2017-01-23 Carolina Z svarar Patrick E
    Hej Patrick,
    tusen tack för dessa varma ord. Jag hoppas innerligt att ni kommer trivas fantastiskt i er nya bostad och ser fram emot fika på altanen i vårsolen.
    Kram
    Carolina Z gillar detta
  • Pia K
    Pia K skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Är så nöjda .Vi kunde aldrig fått en bättre mäklare. Trevlig kände stort förtroende redan från början
    2017-01-23 Carolina Z svarar Pia K
    Hej sötaste Pia,
    tack för underbara och värmande ord.
    Kramar i massor till er båda :)
    Carolina Z gillar detta
  • Claes N
    Claes N skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    allt perfekt inget att klaga på. trevligt bemötande härlig humor. kan inte bli bättre
  • Nicklas L
    Nicklas L skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag och min sambo upplevde Claes-johan som mycket profissionell, från första mötet till påskrivet kontrakt.
    Han var alltid bra på att informera om vad som hände och gav ett tryggt intryck. Vi skulle absolut kunna tänka oss låta Claes-johan sälja för oss i framtiden samt rekommendera honom vidare.
    Vi är väldigt nöjda.
  • Anne J
    Anne J skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Känner mig mycket nöjd med Caroline som min mäklare.
  • EDenza A
    EDenza A skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Ett proffsigt bemötande och en bra kundkontakt. Saklig men även ödmjuk och lätt att ha att göra med.
    Trots sin relativt unga ålder ger han ett seriöst och moget intryck

Jag är mycket nöjd.
  • Odai S
    Odai S skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Ett mycket trevligt bemötande, och en mycket hjälpsam mäklare.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Trevlig och kunnig mäklare som kändes genuin och äkta. Har hjälpt oss med alla frågor vi har haft.
  • Martin N
    Martin N skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Bra kontakt. Snabb återkoppling, rekommenderas!
  • Annika F
    Annika F skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Mycket trevlig, proffsig o tillmötesgående. Kunde inte varit bättre. Ett arbete som passar Caroline perfekt.
  • Johan A
    Johan A skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Artig och trevlig. Låg på lite, men det var nog vad jag behövde. Själva försälningen gick väldigt snabbt, lite för snabbt för min smak. men nu är det gjort och klart. Fick bra och snabb hjälp med deklarationsunderlaget.
  • Maria G
    Maria G skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Tryggt och pålitlig, tålmodig och ALLTID trevlig!
    😊👍👌✌
  • Jakob S
    Jakob S skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Super nöjd med Louise! Rekommenderar henne starkt !
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Proffsigt bemötande.
    Fick betalt vad jag ville ha.
    Bra service.
  • Birgit G
    Birgit G skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Förlåt att jag missat detta!
    Louise är den mest kompetenta och seriösa mäklare jag mött i Kungälv. Hon var snabb och gav mig ett mycket gott råd, som gjorde, att affären snabbt blev av till allas belåtenhet.
    Förtjusande människa med alla möjligheter i framtiden.
    Lycka till!
    Birgit Grundberg-Gyldén i Mörbylånga
  • Bodil L
    Bodil L skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi har en bra upplevelse av Louise Palö. Det Det var en snabbt avklarad affär och vi är nöjda. Kan varmt rekommendera henne

Bodil & Ulf
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Louis har engagerat sig i mina önskemål , som har varit speciella eftersom jag bor ca. 65-70 mil från Kungälv. Louis har hjälpt mig över förväntan, jag fick stort förtroende för henne
  • Bengt F
    Bengt F skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Det finns bara positiva ordalag för Louise Palö. Hon har varit mycket tillmötesgående och stor ordning på sitt engagemang.
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Louise är trevlig och kunnig inger ett förtroende och tar sig tid
  • Malin S
    Malin S skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Världens bästa mäklare! Supertrevlig, duktig och tar alltid hand om sina kunder på ett fantastiskt sätt.
  • Ethan Q
    Ethan Q skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    NICE MAN, WITH COMMITTMENT. HELP PEOPLE.
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Daniel har uppfyllt alla de krav och förväntningar som köparen kan ställa på den som står i begrepp skaffa ny bostad.
    Allt har gått friktions fritt.
    Mycket nöjda!
  • Catrin T
    Catrin T skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Elena har ett mkt varmt, trevligt och professionellt bemötande. Det märks tydligt att Elena tycker om sitt jobb och att hon dessutom är på helt rätt plats i sitt yrkesval. En mer förstående och välvillig människa får man leta efter. Tusen tack för ditt tålamod när du hjälpte mig köpa mitt hus i Ytterby.
  • Dennis B
    Dennis B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erik bemötte oss väldigt proffsigt och kunnigt. han var också väligt engagerad i vårt ärende.
  • Annika W
    Annika W skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erik Hansson är en ärlig, rak, engagerad mäklare som jag varmt kan rekommendera. Snabb återkoppling och ett trevligt bemötande.

Annika Wensund
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Funkade bra I stort sätt. Inga store problem med ngt
  • Kent S
    Kent S skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erik Hansson är en trevlig och entusiastisk person - snabb i responsen och lyhörd för säljarens synpunkter och önskemål. Jag kan utan tvekan rekommendera honom.
  • Mikael V
    Mikael V skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag har verkligen inget att klaga på, mycket trevligt bemötande, och Louise levde helt upp till min förväntan.
  • Annika L
    Annika L skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Elena hjälpte oss att sälja vårt hus i Lycke. Mycket proffisigt bemötande och samtidigt väldigt personlig och mjuk i sitt sätt. Gjorde allt för att få sålt huset trots att det var en svår tid innan jul att bli av med det. Hade många som var intresserade och var mycket engagerad i sitt arbete. Har även hört av sig efter vår flytt till Portugal och frågat hur vi har det vilket var väldigt trevligt att hon brydde sig även efteråt
  • Roland G
    Roland G skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag har svarat på dessa frågor tidigare. Gör nu ett nytt försök.

Daniel är kunnig och bra och gav ett proffsigt intryck.
  • Ann-Kristin F
    Ann-Kristin F skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Elena du är guldvärd som fastighetsmäklare! Tack för all hjälp.
  • Christer  H
    Christer H skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag/vi är mycket nöjda med bemötandet från företaget och mäklaren Claes-Johan Olsson vid försäljningen av mina föräldrars lägenhet i Kungälv. Föräldrarna var lätt dementa och vi tre barn var utspridda över hela landet, varför hela processen fick skötas per telefon. Allt har dock fungerat till allas belåtenhet varför jag med glädje kan rekommendera Claes-Johan Olsson och Fastighetsbyrån Kungälv för mäklaruppdrag i framtiden.
  • Anna-Karin D
    Anna-Karin D skrev om Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan Olsson är en oerhört driven och engagerad mäklare. Han visar ett genuint intresse för såväl säljobjekt som säljare och köpare. Du kan alltid nå C-J för att bolla tankar eller ställa frågor som han gärna hjälper dig med. Som kund är du alltid i fokus när du än ringer. Kunnig och professionell samtidigt som han är socialt kompetent och personlig. Jag är mycket nöjd och rekommenderar starkt!
  • Angela D
    Angela D skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Supersmidig och kunnig mäklaren.
  • Hannes K
    Hannes K skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Kom i kontakt med Daniel som köpare av objekt. Daniel är tillmötesgående, säljande, och trevlig.
  • Bogdanovic N
    Bogdanovic N skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Daniel är väldigt proffsig och är en mäklare jag hade rekommenderat till vänner och bekanta. Han har förståelse för marknaden och har en bra förmåga att bedöma tajming för en affär. Vi är otroligt nöjda med Daniels bemötade och hur han skötte försäljningen av vår bostad.
  • Helena E
    Helena E skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Lätt att få kontakt med, positiv och hjälpsam I fastighetsaffären.
  • Britt B
    Britt B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erik gör ett mycket trevligt intryck. Han kom väl förberedd till första mötet och därefter skötte han hela affären på ett mycket professionellt sätt. Hjäpte till med alla externa kontakter och höll tät kontakt med oss under hela budgivningen. Vi kan rekommendera honom på det varmaste.
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi har varit jätte nöjda med Erik.Han är väldigt lätt att ha att göra med och ger ett proffsigt intryck.Vi rekomenderar verkligen Erik.
  • Robin H
    Robin H skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan är en driven och engagerad, mycket trevlig mäklare som vi är nöjda med på alla sätt och kan varmt rekommendera!

Västra Gatan 90, 442 31 Kungälv