Fastighetsbyrån Kungälv

Fastighetsbyrån Kungälv

Välkommen till Kungälv!

Här i kustkommunen och småstaden vi älskar finns grönskande promenadstråk, både söta och salta bad, idrottsanläggningar, shopping och trevliga caféer. Här lever och verkar vi och Fastighetsbyrån har funnits här i över 40 år, vi har alltså riktigt bra koll på Kungälv.

Vi vill ligga i framkant nu när Kungälv utvecklas och växer. Därför har vi en erfaren fastighetsmäklare anställd på heltid bara för att förmedla nyproduktion och vi är med från start i varje projekt för att kunna ge välgrundade råd inför ditt bostadsköp.

Vårt team av fastighetsmäklare är fullt av energi och vi ser det som en av våra framgångsfaktorer, tillsammans med att vi arbetar affärsmässigt, med förtroende och engagemang. När våra kunder kommer tillbaka till oss för sitt andra eller tredje bostadsbyte vet vi att vi gjort vårt jobb rätt och det är det vi strävar efter i varje bostadsaffär.

Kom förbi oss och berätta om dina bostadsplaner!

968 omdömen om Fastighetsbyrån Kungälv

Sedan starten hos Reco 2013
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Ibishi en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Kungälv Centrum
    2023-01-23 Verifierad kund
    Kenan har visat stor kunskap och mycket trevligt bemötande genom hela sälj-processen. Otroligt nöjd!
    2023-01-02 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande.

Fick all information vi ville ha och Carl var mycket påläst
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Andersson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2022-12-27 Verifierad kund
    Mycket trevlig och tillmötesgående
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Andersson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Kungälv centrum
    2022-12-20 Verifierad kund
    Bemöttes på ett mycket varmt och revligt sätt

Under hela processen har Josefin varit en stor trygghet. Kände från första kontakten att hon var proffsig, förtroendeingivande och lugn.

Processen har varit utdragen pga hur det ser ut på bostadsmarknaden idag, trots detta har
    Josefin varit lugn och aldrig visat mig någon oro.
    Hon har uppdaterade, ärlig och informerat mig under hela processen.

Önskar henne allt gott!

Mvh Pernilla
    2022-12-12 Verifierad kund
    Vi är otroligt nöjda med Josefin!
    Vi har alltid fått ett professionellt bemötande utav henne och alltid uppdateringar på hur försäljningen går, vi har känt oss delaktiga.
    Alltid varit tillgänglig och svarat på frågor och funderingar vi haft. Våra förväntningar var att få sålt till ett rimligt pris och det lyckades hon med, vi blev mer än nöjda.

Vi kommer absolut välja Josefin som mäklare vid framtida försäljningar också!
    Super gullig och trevlig mäklare.

Vänligen Emelie Ransteg Forsblom
  • köpte sitt hus med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2022-12-12 Verifierad kund
    trevligt bemötande tack så jättemycket Lisa för hjälpen på allt
    2022-12-09 Verifierad kund
    Bästa mäklaren Lisa hon hjälpt mig att hitta rätt hus och banktransaktion ,jag är mycket nöjd Rekommenderas starkt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Rådh en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Kungälv centrum
    2022-12-05 Verifierad kund
    Väldigt bra och trevlig person
    2022-12-03 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare som vi absolut skulle anlita igen när det behövs. Vi kände ett stort förtroende för honom.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Ibishi en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2022-12-02 Verifierad kund
    Kenan bemötte oss så att vi var välkomna och han berättade och pratade väldigt bra så att man förstod.
    Vi tycker att Kenan ska fortsätta med det som han gör nu och ha de bemötandet som han hade mot oss.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2022-11-28 Verifierad kund
    Tredje objektet hon säljer för mig nu på några år. Även denna gången med bra resultat.
  • sålde en tomt med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • Olofstorp
    2022-11-28 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande är hjälpsam och kunnig på sin sak.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jennifer Rådh en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Ulvegärde
    2022-11-25 Verifierad kund
    Bra och trevlig bemötande när man kommer på visning.
    Kommer med bra information om bostaden och även annat man inte tänkt på, visade runt bostaden bra.

Mycket smidig och bra på att informera under köpet gång.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Rådh en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Ulvegärde
    2022-11-24 Verifierad kund
    Bra bemötande! Snabb respons och kunnig inom sitt område.
    Vi var väldigt nöjda med Jennifer Rådh.
    2022-11-18 Verifierad kund
    Kände att mäklaren brydde sig om även köparen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2022-11-11 Verifierad kund
    Tycker att allt fungerat bra och fått den informationen vi behövt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • Angered
    2022-11-11 Verifierad kund
    Lisa är en mycket skicklig mäklare som när som helst är redo för sina kunder.Jag är väldigt glad att jag jobbat med Lisa och jag hoppas att samarbetet fortsätter i kommande projekt.

Mhv/Visar
    2022-11-05 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med Josefin och är glad att jag valde henne. Jag har hela tiden kunnat bollat mina frågor med henne, både kring sälj och köp av lägenhet. Hon har känts väldigt trygg, lugn och ärlig. Jag har haft stort förtroende för henne genom hela processen. Känt att hon även velat hitta den bästa lösningen för mig. Josefin får mina allra bästa rekommendationer.
  • Sonja G
    2022-11-04 Verifierad kund
    Josefin är proffsig, hon är tillmötesgående och snabb i hanteringen av vår lägenhetsaffär.
    Josefin var precis som jag anser en mäklare ska vara, hon fanns där och var informativ men trängde sig inte på. Vi fick chansen att titta på lägenheten i lugn och ro.
    Sedan var hon snabb med att återkoppla, då hon inte fick tag på säljaren direkt informerade hon oss om det och att hon skulle återkomma snarast.
    Även vid kontraktskrivningstillfället upplevde jag Josefin som kunnig, lugn och informativ.
    Under processen kände vi oss alltid välinformerad.
    Skulle jag sälja en lgh eller ett hus i Kungälv skulle jag gärna anlita Josefin!
    2022-11-02 Verifierad kund
    Trevligt sätt
    Gav ett kompetent intryck
  • köpte sitt hus med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2022-10-31 Verifierad kund
    Vi har fått ett väldigt trevligt bemötande från Carolina. Proffsig och tillgänglig.
    2022-10-31 Verifierad kund
    Flera mail jag skickade fick jag ingen återkoppling på. Samarbetet inom fastighetsbyrån gällande försäljningen av Brf Strandängen var inte så bra så det var svårt för mig som köpare och veta vem jag skulle kontakta beroende på vilken typ av fråga jag hade
    2022-10-30 Verifierad kund
    Har varit stabil under en lång resa med nyproduktion. Har följt processen på ett pedagogiskt sätt och varit tydlig när man kan förvänta sig de olika stegen i köpet. Känns otroligt kunnig och proffsig.
    2022-10-30 Verifierad kund
    Trevligt och personligt bemötande. Snabb på att svara och återkoppla både via telefon o h mejl.

Gef klara besked. Har hon inte svaret så tar hon reda på det och återkommer.

Trygg, stabil och serviceminded.
    2022-10-27 Verifierad kund
    Vi tycker inte att vi fått den stöttning vi förväntade oss. Hon svarar aldrig på våra samtal. Det känns inte som hon ansträngt sig för att hitta en köpare till vår bostad. Jag rekommenderar henne inte till någon annan.
    2022-10-27 Verifierad kund
    Lätt att ha att göra med,inga problem med att ringa när som helst,fått hjälp med allt glad och mycket trevlig.
    2022-10-27 Verifierad kund
    Trevlig och profissionell mäklare, snabb på att svara på frågor och leta upp svar
    2022-10-27 Verifierad kund
    Carolina har varit till stor hjälp vid samtliga (2 gånger) av mina tidigare bostadsaffärer. Hon är tillmötesgånde och svarar tydligt och snabbt på frågor. Hon har även varit till stor hjälp eftersom många gångeer inte kunnat närvara vid viktiga möten i samband med överlåtelse och försäljning.

Kan varmt rekommendera henne till andra.
    2022-10-14 Verifierad kund
    Väldigt personlig, professionell och lätt att jobba med.
    Kan starkt rekommendera Josefin.
    2022-10-13 Verifierad kund
    Jag tycker att jag fick bra svar, när jag ville ha en lägenhet i Diseröd.
    😊
    2022-10-11 Verifierad kund
    Josefin är en mycket bra mäklare som har kämpat med vårt objekt i 4månader. Som alla vet är det svåra tider att sälja med inflation och räntehöjningar .
    Men det vi uppskattar mest är att Josefin har hela tiden varit anträffbar Svarat på mail och telefonsamtal nästan omgående.
    Vi önskar Josefin allt gott med sitt jobb som mäklare

Mvh Gunnbritt och Mats Pantzar
    2022-10-08 Verifierad kund
    Jag heter marja-leena (ej Ria)
    Jennifer var varit lyhörd, hjälpsam, återkopplingen har varit snabb.
    Jag kan rekommendera henne det varmaste.
    Mvh ml lennerth
    Gm för RS🌼
    2022-10-06 Verifierad kund
    Har inte haft så mycket kontakt. Allt med köpet har gått mycket smidigt så jag har varit helt nöjd
    2022-10-06 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med Josefin som vår mäklare. Som förstagångsäljare var hon tydlig och saklig så vi kände oss trygga i processen från början till slut. Uppskattade att hon tog sig tid för extra möten vid osäkerhet och alltid svarade och återkopplade snabbt. Väldigt trevlig att arbeta med!
    2022-10-06 Verifierad kund
    Professionell och väldigt härlig personlighet kände stort förtroende!
    2022-10-06 Verifierad kund
    Svårt att bedöma ! Har inte haft så mycket kontakt!
    2022-10-04 Verifierad kund
    På ett positivt och trevligt sätt.
    2022-10-04 Verifierad kund
    Carolina är bra snabb också lätt att komma i kontakt med
  • sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Rådh en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2022-09-30 Verifierad kund
    Engagerad, upplysande, kunnig, entusiasmerande, ärlig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Rådh en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2022-09-27 Verifierad kund
    Hon var proffsig, lugn och förklarade på ett bra sätt. Tog sig tid.
    En jättegullig mäklare med glimten i ögat
    Mvh Pernilla
    2022-09-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och lyhörd inför våra frågor och funderingar.
    Det var mycket positivt att få träffa Carl som mäklare. Toppen på alla sätt. Hela upplägget av affären kändes tryggt.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Bra bemötande, kunnig och lyhörd.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Helt fantastisk mäklare. Vi är så nöjda, rekommenderar henne verkligen, 10/10. 🌸
    2022-09-02 Verifierad kund
    Lätt att nå, lyhörd för våra önskningar, tydligt och snabba återkoppling. Vi är väldigt nöjda
    2022-09-01 Verifierad kund
    En väldigt bra mäklare med så bra bemötande, kan prata och fråga om vad som helst och får svar på allt. Kändes väldigt tryggt att ha honom som mäklare.
    2022-08-31 Verifierad kund
    Proffsig, tillgänglig och engagerad. Supernöjd!
    2022-08-24 Verifierad kund
    Väldigt tydlig och trygg mäklare. Hjälpsam och driven upplevde jag henne som.
  • Solveig M
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Marstrand
    2022-08-20 Verifierad kund
    Korrekt och mycket vänligt bemött. Blev förvånad&glad över den regelbundna klara informationen, som gjorde mig trygg och delaktig. Kan varmt rekommendera Jacob Glavell 👍
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Kärna
    2022-07-21 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med hur Tilda har genomfört försäljningen av vår sommarstuga.
  • köpte en tomt med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • Olofstorp
    2022-07-10 Verifierad kund