Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Kungälv Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungälv

Fastighetsbyrån Kungälv

Västra Gatan 90, 442 31 Kungälv — Visa karta

Välkommen till Kungälv!

Här i kustkommunen och småstaden vi älskar finns grönskande promenadstråk, både söta och salta bad, idrottsanläggningar, shopping och trevliga caféer. Här lever och verkar vi och Fastighetsbyrån har funnits här i över 40 år, vi har alltså riktigt bra koll på Kungälv.

Vi vill ligga i framkant nu när Kungälv utvecklas och växer. Därför har vi en erfaren fastighetsmäklare anställd på heltid bara för att förmedla nyproduktion och vi är med från start i varje projekt för att kunna ge välgrundade råd inför ditt bostadsköp.

Vårt team av fastighetsmäklare är fullt av energi och vi ser det som en av våra framgångsfaktorer, tillsammans med att vi arbetar affärsmässigt, med förtroende och engagemang. När våra kunder kommer tillbaka till oss för sitt andra eller tredje bostadsbyte vet vi att vi gjort vårt jobb rätt och det är det vi strävar efter i varje bostadsaffär.

Kom förbi oss och berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 195 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungälv

• Michael L
    Michael L skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan hjälpte mig att sälja mina föräldrars lägenhet.
    Claes-Johan är Professionell, entusiastisk och tydlig. Mycket bra återkoppling, hela tiden närvarande och beskrev var i processen vi befann oss.
    Allt fungerade över förväntan.
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Ett ytterst kompetent och professionellt hanterande av vår husförsäljning! Erik är engagerad, driven och tillgänglig och gjorde mer än vad man kan förvänta sig av en mäklare. Vi ger honom våra varmaste rekommendationer.
  • Cato E
    Cato E skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erik gjorde allt och lite till för att vi skulle känna oss nöjda med vår husförsäljning. Vi kände verkligen att han gjorde skillnad och kan varmt rekommendera honom!
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi är väldigt nöjda med Fastighetsbyrån i Kungälv för at vi fick ett väldigt gott bemötande och mycket hjälp i frågor runt våran försäljning av bostad
  • Johan P
    Johan P skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jättebra engagemang och superproffsig genom hela affären.
  • Rebecka C
    Rebecka C skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Trevlig och tillmötesgående mäklare. Vi fick en bra personkemi och försäljningen gick snabbt och lätt. Vi är helnöjda!
  • Farid S
    Farid S skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Mycket nöjd med FB kungäv.Stor tack för Elena P.
  • Stefan O
    Stefan O skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erik är mycket förtroendeingivande och grymt proffsig. Vår förhoppning inför försäljningen höjdes enormt efter de råd och förhandstips vi fick som sedan visade sig vara spot on utfallet. Världsklass !
  • Felix K
    Felix K skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vad ska man skriva om Daniel Enlund förutom att han är fenomenal? Han tar hand om alla spekulanter på ett föredömligt och ytterst professionellt sätt. Ställer upp ”around the clock”. Gör fina presentationer, det lilla extra och är inte rädd för att hjälpa till med styling, om det behövs.
    Daniel är en mäklare med stort driv och engagemang. Jag kan varmt rekommendera Daniel Enlund som mäklare i er bostadsaffär.
  • Per L
    Per L skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan har skött hela uppdraget väldigt professionellt. Han har vid alla våra möten och samtal varit tydlig, lugn och ärlig vilket lätt till att vi fått stort förtroende för varandra. Försäljningen gick tack vare Claes-Johans hårda arbete samt strategiska tänkande över förväntningarna väl.
    Sammanfattningsvis kan jag säga att Claes-Johan är den mäklare jag varmt kommer rekommendera till andra som står inför en försäljning.
  • Kaj K
    Kaj K skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    min upplevelse med cliff var väldigt positiv han va väldigt uppriktig å rak.
    han va väldigt hjälpsam på alla plan å en stor trygghet i alla frågor som dök upp under resans gång å tillgänglig per telefon jämt
    ska jag sälja ett hus nån mer gång ringer jag gärna cliff
    han va ett jätte stort stöd i alla lägen
    jag är jätte nöjd med cliff
  • Marie N
    Marie N skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Väldigt trevlig och duktig mäklare på alla sätt och vis. Får högsta betyg av oss lyckliga husköpare!
  • Claes S
    Claes S skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Mycket hjälpsam, oavsett dag eller tid på dygnet.
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag tycker att Claes-Johan ingav ett förtroende med den kunskap han besitter. Det ingav trygghet för mig som säljare. Claes-Johan är också bra på att återkoppla om jag sökt honom.
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vill ge Erik våra varmaste rekommendationer. Han sålde ett hus som vi köpte för ett tag sedan. Super trevlig. Gav ett seriös och proffsigt intryck. Lätt att ha och få kontakt med. Fick snabbt svar på det frågar vi hade. Hoppas få möjlighet att ha kontakt med dig någon mer gång.Tack Erik.
    "Oscar"
  • Peter A
    Peter A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Trevlig, positiv, tillmötesgående, och pålitlig. Fungerade bra att samarbeta med,
  • Gun K
    Gun K skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    En snabb, effektiv och påläst mäklare, dessutom får man ett vänligt bemötande. En fantastisk kille som jag kommer att rekommendera till vänner och bekanta.
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Otroligt bra och proffsigt bemötande. Mitt första köpta objekt och kände mig hur trygg som helst med Erik till hjälp! Inget krångel med någon form av frågor utan snabba enkla svar! Mycket trevlig och duktig mäklare! Stort plus av mig !
  • Aron A
    Aron A skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Otroligt trevlig och fick en väldigt bra kontakt på en personlig nivå.
  • Tomas M
    Tomas M skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jätte bra bemötande och ett kunnig person!
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Glad och trevlig person som skött sitt uppdrag efter konstens alla regler.. Han har givit flera bra råd angående frågor som uppkommit men som inte direkt rört mäklaruppdraget men som säkert bidragit till att affären rotts iland utan att tvist har uppstått mellan säljare och köpare.
  • Mona H
    Mona H skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Toppenmäklare som är engagerad och intresserad av sina kunder! Alltid glad o mkt trevligt bemötande.
  • Anki B
    Anki B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi är jättenöjda med Erik. Han har full koll på marknaden och man är i trygga händer när han håller i försäljningen. Han är otroligt snabb på att återkomma när man söker honom vilket känns bra när man gör så stora affärer. Vi rekommenderar Erik å det varmaste.
  • Tina K
    Tina K skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag tyckte att Caroline var väldigt smidig att jobba med. Bra med återkoppling och var engagerad i vår försäljning. Vi hade definitivt rekomenderat henne.
  • Pia Ä
    Pia Ä skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Ärlig,kunnig och mycket engagerad säljare.Snabb respons i alla lägen.Bortsett från mäklaryrket så kan också tilläggas att han är fantastisk att ha och göra med underbar personlighet och härlig humor.Rekommenderas varmt.Självklart val vid framtida försäljningar.Pia
  • Andree H
    Andree H skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Kanon mäklare! Mycket seriös och driven.
    Kunde inte varit nöjdare! 10/10!
  • Olle T
    Olle T skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    han gav ett mycket bra intryck, var väldigt proffsig och saklig. Han visade att han brydde sig väldigt mycket om sitt jobb, vilket räcker långt i mina ögon.
  • Maria L
    Maria L skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Tack Elena för gott samarbete i vår husförsäljning. Snabbt, smidigt, och kunnigt!
  • Marie W
    Marie W skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan är en väldigt trevlig, duktig och aktiv mäklare som känns genuin och seriös i sitt yrkesutförande. Som köpare har jag känt mig trygg och viktig och kan bara varmt rekommendera honom som en utmärkt mäklare.
    Det har varit ytterst positiv upplevelse hittills att haft med Claes-Johan att göra och ser fram emot om det blir fler möten i framtiden.
    Lycka till.

Marie Wallqvist
  • Reine G
    Reine G skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Clas Johan Olsson har gjort ett enastående jobb.
  • Stefan O
    Stefan O skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erik är en mycket snabb, ärlig och kompetent mäklare som jag varm rekommenderar.
    Efter att ha träffat ett antal mäklare för min försäljning fanns inga tvivel om vem som skulle få uppdraget. Erik gjorde ett fantastiskt jobb och överträffade alla mina förväntningar
  • Robin A
    Robin A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vid försäljningen av vårat hus var Erik mycket engagerad och informativ. Det var inga oklarheter och hela affären gick mycket smidigt.
  • Jörgen A
    Jörgen A skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Kanonmäklare👍
    Nöjd på alla sätt.
  • Felipe V
    Felipe V skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Stabil mäklare, som levererar mer än 100%!
    Bra kommunikationer genom hela processen och går extra bit för att jag skulle bli mer än nöjd!
    Bara +++++
  • Bengt-lennart A
    Bengt-lennart A skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Mycket bra representant för Fastighetsbyrån. Bra bemötande, bra information om försäljningen. Trevligt och professionellt agerande.
    Vi är mycket nöjda med Claes-Johans insats.
  • Tryggve K
    Tryggve K skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Kunnig, trevlig och erfaren, drivande utan att vara påflugen.
    2017-03-09 Carolina Z svarar Tryggve K
    Tack Tryggve för dina vänliga ord. Det var ett sant nöje att vara med er längs denna resa. :) Nu ger vi oss på nästa resa!
    Carolina Z gillar detta
  • Helen K
    Helen K skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Kunnig och trevlig mäklare. Mycket nöjda med Carolina
    2017-03-08 Carolina Z svarar Helen K
    Tack för dessa vänliga och värmande ord Helen.
    Blommorna som jag fick av er står så fint på bordet. :) Tack igen!
    Carolina Z gillar detta
  • Josefina B
    Josefina B skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    väldigt trevlig och tillmötesgående!
  • Mohammed C
    Mohammed C skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Väldigt bra och hjälpsam mäklare. Rekommenderas starkt
  • Amro Q
    Amro Q skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan är helt klart en mäklare som gör allt för att kunden ska bli så nöjd som möjligt. Toppbetyg!
  • Jan L
    Jan L skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vänlig, intresserad, upplysande, hittade alternativ till påskrift vid köp när jag vår på resande fot.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Trevligt bemötande, noggrann och tydlig. Professionell.
  • Linda K
    Linda K skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Bästa mäklaren!!! Tillgänglig hela tiden, väldigt engagerad och trevlig!!
  • Mona F
    Mona F skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi fick den information vi ville ha, han var lugn och samlad,
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi vill tacka Elena för ett fantastiskt samarbete under vår husförsäljning. Hon har varit mycket lyhörd och lyssnat till våra åsikter men samtidigt förmedlat sina kunskaper och erfarenheter. Mycket bra kommunikation under hela processen gör att vi är mycket nöjda.
    Monica o Thomas
  • Gittan C
    Gittan C skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi vill varmt rekommendera Elena Pegoraro som mäklare.
    Med professionell kompetens, stor respekt, gediget kunnande och seriöst lyssnande gjorde hon säljprocessen av vårt hem smidig och korrekt.
    Elena såg dessutom till att presumtiva köpare fick svar på sina frågor, hon var informerad och där så behövdes
    tog hon in special kompetenser.
    Elena är den mest seriöst professionella mäklare som vi stött på och som vi med fullt förtroende här rekommenderar.
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan är en mycket trevlig, sympatisk, kunnig och driven mäklare
    och person. Skulle varmt rekommendera honom.
  • Elisabeth W
    Elisabeth W skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag vill varmt rekommendera Elena Pegoraro som Mäklare. Att sälja min bostad var ett stort beslut för mig så alla delar i processen var viktiga. Hon är kunnig, professionell, lyssnar in och mycket engagerad!
  • Tintin D
    Tintin D skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Tycker att Claes -Johan är en proffesionell mäklare med ett vinnande sätt. Har tålamod och är inlyssnande, driven men inte för " gåpåig"
  • Cecilia P
    Cecilia P skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Alltid glad och lätt att få tag på, punktlig och noggrann. Jobbar jämt!

Västra Gatan 90, 442 31 Kungälv