Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Kungälv Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungälv
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Kungälv
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Kungälv

Fastighetsbyrån Kungälv

Västra Gatan 90, 442 31 Kungälv — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Kungälv och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 140 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungälv

• Pia K
    Pia K skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Är så nöjda .Vi kunde aldrig fått en bättre mäklare. Trevlig kände stort förtroende redan från början
  • Claes N
    Claes N skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    allt perfekt inget att klaga på. trevligt bemötande härlig humor. kan inte bli bättre
  • Nicklas L
    Nicklas L skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag och min sambo upplevde Claes-johan som mycket profissionell, från första mötet till påskrivet kontrakt.
    Han var alltid bra på att informera om vad som hände och gav ett tryggt intryck. Vi skulle absolut kunna tänka oss låta Claes-johan sälja för oss i framtiden samt rekommendera honom vidare.
    Vi är väldigt nöjda.
  • Anne J
    Anne J skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Känner mig mycket nöjd med Caroline som min mäklare.
  • EDenza A
    EDenza A skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Ett proffsigt bemötande och en bra kundkontakt. Saklig men även ödmjuk och lätt att ha att göra med.
    Trots sin relativt unga ålder ger han ett seriöst och moget intryck

Jag är mycket nöjd.
  • Odai S
    Odai S skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Ett mycket trevligt bemötande, och en mycket hjälpsam mäklare.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Trevlig och kunnig mäklare som kändes genuin och äkta. Har hjälpt oss med alla frågor vi har haft.
  • Martin N
    Martin N skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Bra kontakt. Snabb återkoppling, rekommenderas!
  • Annika F
    Annika F skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Mycket trevlig, proffsig o tillmötesgående. Kunde inte varit bättre. Ett arbete som passar Caroline perfekt.
  • Johan A
    Johan A skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Artig och trevlig. Låg på lite, men det var nog vad jag behövde. Själva försälningen gick väldigt snabbt, lite för snabbt för min smak. men nu är det gjort och klart. Fick bra och snabb hjälp med deklarationsunderlaget.
  • Maria G
    Maria G skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Tryggt och pålitlig, tålmodig och ALLTID trevlig!
    😊👍👌✌
  • Jakob S
    Jakob S skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Super nöjd med Louise! Rekommenderar henne starkt !
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Proffsigt bemötande.
    Fick betalt vad jag ville ha.
    Bra service.
  • Birgit G
    Birgit G skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Förlåt att jag missat detta!
    Louise är den mest kompetenta och seriösa mäklare jag mött i Kungälv. Hon var snabb och gav mig ett mycket gott råd, som gjorde, att affären snabbt blev av till allas belåtenhet.
    Förtjusande människa med alla möjligheter i framtiden.
    Lycka till!
    Birgit Grundberg-Gyldén i Mörbylånga
  • Bodil L
    Bodil L skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi har en bra upplevelse av Louise Palö. Det Det var en snabbt avklarad affär och vi är nöjda. Kan varmt rekommendera henne

Bodil & Ulf
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Louis har engagerat sig i mina önskemål , som har varit speciella eftersom jag bor ca. 65-70 mil från Kungälv. Louis har hjälpt mig över förväntan, jag fick stort förtroende för henne
  • Bengt F
    Bengt F skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Det finns bara positiva ordalag för Louise Palö. Hon har varit mycket tillmötesgående och stor ordning på sitt engagemang.
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Louise är trevlig och kunnig inger ett förtroende och tar sig tid
  • Malin S
    Malin S skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Världens bästa mäklare! Supertrevlig, duktig och tar alltid hand om sina kunder på ett fantastiskt sätt.
  • Ethan Q
    Ethan Q skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    NICE MAN, WITH COMMITTMENT. HELP PEOPLE.
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Daniel har uppfyllt alla de krav och förväntningar som köparen kan ställa på den som står i begrepp skaffa ny bostad.
    Allt har gått friktions fritt.
    Mycket nöjda!
  • Catrin T
    Catrin T skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Elena har ett mkt varmt, trevligt och professionellt bemötande. Det märks tydligt att Elena tycker om sitt jobb och att hon dessutom är på helt rätt plats i sitt yrkesval. En mer förstående och välvillig människa får man leta efter. Tusen tack för ditt tålamod när du hjälpte mig köpa mitt hus i Ytterby.
  • Dennis B
    Dennis B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erik bemötte oss väldigt proffsigt och kunnigt. han var också väligt engagerad i vårt ärende.
  • Annika W
    Annika W skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erik Hansson är en ärlig, rak, engagerad mäklare som jag varmt kan rekommendera. Snabb återkoppling och ett trevligt bemötande.

Annika Wensund
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Funkade bra I stort sätt. Inga store problem med ngt
  • Kent S
    Kent S skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erik Hansson är en trevlig och entusiastisk person - snabb i responsen och lyhörd för säljarens synpunkter och önskemål. Jag kan utan tvekan rekommendera honom.
  • Mikael V
    Mikael V skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag har verkligen inget att klaga på, mycket trevligt bemötande, och Louise levde helt upp till min förväntan.
  • Annika L
    Annika L skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Elena hjälpte oss att sälja vårt hus i Lycke. Mycket proffisigt bemötande och samtidigt väldigt personlig och mjuk i sitt sätt. Gjorde allt för att få sålt huset trots att det var en svår tid innan jul att bli av med det. Hade många som var intresserade och var mycket engagerad i sitt arbete. Har även hört av sig efter vår flytt till Portugal och frågat hur vi har det vilket var väldigt trevligt att hon brydde sig även efteråt
  • Roland G
    Roland G skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag har svarat på dessa frågor tidigare. Gör nu ett nytt försök.

Daniel är kunnig och bra och gav ett proffsigt intryck.
  • Ann-Kristin F
    Ann-Kristin F skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Elena du är guldvärd som fastighetsmäklare! Tack för all hjälp.
  • Christer  H
    Christer H skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag/vi är mycket nöjda med bemötandet från företaget och mäklaren Claes-Johan Olsson vid försäljningen av mina föräldrars lägenhet i Kungälv. Föräldrarna var lätt dementa och vi tre barn var utspridda över hela landet, varför hela processen fick skötas per telefon. Allt har dock fungerat till allas belåtenhet varför jag med glädje kan rekommendera Claes-Johan Olsson och Fastighetsbyrån Kungälv för mäklaruppdrag i framtiden.
  • Anna-Karin D
    Anna-Karin D skrev om Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan Olsson är en oerhört driven och engagerad mäklare. Han visar ett genuint intresse för såväl säljobjekt som säljare och köpare. Du kan alltid nå C-J för att bolla tankar eller ställa frågor som han gärna hjälper dig med. Som kund är du alltid i fokus när du än ringer. Kunnig och professionell samtidigt som han är socialt kompetent och personlig. Jag är mycket nöjd och rekommenderar starkt!
  • Angela D
    Angela D skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Supersmidig och kunnig mäklaren.
  • Hannes K
    Hannes K skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Kom i kontakt med Daniel som köpare av objekt. Daniel är tillmötesgående, säljande, och trevlig.
  • Bogdanovic N
    Bogdanovic N skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Daniel är väldigt proffsig och är en mäklare jag hade rekommenderat till vänner och bekanta. Han har förståelse för marknaden och har en bra förmåga att bedöma tajming för en affär. Vi är otroligt nöjda med Daniels bemötade och hur han skötte försäljningen av vår bostad.
  • Helena E
    Helena E skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Lätt att få kontakt med, positiv och hjälpsam I fastighetsaffären.
  • Britt B
    Britt B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erik gör ett mycket trevligt intryck. Han kom väl förberedd till första mötet och därefter skötte han hela affären på ett mycket professionellt sätt. Hjäpte till med alla externa kontakter och höll tät kontakt med oss under hela budgivningen. Vi kan rekommendera honom på det varmaste.
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi har varit jätte nöjda med Erik.Han är väldigt lätt att ha att göra med och ger ett proffsigt intryck.Vi rekomenderar verkligen Erik.
  • Robin H
    Robin H skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan är en driven och engagerad, mycket trevlig mäklare som vi är nöjda med på alla sätt och kan varmt rekommendera!
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Professionellt bemötande i varje läge.
    Försöker verkligen göra allt för säljaren, märks att han anstränger sig det där lilla extra.
    Använder ibland mäklarklyschor i sina uttryck och hade tjänat på att lägga lite mer fakta och tyngd bakom orden.
  • Joakim
    Joakim skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Kan varmt rekommendera Erik på Fastighetsbyrån. Vi hade flera mäklare på besök innan vi träffade Erik. Kändes direkt att han var rätt person som skulle sälja vårt hus. Trevlig, driven, ärlig och proffsig.
  • Anna & Conny  R
    Anna & Conny R skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi kom i kontakt med Erik första gången på visningen av vårt nya hus som vi köpte. Erik har ett stort hjärta och brinnande intresse för sitt yrke! Det märkte vi med en gång med hans professionalism, påläst och lyssnande! Samt en väldigt ödmjuk och trevlig person! Vi rekommenderar Erik varmt! /Anna & Conny
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag kom i kontakt med Erik då mitt hus skulle säljas. Ung, trevlig kille med många bra ideer, senare insåg jag att han också var energisk, driven/målmedveten men också korrekt, noggrann och proffsig. Huset krävde lite mer utav mäklaren men jag tycker att han hanterade det mycket kompetent och professionellt

Erik ställer upp, är ansvarsfull och jag kan bara å det varmaste rekommendera honom !!
  • Anneli A
    Anneli A skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi har fått bra bemötande av Daniel. Han har gett oss snabba svar på våra funderingar. Vi är nöjda.
  • Maria D
    Maria D skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Daniel har stor kunskap, stort kontaktnät och är modig i sitt yrkesutövande. Han är trevlig och professionell. Jag anlitar gärna Daniel igen vid framtida lägenhetsaffärer!
  • George G
    George G skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag fick ett mycket professionellt bemötande av Daniel Enlund.
  • Marcus T
    Marcus T skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Daniel gav ett mycket bra intryck från första början. Rak, ärlig och tydlig.

Han fungerade som ett väldigt bra bollplank och hade hela tiden en plan som snabbt ändrades om förutsättningarna gjorde det. Men hela tiden med en röd tråd.
    Detta gjorde att man aldrig behövde gå och grubbla.

Vi är mycket nöja med Daniels arbete.
  • Carolina A
    Carolina A skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Daniel är en väldigt förtroende givande mäklaren, som alltid vill kundens bästa. Han är ödmjuk och pålitlig! Rekommenderar honom stark. /Carolina
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Professionell i sitt bemötande och inger förtroende vad gäller kunnighet. Mycket positiv till att Daniel förklarar och besvarar mina frågor både innan och efter köp. /Kerstin
  • Hardik P
    Hardik P skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag har både köpt och sålt lägenhet via Daniel den senaste månaden och jag är väldigt nöjd med honom. Daniel är en väldigt trevlig och socialt begåvad kille som har förmågan att snabbt skapa förtroende för kunder. Han har också visat sig vara flexibel och ambitiös i alla lägen och sett till att processerna varit smärtfria.

Ett utvecklingsområde för Daniel skulle vara att han vid försäljning är ännu mer proaktiv och delar med sig av status till sina kunder i en ännu högre utsträckning för att proaktivt informera om hur det går och på så vis inte ge kunderna möjligheten att bli oroliga. Dock har han i alla tillfällen varit tillgänglig på telefon och mail, så det har egentligen inte varit några som helst problem.

Sammantaget är jag väldigt nöjd med Daniel Enlund och som en följd av det av Fastighetsbyrån Eriksberg. Tack!

Västra Gatan 90, 442 31 Kungälv