Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Kungälv Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungälv

Fastighetsbyrån Kungälv

Vendergatan 4, 442 47 Kungälv — Visa karta

Välkommen till Kungälv!

Här i kustkommunen och småstaden vi älskar finns grönskande promenadstråk, både söta och salta bad, idrottsanläggningar, shopping och trevliga caféer. Här lever och verkar vi och Fastighetsbyrån har funnits här i över 40 år, vi har alltså riktigt bra koll på Kungälv.

Vi vill ligga i framkant nu när Kungälv utvecklas och växer. Därför har vi en erfaren fastighetsmäklare anställd på heltid bara för att förmedla nyproduktion och vi är med från start i varje projekt för att kunna ge välgrundade råd inför ditt bostadsköp.

Vårt team av fastighetsmäklare är fullt av energi och vi ser det som en av våra framgångsfaktorer, tillsammans med att vi arbetar affärsmässigt, med förtroende och engagemang. När våra kunder kommer tillbaka till oss för sitt andra eller tredje bostadsbyte vet vi att vi gjort vårt jobb rätt och det är det vi strävar efter i varje bostadsaffär.

Kom förbi oss och berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 348 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungälv

• Kerstin B skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Elena är så som en mäklare ska vara - säljande. Vi är jättenöjda med att vårt hus blev sålt. Läs mer
  • Johan J skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    påläst, engagerad, bra bemötande och jobbade hårt. Läs mer
  • Avang H skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag har köpt villa från cliff och han va duktig o super duktig ,han är bäst . Läs mer
  • Monica G skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag har sålt 2 objekt med carolina ,det första gick snabbt och lätt ,allt till stor belåtenhet. Andra objektet tog lite längre tid men var nog mer svårsålt ,blev så småningom också det sålt fast den affären är inte helt avslutad ännu.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • Annelie E skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    En grym mäklare!
    Trevlig och alltid lätt att få tag på! Läs mer
  • Louise J skrev om Ulrika Johnsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag har sålt två stycken lägenheter med fastighetsbyrån. Jättefint bemötande och som kund har jag känt mig trygg med allt vad försäljningarna inneburit.
    Jag använde stylist på den ena som stod helt omöblerad. Det tror jag har hjälpt till en hel del för att få upp min försäljning.
    Verkligen helnöjd med allt! Läs mer
  • Mehmet K
    Mehmet K skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    We have bought a house with help of Anna-Karin Vernberg. She was extremely helpful during all the process starting from visiting the house until we received the keys. She answered all our questions with patience and helped us understand all the details in a clear way. We appreciate her help a lot. Läs mer
  • Joy A
    Joy A skrev om Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag sålde och hade mäklaren Claes-Johan Olsson och det har fungerat riktigt bra. Trevligt bemötande och snabb affär samt fick bra betalt för mitt objekt. Rekommenderar Fastighetsbyrån i Kungälv.
    //Joy Andersson Läs mer
  • Jonas R skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Både ett köp och en försäljning genom mäklaren. Köpte först en mindre 3:a och sålde därefter min befintliga 2:a.

Hade bra dialog med mäklaren genom processen.
    Hade hoppats på ett större intresse vid min försäljning och även att få ett pris över utgångspriset. Nu nådde vi tyvärr inte det, men det berodde snarare på ett större utbud av lägenheter i Kungälv för tillfället. Fel läge att försöka sälja en lägenhet i. Läs mer
  • Mats B
    Mats B skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag har sålt en villa och är väldigt nöjd med hur Elena skötte affären. Proffsigt och förtroendegivande. Känner mig väl omhändertagen// Mats Berntsson Läs mer
  • Björn B skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi har sålt ett hus i Kode. Jag tycker att Elena har utfört sitt uppdrag på ett proffsigt sett. Hade väl en lite högra prisbild än vad vi fick ut men med rådande marknad är vi nöjda.

Sammanfattningsvis är jag nöjd.

Med vänlig hälsning Björn Läs mer
    Elena P gillar detta
  • Karin Elvy Marita P skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag har sålt en fastighet. Vi hade kontakt med Anna-Karin på försommaren och när det sedan blev aktuellt tog vi ny kontak. D det är lätt att samarbeta med Anna-Karin och hon beskriver klart och tydligt hur man går vidare i affären.
    Vi är inte klara med allt ännu men är nöjda hitintills. Läs mer
  • Willy A skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Köpt Strandgatan 71. Affären gick väldigt smidigt, helt enligt våra önskemål. Mycket bra bemötande och kontakt. Tydlig och förklarande genomgång vid kontraktsskrivning. Läs mer
  • Edyta J skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Trevligt bemötande och tydlig
    Proffsig som gav snabb återkoppling. Läs mer
  • Karin Elvy Marita P skrev om Fastighetsbyrån Kungälv
    Hjälpsamma och tillmötesgående Läs mer
  • Karl A skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Snabb, proffsig och bra på kommunikation. Tydligt och enkelt rakt igenom affären. Läs mer
  • Helen H skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Kunnig och engagerad mäklare.
    Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Mattias H skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Cliff är en mycket trevlig & kompetent mäklare. Han är trygg, tydlig & vill säljarens bästa. Vi hade en mycket bra kommunikation genom hela processen. Rekommenderas starkt 👍 Läs mer
  • Anders D skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Snabb på att svar på frågor.
    Trevlig och har ett bra bemötande
    Påläst på objektet Läs mer
  • Karin B skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande på visningen, lugnt och skönt. Bra genomgång av kontraktet när vi skrev på tillsammans med säljarna. Läs mer
  • Göran B skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Fastigheten var inte i bästa skick men jag upplevde det som om Anna-Karin visade stort engagemang trots att det krävdes ett flertal visningar innan försäljning. Jag fick också hela tiden uppdateringar hur det gick vid visningarna så jag är mycket nöjd med hur försäljningen gick till. Läs mer
  • Rolf Gunnar B skrev om Fastighetsbyrån Kungälv
    Har köpt en tomt och håller på att sälja ett hus
    Har varit ett positivt och kompetent bemötande så här långt och nu ser vi fram emot resultatet av vår försäljning. Läs mer
  • Else-Marie Margareta K skrev om Fastighetsbyrån Kungälv
    Sålt tomt
    Allt var till vår belåtenhet Läs mer
  • Sten Roger G skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Den mäklare vi har varit i kontakt med har gjort ett bra arbete. Det är det enda vi kan bedöma . Och som mäklare kan vi rekommenderar henne Elena Pegoaro. Läs mer
  • Britt Monica E skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag är en av fyra delägare i en fastighet som Elena sålt för oss.
    Elena har hela tiden gett oss bra information på ett mycket sakligt och vänligt sätt.
    Jag förväntade mig att att hon skulle sälja bostaden och det gjorde hon på ett bra sätt.
    Jag är mycket nöjd med Elena.
    Alltid trevlig och kunnig. Läs mer
  • Bengt S skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Elena är proffsig i ditt yrkesutövande, lyhörd för kundens behov och fick till ett snabbt och bra avslut Läs mer
  • Patrik L skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Sålt lägenhet, fungerat hur bra som helst och kommer fortsätta använda henne som mäklare. Läs mer
  • Igor M
    Igor M skrev om William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Köpte en trea i Kungälv på komarken, affären gick fort och smidigt där mäklaren ser till allas behov, är väldigt tydlig och rak i sin kommunikation, lätt att göra med.
    Rekommenderas Läs mer
  • Ragnhild A skrev om William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Lyssnade på mina önskemål och arbetade mycket aktivt med objektet. Fick ett avslut och försäljning snabbt. Läs mer
  • Erika D skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag har köpt ett hus av Elena. Jag har blivit väl bemött och även om vi har missförstått varandra vid något tillfälle så har hon visat att hon är engagerad och vill att både säljare och köpare ska bli nöjda. Läs mer
  • Tomas H skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Sålt vår bostadsrätt. Allting har fungerat mycket bra. Kan starkt rekommendera Louise och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Kent S skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi sålde vår villa i Ytterby under sommaren 2018.
    Carolina och Cliff på Fastighetsbyrån skötte detta mycket bra. En något annorlunda budgivning med bud som togs tillbaka och ändrades, men det blev bra till slut. Vi är nöjda. Läs mer
  • Gunilla A skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi har sålt en villa. Cliff har vsrit lätt stt samarbeta med och försäljningen gick väldigt bra. Läs mer
  • Andreas S skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Louise hjälpte oss med en snabb o perfekt affär när vi köpte våran 3:a. Vi är oerhört tacksamma och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Jan-åke J skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Sålt lägenhet, Östra porten Ytterby, jag har blivit bra bemött av en pigg, go och glad tjej som gjort så bra det gått med läget som rådde då. Mina förväntningar va nog att affären skulle blivigt bätter och gått lite snabbare. Det va väl den ingång och dom indikationerna som vi diskuterade, men marknaden sjönk I den vevan så det är inte mycket som Louise kunde göra åt saken. Så nej hon levde inte riktigt upp till mina förväntningar men ingen annan mäklare hade kunnat gjort något annurlunda vid detta tillfälle då det är marknaden som styr. Jag skulle välja Louise alla dar I veckan om det skulle bli aktuellt med någon ny affär. Läs mer
  • Johanna L skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Louise hjälpte oss att köpa lägenhet på Kaponjärsvägen 106, Marstrand.
    Louise är engagerad, lojal och otroligt trevlig med fötterna på jorden som utför sitt jobb som mäklare väldigt proffsigt! Läs mer
  • Christer A
    Christer A skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Sålt villa i Kungälv, trevligt bemötande, lugn och sansad. Känns bra när affären är klar till första delen. Läs mer
  • Leif Ingemar J skrev om Fastighetsbyrån Kungälv
    Mäklaren var mycket hjälpsam och tillmötesgående med allt som hör försäljningen till. Läs mer
  • Karl A skrev om Fastighetsbyrån Kungälv
    Smidigt och snabb affär. Kunde inte varit bättre. Läs mer
  • Göran B skrev om Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag är mycket nöjd med hur försäljningen har skötts Läs mer
  • Birgitta N skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi fick en mycket bra mottagande och effektiv genomgång av köpobjektet. Huset fyllde det önskemål vi hade som krav samt att affären kändes trygg.

Birgitta o Peter Nilsson Läs mer
  • Karin M skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi sålde vår enplansvilla i centrala Kungälv och är så nöjda med Cliffs engagemang och bemötande hela vägen genom affären. Vi har känt oss trygga som säljare att Cliff gjort sitt yttersta. Våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Cecilia N skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Köp av hus.
    Engagerad och bra på att hålla oss som köpare informerade av det som skedde i budgivning osv. Läs mer
  • Rickard M skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Sålt våran bostad via Cliff, helt perfekt!
    Allt var ordning och reda från första stund.
    Tack! Läs mer
  • Jane W skrev om William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi sålde en bostadsrätt i Ytterby och blev bra bemött av William. Han stod verkligen för dom förväntningarna som vi hade.
    Högsta poäng från oss😀 Läs mer
  • Marie K skrev om William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    William har genom min mammas dödsboupp försålt en bostadsrätt.

Bemötandet har varit till belåtenhet, snabb återkoppling samt bra lösningar/andra alternativa lösningar när viss tröghet ifrån den andra dödsbodelägaren. (Då jag och min syster inte kunnat samarbeta)
    Alla önskemål blev genomförda. (William hade tillgång till jurist i mäklarfirman då vissa frågor dök upp).
    Köpare samt jag som höll i huvuddelen av försäljningen av mammas dödsbo var tillsammans nöjda med uppdraget. Läs mer
  • Magnus A skrev om William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Köpt borgarparken 12 Kungälv.
    Fick extra visning med kort varsel.
    Mkt lätt att komma i kontakt med innan och i samband köpet. Läs mer
  • Gustav O skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Proffsigt, snabbt och enkelt! Mycket nöjda med hanteringen av allt! Läs mer
  • Magnus A skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Köpt bostadsrätt. Mycket angelägen att vi skulle bli nöjda.
    Mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade och överträffade dem. Läs mer
  • Elsie-Marie A
    Elsie-Marie A skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Det ha varit trevligt och givande att samarbeta med Louise.

För mig va det lite skrämmande att göra en så stor affär och inte ha någon kunskap själv, så det va viktigt att få information och känna trygghet inför försäljningen.
    Jag är mycket nöjd med hur Louise skötte hela förloppet.

Elsie Marie Aronsson Läs mer

Vendergatan 4, 442 47 Kungälv