Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Kungälv Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungälv
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Kungälv
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Kungälv

Fastighetsbyrån Kungälv

Västra Gatan 90, 442 31 Kungälv — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Kungälv och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 100 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungälv

• Dennis B
    Dennis B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erik bemötte oss väldigt proffsigt och kunnigt. han var också väligt engagerad i vårt ärende.
  • Annika W
    Annika W skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erik Hansson är en ärlig, rak, engagerad mäklare som jag varmt kan rekommendera. Snabb återkoppling och ett trevligt bemötande.

Annika Wensund
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Funkade bra I stort sätt. Inga store problem med ngt
  • Kent S
    Kent S skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erik Hansson är en trevlig och entusiastisk person - snabb i responsen och lyhörd för säljarens synpunkter och önskemål. Jag kan utan tvekan rekommendera honom.
  • Mikael V
    Mikael V skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag har verkligen inget att klaga på, mycket trevligt bemötande, och Louise levde helt upp till min förväntan.
  • Annika L
    Annika L skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Elena hjälpte oss att sälja vårt hus i Lycke. Mycket proffisigt bemötande och samtidigt väldigt personlig och mjuk i sitt sätt. Gjorde allt för att få sålt huset trots att det var en svår tid innan jul att bli av med det. Hade många som var intresserade och var mycket engagerad i sitt arbete. Har även hört av sig efter vår flytt till Portugal och frågat hur vi har det vilket var väldigt trevligt att hon brydde sig även efteråt
  • Ann-Kristin F
    Ann-Kristin F skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Elena du är guldvärd som fastighetsmäklare! Tack för all hjälp.
  • Christer  H
    Christer H skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag/vi är mycket nöjda med bemötandet från företaget och mäklaren Claes-Johan Olsson vid försäljningen av mina föräldrars lägenhet i Kungälv. Föräldrarna var lätt dementa och vi tre barn var utspridda över hela landet, varför hela processen fick skötas per telefon. Allt har dock fungerat till allas belåtenhet varför jag med glädje kan rekommendera Claes-Johan Olsson och Fastighetsbyrån Kungälv för mäklaruppdrag i framtiden.
  • Anna-Karin D
    Anna-Karin D skrev om Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan Olsson är en oerhört driven och engagerad mäklare. Han visar ett genuint intresse för såväl säljobjekt som säljare och köpare. Du kan alltid nå C-J för att bolla tankar eller ställa frågor som han gärna hjälper dig med. Som kund är du alltid i fokus när du än ringer. Kunnig och professionell samtidigt som han är socialt kompetent och personlig. Jag är mycket nöjd och rekommenderar starkt!
  • Britt B
    Britt B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erik gör ett mycket trevligt intryck. Han kom väl förberedd till första mötet och därefter skötte han hela affären på ett mycket professionellt sätt. Hjäpte till med alla externa kontakter och höll tät kontakt med oss under hela budgivningen. Vi kan rekommendera honom på det varmaste.
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi har varit jätte nöjda med Erik.Han är väldigt lätt att ha att göra med och ger ett proffsigt intryck.Vi rekomenderar verkligen Erik.
  • Robin H
    Robin H skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan är en driven och engagerad, mycket trevlig mäklare som vi är nöjda med på alla sätt och kan varmt rekommendera!
  • Joakim
    Joakim skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Kan varmt rekommendera Erik på Fastighetsbyrån. Vi hade flera mäklare på besök innan vi träffade Erik. Kändes direkt att han var rätt person som skulle sälja vårt hus. Trevlig, driven, ärlig och proffsig.
  • Anna & Conny  R
    Anna & Conny R skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi kom i kontakt med Erik första gången på visningen av vårt nya hus som vi köpte. Erik har ett stort hjärta och brinnande intresse för sitt yrke! Det märkte vi med en gång med hans professionalism, påläst och lyssnande! Samt en väldigt ödmjuk och trevlig person! Vi rekommenderar Erik varmt! /Anna & Conny
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag kom i kontakt med Erik då mitt hus skulle säljas. Ung, trevlig kille med många bra ideer, senare insåg jag att han också var energisk, driven/målmedveten men också korrekt, noggrann och proffsig. Huset krävde lite mer utav mäklaren men jag tycker att han hanterade det mycket kompetent och professionellt

Erik ställer upp, är ansvarsfull och jag kan bara å det varmaste rekommendera honom !!
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi har flyttat många gånger (allt för många) och således köpt/sålt många hus/lägenheter. Mäklarna har oftast varit bra och hjälpt oss till en lyckad affär.

Nu skulle vi sälja vårt hus i Kungälv och fick hjälp av Erik på Fastighetsbyrån. Det visade sej vara ett riktigt bra val. En ung pigg kille men som visade på stor erfarenhet. Huset rönte ett stort intresse och många spekulanter som kräver lite extra av mäklaren. Köparna berättade att Erik gjorde en mycket proffsig visning trots alla intresserade. Inför alla spekulanter redogjorde Erik informativt om huset och gick igenom besiktning vi hade låtit göra.

Hela processen har gått perfekt och Erik har ställt upp i alla lägen och avslutat jobbet mycket bra varför vi varmt kan rekommendera honom.
  • Anders L
    Anders L skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi upplevde Erik som en mycket proffsig yrkesman. Engagerad, driven och agerade helt enligt våra behov. Enligt oss överlägsen de mäklare vi upplevt förut. Rekommenderas starkt!
  • Rikard R
    Rikard R skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Exceptionellt agerande från Erik, tillgänglig, ärlig och inget skitsnack.
    Rekommenderas starkt.
  • Anna J
    Anna J skrev om Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi är jätte nöjda med fastighetsbyrån och med vår duktiga och kunniga mäklare Claes-johan Olsson. Vi kommer rekommendera honom till vänner och bekanta.
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Fastighetsbyrån Kungälv
    Kan varmt rekommenderas till andra.
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Supertrevlig mäklare med kund och säljare i fokus. Hon minns sina kunder/säljare och vad de heter och vill. Hon gav bra tips på vad vi som köpare skulle tänka på när vi var på visning. Vi har varit på många visningar tidigare men aldrig fått den servicen vi fick av Lousie. Vi kan varmt rekommendera henne och ser fram emot nästa gång vi får samarbeta med henne.
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Tack Louise!
    En mycket kunnig och professionell mäklare. Hon är alltid glad ,trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Hon genomför just nu vår bostasrättsförsäljning och vi är mycket nöjda. Vi kan varmt rekommendera henne.
    Rigmor och Kjell Liljendahl
  • Britt-marie O
    Britt-marie O skrev om Fastighetsbyrån Kungälv
    Bengt Svensson och Fastighetsbyrån i Kungälv kan vi verkligen rekommendera. Vi sålde våran fastighet i Aröd med Bengt Svensson som mäklare. Hela processen flöt fint och smidigt med ett trevligt bemötande och ett effektivt säljarbete. Vi är jättenöjda.

Britt-Marie och Raimo Wallenius
  • Viktor J
    Viktor J skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Hej, Carolina har gjort ett jättebra jobb från början till slut. Det som dock fick en negativ inverkan på upplevelsen var städningen av huset (inget att belasta Carolina för) men i er kommunikation hur en flyttstädning skall genomföras stämmer ej med vad städfirman(or) ser på det. De fick komma tillbaka och städa om, dock så fick vi flera ggr höra kommentaren om att ''det ingår inte'' ''mäklarfirmornas krav är orimliga'' ''mäklarnas krav på flyttstäd stämmer inte hur vi ser på det'' osv.. Det slutade med att vi städade själva....
    2015-12-01 Carolina Z svarar Viktor J
    Hej Viktor. Vill börja med att tacka för de varma orden. Vad trist att höra om städningen, det var jag helt ovetande om att den inte var ok. Jag hoppas att det känns bra i ert nya boende och att ni trivs. Passar på att önska er en god jul i ert nya hem. :-)
  • Jesper F
    Jesper F skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    trevligt bemötande, verkar vara en positiv och glad person med stort kunnande,
    2015-12-01 Carolina Z svarar Jesper F
    Hej Jesper. Tack själv för en trevlig förmedling och vänliga ord. Ses snart på tillträdet. Önskar er all lycka till med ert nya boende.
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Carolina Sanders har övertygande och seriöst arbetat med min husförsäljning.
    Jag är jättenöjd! Carolina har hela tiden visat mig ett mycket vänligt och personligt bemötande.
    2015-11-26 Carolina Z svarar Ulla B
    Tack underbara Ulla för dina snälla ord. Önskar dig all lycka till i ditt nya boende.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Fantastisk mäklare!
    Rekommenderas stark lätt att ha och göra med och kunnig inom sitt område.
    2015-11-25 Carolina Z svarar Stefan H
    Hej Stefan. Underbart att höra. Tusen tack för de varma orden! :-)
  • Gabriel P
    Gabriel P skrev om Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi fick bra bemötande och vår mäklare såg till att få till den bästa affären som var möjlig.
  • Doris Hourdokht  K
    Doris Hourdokht K skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi sålde nyligen vårt hus i Ytterby och Elena var mäklaren som hjälpte oss med affären. Från första början gav Elena ett väldigt professionellt, trevligt och förtroendeingivande intryck. Hon guidade oss genom hela affären och var verkligen tillgänglig och tog sig tid att förklara saker i hela processen. Vi är väldigt nöjda med Elena som mäklare och ger henne våra varmaste rekommendationer.

Hälsningar,

Doris Hourdokht Khorassani
    Representant för Fastighetsbyrån, Doris Hourdokht K gillar detta
  • Gustav M
    Gustav M skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Louise Palö gav ett professionellt och personligt bemötande vilket gav oss köpare en känsla av trygghet.
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Intresserad, vänligt bemötande, hörde av sig som hon sagt, proffsig, kunnig. Kan rekommendera henne till andra.
  • Helen G
    Helen G skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag tycker jag fick ett fint bemötande och att hon levde upp till mina förväntningar. Elena återkopplade till mig snabbt om det var något som jag undrade. Elena visade respekt på ett sätt som också kändes varmt och tryggt.
  • Jannie A
    Jannie A skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Mycket personlig och innerligen engagerad mäklare, fick personlig kontakt på ett genuint sätt. Louise ville verkligen att både säljare och köpare skulle hitta rätt :D
    Kan varmt rekommendera!
  • Anne-charlotte R
    Anne-charlotte R skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Ett mycket seriost bemötande, Elena är naturligt trevlig och mycket kunnig. Vi var även väldigt nöjda med fotograf nummer två som tog de flesta av bilderna. Elena har faktiskt alltid gått att nå på alla veckans dagar och det känns tryggt.
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Hon gav ett säkert intryck, var väldigt hjälpsam och höll bra kontakt. Gjorde någon småmiss med någon detalj men i set stora hela är hon bra. Har hållit kontakten även efter affär vilket ger ett genuint och seriöst intryck.
  • Hampus E
    Hampus E skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Trevlig, tillmötesgående och professionell.
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Väldigt sympatisk och trevligt bemötande genom hela försäljningsprocessen. Påläst och noggrann. Rekommenderas varmt!
  • Mona W
    Mona W skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Elena har varit en toppentjej som hjälpt mig med min försäljning av huset.
    Hon sporrade mig när jag kände det blev jobbigt. Kan verkligen rekommendera henne som säljare.
  • Anneli M
    Anneli M skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Louise var en toppen tjej och var alltid positiv. Man fick direkt förtroende för henne. Det var alltid lätt att kontakta henne. Om någon frågar efter mäklare brukar jag säga Louise på Fastighetsbyrån.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag kan bara ge mina fulla rekommendationer till Elena som mäklare.
  • Ida Z
    Ida Z skrev om Bengt Svensson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi har känt oss trygga och vänligt bemötta av Bengt Svensson.
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi är nöjda med Louises arbete med försäljningen av vår lägenhet! Hon har varit engagerad och kunnig! :)

Vi skulle absolut kunna rekommendera Louise till nära och kära som går i säljartankar.
  • Carl N
    Carl N skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag har fått ett mycket bra bemötande av Louise Palö som varit både hjälpsam och informativ när jag gjorde mitt lägenhetsköp.
    Jag kände mig hela tiden trygg som kund med Louise Palö som mäklare.
  • Lars W
    Lars W skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Kunnig, intresserad, aktiv, mycket trevlig
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Kunnig, ambitiös och med känsla för det lilla extra.
  • Hans T
    Hans T skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Louise är duktig på att informera
    Louise är duktig på att marknadsföra en lägenhet
    Ordning och reda
  • Carina Bruhner N
    Carina Bruhner N skrev om Bengt Svensson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    proffsigt och snabbt, förstod vad som var viktigt för mig
  • Joachim B
    Joachim B skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Mycket trevlig och kunnig. Köparen va efter försäljning mycket strulig och mäklaren gjorde allt hon fick för att hjälpa oss
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Utan tvekan bästa mäklaren jag har haft,trevlig,glad,positiv,hjälpsam och väldigt engagerad!

Västra Gatan 90, 442 31 Kungälv