Ted Gustafsson

Ted Gustafsson

Ted Gustafsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungälv

Ted Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Ted Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.8. Ted Gustafsson har haft 9 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

21 omdömen om Ted Gustafsson

Silvia K
Ullstorp

Vi är mycket nöjda med Teds insats under vår försäljningsprocess. Ted har hög servicegrad, är otroligt driven och målinriktad med en stor portion av ödmjukhet. Han kom in med nya idéer och perspektiv som visade sig vara framgångsrika i vår försäljningsprocess. Vi kan varmt rekommendera Ted som mäklare.

Srdjan K
Ullstorp

Ted Gustafsson är en saklig och professionell mäklare som trots ett otacksamt läge, där han klev in som ersättare för sin tidigare kollega som hade bytt jobb under vår försäljningsprocess, lyckades med att snabbt få vårt förtroende och leverera resultat.

Marcus N
Köpte sitt hus med hjälp av Ted Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
Ullstorp

Tillmötesgående med rak och tydlig kommunikation. Väldigt nöjd överlag utan något att anmärka!

Svar från Ted Gustafsson

Tack för ditt omdöme! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nyinköpta och fina hus!

Benney S
Diseröd

Vi blev bemötta på bästa möjliga sätt Våra förväntningar blev tillgodosedda till 100 Ett stort plus var att vi alltid blev uppdaterade vad som hände

Svar från Ted Gustafsson

Tack för er fina rekommendation! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av ert fina sekelskifteshem! Nu kan ni blicka framåt mot att bo bekvämt i lägenhet, promenadavstånd från all service!

Lisbeth T
Köpte sitt hus med hjälp av Ted Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
Diseröd

Upplevde Ted som proffsig, kunnig och pålitlig. Snabb återkoppling och gav svar på alla frågor vi hade. Vänlig och trevlig.

Svar från Ted Gustafsson

Tack för ditt omdöme! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas mycket väl i ert nyinköpta hem!

Pia F
Kungälv Centrum

Jag har känt mig fullständigt trygg med Ted vad gäller försäljningen av vårt hus. Man har alltid kunnat ringa honom. Och han har t o m hjälpt och stöttat mig när jag skulle köpa en lägenhet, där han inte ens var mäklare.. Kan verkligen rekommendera Ted på Fastighetsbyrån.

Svar från Ted Gustafsson

Tack så mycket för din fina rekommendation!

Gerd Britt-Marie U
Kärna

Lättsam och trevig person har har förståelse för att alla äldre säljare inte är uppkopplade.

Svar från Ted Gustafsson

Tack! Jag hoppas att du kommer att trivas och kan slappna av i nya lägenheten nu när huset är sålt!

Marie S
Kode

Ted gjorde ett bra jobb i en mycket svår marknad! Trevlig, lättsam och proffesionell. Rekommenderas!

Svar från Ted Gustafsson

Stort tack! Jag hoppas och tror att hela familjen kommer att trivas i ert nya hem!

Birgitta P
Kungälv Centrum

Energisk engagerad positiv

Svar från Ted Gustafsson

Ärofullt att få hjälpa er hitta nya ägare till ert fina hus!

Mikaela Å
Aröd/timmervik

Ted är en engagerad mäklare som verkligen gör de lilla extra!

Svar från Ted Gustafsson

Tack så hemskt mycket! Så fint att få ha förtroendet att sälja ditt fina hus!