Linda-Marie Valfridsson

Linda-Marie Valfridsson

Linda-Marie Valfridsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungälv

Linda-Marie Valfridsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Linda-Marie Valfridsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.8. Linda-Marie Valfridsson har haft 8 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-03

8 omdömen om Linda-Marie Valfridsson

Marcus F
Köpte sitt hus med hjälp av Linda-Marie Valfridsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
Kärna

Supertrevlig, varm och välinformerad. Vi föll för huset i skårsäng och ville komma på en förhandsvisning och Linda-Marie ordnade så att vi snabbt kunde komma och var väl informerad om objektet, det hon inte visste kollade hon upp snabbt och återkom omedelbart. Hela processen för oss gick väldigt fort och hon var snabb på att lösa allt som behövdes för att köpet skulle gå genom.

Svar från Linda-Marie Valfridsson

Tack, Marcus för fint omdöme och stort grattis till ert nya hem!

Per-Erik Gunnar E
Sålde sitt hus med hjälp av Linda-Marie Valfridsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
Ytterby

engagerad och trevlig. Väldigt framåt och hjälpsam.

Svar från Linda-Marie Valfridsson

Tack för förtroendet P-E och din feedback! All lycka till framåt!

Alexandra J
Tjuvkil/ Lycke

Vi är jätte nöjda med Linda-Marie som mäklare vid försäljning av vårt hus, trevligt bemötande , lyhörd, snabb på att svara vid eventuella frågor samt snabb på att återkoppla vid uppdateringar. Skulle absolut anlita henne igen samt rekommendera för andra som går i sälj tankar.

Svar från Linda-Marie Valfridsson

Stort tack för fint omdöme & massa lycka till med nästa steg!

Amanda M
Kärna

Linda-Marie var toppen genom hela processen. Hon tog den inledande kontakten vid intresseanmälan för att välkomna in i processen, var tillgänglig alla tider på dygnet som köpprocessen krävde och tog sig tid att svara på frågor på ett väldigt bra sätt under visningen. Hon var också snabb i sin återkoppling i kontakten mellan säljarna och mig som köpare. I kontakten under budgivningen upplevde jag Linda-Maries kommunikation som objektiv, rak och ärlig vilket underlättade en annars ganska påfrestande process. Linda-Marie var...

Svar från Linda-Marie Valfridsson

Jag blir fantastiskt glad av dina fina ord. Tack för att jag fick hjälpa dig hitta "hem" .

Adam B
Kärna

Toppen. Linda-Marie jobbar proffsigt och strukturerat.

Svar från Linda-Marie Valfridsson

Grymt teamwork skapade ett fantastiskt slutresultat! Tack för detta samt för fint omdöme.

Karin L
Kärna

Linda-Marie är fantastisk på alla sätt! Seriös, proffsig, förtroendeingivande och sprudlande glad. Hon skötte vår försäljning på bästa sätt från början till slut. Vi är supernöjda med Linda-Maries insats!

Svar från Linda-Marie Valfridsson

Tack snälla för fina ord och för möjligheten att få jobba med er och bästa Prillan!

Lisbeth M
Romelanda

Vi blev mycket positivt bemötta av Linda-Marie och hon levde väl upp till våra förväntningar.

Svar från Linda-Marie Valfridsson

Stort tack för förtroendet samt för ditt omdöme. Det har varit en fröjd att samarbeta med er & förmedla ert fina hus.Önskar er lycka till med ert nästa steg.

Marcis-Martins M
Romelanda