Caroline Prytz

Caroline Prytz

Caroline Prytz är mäklare på Fastighetsbyrån Kungälv

Caroline Prytz har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Caroline Prytz har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.9. Caroline Prytz har haft 3 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 18 Läs vad Caroline Prytz

• köpte sitt hus med hjälp av Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Skepplanda
    2021-12-27 Verifierad kund
    Snabb och enkel affär på Grötstigen 3. Ett gott pepparkakshus.
  • Tommy N
    • Ullstorp
    2020-03-02 Verifierad kund
    Sålt bostadsrätt, kanonbra och engagerad, kan svara på alla frågor med tålamod.Hanterar budgivning och håller oss som säljare informerad. Rekommenderar gärna henne. Hon förmedlade tidigare en affär åt oss när vi var köpare. Med vänlig hälsning, Tommy o Snjezana Nilsson
  • Johainna K
    • Bergsjön
    2020-02-08 Verifierad kund
    Mycket nöjd med min mäklare Carolin. Hon är lätt tillgänglig och svarar på alla mina frågor och ger bra tips och råd. Kommer ta hjälp av henne i framtiden vid nästa bostads affär.
  • Snjezana N
    • Ullstorp
    2019-03-18 Verifierad kund
    Köpt en 2:a i Kungälv. Bra bemötande utan att vara påflugen. Tog reda på det hon inte kunde. Infogade om att hon skulle vara barnledig. Hon Berättade hur budgivningen skulle gå till. Vi är nöjda med lägenheten, trots Att vi fick vänta 5-6 månader på inflyttning efter att vi vann budgivningen. Känslan är att vi betalade lite för mycket, i en vikande marknad mvh Snjezana och Tommy
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Ulvegärde
    2018-12-07 Verifierad kund
    Hon är professionell och har hjälpt oss mycket med inköp av ett nytt radhus.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Ulvegärde
    2018-12-05 Verifierad kund
    Sålde en bostadsrätt i en ganska svår marknad, hade aldrig klarat det utan världens bästa mäklare!
  • 2017-09-09 Insamlad av företaget
    Glad o trevlig tjej som gav ett gott förtroende
  • 2017-09-08 Insamlad av företaget
    Ber om ursäkt för mitt dåliga svenska då jag är dansk, men jag är jätte nöjd med den servicen min sambo och jag fik i förbindelse med köpet av lägenheten på Brynjegatan 13.

Caroline var tidigare involveret på en annan bostad i samma förening, men eftersom att budgivningen gik för högt upp på den var vi tvungen att ge upp.

Vi var därför väldigt glada när Caroline kontaktade oss om en ny ledig bostadsrätt som vi hadde möjlighet att ge ett förhandsbjud pa.

Hela processen var trevlig og professionel och Caroline var förstående och bra på att hjälpa oss med att fixa fullmakt då jag var i Portugal när hon kontaktade oss.

Jag ville absolut rekommendera Caroline till att hantera båda försäljning och köp av lägenhet.

Om min sambo och jag skal flytta igen en dag vet jag vem jag kontakta på en gång.
  • 2017-09-06 Insamlad av företaget
    Caroline är väldigt proffsig samtidigt som hon är ödmjuk och jag skulle utan tvekan anlita henne igen.
    Kände mig helt trygg genom hela affären. Bemötandet både från henne och Fastighetsbyrån i Kungälv över lag är varmt och välkomnande.
  • 2017-09-06 Insamlad av företaget
    Fick ett bra och professionellt bemötande redan ifrån den stund vi klev in på visning. Så jag är väldigt nöjd rakt igenom hela processen.