Caroline Prytz
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 15 Läs vad Caroline Prytz

• Snjezana N
    Snjezana N köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-03-18

Ullstorp
    Köpt en 2:a i Kungälv. Bra bemötande utan att vara påflugen. Tog reda på det hon inte kunde. Infogade om att hon skulle vara barnledig. Hon Berättade hur budgivningen skulle gå till. Vi är nöjda med lägenheten, trots Att vi fick vänta 5-6 månader på inflyttning efter att vi vann budgivningen. Känslan är att vi betalade lite för mycket, i en vikande marknad mvh Snjezana och Tommy Läs mer
  • Andrei L köpte sin bostad med hjälp av Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-12-07

Hon är professionell och har hjälpt oss mycket med inköp av ett nytt radhus. Läs mer
  • Oskar F sålde sin bostad med hjälp av Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-12-05

Sålde en bostadsrätt i en ganska svår marknad, hade aldrig klarat det utan världens bästa mäklare! Läs mer
  • Caroline O skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2017-09-09

Glad o trevlig tjej som gav ett gott förtroende Läs mer
  • Nina L skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2017-09-08

Ber om ursäkt för mitt dåliga svenska då jag är dansk, men jag är jätte nöjd med den servicen min sambo och jag fik i förbindelse med köpet av lägenheten på Brynjegatan 13.

Caroline var tidigare involveret på en annan bostad i samma förening, men eftersom att budgivningen gik för högt upp på den var vi tvungen att ge upp.

Vi var därför väldigt glada när Caroline kontaktade oss om en ny ledig bostadsrätt som vi hadde möjlighet att ge ett förhandsbjud pa.

Hela processen var trevlig og professionel och Caroline var förstående och bra på att hjälpa oss med att fixa fullmakt då jag var i Portugal när hon kontaktade oss.

Jag ville absolut rekommendera Caroline till att hantera båda försäljning och köp av lägenhet.

Om min sambo och jag skal flytta igen en dag vet jag vem jag kontakta på en gång. Läs mer
  • Josefine J skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2017-09-06

Caroline är väldigt proffsig samtidigt som hon är ödmjuk och jag skulle utan tvekan anlita henne igen.
    Kände mig helt trygg genom hela affären. Bemötandet både från henne och Fastighetsbyrån i Kungälv över lag är varmt och välkomnande. Läs mer
  • Amandra I skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2017-09-06

Fick ett bra och professionellt bemötande redan ifrån den stund vi klev in på visning. Så jag är väldigt nöjd rakt igenom hela processen. Läs mer
  • Lina E skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2017-09-06

Kontaktade Caroline innan sommaren då jag var i stort behov av att köpa ny bostad. Hon tog det till sig och kontaktade mig i somras när det dök upp en bostadsrätt som hon trodde kunde passa mina önskemål. Efter det gick processen väldigt snabbt och smidigt. Hon hela tiden visat på stor mänsklighet samtidigt som hon skött det otroligt professionellt!
    Är rakt igenom supernöjd hela processen från visning till inflytt, det kunde inte gått smidigare!
    Att Caroline är rutinerad inom mäklarbranschen och av arbetet att underlätta för parterna i affären märktes tydligt genom hennes goda struktur och välplanerade upplägg.
    Stort plus i kanten för att hon ringde upp ett tag efter inflytt för att stämma av att allt gått bra, det för att man verkligen känner vilket engagemang hon satsar i sina kunder! Läs mer
  • Tomas M skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2017-05-08

Jätte bra bemötande och ett kunnig person! Läs mer
  • Mona H
    Mona H skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2017-05-03

Toppenmäklare som är engagerad och intresserad av sina kunder! Alltid glad o mkt trevligt bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv

Louise Palö