Caroline Prytz
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 14 kunder tycker om Caroline Prytz

• Andrei L köpte sin bostad med hjälp av Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Hon är professionell och har hjälpt oss mycket med inköp av ett nytt radhus. Läs mer
  • Oskar F sålde sin bostad med hjälp av Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Sålde en bostadsrätt i en ganska svår marknad, hade aldrig klarat det utan världens bästa mäklare! Läs mer
  • Caroline O skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Glad o trevlig tjej som gav ett gott förtroende Läs mer
  • Nina L skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Ber om ursäkt för mitt dåliga svenska då jag är dansk, men jag är jätte nöjd med den servicen min sambo och jag fik i förbindelse med köpet av lägenheten på Brynjegatan 13.

Caroline var tidigare involveret på en annan bostad i samma förening, men eftersom att budgivningen gik för högt upp på den var vi tvungen att ge upp.

Vi var därför väldigt glada när Caroline kontaktade oss om en ny ledig bostadsrätt som vi hadde möjlighet att ge ett förhandsbjud pa.

Hela processen var trevlig og professionel och Caroline var förstående och bra på att hjälpa oss med att fixa fullmakt då jag var i Portugal när hon kontaktade oss.

Jag ville absolut rekommendera Caroline till att hantera båda försäljning och köp av lägenhet.

Om min sambo och jag skal flytta igen en dag vet jag vem jag kontakta på en gång. Läs mer
  • Josefine J skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Caroline är väldigt proffsig samtidigt som hon är ödmjuk och jag skulle utan tvekan anlita henne igen.
    Kände mig helt trygg genom hela affären. Bemötandet både från henne och Fastighetsbyrån i Kungälv över lag är varmt och välkomnande. Läs mer
  • Amandra I skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Fick ett bra och professionellt bemötande redan ifrån den stund vi klev in på visning. Så jag är väldigt nöjd rakt igenom hela processen. Läs mer
  • Lina E skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Kontaktade Caroline innan sommaren då jag var i stort behov av att köpa ny bostad. Hon tog det till sig och kontaktade mig i somras när det dök upp en bostadsrätt som hon trodde kunde passa mina önskemål. Efter det gick processen väldigt snabbt och smidigt. Hon hela tiden visat på stor mänsklighet samtidigt som hon skött det otroligt professionellt!
    Är rakt igenom supernöjd hela processen från visning till inflytt, det kunde inte gått smidigare!
    Att Caroline är rutinerad inom mäklarbranschen och av arbetet att underlätta för parterna i affären märktes tydligt genom hennes goda struktur och välplanerade upplägg.
    Stort plus i kanten för att hon ringde upp ett tag efter inflytt för att stämma av att allt gått bra, det för att man verkligen känner vilket engagemang hon satsar i sina kunder! Läs mer
  • Tomas M skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jätte bra bemötande och ett kunnig person! Läs mer
  • Mona H
    Mona H skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Toppenmäklare som är engagerad och intresserad av sina kunder! Alltid glad o mkt trevligt bemötande. Läs mer
  • Tina K skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag tyckte att Caroline var väldigt smidig att jobba med. Bra med återkoppling och var engagerad i vår försäljning. Vi hade definitivt rekomenderat henne. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv

Louise Palö