Magnus Abrahamsson

Magnus Abrahamsson

Magnus Abrahamsson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv

Magnus Abrahamsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-03 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 4.7. Magnus Abrahamsson har haft 0 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vi lotsar dig genom hela affären med fokus på trygghet och ekonomi i Kungälv, Marstrand, Ytterby, Romelanda och Tjuvkil.
Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

3 omdömen om Magnus Abrahamsson

Sedan starten hos Reco 2012
Kristina Ö

Vi anlitade Magnus för försäljning av vår bostadsrättsradhus i Kungälv. Han ingav stor förtroende, var saklig och mycket kompetent. Med professionell hjälp av honom längst hela processen, blev det en mycket lyckad försäljning. Vi kan varmt rekommendera honom.

Ingela k

Magnus hjälpte oss at sälja huset tidigare i somras. Han var hjälpsam kunnig och proffesionell i sitt uppörande. Dessutom fick vi bättre betalt för huset än vad vi hade väntat oss. Jag kan varmt rekomendera honom.

Fredrik H

Magnus Abrahamsson är en mycket kunnig, ärlig och förtroende-ingivande person som tar sitt arbete och sina kunder på största allvar. Han visade under vår försäljning av huset att han har stort kunnande inom både byggteknik och försäljningsteknik. Han var sedan väldigt kunnig och behjälplig inom juridik samt skattefrågor när det var dags för deklaration.