Daniel Senkal

Daniel Senkal

Daniel Senkal är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Daniel Senkal har varit registrerad mäklare sedan 2009-11. Daniel Senkal har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-12 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Senkal har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar. Vi jobbar tillsammans hela vägen och garanterar er rätt tillvägagångssätt oavsett hur situationen ser ut.

121 omdömen om Daniel Senkal

Sedan starten hos Reco 2013
Madde K

Daniel Senkal är en driven och kunnig mäklare som strävar högt för att nå målet. Starkt engagemang för vad jag som kund behöver. Han höll mig alltid uppdaterad och återkopplade snabbt. Professionell i sitt bemötande. Daniel är helt enkelt en mäklare som anstränger sig ”det lilla extra”. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Marcus D

2 gången nu jag säljer med Daniel och är helt fantastiskt nöjd med hans prestation! Tack för allt :)!!!!

Margit Anna Carina E

Fick ett mycket fint bemötande och snabba svar på mina frågor och önskemål. Daniel lever mycket väl upp till mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera honom.

Samira T

Daniel Senkl fick uppdraget att sälja vårt vill i Ursvik / Sundbyberg. Daniel är en förtroendegivande och otrolig ambitiös mäklare. Han är kommunikativ och höll oss uppdaterad genom hela affären. Kan starkt rekommendera Daniel Senkal & Länsförsäkringar fastighetsförmedling.

Markus C

Bra och proffsigt bemötande, engagerad och klar och tydlig i sim kommunikation Rekommenderas starkt

Daniel L

Jag rekommenderar starkt Senkal. Mycket tydlig och snabb, svarar snabbt på samtal och mail och väldigt hjälpsam.

Stina Sofia L

Jag blev väldigt glad när jag fick erbjudandet att köpa lägenheten av Daniel och affären gick otroligt smidigt med visning och allt! En eventuell förbättring att önska är lite tydligare kommunikation. Jag har vid några tillfällen efter köpet känt mig en aning tjatig, tex vid frågor om säljaren har skrivit på, tillträdesdag osv. Daniel har dock aldrig visat att han har tyckt det utan alltid varit trevlig i sitt bemötande.

Firat Ali Z

Daniel är väldigt driven! Fick bra kontakt under hela säljprocessen han var alltid tillgänglig både per telefon samt mail. tack

Hanni A

Engagerad, hängiven och trevlig. Bra Sankal!

Jenny N

Grym Mäklare!! Svarar snabbt och alltid på mail/sms/samtal! Flexibel och bästa humöret 👍