Eva Nelléus

Eva Nelléus

Eva Nelléus är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Eva Nelléus har varit aktiv på Reco.se sedan 2011-06 och har fått 136 omdömen med ett betyg på 4.9. Eva Nelléus har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar. Välkommen!

136 omdömen om Eva Nelléus

Sedan starten hos Reco 2011
Ahmad A

Jag har köpt ett radhus i kärrgränd. Jag blev bemött på allra bästa sätt och tycker att hon var väldigt hjälpsam och tydlig. Jag kan inget annat än att rekommenderar mäklaren.

Tommy N

Seriös, trevlig, kunnig! Bra information inför försäljningen!

Christian K

Riktigt kunnig mäklare och super trevlig allting kändes väldigt seriöst och tryggt, bra återkoppling hela tiden

Annika W

Eva gav från början ett mycket kompetent och lugnt intryck. Det fastnade jag för. Det visade hon också sedan under försäljningens gång. Jag är mer än mycket nöjd med samarbetet med henne. Kommer absolut att rekommendera henne i framtiden till vänner.

Serdar U

Tack för en snabblagat smidig affär. Bra återkoppling på alla frågor

Peter L

Eva kan jag varmt rekommendera. Hon skötte vår försäljning på bästa sätt. Sympatisk och återkopplade hela tiden till, så vi kände oss väldigt trygga med henne.

Martina L

Vi är väldigt nöjda med Eva. Hon hjälpte oss med vår försäljning. Hela affären kändes väldigt trygg och seriös tack vare Eva. Hon är väldigt bra på att återkoppla efter visning och har bra svar/lösningar om det dyker upp frågor. Det bästa var att det blev en snabb,smidig och bra affär! Tack Eva!

Jens J

Efter att ha letat bostad en längre tid hamnade vi på en av Evas visningar. Hon var lyhörd och otroligt hjälpsam och återkopplade med nya förslag på objekt som stämde med våra önskemål. När vi hittade rätt sköttes allt på ett sätt som gjorde att vi kände oss trygga i bostadsaffären. Utan tvekan den bästa mäklaren vi träffat på.

Per S

Proffsig rakt igenom. Rekommenderas varmt.

Senteza K

Jag kan grovt rekommendera er till nästa perOn jag talar med. Speciellt Eva som har varit extremt grym att vara våran mäklare, som ger det där lilla extra skulle jag säga.