Sami Uzunkaya

Sami Uzunkaya

Sami Uzunkaya är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna

Sami Uzunkaya har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 5.0. Sami Uzunkaya har haft 0 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

10 omdömen om Sami Uzunkaya

Sedan starten hos Reco 2017
Sandeep Kaur S

Sami är den bästa mäklaren vi någonsin har anlitat. Vi hade en hel del mäklare över men Sami var den som stack ut och lyssnade in vårat behov och var positivt inställd på att han skulle lyckas uppfylla våra krav. Vi kan gott säga att Sami gjorde mer än förväntat och höll sitt ord. Hans positiva inställning skapade en öppenhet och svarade alltid på våra frågor. Sami sålde vårt hus i befintligt skick under tuffa tider till det priset vi ville ha utan att sälja på oss någon extra styling. Sami har även visat ett stöd långt...

Ulf Z

Man blir glad när man tänker tillbaka på de två affärer som Sami har hjälp oss med. Han har med ödmjukhet, integritet, ärlighet samt ett stort engagemang lotsat oss genom både förvärv och försäljning. Jag kan bara gr mina bästa rekommendationer. Ulf Zetterström

Hanna W

Jag är jättenöjd med Sami. Han är väldigt trevlig, tillmötesgående och vet vad han gör. Jag rekommenderar han till alla jag känner som ska sälja.

Cecilia F

Hej Länsförsäkringar fastoghetsförmedling Vallentuna har varit verkligen toppen för oss. Dessutom skall sägas att Sami hjälpte oss väldigt mycket i slutskedet av affären. Han la ner ett stort arbete och visade ett stort engagemang. Cecilia och Tom

Sofia D

Vi är så nöjda med Sami som mäklare! Han är proffsig, trevlig och grymt duktig! Vi kände oss väl omhändertagna och han översteg vår förväntan då vår lägenhet såldes för mer än vi trodde vi skulle få! Kan varmt rekommendera Sami om ni funderar på att sälja er bostad!

Anita V

Allt var bra. Engagemang och bra bemötande. Svarar alltid på telefon och på frågor. Gav en känsla av gott samarbete. Håller tiden. Mina förväntningar infriades. Jag kan gärna rekommendera mäklaren till andra.

Annette N

Framåt, kreativ och affärsmässig. Har ett mycket trevligt, vinnande sätt som gör att både säljare och kund känner sig trygg. Lyssnar på kunden! En mäklare som man verkligen kan lita på. Sköter sitt arbete på bästa sätt och ger inte upp när det inte är ett enkelt projekt att sälja. Kan varmt rekommendera Sami! Mycket nöjd! Annette Nordberg

Jan-Olof N

Sami hjälpte mig med lägenhetsförsäljningen på ett personligt och engagerat sätt. Det jag uppskattade mest var att han hade en realistisk bild av marknaden och inte gav mig falska förhoppningar om ett alltför högt pris. På så vis kunde vi göra en snabb och trygg affär och jag är övertygad om att jag fick ut mesta möjliga i en situation när prisutvecklingen stannade upp och det plötsligt blev svårt att sälja sin bostadsrätt till priser man hade kunnat få ut bara månader innan. Sami hjälpte mig dessutom extra mycket med det...