Stefan Petrén

Stefan Petrén

Stefan Petrén är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna

Stefan Petrén har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-06 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 5.0. Stefan Petrén har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

22 omdömen om Stefan Petrén

Charlotte O

Vi rekommenderar gärna Stefan Petrén på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna. Mycket trevlig att ha att göra med och vi är mycket nöjda

Yvonne B

Hej Stefan Petren är en perfekt mäklare. Lätt att ha kontakt med. Lyhörd för kundens önskemål.fick tex trädgården fotograferad när den var som finast, nästan ett år innan försäljningen.Han är bra på att förklara alla turer kring en försäljning.för en som inte känner till hur det går till. En trygg mäklare att ha med sig, genom en sån stor affär som det är att sälja sitt hem där man bott i 40 år.

Olle L

Duktig mäklare som känner området och husen. Ser alltid till det bästa för både köpare och säljare. Ärlig och ser alltid till köpare och säljares bästa.

Gunnar D

Så här långt är vi mycket nöjda

Pernilla L

Bra bemötande och trevlig attityd från första början. Berättar om fastigheten på ett bra sätt. Snabb på att följa upp och återkoppla saker ang. fastigheten och budgivning. Lättsam att ha att göra med och mycket service minded. Förklarar på ett begriplig sätt vad de olika delarna i köp- och sälj kontrakt innebär.

Linnea S

Jag tycker att Stefan gjorde ett gott intryck. Jag blev väl informerad och kände mig trygg med att kunna fråga om det var något jag undrade över och han tog sig tid att svara och förklara.

Charlotte L

Bättre mäklare är svårt att hitta!

Ann-britt A

jag vart både personligt bemött och professionellt , Stefan är en bra människa och mäklare. Ann-Britt

Roland J

Helt okej, vänlig person utan åthävor.

Douglas P

Bra bemötande, snabb återkoppling.