Länsförsäkringar Stockholm

1.0

3 omdömen om Länsförsäkringar Stockholm

LARS H
Skrev om Länsförsäkringar Stockholm

Gör inget arbetsrelaterat från din dator, för då gäller inte försäkringen!!! Jag har en gällande hemförsäkring hos Länsförsäkringar. Skulle anmäla skada på min dator som jag köpt in privat. Kvitto finns. Nämnde att jag mailar då och då från datorn i företaget och får då höra att enl. deras villkor gäller då inte försäkringen. Hur ska jag då kunna försäkra datorn? Företaget har inget ägarintresse i datorn, den är ju betald av mig privat! Jag har just sagt upp samtliga försäkringar och kommer inte sponsra detta bluffbolag mer.

ICA Försäkring AB
3.9/5 i betyg av 334 omdömen 3.9 av 334 omdömen

Vi har använt oss av försäkringen och allt fungerade super!

Antonia B Antonia B
ARNE V
Skrev om Länsförsäkringar Stockholm

Har sedan 1994 haft min företagsförsäkring hos Länsförsäkringar, Betänk hur mycket jag betalat in under den tiden! När jag verkligen behövde hjälp, blir jag ignorerad, kränkt och de misstror händelsen, och feltolkar den. Har inte fått klart för sig omfattningen av olyckan. Det är väldigt allvarligt!! Vanlig medmänsklighet saknas. De har en handläggare som "tror" saker om det hela. Och som sedan hänvisar till "regler" Osakligt, Otrevligt och en stor fråga: NI VILL INTE SE TILL DE FÖRSÄKRADES INTRESSEN, OCH ER ROLL ATT HJÄLPA I EN SVÅR SITUATION. Spring därifrån!!!!!

Anders Ture N
Skrev om Länsförsäkringar Stockholm

Otroligt långsam hantering av ärenden och inte ens svar på Mail!

Accept Försäkringsaktiebolag (publ)
4.4/5 i betyg av 230 omdömen 4.4 av 230 omdömen
Badge2023

Bra och snabb handläggning. Tydlig info.

Josefin T Josefin T