Alla kategorier Målare Stockholms län Upplands-Bro Lars Lindgren Måleri

Melofonstigen 2, 196 37 Kungsängen — Visa karta

Saltmätargatan 5, 11359, Stockholm
Calle Målare
Henrik O:
Kan varmt rekommendera Calle och hans kollegor. Jag är mycket nöjd med jobbet de gjorde (tapetserade walk in closet + spackla måla lister)

Målare nära Lars Lindgren Måleri:

Lövängsvägen 10, UPPLANDS VÄSBY
Vi anpassar tjänster efter dina behov. Snabb service, tillgänglighet dygnet runt... Läs mer ›
Stefan E:
Allting har fungerat jättebra! De gör vad de lovat och lite till. Ordning o reda! Trevlig personal. De som målat hos oss jobbade på ordentli...

Läs vad 1 kund tycker om Lars Lindgren Måleri

• Anna S
    Anna S skrev om Lars Lindgren Måleri
    Har tidigare anlitat hantverkare som haft "lilla gumman"-attityd och lämnat offert men inte dykt upp när jobbet var bokat. Ny målare fick göra jobbet som vart värre än om jag gjort det själv. Fick tips om Lasse via en kompis och blev supernöjd! Han kom på utsatt tid, lämnade offert och sedan dök han upp prick den tid vi avtalat!!! Kors i taket! Han var dessutom färdig på utsatt tid och gjorde ett snyggt jobb. Knappt jag trodde att sådana hantverkare existerade.
    Det jag möjligen kan klaga på är att han kom för tidigt på morgonen. Han tog lite mer betalt jämfört med den tidigare offerten jag fått (där målaren aldrig dök upp) men det var helt klart värt det.

Han städade t.o.m efter sig och det har i alla fall inte jag varit bortskämd med när hantverkare anlitats!

Melofonstigen 2, 196 37 Kungsängen