Alla kategorier Tatuering Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Laser & Beautycare

Laser & Beautycare

Birkagatan 27, 113 39 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Laser & Beautycare!

Du hittar oss i Birkastan och vi erbjuder en rad olika behandlingar med laser för bl.a. borttagning av tatuering, hudföryngring, acne, reducering av pigmentering och åldersfläckar.

Vi använder oss av ATM Lucas Plus, en kraftfull, men skonsam laserutrustning. Hos oss kan du ta bort din tatuering med goda resultat redan efter första behandlingen.

Innan du bokar tid för en behandling, oavsett om det handlar om tatuering eller pigmentförändringar, gör vi alltid en kostnadsfri konsultation. Här får du möjlighet att ställa frågor, vi går igenom vad som exakt kommer göras och hur du ska sköta det behandlade området.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 7 kunder tycker om Laser & Beautycare

• Jane N
    Jane N skrev om Laser & Beautycare
    Super trevlig personal, man känner sig väl omhändertagen. Bra produkter till vettiga priser.
  • Zanko Dasko A
    Zanko Dasko A skrev om Laser & Beautycare
    Jag rekommenderar de stark då de hade profisionell bemötande samt serviceminded. Åsa förklarade behandling på ett pedagogiskt sätt och fick mig känna tryggt.
    Jag ger allra bästa rekommendationer till  Laser & Beautycare.
  • Alexsandra S
    Alexsandra S skrev om Laser & Beautycare
    Hudterapeten hade ett behagligt sätt. Hon var trevlig och förklarade på ett bra sätt vad behandlingen skulle gå ut på.
  • Ursula R
    Ursula R skrev om Laser & Beautycare
    Toppen trevlig personal. Bra råd och behandling. Besöker gärna igen.
  • Mikaela R
    Mikaela R skrev om Laser & Beautycare
    Inte alls bra. Dåligt bemötande av personal och usel behandling!
    2017-09-19 Åsa H svarar Mikaela R
    Hej Mikaela,
    Tråkigt att höra att du är missnöjd med ditt bemötande hos oss samt din behandling. Vi skulle uppskatta om du vill återkomma till oss med dina synpunkter så att vi kan förbättra oss. Vi vill självklart att våra kunder ska känna sig välkomna och vara nöjda med sin behandling när de går härifrån.

Med vänlig hälsning

Åsa
    Laser & Beautycare
  • Eva S
    Eva S skrev om Laser & Beautycare
    Trevligt, proffesionellt och gästvänligt!
  • karin a
    karin a skrev om Laser & Beautycare
    jag har redan skrivit betyg till er om företaget
    2017-05-08 Åsa H svarar karin a
    Hej Karin!

Jag har för mig att du nämnde att du hade skrivit en rekommendation via Lets Deal och den kan inte jag se. Den här rekommendationen kommer att synas på vår hemsida och vi skulle bli jätteglada om du vill skriva nåt.

Tack på förhand och Välkommen åter till oss på Laser & Beautycare.

Med vänlig hälsning
    Lotta