Alla kategorier Tatuering Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Laser & Beautycare

Laser & Beautycare

Birkagatan 27, 113 39 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Laser & Beautycare!

Du hittar oss i Birkastan och vi erbjuder en rad olika behandlingar med laser för bl.a. borttagning av tatuering, hudföryngring, acne, reducering av pigmentering och åldersfläckar.

Vi använder oss av ATM Lucas Plus, en kraftfull, men skonsam laserutrustning. Hos oss kan du ta bort din tatuering med goda resultat redan efter första behandlingen.

Innan du bokar tid för en behandling, oavsett om det handlar om tatuering eller pigmentförändringar, gör vi alltid en kostnadsfri konsultation. Här får du möjlighet att ställa frågor, vi går igenom vad som exakt kommer göras och hur du ska sköta det behandlade området.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 8 kunder tycker om Laser & Beautycare

• 2019-01-05

comprar l skrev om Laser & Beautycare

Este puntero láser es mucho más barato que otros láseres, mientras que este puntero láser proyecta luz en el tipo de distribución uniforme de intensidad de luz. Los ojos humanos tendrán una visión clara de la luz láser.

Por ejemplo, el puntero láser es aplicable en la investigación de ciencias de la vida, diagnósticos láser, tratamiento con láser de cirugía láser, terapia fotodinámica débil con bioestimulación con láser de tratamiento no quirúrgico y láser. La tecnología láser como una nueva ciencia y tecnología tiene amplias perspectivas de aplicación. Cada vez más productos láser se convierten en partes indispensables en nuestra vida diaria.

Hay varios punteros láser disponibles en el mercado con diferentes tipos, colores, formas de puntos de luz y precios. Nos estamos concentrando en la investigación y el desarrollo de láseres industriales diseñados portátiles con el tipo de haz de luz disponible. Empleados por el mejor diodo láser, todos los dispositivos ópticos se fabrican con calidad garantizada y precios asequibles. Estos dispositivos láser son aplicables principalmente para tareas de posicionamiento altamente precisas. No hay razón para perder este tipo de láser si lo necesita. Läs mer
  • 2017-09-21

Jane N skrev om Laser & Beautycare
    Super trevlig personal, man känner sig väl omhändertagen. Bra produkter till vettiga priser. Läs mer
  • 2017-09-21

Zanko Dasko A skrev om Laser & Beautycare
    Jag rekommenderar de stark då de hade profisionell bemötande samt serviceminded. Åsa förklarade behandling på ett pedagogiskt sätt och fick mig känna tryggt.
    Jag ger allra bästa rekommendationer till  Laser & Beautycare. Läs mer

Alexsandra S skrev om Laser & Beautycare
    Hudterapeten hade ett behagligt sätt. Hon var trevlig och förklarade på ett bra sätt vad behandlingen skulle gå ut på. Läs mer

Ursula R skrev om Laser & Beautycare
    Toppen trevlig personal. Bra råd och behandling. Besöker gärna igen. Läs mer

Mikaela R skrev om Laser & Beautycare
    Inte alls bra. Dåligt bemötande av personal och usel behandling! Läs mer
    2017-09-19 Åsa H svarar Mikaela R
    Hej Mikaela,
    Tråkigt att höra att du är missnöjd med ditt bemötande hos oss samt din behandling. Vi skulle uppskatta om du vill återkomma till oss med dina synpunkter så att vi kan förbättra oss. Vi vill självklart att våra kunder ska känna sig välkomna och vara nöjda med sin behandling när de går härifrån.

Med vänlig hälsning

Åsa
    Laser & Beautycare
  • 2017-05-09

Eva S skrev om Laser & Beautycare
    Trevligt, proffesionellt och gästvänligt! Läs mer
  • 2017-05-08

karin a skrev om Laser & Beautycare
    jag har redan skrivit betyg till er om företaget Läs mer
    2017-05-08 Åsa H svarar karin a
    Hej Karin!

Jag har för mig att du nämnde att du hade skrivit en rekommendation via Lets Deal och den kan inte jag se. Den här rekommendationen kommer att synas på vår hemsida och vi skulle bli jätteglada om du vill skriva nåt.

Tack på förhand och Välkommen åter till oss på Laser & Beautycare.

Med vänlig hälsning
    Lotta

Bästa tatuerarna i Stockholm:

ulrika f ulrika f tycker:
“Gellack naglar Helt perfekt ...” Läs mer