Laser & Beautycare

Laser & Beautycare

Ring 076-947 87 10 www.laserbeautycare.se
4.5

Välkommen till Laser & Beautycare! Du hittar oss i Birkastan och vi erbjuder en rad olika behandlingar med laser för bl.a. borttagning av tatuering, hudföryngring, acne, reducering av pigmentering och åldersfläckar. Vi använder oss av ATM Lucas Plus, en kraftfull, men skonsam laserutrustning. Hos oss kan du ta bort din tatuering...

8 omdömen om Laser & Beautycare

comprar l
Skrev om Laser & Beautycare

https://www.comprarlaser.com/ Este puntero láser es mucho más barato que otros láseres, mientras que este puntero láser proyecta luz en el tipo de distribución uniforme de intensidad de luz. Los ojos humanos tendrán una visión clara de la luz láser. Por ejemplo, el puntero láser es aplicable en la investigación de ciencias de la vida, diagnósticos láser, tratamiento con láser de cirugía láser, terapia fotodinámica débil con bioestimulación con láser de tratamiento no quirúrgico y láser. La tecnología láser como una...

Jane N
Skrev om Laser & Beautycare

Super trevlig personal, man känner sig väl omhändertagen. Bra produkter till vettiga priser.

Zanko Dasko A
Skrev om Laser & Beautycare

Jag rekommenderar de stark då de hade profisionell bemötande samt serviceminded. Åsa förklarade behandling på ett pedagogiskt sätt och fick mig känna tryggt. Jag ger allra bästa rekommendationer till  Laser & Beautycare.

Alexsandra S
Skrev om Laser & Beautycare

Hudterapeten hade ett behagligt sätt. Hon var trevlig och förklarade på ett bra sätt vad behandlingen skulle gå ut på.

Ursula R
Skrev om Laser & Beautycare

Toppen trevlig personal. Bra råd och behandling. Besöker gärna igen.

Mikaela R
Skrev om Laser & Beautycare

Inte alls bra. Dåligt bemötande av personal och usel behandling!

Svar från Laser & Beautycare

Hej Mikaela, Tråkigt att höra att du är missnöjd med ditt bemötande hos oss samt din behandling. Vi skulle uppskatta om du vill återkomma till oss med dina synpunkter så att vi kan förbättra oss. Vi vill självklart att våra kunder ska känna sig välkomna och vara nöjda med sin behandling när de går härifrån. Med vänlig hälsning Åsa Laser & Beautycare

Eva Marie S
Skrev om Laser & Beautycare

Trevligt, proffesionellt och gästvänligt!

karin a
Skrev om Laser & Beautycare

jag har redan skrivit betyg till er om företaget

Svar från Laser & Beautycare

Hej Karin! Jag har för mig att du nämnde att du hade skrivit en rekommendation via Lets Deal och den kan inte jag se. Den här rekommendationen kommer att synas på vår hemsida och vi skulle bli jätteglada om du vill skriva nåt. Tack på förhand och Välkommen åter till oss på Laser & Beautycare. Med vänlig hälsning Lotta