Lazy Barber and Coffee

Lazy Barber and Coffee

Välkommen till Lazy Barber - cuts and coffee!

Vi erbjuder både bokade tider och drop-inklippningar här på vår salong som du hittar på Gjörwellsgatan på Lilla Essingen. Vi klipper dam, herr, barn, pensionär, snagg, lugg och skägg - alltså är vårt utbud mycket brett.

Förutom våra frisörtjänster kan du även hitta riktigt bra hårdvårdsprodukter till bra priser. Vi har ett stort sortiment från de främsta leverantörerna, däribland Redken, Kerastase och Loreal. Du kan hitta det mesta i vår shop.

Varmt välkommen om du ska fixa frisyren - vi ser fram emot ditt besök!

Läs vad 243 kunder tycker om Lazy Barber and Coffee

• Markus B

2020-11-28

Markus B skrev om Lazy Barber and Coffee
    Jag har klippt och barberat mig på Lazy Barber i flera år och kommer fortsätta vara en lojal kund trots att det finns flera konkurrenter närmare min bostad. På Lazy Barber får man oklanderlig service och jag känner mig alltid glad (och stilig) efter mitt månatliga besök. Varma hälsningar/ Marcus Läs mer
  • 2020-11-25

Milo skrev om Lazy Barber and Coffee
    Jag är en kräsen kund som näsran aldrig blir helt nöjd efter besök hos barberare trots att jag alltid går till de som är bäst beryktade. Nu har jag varit på Lazy Barber för andra gången och måste säga att det är den absolut bästa barberaren i stan. På Lazy Barber finner man barberare som verkligen gör sitt arbete med kärlek. Enligt mig är de riktiga barberare och vet precis hur man behandlar hår och skägg med precision.

Jag kan varmt rekomendera ett besök på Lazy Barber för den kräsne. Tack för att ni finns! :) Läs mer
  • 2020-11-13

Christian H skrev om Lazy Barber and Coffee
    Letade runt på nätet efter Stockholms bästa barberare och kom fram till Lazy barber. Gick dit och låt mig bara säga wow ! Blev bemött av Aydin som klippte mig och vilket resultat! Riktig känsla för detalj och det bästa kundbemötande jag har haft hos någon frisör/barberare förut ! Rekommenderar starkt ! Läs mer
  • 2020-11-11

Isak L skrev om Lazy Barber and Coffee
    Klipper mig hos Aydin. Trevlig stämning och han ser till att du blir nöjd! Läs mer
  • 2020-11-06

Petter L skrev om Lazy Barber and Coffee
    Jag går alltid till Lazy Barber och är alltid lika nöjd efter klippning! Läs mer
  • 2020-09-05

Leo L skrev om Lazy Barber and Coffee
    Gick förbi en dag och valde att testa. Bästa valet jag gjort! Älskar klippningen samt rakningen/trimningen av skägget, lika nöjd varje gång. Köper även mina hår och skäggprodukter från Lazy barber, bra sortiment och kunniga som kan hjälpa dig att välja! Läs mer
  • 2020-08-24

Piero P skrev om Lazy Barber and Coffee
    Lazy Barber = Bäst i branschen

Nu är det några månader sedan jag klev in hos Lazy Barber för första gången. Jag blev rekommenderad att besöka Lazy Barber av en nära vän som precis efter ett besök hos Aydin ringde och berättade att han hade hittat ”Stockholms bästa barberare”.

Jag bokade en tid via hemsidan och blev vid mitt första besök bemött med ett stort leende och ett resultat som präglade en känsla för detalj som jag inte upplevt hos någon barberare förut.

Mina besök består nu av skäggfix, ansiktsmask, en kaffe och alla roliga historier som man får höra under tiden. Stort tack till Aydin och teamet, ni är grymma. Läs mer
    2020-08-25 Aydin B svarar Piero P
    Woooow Ett JÄTTESTORT tack 👌för att du delat din känsla
    ( och vilken känsla!)
  • 2020-08-20

Philip T skrev om Lazy Barber and Coffee
    Klippt mig ett antal gånger och blir alltid extremt nöjd Läs mer
  • 2020-08-16

Fredrik L skrev om Lazy Barber and Coffee
    Fantastisk service, härlig miljö och gott om tider. Man blir snabbt en välkommen stammis! Läs mer
  • 2020-08-09

Henrik O skrev om Lazy Barber and Coffee
    Alltid nöjd med mina klippningar hos Lazy Barber, prisvärd klippning, bra resultat och trevlig personal! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-07-19

Johan F skrev om Lazy Barber and Coffee
    Jag har klippt mig två gånger hos Lazy Barber och är supernöjd med klippningen och deras service. Aydin är en mycket skicklig barberare, noggrann, lyhörd och stadig på handen. Jag kommer bli stammis här och rekommenderar starkt Lazy Barber. // Johan, Nacka Läs mer
  • Erik S

2020-07-09

Erik S skrev om Lazy Barber and Coffee
    Har blivit klippt av Aydin två gånger och har varit supernöjd båda gångerna. Läs mer
  • 2020-07-04

Erik E skrev om Lazy Barber and Coffee
    Väldigt nöjd med bemötandet och det proffsiga arbetet man får vara med om. För oss som är lite väl petiga med hur man vill ha det så är detta det perfekta stället. Går aldrig härifrån missnöjd! Ses snart igen! Läs mer
  • 2020-06-23

Erik R skrev om Lazy Barber and Coffee
    Kanonbra frisörer och fantastiskt service, helt klart bästa salongen på Kungsholmen! 👏👏 Läs mer
  • DAVID OMRI K

2020-06-18

DAVID OMRI K skrev om Lazy Barber and Coffee
    Visade Aydin en bild på hur jag ville att det skulle se ut och han klippte det väldigt kort och väldigt skumt jämfört med vad jag var van med. Blev onöjd direkt efter och var nära på att skriva en dålig recension, tills jag gick hem och växte in i det.

Har aldrig blivit så nöjd med en klippning i mitt liv, fantastiskt bra gjort och han var med mig alla steg på vägen, rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-06-20 Aydin B svarar DAVID OMRI K
    Tack David för att du väntade med att döma för snabbt
  • 2020-05-30

David W skrev om Lazy Barber and Coffee
    Mycket trevligt ställe med stans bästa barberare! Läs mer
  • 2020-05-08

Axel skrev om Lazy Barber and Coffee
    Går till Aydin både för klippning och trimning/kanter av skägg. Bästa servicen och kvalitén. Läs mer
  • 2020-05-05

Andreas A skrev om Lazy Barber and Coffee
    Regelbunden kund på Lazy Barber i flera år, alltid ett fantastiskt bemötande i trevliga lokaler. Aydin lyckas alltid få frisyren att se riktigt skarp ut. Varma rekommendationer! Läs mer
  • 2020-04-24

Sam L skrev om Lazy Barber and Coffee
    Vände mig till Lazy Barber, på prov, efter att ha tröttnat på att antingen betala 650kr för en klippning jag inte kände var prisvärd eller betala ca 400kr för klippningar jag inte tyckte var tillräckligt skickliga. Alltid haft en mer klassisk stil på håret, något majoriteten av dagens moderna frisörer inte riktigt lyckas med då de fått lära sig andra tekniker (i värsta fall förlitar sig på maskiner och inte fullt ut bemästrar saxen). Blivit klippt av Aydin två gånger och det har varit bland de bästa klippningarna jag fått. Har klippt mig hos ”fina och dyra” salonger i Sverige såväl som London och Sydney, tycker mig fått det bästa från Aydin både vad avser resultat och pris. Rekommenderas varmt, skulle nu aldrig komma på tanken att vända mig någon annan stans. Läs mer
  • 2020-04-18

Adam K skrev om Lazy Barber and Coffee
    Professionellt hantverk i kombination med trevligt och personligt bemötande Läs mer
  • 2020-04-18

Erik G skrev om Lazy Barber and Coffee
    Går snabbt att få en tid, ofta samma dag. Proffsig, trevlig och kunnig personal. Trevlig miljö. Läs mer
  • 2020-04-17

Karl F skrev om Lazy Barber and Coffee
    Jag är alltid nöjd efter klippning på Lazy Barber. Dom kan starkt rekommenderas!
    /Carl-Fredrik Läs mer
  • 2020-04-15

Sebastian K skrev om Lazy Barber and Coffee
    Klippt mig hos Aydin senaste året och har alltid varit jättenöjd. Duktig frisör som är en skicklig småpratare.

Lokalen är väldigt fin och fräsch, inspirerad av 50-60talets USA.

Topp! Läs mer
  • Filip U

2020-02-12

Filip U skrev om Lazy Barber and Coffee
    Är superglad över att ha hittat denna salong. Superservice, bra priser, bra produkter och kanonläge. Toppen med onlinebokning så kan jag välja en tid som passar mig bäst och välja frisör. Aydin är en klippa! Läs mer
  • 2020-02-08

Robin H skrev om Lazy Barber and Coffee
    Alltid ett nöje att klippa sig hos Lazy Barber and Coffee.

Trevlig personal och professionalitet ut i fingerspetsarna! Läs mer
  • 2020-02-07

Viktor O skrev om Lazy Barber and Coffee
    Mycket trevlig frisörsalong och barberare som jag ofta återvänt till för herrklippning med bra resultat. Läs mer
  • 2020-01-30

Robin skrev om Lazy Barber and Coffee
    Klipper mig sedan några år hos Aydin på LazyBarber.
    Proffsigt och avslappnat bemötande av samtliga på denna trevliga salong, framför allt av Aydin.
    Får ofta idéer av vad jag kan hitta på när jag ska testa något nytt, alltid lika fint resultat.
    Proffsigt, stilfullt och avslappnat. Läs mer
  • 2020-01-29

Alexander K skrev om Lazy Barber and Coffee
    Traditionell herrklippning som alltid blir väldigt bra!

Alltid bra och proffigt bemötande, snabb och bra klippning.

Kan verkligen rekommendera deras herrklippning. Läs mer
  • 2020-01-26

Johan skrev om Lazy Barber and Coffee
    Duktiga frisörer i trevlig miljö Läs mer
  • 2020-01-17

Edvin D skrev om Lazy Barber and Coffee
    Gör alltid en herrklippning på Lazy Barber och får exakt det jag önskar. Min barberare Aydin är lyhörd för önskemål, noggrann och minns hur jag vill ha det varje gång jag kommer tillbaka utan att jag behöver beskriva det. Grym upplevelse varje gång! Läs mer
    2020-01-17 Aydin B svarar Edvin D
    Tack Edvin för förtroendet jag har fått av dig och för den fina recensionen
  • 2019-12-24

Emil F skrev om Lazy Barber and Coffee
    Har klippt mig hos Aydin två gånger, båda gångerna har jag varit supernöjd! Möter mina förväntningar väldigt bra och går alltid ut från Lazy Barber med ett leende. Smidigt och snyggt blir det! Läs mer
    2019-12-24 Aydin B svarar Emil F
    Tack Emil för förtroendet och fem stjärniga rekommendationen
  • 2019-12-07

Joakim N skrev om Lazy Barber and Coffee
    Bra klippning i trevlig och välkomnande miljö. Läs mer
  • 2019-11-27

Isak U skrev om Lazy Barber and Coffee
    Klippt mig hos både Eddi och Aydin - stjärnor! Läs mer
  • 2019-11-11

Johan B skrev om Lazy Barber and Coffee
    Jag är riktigt nöjd med både frisyren och upplevelsen hos Lazy Barber and Coffee. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-11-08

Håkan skrev om Lazy Barber and Coffee
    Vänligt bemötande av proffsig person. Läs mer
  • 2019-09-29

Kenneth E skrev om Lazy Barber and Coffee
    Superbra bemötande och man blir alltid nöjd när man går därifrån. Kan starkt rekommendera! Läs mer
  • 2019-09-28

Patricio G skrev om Lazy Barber and Coffee
    Otroligt duktiga frisörer som vet vad dem gör, stämningen när man kommer in till frisör salongen är unikt med decorations tema från 50 talet.
    Rekomenderar starkt att åka ditt! Läs mer
  • 2019-09-27

Daniel B skrev om Lazy Barber and Coffee
    Klippt mig hos Aydin sedan jag flyttade till Lilla Essingen, otroligt skicklig Barberare.

Första gången jag klippte mig hos honom sa jag att om han gjorde ett bra jobb hade han en stammis, han svarade "Du är redan stammis, du vet bara inte om det än" sagt och gjort. Jag går ingen annanstans med mitt hår.

//Daniel Läs mer
  • 2019-08-22

Andreas J skrev om Lazy Barber and Coffee
    Jag har klippt hår och skägg två gånger här hos Aydin och blivit mycket nöjd båda gångerna. Trevlig personal och snygga lokaler. Det är lite dyrare än på vissa ställen men långt ifrån dyrast. Och en klippning håller sig länge. Även om skägget och håret växer håller det formen. Läs mer
    2019-09-27 Aydin B svarar Andreas J

.Man känner sig omhändertagen
    👍 Läs mer
  • 2019-08-07

Elis K skrev om Lazy Barber and Coffee
    Jag klipper mig Alltid här. Riktigt duktiga frisörer.
    De förstår vad man menar och jag blir alltid riktigt nöjd med resultatet!
    Kommer aldrig byta frisör igen!
    / Nöjd stamkund Elis. Läs mer
  • 2019-07-31

Oliver Fredrik Ö skrev om Lazy Barber and Coffee
    Har klippt mig här ca. varannan månad i ett åt nu och blir alltid nöjd! Läs mer
  • 2019-07-25

Johan W skrev om Lazy Barber and Coffee
    Köpte skäggtrim och klippning.
    Supertrevlig personal och riktigt duktiga. Är alltid nöjd när jag går därifrån 5 av 5 alla dagar! Läs mer
  • 2019-07-24

Erik E skrev om Lazy Barber and Coffee
    Klippt mig här i 1-2 år, är jättenöjd med servicen och resultatet varje gång! Läs mer
  • 2019-07-15

Johan P skrev om Lazy Barber and Coffee
    Aydin är väldigt kunnig och professionell, och genomför väldigt bra behandlingar både för klippning och skägg. Hans tips och rekommendationer passar väl in både för stilen och något jag kan anpassa min styling och rakning till över tid, när jag står själv hemma. Jag går gärna tillbaka om och om igen. Läs mer
    2019-07-15 Aydin B svarar Johan P
    Tack Johan för din fina recension, ser fram emot fortsättningen
  • 2019-06-27

Gustav N skrev om Lazy Barber and Coffee
    Helt sinnessjukt bra! Visade en bild på hur jag skulle ha och han gjorde de exakt som jag visa! 10/10 Läs mer
  • 2019-06-26

Kristoffer B skrev om Lazy Barber and Coffee
    Jobbar snabbt, snyggt resultat. Superproffs. Läs mer
  • 2019-05-29

Markus L skrev om Lazy Barber and Coffee
    Klippte håret och fixade skägget! Väldigt proffesionellt och supernöjd med resultatet! Dom har även ett litet café som är bra när man har sällskap som väntar Läs mer
  • 2019-04-01

Philip C skrev om Lazy Barber and Coffee
    Klippt mig där ett flertal gånger och är alltid lika nöjd efter! Grym service och coolt koncept kan personligen rekommendera Lukaz :D Läs mer
  • 2019-03-20

Stefan skrev om Lazy Barber and Coffee
    Trevlig och proffsig personal ! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte