Lazy Barber and Coffee

Välkommen till Lazy Barber - cuts and coffee!

Vi erbjuder både bokade tider och drop-inklippningar här på vår salong som du hittar på Gjörwellsgatan på Lilla Essingen. Vi klipper dam, herr, barn, pensionär, snagg, lugg och skägg - alltså är vårt utbud mycket brett.

Förutom våra frisörtjänster kan du även hitta riktigt bra hårdvårdsprodukter till bra priser. Vi har ett stort sortiment från de främsta leverantörerna, däribland Redken, Kerastase och Loreal. Du kan hitta det mesta i vår shop.

Varmt välkommen om du ska fixa frisyren - vi ser fram emot ditt besök!

Läs vad 260 kunder tycker om Lazy Barber and Coffee 2

2021-09-18
    Bästa frisören! Så bra att sonen åker närmare 40 mil för att klippa sig efter att vi flyttat från Stockholm, det säger en hel del!!
  • TOBIAS F
    2021-09-17
    Verifierad kundrelation
    Besviken på behandlingen. Jag var väldigt tydlig med att mustaschen inte fick klippas sönder. Efter ett missöde i London då det tog två år att få tillbaka längden var jag tydlig på att den inte fick förstöras. Dagen efter var både skägget och mustaschen helt omöjlig att få fason på utan att använda massa vax, vilket jag normalt inte gör. Idag var jag hos min vanliga barberare och hen undrade om jag klippt mig själv?!? Helt förstört och det kommer ta ett år innan volymen är återställd. Kommer aldrig tillbaka.
    Hej Tobias
    Jag har försökt hitta dig i vår bokning och inte lyckats.
    Vill du vara vänlig och tala om för mig vilken dag och vem det var som tog hand om dig så att vi inte gör samma misstag igen?
    Det som hände är oacceptabelt från vår sida
    Jag är redo att göra det som behövs för att du ska få ha förtroende för oss.
    Du kan ringa mig på 0735050828 om du vill
    Eller hör av dig på något sätt.
    Med vänlig hälsning, Aydin ( Lazy Barber)
    Sorry
    2021-08-19
    Bäst i stan, klipper konstnärligt och gör det där lilla extra
    Tack Olle för det 5 stjärniga omdömet Lazy Barber and Coffee
    2021-07-12
    Alltid superservice och god stämning. Bästa stället i stan! Rekommenderas starkt!
  • Darryl Dallas F
    2021-06-19
    Har varit kund i över 4 år hos Aydin. Finns ingen bättre frisör. Med hans noggrannhet och yrkesstolthet känner jag som en kung varje gång jag är där. Hela hans personal är proffsiga och kundorienterade.
    Detta ställe är ett måste nästa gång du ska klippa dig!
    Woooow stort tack Darryl❤️🙏🏼 Ser fram emot fortsättningen Lazy Barber and Coffee
  • 2021-05-26
    Den frisören som jag brukar gå till är på semester (tills efter sommaren!) så jag bestämde mig för att ge Lazy Barber en chans. Jag har trots allt varit sugen på att kika in varje gång jag har haft vägarna förbi till butiken runt hörnet.

Jag har bara varit där en gång nu men anser mig redan som stammis. Det är något utomordentligt mysigt med Lazy Barber. Personalen är trevlig och har ett bra bemötande. Konversationerna som sker där känns naturliga och efter mitt besök där så känner jag mig förvånansvärt uppåt. Aldrig hade jag trott att en introvert och osocial människa som jag skulle må bra av att vara just social, och allra minst av ett besök hos en barberare.

Frisyren är jag också nöjd med. Jag hade med mig en halvdan bild på mig själv där jag hade håret stylat som jag brukar ha det vanligtvis. Det kanske hjälpte en del, men jag är tvärsäker på att det hade blivit minst lika bra utan den bilden.

Sist så vill jag säga att jag aldrig ger fullpoäng. Det finns ingenting som är så perfekt att det förtjänar 5 utav 5. Detta får dock bli ett undantag för allt annat vore en underskattning.

Tack för den bra klippningen och trevliga besöket!
    Woooow STORT TACK Jonathan ❤️
    Ser fram emot att träffa dig igen
  • Karl N
    2021-04-19
    Super bra, grym service, bra klippning, perfekt!
    Tack Kalle 👍
    Snart är det dags för farsan
    2021-03-28
    vill verkligen från djupet av mitt hjärta ge denna frisörsalong full eloge och full poäng, då dom är helt klart bäst på marknaden med både kunskap service och gott kaffe och ett härlig gäng i en fantastiskt 50 tals inspirerad lokal. jag är en person som oftast syns i medie svängen med tv program reklamer foton poddar med mera och kan inte se ut hur som helst i håret eller ansiktet så jag behöver kompetent folk som kan vårda och ta hand om både min frisyr och skägg på ett proffsigt sätt, på Lazy barber har jag hittat dom som verkligen mottagit mej med kärlek och Levererat fantastiska resultat, för dom är alltid lyhörda och kunniga med sin expertis, jag är jättenöjd och åker enda från Botkyrka för att ha dom bästa på marknaden med lång gedigen erfarenhet att ta hand om mitt hår. är jätte nöjd och kommer alltid tillbax , om jag ska säga något negativt så är det att det är populärt och alltid fullbokat med det är just då man tar deras Goda kaffe och väntar in sin tur med dom bästa.❤️❤️❤️❤️❤️🙏🏾
    Tack Dogge för den fantastiska upplevelsen som du har delat med dig ser fram emot ett fortsatt samarbete ❤️🙏🏼 Lazy Barber and Coffee
    2021-03-26
    Jag har gått till Lazy Barber från det att de öppnade och jag är alltid så nöjd. Inte bara är alla otroligt duktiga barberare utan också fantastiskt vänliga och trevliga.
    2021-03-04
    Väldigt proffsig barberare som utför ett otroligt fint hantverk!
    2021-02-24
    Strålande service och en fantastisk klippning från Geo. Stort tack för det och tipsen gällande stylingen!
    2021-02-19
    Professionella, omtänksamma, lyhörda, sköna, roliga, familjära & allmänt den bästa barberaren i Stockholm. Kanske till och med Sverige? Numera trogen kund. Kan varmt rekommendera!
    Stort tack Björn för den bästa rekommendationen 👍 Lazy Barber and Coffee
    2021-02-19
    Mycket god service och professionellt utförande av hårklippning och skäggtrimning.
    2021-02-06
    En utmärkt klippning av hår och skägg i en trevlig miljö. Aydin är alltid trevlig och en skicklig barnerare. Ett nöje att gå dit!
    Tack Patrik för den recensionen Lazy Barber and Coffee
    2021-01-23
    Klippning och rakning av skägg samt klipppning av håret.
    Jag har varit hos många barberare världen och Aydin på Lazy Barber är den jag värderar högst.
    Han visar en omsorg och omtanke som är enastående och toppar det med otroligt hantverk.
    Helt enkelt världsklass!!
    2021-01-23
    Skickligast på Kungsholmen, samma kvarter sedan 1983
    2021-01-20
    Har klippt mig hos lazy barber senaste året och har aldrig varit så nöjd med en frisör tidigare. Bra service och suveräna klippningar.
    Alltid ett nöje att gå dit! /Sebastian
  • Markus B
    2020-11-28
    Jag har klippt och barberat mig på Lazy Barber i flera år och kommer fortsätta vara en lojal kund trots att det finns flera konkurrenter närmare min bostad. På Lazy Barber får man oklanderlig service och jag känner mig alltid glad (och stilig) efter mitt månatliga besök. Varma hälsningar/ Marcus
    2020-11-25
    Jag är en kräsen kund som näsran aldrig blir helt nöjd efter besök hos barberare trots att jag alltid går till de som är bäst beryktade. Nu har jag varit på Lazy Barber för andra gången och måste säga att det är den absolut bästa barberaren i stan. På Lazy Barber finner man barberare som verkligen gör sitt arbete med kärlek. Enligt mig är de riktiga barberare och vet precis hur man behandlar hår och skägg med precision.

Jag kan varmt rekomendera ett besök på Lazy Barber för den kräsne. Tack för att ni finns! :)
    2020-11-13
    Letade runt på nätet efter Stockholms bästa barberare och kom fram till Lazy barber. Gick dit och låt mig bara säga wow ! Blev bemött av Aydin som klippte mig och vilket resultat! Riktig känsla för detalj och det bästa kundbemötande jag har haft hos någon frisör/barberare förut ! Rekommenderar starkt !
    2020-11-11
    Klipper mig hos Aydin. Trevlig stämning och han ser till att du blir nöjd!
    2020-11-06
    Jag går alltid till Lazy Barber och är alltid lika nöjd efter klippning!
    2020-09-05
    Gick förbi en dag och valde att testa. Bästa valet jag gjort! Älskar klippningen samt rakningen/trimningen av skägget, lika nöjd varje gång. Köper även mina hår och skäggprodukter från Lazy barber, bra sortiment och kunniga som kan hjälpa dig att välja!
    2020-08-24
    Lazy Barber = Bäst i branschen

Nu är det några månader sedan jag klev in hos Lazy Barber för första gången. Jag blev rekommenderad att besöka Lazy Barber av en nära vän som precis efter ett besök hos Aydin ringde och berättade att han hade hittat ”Stockholms bästa barberare”.

Jag bokade en tid via hemsidan och blev vid mitt första besök bemött med ett stort leende och ett resultat som präglade en känsla för detalj som jag inte upplevt hos någon barberare förut.

Mina besök består nu av skäggfix, ansiktsmask, en kaffe och alla roliga historier som man får höra under tiden. Stort tack till Aydin och teamet, ni är grymma.
    Woooow Ett JÄTTESTORT tack 👌för att du delat din känsla
    ( och vilken känsla!)
    2020-08-20
    Klippt mig ett antal gånger och blir alltid extremt nöjd
    2020-08-16
    Fantastisk service, härlig miljö och gott om tider. Man blir snabbt en välkommen stammis!
    2020-08-09
    Alltid nöjd med mina klippningar hos Lazy Barber, prisvärd klippning, bra resultat och trevlig personal! Rekommenderas starkt.
    2020-07-19
    Jag har klippt mig två gånger hos Lazy Barber och är supernöjd med klippningen och deras service. Aydin är en mycket skicklig barberare, noggrann, lyhörd och stadig på handen. Jag kommer bli stammis här och rekommenderar starkt Lazy Barber. // Johan, Nacka
  • Erik S
    2020-07-09
    Har blivit klippt av Aydin två gånger och har varit supernöjd båda gångerna.
    2020-07-04
    Väldigt nöjd med bemötandet och det proffsiga arbetet man får vara med om. För oss som är lite väl petiga med hur man vill ha det så är detta det perfekta stället. Går aldrig härifrån missnöjd! Ses snart igen!
    2020-06-23
    Kanonbra frisörer och fantastiskt service, helt klart bästa salongen på Kungsholmen! 👏👏
  • DAVID OMRI K
    2020-06-18
    Visade Aydin en bild på hur jag ville att det skulle se ut och han klippte det väldigt kort och väldigt skumt jämfört med vad jag var van med. Blev onöjd direkt efter och var nära på att skriva en dålig recension, tills jag gick hem och växte in i det.

Har aldrig blivit så nöjd med en klippning i mitt liv, fantastiskt bra gjort och han var med mig alla steg på vägen, rekommenderar starkt!
    Tack David för att du väntade med att döma för snabbt Lazy Barber and Coffee
    2020-05-30
    Mycket trevligt ställe med stans bästa barberare!
    2020-05-08
    Går till Aydin både för klippning och trimning/kanter av skägg. Bästa servicen och kvalitén.
    2020-05-05
    Regelbunden kund på Lazy Barber i flera år, alltid ett fantastiskt bemötande i trevliga lokaler. Aydin lyckas alltid få frisyren att se riktigt skarp ut. Varma rekommendationer!
    2020-04-24
    Vände mig till Lazy Barber, på prov, efter att ha tröttnat på att antingen betala 650kr för en klippning jag inte kände var prisvärd eller betala ca 400kr för klippningar jag inte tyckte var tillräckligt skickliga. Alltid haft en mer klassisk stil på håret, något majoriteten av dagens moderna frisörer inte riktigt lyckas med då de fått lära sig andra tekniker (i värsta fall förlitar sig på maskiner och inte fullt ut bemästrar saxen). Blivit klippt av Aydin två gånger och det har varit bland de bästa klippningarna jag fått. Har klippt mig hos ”fina och dyra” salonger i Sverige såväl som London och Sydney, tycker mig fått det bästa från Aydin både vad avser resultat och pris. Rekommenderas varmt, skulle nu aldrig komma på tanken att vända mig någon annan stans.
    2020-04-18
    Professionellt hantverk i kombination med trevligt och personligt bemötande
    2020-04-18
    Går snabbt att få en tid, ofta samma dag. Proffsig, trevlig och kunnig personal. Trevlig miljö.
    2020-04-17
    Jag är alltid nöjd efter klippning på Lazy Barber. Dom kan starkt rekommenderas!
    /Carl-Fredrik
    2020-04-15
    Klippt mig hos Aydin senaste året och har alltid varit jättenöjd. Duktig frisör som är en skicklig småpratare.

Lokalen är väldigt fin och fräsch, inspirerad av 50-60talets USA.

Topp!
  • Filip U
    2020-02-12
    Är superglad över att ha hittat denna salong. Superservice, bra priser, bra produkter och kanonläge. Toppen med onlinebokning så kan jag välja en tid som passar mig bäst och välja frisör. Aydin är en klippa!
    2020-02-08
    Alltid ett nöje att klippa sig hos Lazy Barber and Coffee.

Trevlig personal och professionalitet ut i fingerspetsarna!
    2020-02-07
    Mycket trevlig frisörsalong och barberare som jag ofta återvänt till för herrklippning med bra resultat.
    2020-01-30
    Klipper mig sedan några år hos Aydin på LazyBarber.
    Proffsigt och avslappnat bemötande av samtliga på denna trevliga salong, framför allt av Aydin.
    Får ofta idéer av vad jag kan hitta på när jag ska testa något nytt, alltid lika fint resultat.
    Proffsigt, stilfullt och avslappnat.
    2020-01-29
    Traditionell herrklippning som alltid blir väldigt bra!

Alltid bra och proffigt bemötande, snabb och bra klippning.

Kan verkligen rekommendera deras herrklippning.
    2020-01-26
    Duktiga frisörer i trevlig miljö
    2020-01-17
    Gör alltid en herrklippning på Lazy Barber och får exakt det jag önskar. Min barberare Aydin är lyhörd för önskemål, noggrann och minns hur jag vill ha det varje gång jag kommer tillbaka utan att jag behöver beskriva det. Grym upplevelse varje gång!
    Tack Edvin för förtroendet jag har fått av dig och för den fina recensionen Lazy Barber and Coffee
    2019-12-24
    Har klippt mig hos Aydin två gånger, båda gångerna har jag varit supernöjd! Möter mina förväntningar väldigt bra och går alltid ut från Lazy Barber med ett leende. Smidigt och snyggt blir det!
    Tack Emil för förtroendet och fem stjärniga rekommendationen Lazy Barber and Coffee
    2019-12-07
    Bra klippning i trevlig och välkomnande miljö.
    2019-11-27
    Klippt mig hos både Eddi och Aydin - stjärnor!