Lazy Barber and Coffee

Välkommen till Lazy Barber - cuts and coffee!

Vi erbjuder både bokade tider och drop-inklippningar här på vår salong som du hittar på Gjörwellsgatan på Lilla Essingen. Vi klipper dam, herr, barn, pensionär, snagg, lugg och skägg - alltså är vårt utbud mycket brett.

Förutom våra frisörtjänster kan du även hitta riktigt bra hårdvårdsprodukter till bra priser. Vi har ett stort sortiment från de främsta leverantörerna, däribland Redken, Kerastase och Loreal. Du kan hitta det mesta i vår shop.

Varmt välkommen om du ska fixa frisyren - vi ser fram emot ditt besök!

Läs vad 280 kunder tycker om Lazy Barber and Coffee 2

2022-11-28 Insamlad av företaget
    Bemötandet och kundupplevelsen är underbar. Det är som att komma in i en liten fristad av avkoppling och härlig atmosfär.
    Mycket nöjd med klippning och deras kunskaper inom sin profession är utmärkta.
    Kan verkligen rekommendera!
    2022-10-14 Insamlad av företaget
    Jag har gått hos Aydin i flera år och är mer än nöjd. Så fort man kommer in i Lazy Barber så bemöts man av en skön stämning samt trevlig personal.

Aydin klipper med perfektion och är väldigt noggrann. Det skadar inte heller att det serveras kaffe/läsk.
    Stort tack 🙏🏼Joakim för den fina recensionen Lazy Barber and Coffee
    2022-10-12 Insamlad av företaget
    Utmärk service och av bästa Barberaren Faysal - rekommenderar Lazy Barber deluxe! 🌟🌟🌟🌟🌟
    Stort tack 🙏🏼Daniel för den recensionen Lazy Barber and Coffee
    2022-09-28 Insamlad av företaget
    Alltid trevliga, lyhörda för dina önskemål och ger dig alltid den bästa klippningen.

Rekommenderar starkt!
    Tack🙏🏼❤️ Åke för den fina recensionen Lazy Barber and Coffee
    2022-09-22 Insamlad av företaget
    Alltid nöjd med klippningen. Proffsigt och trevligt!
    Stort tack 🙏🏼Hans ser fram emot fortsättningen Lazy Barber and Coffee
  • Micke H
    2022-09-21 Insamlad av företaget
    Man får alltid ett varmt och trevligt bemötande hos Lazy Barber i en avslappnad och skön miljö.
    Kunskapen när det gäller skäggtrim överträffar alla mina förväntningar.
    Tack 🙏🏼Micke jag lovar att vi ska fortsätta göra dig nöjd Lazy Barber and Coffee
    2022-09-17 Spontant omdöme
    Det finns 1400 frisörsalonger i Sthlm och Lazy Barber på Kungsholmen ligger definitivt bland topp 5 av all dessa ! Klippt mig där nu i 3 år och aldrig blivit besviken. Erfarna barberare som vet hur ’en slipsten ska dras’. Dessutom mycket trevligt bemötande, otroligt charmig och elegant atmosfär och fantastiskt gott kaffe. Utbudet på klassiska hair-dressing produkter är också väldigt bra och av god kvalitet. Rekommenderar alla herrar därute som är i behov av en god barberare att ta kontakt med Lazy Barber på Kungsholmen. // JOHAN, NACKA
    Stort tack 🙏🏼Johan för den recensionen ❤️ Lazy Barber and Coffee
    2022-09-02 Insamlad av företaget
    Alltid fantastisk service och väldigt duktiga barberare. Rekommenderas starkt!
    2022-08-28 Insamlad av företaget
    Nöjd kund sedan många år tillbaka!
    Lazy Barber levererar världsklass!
    Mycket trevligt bemötande och Adison klipper som ett proffs!
    2022-08-15 Insamlad av företaget
    Det har tagit mig flera år att hitta en bra barberare här i Stockholm men sedan förra hösten har jag gått kontinuerligt hos Lazy barber. Ända sedan mitt första besök har jag blivit väl omhändertagen av alla på salongen. My man är ändå Aydin som har lång erfarenhet och fixar mitt skägg med noggrannhet och grymt resultat varje gång. Extra plus är att jag blir bjuden på riktigt gott kaffe varje gång. Älskar Lazy barber!
    /Thomas Carlsson
    2022-07-09 Insamlad av företaget
    Trevlig personal som erbjuder tvätt, klippning och styling till ett bra pris!
    2022-05-02 Insamlad av företaget
    Vansinnigt professionella barberare i en grymt trevlig 50 tals känsla miljö, kan verkligen rekommenderas!!!
    2021-12-20 Insamlad av företaget
    Aydin är en mycket trevlig och duktig barberare. Varje gång jag klippt mig hos honom har jag gått därifrån nöjd. Deras kaffe är dessutom väldigt gott vilket är en extra bonus.
    Tack Matias för den fina recensionen ❤️ Lazy Barber and Coffee
    2021-12-18 Insamlad av företaget
    Fantastisk service och stämning! Jag är perfektionist när det gäller mitt hår, och Aydin är den enda som fått klippa mig fler än en gång! Förutom min mamma som är utbildad frisör, men efter att ha varit här får inte ens hon klippa mig längre!

Rekommenderar verkligen Lazy Barber!
    Stort tack 🙏🏼Anton för den bästa rekommendationen ❤️❤️❤️ Lazy Barber and Coffee
    2021-12-17 Spontant omdöme
    Super nöjd efter jag var där senast och snart dax igen för att göra sig snygg. Kan verkligen rekommendera lazy barber.
    Proffsigt och trevliga och super fin salong
    2021-12-17 Insamlad av företaget
    Glad och trevlig personal 🤩
    Proffesionell behandling ☝️
    Tack Anders ❤️
    Ser fram emot fortsättningen, vi ses
    2021-12-08 Insamlad av företaget
    Testade att klippa mig hos Lazy Barber för ca 4-5 år sedan för att det var nära jobbet. Fick tid med Eddi och fortsätter att gå där även om jobbet nu ligger på andra sidan av stan. Härligt gäng som jobbar där och en grym barberare, är supernöjd.
    2021-11-08 Insamlad av företaget
    Följde med min far dit för att klippa mig. Blev bemött av enormt trevlig personal, som visade sig vara jätte duktiga på att klippa också. Som pluss i kanten serverar det väldigt god kaffe också. Kan starkt rekomendera dem då jag blev helt fast efter första klippningen. De är lite dyrare än vad jag brukade gå till innan men väl värt de extra pengarna.
    Tack Mathias för att du delar din upplevelse hos oss.👍
    Ser fram emot fortsättningen ❤️
    2021-10-24 Insamlad av företaget
    Traditionell herrklippning som alltid blir fantastiskt bra! För att inte glömma det professionella bemötandet, noggrannheten och den härliga stämningen. Fortsatt komma hit, trots att jag flyttat till en annan del av stan. Rekommenderas verkligen.
    Tack Sebastian för att du tog dig tid att ge oss den fantastiska rekommendationen 🙏🏼 Lazy Barber and Coffee
    2021-10-20 Insamlad av företaget
    Kvalitet, snabbhet och sjukt trevliga.
    2021-09-18 Spontant omdöme
    Bästa frisören! Så bra att sonen åker närmare 40 mil för att klippa sig efter att vi flyttat från Stockholm, det säger en hel del!!
  • TOBIAS F
    2021-09-17 Verifierad kundrelation
    Besviken på behandlingen. Jag var väldigt tydlig med att mustaschen inte fick klippas sönder. Efter ett missöde i London då det tog två år att få tillbaka längden var jag tydlig på att den inte fick förstöras. Dagen efter var både skägget och mustaschen helt omöjlig att få fason på utan att använda massa vax, vilket jag normalt inte gör. Idag var jag hos min vanliga barberare och hen undrade om jag klippt mig själv?!? Helt förstört och det kommer ta ett år innan volymen är återställd. Kommer aldrig tillbaka.
    Hej Tobias
    Jag har försökt hitta dig i vår bokning och inte lyckats.
    Vill du vara vänlig och tala om för mig vilken dag och vem det var som tog hand om dig så att vi inte gör samma misstag igen?
    Det som hände är oacceptabelt från vår sida
    Jag är redo att göra det som behövs för att du ska få ha förtroende för oss.
    Du kan ringa mig på 0735050828 om du vill
    Eller hör av dig på något sätt.
    Med vänlig hälsning, Aydin ( Lazy Barber)
    Sorry
    2021-08-19 Insamlad av företaget
    Bäst i stan, klipper konstnärligt och gör det där lilla extra
    Tack Olle för det 5 stjärniga omdömet Lazy Barber and Coffee
    2021-07-12 Insamlad av företaget
    Alltid superservice och god stämning. Bästa stället i stan! Rekommenderas starkt!
  • Darryl Dallas F
    2021-06-19 Spontant omdöme
    Har varit kund i över 4 år hos Aydin. Finns ingen bättre frisör. Med hans noggrannhet och yrkesstolthet känner jag som en kung varje gång jag är där. Hela hans personal är proffsiga och kundorienterade.
    Detta ställe är ett måste nästa gång du ska klippa dig!
    Woooow stort tack Darryl❤️🙏🏼 Ser fram emot fortsättningen Lazy Barber and Coffee
  • 2021-05-26 Spontant omdöme
    Den frisören som jag brukar gå till är på semester (tills efter sommaren!) så jag bestämde mig för att ge Lazy Barber en chans. Jag har trots allt varit sugen på att kika in varje gång jag har haft vägarna förbi till butiken runt hörnet.

Jag har bara varit där en gång nu men anser mig redan som stammis. Det är något utomordentligt mysigt med Lazy Barber. Personalen är trevlig och har ett bra bemötande. Konversationerna som sker där känns naturliga och efter mitt besök där så känner jag mig förvånansvärt uppåt. Aldrig hade jag trott att en introvert och osocial människa som jag skulle må bra av att vara just social, och allra minst av ett besök hos en barberare.

Frisyren är jag också nöjd med. Jag hade med mig en halvdan bild på mig själv där jag hade håret stylat som jag brukar ha det vanligtvis. Det kanske hjälpte en del, men jag är tvärsäker på att det hade blivit minst lika bra utan den bilden.

Sist så vill jag säga att jag aldrig ger fullpoäng. Det finns ingenting som är så perfekt att det förtjänar 5 utav 5. Detta får dock bli ett undantag för allt annat vore en underskattning.

Tack för den bra klippningen och trevliga besöket!
    Woooow STORT TACK Jonathan ❤️
    Ser fram emot att träffa dig igen
  • Karl N
    2021-04-19 Spontant omdöme
    Super bra, grym service, bra klippning, perfekt!
    Tack Kalle 👍
    Snart är det dags för farsan
    2021-03-28 Insamlad av företaget
    vill verkligen från djupet av mitt hjärta ge denna frisörsalong full eloge och full poäng, då dom är helt klart bäst på marknaden med både kunskap service och gott kaffe och ett härlig gäng i en fantastiskt 50 tals inspirerad lokal. jag är en person som oftast syns i medie svängen med tv program reklamer foton poddar med mera och kan inte se ut hur som helst i håret eller ansiktet så jag behöver kompetent folk som kan vårda och ta hand om både min frisyr och skägg på ett proffsigt sätt, på Lazy barber har jag hittat dom som verkligen mottagit mej med kärlek och Levererat fantastiska resultat, för dom är alltid lyhörda och kunniga med sin expertis, jag är jättenöjd och åker enda från Botkyrka för att ha dom bästa på marknaden med lång gedigen erfarenhet att ta hand om mitt hår. är jätte nöjd och kommer alltid tillbax , om jag ska säga något negativt så är det att det är populärt och alltid fullbokat med det är just då man tar deras Goda kaffe och väntar in sin tur med dom bästa.❤️❤️❤️❤️❤️🙏🏾
    Tack Dogge för den fantastiska upplevelsen som du har delat med dig ser fram emot ett fortsatt samarbete ❤️🙏🏼 Lazy Barber and Coffee
    2021-03-26 Insamlad av företaget
    Jag har gått till Lazy Barber från det att de öppnade och jag är alltid så nöjd. Inte bara är alla otroligt duktiga barberare utan också fantastiskt vänliga och trevliga.
    2021-03-04 Insamlad av företaget
    Väldigt proffsig barberare som utför ett otroligt fint hantverk!
    2021-02-24 Insamlad av företaget
    Strålande service och en fantastisk klippning från Geo. Stort tack för det och tipsen gällande stylingen!
    2021-02-19 Insamlad av företaget
    Professionella, omtänksamma, lyhörda, sköna, roliga, familjära & allmänt den bästa barberaren i Stockholm. Kanske till och med Sverige? Numera trogen kund. Kan varmt rekommendera!
    Stort tack Björn för den bästa rekommendationen 👍 Lazy Barber and Coffee
    2021-02-19 Insamlad av företaget
    Mycket god service och professionellt utförande av hårklippning och skäggtrimning.
    2021-02-06 Insamlad av företaget
    En utmärkt klippning av hår och skägg i en trevlig miljö. Aydin är alltid trevlig och en skicklig barnerare. Ett nöje att gå dit!
    Tack Patrik för den recensionen Lazy Barber and Coffee
    2021-01-23 Insamlad av företaget
    Klippning och rakning av skägg samt klipppning av håret.
    Jag har varit hos många barberare världen och Aydin på Lazy Barber är den jag värderar högst.
    Han visar en omsorg och omtanke som är enastående och toppar det med otroligt hantverk.
    Helt enkelt världsklass!!
    2021-01-23 Insamlad av företaget
    Skickligast på Kungsholmen, samma kvarter sedan 1983
    2021-01-20 Insamlad av företaget
    Har klippt mig hos lazy barber senaste året och har aldrig varit så nöjd med en frisör tidigare. Bra service och suveräna klippningar.
    Alltid ett nöje att gå dit! /Sebastian
  • Markus B
    2020-11-28 Insamlad av företaget
    Jag har klippt och barberat mig på Lazy Barber i flera år och kommer fortsätta vara en lojal kund trots att det finns flera konkurrenter närmare min bostad. På Lazy Barber får man oklanderlig service och jag känner mig alltid glad (och stilig) efter mitt månatliga besök. Varma hälsningar/ Marcus
    2020-11-25 Insamlad av företaget
    Jag är en kräsen kund som näsran aldrig blir helt nöjd efter besök hos barberare trots att jag alltid går till de som är bäst beryktade. Nu har jag varit på Lazy Barber för andra gången och måste säga att det är den absolut bästa barberaren i stan. På Lazy Barber finner man barberare som verkligen gör sitt arbete med kärlek. Enligt mig är de riktiga barberare och vet precis hur man behandlar hår och skägg med precision.

Jag kan varmt rekomendera ett besök på Lazy Barber för den kräsne. Tack för att ni finns! :)
    2020-11-13 Insamlad av företaget
    Letade runt på nätet efter Stockholms bästa barberare och kom fram till Lazy barber. Gick dit och låt mig bara säga wow ! Blev bemött av Aydin som klippte mig och vilket resultat! Riktig känsla för detalj och det bästa kundbemötande jag har haft hos någon frisör/barberare förut ! Rekommenderar starkt !
    2020-11-11 Insamlad av företaget
    Klipper mig hos Aydin. Trevlig stämning och han ser till att du blir nöjd!
    2020-11-06 Insamlad av företaget
    Jag går alltid till Lazy Barber och är alltid lika nöjd efter klippning!
    2020-09-05 Insamlad av företaget
    Gick förbi en dag och valde att testa. Bästa valet jag gjort! Älskar klippningen samt rakningen/trimningen av skägget, lika nöjd varje gång. Köper även mina hår och skäggprodukter från Lazy barber, bra sortiment och kunniga som kan hjälpa dig att välja!
    2020-08-24 Insamlad av företaget
    Lazy Barber = Bäst i branschen

Nu är det några månader sedan jag klev in hos Lazy Barber för första gången. Jag blev rekommenderad att besöka Lazy Barber av en nära vän som precis efter ett besök hos Aydin ringde och berättade att han hade hittat ”Stockholms bästa barberare”.

Jag bokade en tid via hemsidan och blev vid mitt första besök bemött med ett stort leende och ett resultat som präglade en känsla för detalj som jag inte upplevt hos någon barberare förut.

Mina besök består nu av skäggfix, ansiktsmask, en kaffe och alla roliga historier som man får höra under tiden. Stort tack till Aydin och teamet, ni är grymma.
    Woooow Ett JÄTTESTORT tack 👌för att du delat din känsla
    ( och vilken känsla!)
    2020-08-20 Insamlad av företaget
    Klippt mig ett antal gånger och blir alltid extremt nöjd
    2020-08-16 Insamlad av företaget
    Fantastisk service, härlig miljö och gott om tider. Man blir snabbt en välkommen stammis!
    2020-08-09 Insamlad av företaget
    Alltid nöjd med mina klippningar hos Lazy Barber, prisvärd klippning, bra resultat och trevlig personal! Rekommenderas starkt.
    2020-07-19 Insamlad av företaget
    Jag har klippt mig två gånger hos Lazy Barber och är supernöjd med klippningen och deras service. Aydin är en mycket skicklig barberare, noggrann, lyhörd och stadig på handen. Jag kommer bli stammis här och rekommenderar starkt Lazy Barber. // Johan, Nacka
  • Erik S
    2020-07-09 Insamlad av företaget
    Har blivit klippt av Aydin två gånger och har varit supernöjd båda gångerna.
    2020-07-04 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd med bemötandet och det proffsiga arbetet man får vara med om. För oss som är lite väl petiga med hur man vill ha det så är detta det perfekta stället. Går aldrig härifrån missnöjd! Ses snart igen!