Lazy Barber and Coffee

Gjörwellsgatan 47, 112 60 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Lazy Barber - cuts and coffee!

Vi erbjuder både bokade tider och drop-inklippningar här på vår salong som du hittar på Gjörwellsgatan på Lilla Essingen. Vi klipper dam, herr, barn, pensionär, snagg, lugg och skägg - alltså är vårt utbud mycket brett.

Förutom våra frisörtjänster kan du även hitta riktigt bra hårdvårdsprodukter till bra priser. Vi har ett stort sortiment från de främsta leverantörerna, däribland Redken, Kerastase och Loreal. Du kan hitta det mesta i vår shop.

Varmt välkommen om du ska fixa frisyren - vi ser fram emot ditt besök!
Öppet just nu
Lör: 10:00-17:00
Sön: Stängt

Läs vad 230 kunder tycker om Lazy Barber and Coffee

• 2020-06-23

Erik R skrev om Lazy Barber and Coffee
    Kanonbra frisörer och fantastiskt service, helt klart bästa salongen på Kungsholmen! 👏👏 Läs mer
  • DAVID OMRI K

2020-06-18

DAVID OMRI K skrev om Lazy Barber and Coffee
    Visade Aydin en bild på hur jag ville att det skulle se ut och han klippte det väldigt kort och väldigt skumt jämfört med vad jag var van med. Blev onöjd direkt efter och var nära på att skriva en dålig recension, tills jag gick hem och växte in i det.

Har aldrig blivit så nöjd med en klippning i mitt liv, fantastiskt bra gjort och han var med mig alla steg på vägen, rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-06-20 Aydin A svarar DAVID OMRI K
    Tack David för att du väntade med att döma för snabbt
  • 2020-05-30

David W skrev om Lazy Barber and Coffee
    Mycket trevligt ställe med stans bästa barberare! Läs mer
  • 2020-05-08

Axel skrev om Lazy Barber and Coffee
    Går till Aydin både för klippning och trimning/kanter av skägg. Bästa servicen och kvalitén. Läs mer
  • 2020-05-05

Andreas A skrev om Lazy Barber and Coffee
    Regelbunden kund på Lazy Barber i flera år, alltid ett fantastiskt bemötande i trevliga lokaler. Aydin lyckas alltid få frisyren att se riktigt skarp ut. Varma rekommendationer! Läs mer
  • 2020-04-24

Sam L skrev om Lazy Barber and Coffee
    Vände mig till Lazy Barber, på prov, efter att ha tröttnat på att antingen betala 650kr för en klippning jag inte kände var prisvärd eller betala ca 400kr för klippningar jag inte tyckte var tillräckligt skickliga. Alltid haft en mer klassisk stil på håret, något majoriteten av dagens moderna frisörer inte riktigt lyckas med då de fått lära sig andra tekniker (i värsta fall förlitar sig på maskiner och inte fullt ut bemästrar saxen). Blivit klippt av Aydin två gånger och det har varit bland de bästa klippningarna jag fått. Har klippt mig hos ”fina och dyra” salonger i Sverige såväl som London och Sydney, tycker mig fått det bästa från Aydin både vad avser resultat och pris. Rekommenderas varmt, skulle nu aldrig komma på tanken att vända mig någon annan stans. Läs mer
  • 2020-04-18

Adam K skrev om Lazy Barber and Coffee
    Professionellt hantverk i kombination med trevligt och personligt bemötande Läs mer
  • 2020-04-18

Erik G skrev om Lazy Barber and Coffee
    Går snabbt att få en tid, ofta samma dag. Proffsig, trevlig och kunnig personal. Trevlig miljö. Läs mer
  • 2020-04-17

Karl F skrev om Lazy Barber and Coffee
    Jag är alltid nöjd efter klippning på Lazy Barber. Dom kan starkt rekommenderas!
    /Carl-Fredrik Läs mer
  • 2020-04-15

Sebastian K skrev om Lazy Barber and Coffee
    Klippt mig hos Aydin senaste året och har alltid varit jättenöjd. Duktig frisör som är en skicklig småpratare.

Lokalen är väldigt fin och fräsch, inspirerad av 50-60talets USA.

Topp! Läs mer
  • Filip U

2020-02-12

Filip U skrev om Lazy Barber and Coffee
    Är superglad över att ha hittat denna salong. Superservice, bra priser, bra produkter och kanonläge. Toppen med onlinebokning så kan jag välja en tid som passar mig bäst och välja frisör. Aydin är en klippa! Läs mer
  • 2020-02-08

Robin H skrev om Lazy Barber and Coffee
    Alltid ett nöje att klippa sig hos Lazy Barber and Coffee.

Trevlig personal och professionalitet ut i fingerspetsarna! Läs mer
  • 2020-02-07

Viktor O skrev om Lazy Barber and Coffee
    Mycket trevlig frisörsalong och barberare som jag ofta återvänt till för herrklippning med bra resultat. Läs mer
  • 2020-01-30

Robin skrev om Lazy Barber and Coffee
    Klipper mig sedan några år hos Aydin på LazyBarber.
    Proffsigt och avslappnat bemötande av samtliga på denna trevliga salong, framför allt av Aydin.
    Får ofta idéer av vad jag kan hitta på när jag ska testa något nytt, alltid lika fint resultat.
    Proffsigt, stilfullt och avslappnat. Läs mer
  • 2020-01-29

Alexander K skrev om Lazy Barber and Coffee
    Traditionell herrklippning som alltid blir väldigt bra!

Alltid bra och proffigt bemötande, snabb och bra klippning.

Kan verkligen rekommendera deras herrklippning. Läs mer
  • 2020-01-26

Johan skrev om Lazy Barber and Coffee
    Duktiga frisörer i trevlig miljö Läs mer
  • 2020-01-17

Edvin D skrev om Lazy Barber and Coffee
    Gör alltid en herrklippning på Lazy Barber och får exakt det jag önskar. Min barberare Aydin är lyhörd för önskemål, noggrann och minns hur jag vill ha det varje gång jag kommer tillbaka utan att jag behöver beskriva det. Grym upplevelse varje gång! Läs mer
    2020-01-17 Aydin A svarar Edvin D
    Tack Edvin för förtroendet jag har fått av dig och för den fina recensionen
  • 2019-12-24

Emil F skrev om Lazy Barber and Coffee
    Har klippt mig hos Aydin två gånger, båda gångerna har jag varit supernöjd! Möter mina förväntningar väldigt bra och går alltid ut från Lazy Barber med ett leende. Smidigt och snyggt blir det! Läs mer
    2019-12-24 Aydin A svarar Emil F
    Tack Emil för förtroendet och fem stjärniga rekommendationen
  • 2019-12-07

Joakim N skrev om Lazy Barber and Coffee
    Bra klippning i trevlig och välkomnande miljö. Läs mer
  • 2019-11-27

Isak U skrev om Lazy Barber and Coffee
    Klippt mig hos både Eddi och Aydin - stjärnor! Läs mer
  • 2019-11-11

Johan B skrev om Lazy Barber and Coffee
    Jag är riktigt nöjd med både frisyren och upplevelsen hos Lazy Barber and Coffee. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-11-08

Håkan skrev om Lazy Barber and Coffee
    Vänligt bemötande av proffsig person. Läs mer
  • 2019-09-29

Kenneth E skrev om Lazy Barber and Coffee
    Superbra bemötande och man blir alltid nöjd när man går därifrån. Kan starkt rekommendera! Läs mer
  • 2019-09-28

Patricio G skrev om Lazy Barber and Coffee
    Otroligt duktiga frisörer som vet vad dem gör, stämningen när man kommer in till frisör salongen är unikt med decorations tema från 50 talet.
    Rekomenderar starkt att åka ditt! Läs mer
  • 2019-09-27

Daniel B skrev om Lazy Barber and Coffee
    Klippt mig hos Aydin sedan jag flyttade till Lilla Essingen, otroligt skicklig Barberare.

Första gången jag klippte mig hos honom sa jag att om han gjorde ett bra jobb hade han en stammis, han svarade "Du är redan stammis, du vet bara inte om det än" sagt och gjort. Jag går ingen annanstans med mitt hår.

//Daniel Läs mer
  • 2019-08-22

Andreas J skrev om Lazy Barber and Coffee
    Jag har klippt hår och skägg två gånger här hos Aydin och blivit mycket nöjd båda gångerna. Trevlig personal och snygga lokaler. Det är lite dyrare än på vissa ställen men långt ifrån dyrast. Och en klippning håller sig länge. Även om skägget och håret växer håller det formen. Läs mer
    2019-09-27 Aydin A svarar Andreas J

.Man känner sig omhändertagen
    👍 Läs mer
  • 2019-08-07

Elis K skrev om Lazy Barber and Coffee
    Jag klipper mig Alltid här. Riktigt duktiga frisörer.
    De förstår vad man menar och jag blir alltid riktigt nöjd med resultatet!
    Kommer aldrig byta frisör igen!
    / Nöjd stamkund Elis. Läs mer
  • 2019-07-31

Oliver Fredrik Ö skrev om Lazy Barber and Coffee
    Har klippt mig här ca. varannan månad i ett åt nu och blir alltid nöjd! Läs mer
  • 2019-07-25

Johan W skrev om Lazy Barber and Coffee
    Köpte skäggtrim och klippning.
    Supertrevlig personal och riktigt duktiga. Är alltid nöjd när jag går därifrån 5 av 5 alla dagar! Läs mer
  • 2019-07-24

Erik E skrev om Lazy Barber and Coffee
    Klippt mig här i 1-2 år, är jättenöjd med servicen och resultatet varje gång! Läs mer
  • 2019-07-15

Johan P skrev om Lazy Barber and Coffee
    Aydin är väldigt kunnig och professionell, och genomför väldigt bra behandlingar både för klippning och skägg. Hans tips och rekommendationer passar väl in både för stilen och något jag kan anpassa min styling och rakning till över tid, när jag står själv hemma. Jag går gärna tillbaka om och om igen. Läs mer
    2019-07-15 Aydin A svarar Johan P
    Tack Johan för din fina recension, ser fram emot fortsättningen
  • 2019-06-27

Gustav N skrev om Lazy Barber and Coffee
    Helt sinnessjukt bra! Visade en bild på hur jag skulle ha och han gjorde de exakt som jag visa! 10/10 Läs mer
  • 2019-06-26

Kristoffer B skrev om Lazy Barber and Coffee
    Jobbar snabbt, snyggt resultat. Superproffs. Läs mer
  • 2019-05-29

Markus L skrev om Lazy Barber and Coffee
    Klippte håret och fixade skägget! Väldigt proffesionellt och supernöjd med resultatet! Dom har även ett litet café som är bra när man har sällskap som väntar Läs mer
  • 2019-04-01

Philip C skrev om Lazy Barber and Coffee
    Klippt mig där ett flertal gånger och är alltid lika nöjd efter! Grym service och coolt koncept kan personligen rekommendera Lukaz :D Läs mer
  • 2019-03-20

Vilken Barber alltså, trevliga personaler, gott kaffe 10/10 Läs mer
  • Simon

2019-03-15

Simon skrev om Lazy Barber and Coffee
    Går alltid från Lazy Barber med en riktigt bra frisyr och bra humör. De lyssnar och tar in men kommer även med förslag och idéer som man inte skulle tänkt på själv. Kan lätt rekommendera! Läs mer
  • 2019-02-11

Adam skrev om Lazy Barber and Coffee
    Trevlig atmosfär, trevlig personal, alltid gått därifrån nöjd! Läs mer
  • Daniel L

2019-01-07

Daniel L skrev om Lazy Barber and Coffee
    Väldigt glad att ha börjat klippa mig hos Aydin & co på Lazy Barber efter 15+ år hos annan frisör! Dessutom trevligt med en liten kafédel i salongen! Läs mer
  • 2019-01-07

Karl J skrev om Lazy Barber and Coffee
    Alltid lika lättillgänglig, trevlig och skicklig personal som möter en på Lazy Barber. Fin miljö och prisvärda tjänster! Läs mer
  • 2018-12-21

emil s skrev om Lazy Barber and Coffee
    Familjär stämning, alltid oklanderligt resultat. Lätt att bli stammis! Läs mer
  • 2018-12-20

Billy Ö skrev om Lazy Barber and Coffee
    Väldigt bra service, kom på drop in och fick tid på direkten. Klippningen är 5+ som vanligt, rekommenderas! Läs mer
  • 2018-12-20

Jonas F skrev om Lazy Barber and Coffee
    Väldigt proffesionella och trevliga frisörer, mysig och hemtrevlig lokal, rekommenderas varmt av en kräsen kund.

Jonas F Läs mer
  • Noa S

2018-12-18

Noa S skrev om Lazy Barber and Coffee
    Jag klippte mig för tredje eller fjärde gången hos Lazy Barber, de är duktiga och ganska tillmötesgående och trevliga. De har en professionell attityd och frisersalongen är trevligt inredd.
    Jag rekommenderar absolut frisersalongen om man vill ha snabb, snygg och prisvärd klippning! Läs mer
    Brahim B gillar detta
  • Theo B

2018-12-14

Theo B skrev om Lazy Barber and Coffee
    Klipper mig alltid hos lady barber sedan ungefär 1,5 år sen och är alltid lika nöjd! Personalen och min frisör Adison är alltid lika trevliga och grymma på det dom gör! All in all 5/5, högsta möjliga betyg! Läs mer
  • Daniel F

2018-12-14

Daniel F skrev om Lazy Barber and Coffee
    Klippt mig här i 1.5 år nu av Eddy.
    Hög kvalite på klippning, har aldrig varit så nöjd över min frisyr från dag 1 tills idag.
    Skön atmosfär och en avslappnad service vilket är något jag föredrar skarpt. Läs mer
  • 2018-12-14

Ludvig T skrev om Lazy Barber and Coffee
    Superhärliga i personalen.
    Alltid positiva och glada när man kommer.
    Finns en bra charm med att man bara kan komma in och ta en fika om man vill det. Läs mer
  • 2018-11-24

Linda F skrev om Lazy Barber and Coffee
    Bokade tid till maken som behövde en ordentlig trimning. Vi är båda supernöjda. Ny tid bokades in direkt. Skönt ställe att hänga på dessutom. Läs mer

Gjörwellsgatan 47, 112 60 Stockholm