Lek & Lär.se

Lek & Lär.se

Lek & Lär är en leksaksbutik på nätet för nyfikna barn och medvetna föräldrar. Sedan 1998 har vi erbjudit hållbara pedagogiska leksaker av hög kvalitet. Vi är kända för vår personliga service och våra snabba leveranser. Hos Lek & Lär hittar du leksaker och lekmaterial till såväl det privata hemmet som till förskolor, skolor, sjukhus, kyrkor och andra offentliga miljöer.

Vår vision är att erbjuda ett inspirerande sortiment som bidrar till en meningsfull sysselsättning och väcker upptäckarlusten och leken hos barnet. Bor du i närheten av Ängelholm? Då kan du hämta din beställning direkt på vårt lager. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 534 kunder tycker om Lek & Lär.se 2

2021-07-21
    Snabb leverans och bra produkter. Kommer definitivt beställa från dem igen
    2021-07-02
    har ej fått mina grejor

vart är mitt basebolslagträ ???
    Hej Per, Vi har tidigare försökt att nå dig via mail men utan att få svar. Slagträet fanns tyvärr inte kvar i den storleken men finns i mindre modell. Kolla gärna skärpposten och svara oss där hur du vill gå vidare. mvh Lek & Lär.se
    2021-06-18
    Köpte röda bollar, liten skallra till baby, färgpennor samt 2½-årsväska med innehåll.
    Så himla snabb leverans, superbra. Tack!
    2021-05-31
    Köpte plastburkar med lock. Smidigt att beställa och enkelt att hämta paketet när det kom.
    2021-04-09
    Jag har ännu inte fått min beställning..?
    Med vänlig hälsning,
    / Mats
    Hej Mats, Jag hittade din order i systemet. Du ska ha fått mail med spårningsuppgifter och paketet ligger på utlämningsstället. Skicka gärna ett mail till oss om du inte hittar mailet (det kan ligga i skräpposten). Vänligen Lek & Lär.se
    2021-03-26
    Handlat på uppdrag av bvc/region, väldigt smidigt och enkelt att hitta de artiklar som behövs. Bra att det är samlat för oss som arbetar med olika lärande leksaker.
    2021-03-25
    Kuvert till presentkort.
    Snabbleverans:)
    2021-03-23
    BVC påsen
    Bra bemötande, snabbt svar via mail
    2021-03-11
    Har ännu inte fått mina varor
    2021-03-06
    Bra priser och hyfsat snabb leverans.
    2021-02-23
    Jag beställde inte leksaker till vårt BVC. Jättenöjd. Snabb service och fina produkter.
    2021-02-10
    Jag gjorde beställningen 30/1 och idag är det den 10/2 och det har fortfarande inte kommit.
    Hej Birgitta, Jag ser att det har legat på utlämningsstället ett bra tag och att avisering har skickats ut via e-post. Säkerligen har det hamnat i i skräpposten. Jag har nu mailat dig spårningsnummer så att du kan hämta ut paketet idag :) mvh Lek & Lär.se
    2021-02-09
    BVC påsen, har ej fått produkten än. Funkat bra med mailkontakt.
    2021-02-04
    Kompletterade material till BVC screening. Bra bemötande och snabb service
    2021-02-03
    Vikbar gymnastikmatta, supernöjd, snabb och trevlig service
    2021-02-02
    Order 12010. Varan ej levererad den 1 februari. varan förfaller till betalning den 8 februari.
    Hej Bengt. Jag ser i systemet att varan är skickad och att postnord ska ha mailat dig aviseringar vid två tillfällen. Kan de ha landat i skräpposten? Jag skickar dig spårning och uppgifter till utlämningsställe via mail nu så att de säkert kommer fram. MVH Lek & Lär Lek & Lär.se
    2021-01-03
    Super nöjd o snabb leverans
    Min dotter älskar dock kläderna till hennes nya docka
    2020-12-18
    Lätt att handla, snabb service.
    Snabbt trevligt svar på mailen.
    2020-12-11
    Saknade saker som vi behövde till vår fritidsverksamhet!
    2020-12-04
    Fina leksaker som är lämpliga för BVC. Besviken att det var så mycket som var slut bara.
    2020-12-01
    Hej! Jag har ännu inte fått mina varor men fick ett blixtsnabbt svar när jag ställde en fråga. Sådant tycker jag om mvh Desiree
    2020-11-26
    Köpte ett Låshus till mitt barnbarn.
    Lätt att beställa och snabb leverans.
    2020-11-20
    Vi behövde papperskassar snabbt och det fungerade utmärkt.
    2020-11-19
    Kompletterat leksaker och väskor till 2 1/2 samt 3 årsbesök på BVC.
    Snabb leverans.
    Varorna var som förväntade.
    2020-11-16
    Har inte fått mitt paket så jag kan inte uttala mig mer än så
    Hej Pauline, Du får gärna ta kontakt med oss via leklar@leklar.se. Vi har försökt att nå dig flera gånger både via telefon och mail då du lagt din order som företag och vi hittar inget företag registrerat på ditt personnummer. Hör av dig så löser vi detta. Vänligen, Caroline Lek & Lär.se
    2020-11-11
    Blev som jag tänkt. ................................,,,,,,,,,,
    2020-11-05
    Snabb leverans utan krångligheter.
    2020-10-14
    Fick faktura men ingen information att paketet var skickat och inget sändningsnummer, ingen notifiering från postnord heller för information saknades på paketet.
    Vi beklagar verkligen att du inte fick aviseringen om ditt paket som redan låg på utlämningsställen när du hörde av dig. Enligt postnord ska det ha gått ut två avisering via e-post. Vi beklagar att dessa inte kommit fram. Vi kommer undersöka vad som hänt så att det inte händer igen - men tyvärr hamnar de ibland i skräpposten. Vi är åtminstone glada att du fick dina produkter väldigt snabbt när du hörde av dig. Vänligen Lek & Lär Lek & Lär.se
    2020-10-14
    Allt var enligt önskan. Snabbt och enkelt.
    2020-10-01
    Kan inte svara då sakerna jg beställde inte kommit ännu
    Hej Karin, Skulle du vilja skicka oss ditt ordernummer på leklar (at) leklar.se. Jag testade att söka på ditt namn och vi kan inte se någon beställning på namnet Karin den senaste månaden. Vänligen, Caroline Lek & Lär.se
    2020-09-11
    Köpte pärlplattor och rörpärlor till vår baslägenhet. Väldigt snabb leverans.
    2020-08-28
    Köpte pyssel till behandling. Några varor var tyvärr slut. Snabb bra leverans! Saknar mer bygg/montering leksaker efter manual. Stort bra utbud och bra uppbyggd hemsida.
    2020-08-25
    Köpte en pizza med kartong. Snabbt, enkelt och smidigt.
    2020-07-30
    Beställde 3st Lim Medium "som aldrig kom". Problemet var att jag inte fått nån avi från postnord att paketet fanns att hämta ut. Fick jättebra och snabb hjälp av Caroline på Lek & Lär!
    Kommer definitivt beställa igen!
    2020-07-17
    Har ännu inte kunnat hämta ut mina saker då mailfunktionen inte fungerat som det ska. Verkar som att det är hos PostNord som det fallerat och det blir man väl inte så förvånad över.
    Och nu är jag på semester iväg från hemmet i 1 vecka, tyvärr skulle detta ha varit med på semestern.
    Beklagar att mailen med spårningsinfo inte har kommit fram som de ska. Vi kommer undersöka om där är något konstigt med mailen från PostNord som gör att de fastnar. Vi fortsätter dialogen via mailen. Vänligen Lek & Lär Lek & Lär.se
    2020-07-15
    Snabb leverans. Nöjd med produkt. Inget att klaga på.
    2020-06-24
    Blivit bra bemött. Men försökt köpa bara klossarna men gick ej, fick köpa hela BVC påsen. Hade behövt 4 klossar till men vill ej köpa en hel påse till för att få dem. Annars allt bra.
    2020-06-22
    Jag köpte en fjärilsmatare för jag kunde inte hitta någon nån annanstans. Kommer bli fin i trädgården! Snabbt och enkelt beställd på nätet.
    2020-06-08
    Köpte båtar för att ha i barnpoolen.Varan var precis som jag förväntat mig. Snabb respons och leverans av varan.
    2020-06-02
    Beställde träsiffror, litet paket som borde gå som post, har en vecka senare ff inte fått ngt leveransbesked, än mindre produkterna.
    Hej Lena, beklagar att du inte fått dina produkter. Bolaget som tidigare drev verksamheten gick i konkurs i april, vilket gjort att inga beställningar som är gjorde i maj levererats ut till kund. Från den 1 juni 2020 har nya ägare tagit över och vi kommer nu göra allt för att få igång verksamheten igen och att skapa ännu fler nöjda kunder. Varmt välkommen med en ny beställning. Lek & Lär.se
    2020-04-10
    Första gången jag handlade till mina barnbarn. Fungerade bra!
    2020-03-11
    Pilar till leksakspilbåge.
    Smidig beställning och snabb leverans.
    2020-02-17
    Väldigt trevligt och positivt. snabb leverans. tyvärr fanns inte allt i lagret. Därav endast en "4"
    2020-02-14
    Väldigt bra skött av lek och lär.
    Har ej levererat lyftkranen till mitt
    Barnbarn som fyller 3 år 15 febr
    Mormor
    2020-02-05
    Fina saker, snabb leverans!
    Blev bemött väldigt väl!
    2020-01-29
    Bra service och hållbara leksaker.
    Lite dyra saker men är det kvalitet så kostar det. Personlig service i form av mail vid beställningen.

Jag har inte fått varorna än denna gången men längtar efter att få packa upp mina bollar (som varit slut jättelänge på deras lager) mina pennor och kritor.
    2020-01-21
    Beställde photo Pearls, mycket nöjd över snabba svar och leverans.

Kommer att rekommendera detta företag till fler vänner.

Lägger snart in en beställning till :-)
    2020-01-15
    Handlade via nätet lätt och snabbt
    2020-01-12
    Jag köpte stickor och en virknål. Priserna var bra och varorna kom fram snabbt. Jag upplevde affären som smidig och bra.
    2019-12-23
    Köpte kompletteringar till BVC -material.
    Bra bemötande.
    Allt fungerade bra.