Alla kategorier Webshop Lek & Lär.se

Lek & Lär.se

Lek & Lär är en leksaksbutik på nätet för nyfikna barn och medvetna föräldrar. Sedan 1998 har vi erbjudit hållbara pedagogiska leksaker av hög kvalitet. Vi är kända för vår personliga service och våra snabba leveranser. Hos Lek & Lär hittar du leksaker och lekmaterial till såväl det privata hemmet som till förskolor, skolor, sjukhus, kyrkor och andra offentliga miljöer.

Vår vision är att erbjuda ett inspirerande sortiment som bidrar till en meningsfull sysselsättning och väcker upptäckarlusten och leken hos barnet. Bor du i närheten av Ängelholm? Då kan du hämta din beställning direkt på vårt lager. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 423 kunder tycker om Lek & Lär.se

Nöjd Läs mer
  • Kaisa T

2019-03-20

Kaisa T skrev om Lek & Lär.se
    Snabbt och smidigt att beställa varor Läs mer
  • Kim W

2019-03-20

Kim W skrev om Lek & Lär.se
    Födelsedagsbarnet blev jätte glad över sin pilbåge! Läs mer
  • 2019-03-18

Catarina M skrev om Lek & Lär.se
    Snabb leverans och bra service. Lätt att hitta på hemsidan. Läs mer
  • 2019-03-18

Anna A skrev om Lek & Lär.se
    Vi köpte utrustning till BVC för att kvalitetssäkra våra utvecklingsbedömningar. Superbra bemött. Mkt snabb handläggning fick varorna dagen efter beställningen gjordes. Läs mer
  • 2019-03-14

Trinidad H skrev om Lek & Lär.se
    Köpte två fina leksaker som uppskattades enormt av barnbarnet: en skattekista med juveler och gulddubbloner.
    Snabb leverans! Läs mer
  • 2019-03-12

Linda W skrev om Lek & Lär.se
    Snabb och smidig leverans av fina byggklossar. Läs mer
  • 2019-03-10

Mikael E skrev om Lek & Lär.se
    Suveränt duktiga. Snabb leverans och utmärkt vara. Kan inte vara bättre!!! Läs mer
  • 2019-03-08

Jonas Ä skrev om Lek & Lär.se
    Snabb leverans och trevlig personal Läs mer
  • 2019-03-04

Jennie K skrev om Lek & Lär.se
    Min kundorder hamnade obesvarad i en mailkorg. När jag en månad senare ringde företaget och efterlyste min order hade hälften av de beställda varorna tagit slut, varav flera inte skulle komma åter. Jag bad om snabb handläggning med leverans av de saker som återstod, men inte heller detta gick att ordna. Jag fick ringa och påminna en andra gång. Läs mer
    2019-03-04 Henric M svarar Jennie K
    Hej Jennie,
    Tack för din recension. Det är riktigt att ditt mail av misstag inte blev besvarat och det ber vi om ursäkt för vilket jag vet även framgått i tidigare mailkorrespondens. Problemet med din order var att du inte beställde via ordinarie beställningsväg och att hälften av det du ville ha var slut i lager både hos oss och hos grossisten vid beställningstillfället. Vårt eget lager kan vi påverka, men grossisternas tillgång har vi svårt att göra något åt. Vi ska dock se över våra rutiner och om det eventuellt finns något som vi kan göra annorlunda för att bli ännu bättre.
    Med vänliga hälsningar,
    Henric Mårtensson, Lek & Lär i Ängelholm AB
  • 2019-02-28

Pia J skrev om Lek & Lär.se
    Snabbt svar och bra service och bemötande. Bra kvalitet på leksakerna. Kommer absolut att handla där igen. Läs mer
  • 2019-02-26

Margit B skrev om Lek & Lär.se
    Bland annat köpte jag pärlplattor och pärlor till dem, där var jag villrådig då det var helt nytt för mig, fick all hjälp jag behövde, och jag fick den snabbt.
    Snabb leverans. Allt har fungerat på bästa sätt. Läs mer

BVC S skrev om Lek & Lär.se
    Inköp av material för hälsokontroller 10 m 18 m 2,5 år och 4 år Läs mer
  • 2019-02-17

Mattias T skrev om Lek & Lär.se
    Bra hemsida och snabb leverans Läs mer
  • 2019-02-13

Ann M skrev om Lek & Lär.se
    Jag köpte Sagan om Bockarna Bruse i trä. Fin vara och snabb leverans! Läs mer
  • Kullsvedsskolan/ R

2019-02-11

Kullsvedsskolan/ R skrev om Lek & Lär.se
    Jag köpte mina varor på nätet. Tyvärr så var en av varorna defekt men fick ett bra bemötande och nu väntar jag på att få en ny vara.
    Jag kommer förmodligen att fortsätta handla. Jag arbetar som lärare på särskolan och era varor håller hög kvalité. Läs mer
  • 2019-02-07

Åke L skrev om Lek & Lär.se
    ABC golvpussel
    Bra och snabbt bemötande. Smidig betalning. Läs mer
  • 2019-02-04

Linda L skrev om Lek & Lär.se
    Köpt material till språkscreening på BVC.
    Bra kontakt, snabba svar. Nöjd med "färdiga paket", slippa sätta ihop själv. Har dock inte fått materialet ännu men meddelats att det tar lite tid... Läs mer
  • 2019-02-02

Sandra A skrev om Lek & Lär.se
    Snabb leverans och bra utbud på lite annorlunda saker. Läs mer
  • 2019-02-01

Linnea H skrev om Lek & Lär.se
    Mycket snabb leverans av bra och rolig mjuk fotboll! Läs mer
  • 2019-01-30

Emma B skrev om Lek & Lär.se
    Med ett proffsigt bemötande och snabb leverans fick jag hem två badleksaker i superkvalitet till våran 6 månaders dotter. Greppvänliga och mycket roliga leksaker tyckte hon. Med glädje återkommer jag för att beställa mer leksaker hos lek & lär.se. /Två mycket nöjda föräldrar och en glad dotter! Läs mer
    2019-01-30 Henric M svarar Emma B
    Så roligt att ni är nöjda, det lyfter vår dag! Välkommen åter!
    Bästa hälsningar,
    Henric Mårtensson, Lek & Lär i Ängelholm AB
    Henric M gillar detta
  • 2019-01-29

Eva L skrev om Lek & Lär.se
    Köpte en hel del saker men ett av dem var ett stort tält som vi hängde upp i taket.
    En annan vara blev försenad och jag fick både telefonsamtal och mail om det.
    Bara positiva upplevelser Läs mer
  • 2019-01-28

Charlotte C skrev om Lek & Lär.se
    Leveranssätt jag valde via formulär och fick bekräftelse på fungerade inte i verkligheten. Blev dock snabbt uppringd och detta ordnades fint. Bra och snabb service i övrigt. Läs mer
  • 2019-01-25

Anita G skrev om Lek & Lär.se
    Köpte pluppar till Fiaspel. Kunde inte hitta sådana på något annat ställe. Lek och Lär blev en räddare. Snabb leverans, tack för det! Läs mer
  • Stefan G

2019-01-24

Stefan G skrev om Lek & Lär.se
    Mycket bra service. När det var oklarheter kring mottagare ringde de upp mig för att se till att det blev rätt vid leverans.
    Bra pedagogiskt material till rimliga priser. Läs mer
  • 2019-01-24

Therese O skrev om Lek & Lär.se
    Köpte två fina knoppussel med mycket snabb leverans. Toppen! Läs mer
  • 2019-01-23

Sofia B skrev om Lek & Lär.se
    Dockor. Blev uppringd för förtydligande. Allt var i sin ordning. Fick till och med komplettera oder efter dialog om vad jag var ute efter. På eget initiativ. Otroligt snabb leverans. Läs mer
  • Jonathan S

2019-01-21

Jonathan S skrev om Lek & Lär.se
    Inrigningsklocka för teater. Alla förväntningar möttes och klockan är i min hand. Läs mer
  • 2019-01-15

elin h skrev om Lek & Lär.se
    Vi köpte grejer att ha på bibliotekets barnavdelning, samt pysselgrejer. Vi blev väl bemötta och sakerna kom på direkten. Läs mer
  • 2019-01-10

Åsa H skrev om Lek & Lär.se
    Bokstavsspel köptes. Snabb och smidig leverans, samt betala med faktura. Positiv personal, tar sig tid och kontrollerar om någon finns på leverans adress i mellandagarna. Tack 😊 Läs mer
  • 2019-01-07

Britt Z skrev om Lek & Lär.se
    Mycket bra och personlig service! Läs mer
  • 2019-01-06

Lina N skrev om Lek & Lär.se
    Lätförstålig sida, enkel betalning och snabb leverans. Läs mer
  • 2019-01-06

Elin N skrev om Lek & Lär.se
    Eftersom ni inte anger i er mailfråga vilken produkt jag har köpt av er och jag handlat på fler ställen under samma tidsperiod så har jag ingen aning om vad ni vill att jag ska betygsätta. Jag minns inte min upplevelse eftersom jag inte vet produkten. Skicka gärna med en textrad om vilken produkt det rör sig får ni säkert mer riktiga recensioner. Läs mer
  • 2019-01-04

Helena L skrev om Lek & Lär.se
    BVC påsen. Mycket trevliga och personliga. Snabb service. Läs mer
  • Åsa L

2018-12-31

Åsa L skrev om Lek & Lär.se
    Köpte en julklapp till mitt barnbarn, enkelt, smidigt det gick fort och bra priser. Läs mer
  • 2018-12-30

Lisa W skrev om Lek & Lär.se
    Fina produkter, serviceinriktad och trevlig personal! Läs mer
  • 2018-12-29

Christina L skrev om Lek & Lär.se
    Säljaren var mycket kundvänlig och hjälpte mig med beställningen per telefon. Allt blev korrekt och kom i tid. Tack! Läs mer
  • 2018-12-28

Liselotte L skrev om Lek & Lär.se
    Köpte ett ”tennisset”. Snabb leverans, enkelt att beställa och betala. Allt mycket bra Läs mer
  • Malin S

2018-12-28

Malin S skrev om Lek & Lär.se
    Beställde en docka strax innan jul. Den tydliga beskrivningen av produkten och köp/leveransvillkor på hemsidan var avgörande för mitt beslut. Dockan kom snabbt och föregicks av email och sms om att varan skickats och var på väg. Hela processen har varit enkel och smidig samt i en trevlig ton. Läs mer
    Henric M gillar detta

Elin G skrev om Lek & Lär.se
    Bra bemötande när varan inte hann fram till jul. Hade underlättat dock om fraktreglerna med olika ger hade framkommit på webbsidan. Läs mer

Torgny L skrev om Lek & Lär.se
    Hej,
    Bra service . Dock kan man skicka med lite reklamprodukter när kommunen köper så mycket av er.
    Lite snålt kan man tycka.
    Har eget företag själv som inte omsätter så mycket, men jag är alltid mån om att skicka reklam kepsar eller annat till kund. Läs mer

Lisa J skrev om Lek & Lär.se
    Bra kvalitet och snabb leverans Läs mer

Mats H skrev om Lek & Lär.se
    Enda anledningen till att jag svarar på enkäten är att jag vill stödja Barncancerfonden Läs mer
  • 2018-12-26

Maj S skrev om Lek & Lär.se
    En pilbåge till ett barn. Jag fick min beställning före jul så jag är nöjd. Läs mer
  • 2018-12-26

Mathias A skrev om Lek & Lär.se
    Svenska sedel och mynt Pengar
    Helt ok Läs mer
  • 2018-12-25

Eva L skrev om Lek & Lär.se
    hej vi köpte ett flaggspel med engelsk text .bör ju vara på svenska?????? Läs mer
  • 2018-12-24

Elin S skrev om Lek & Lär.se
    Bra hemsida, mkt fin personlig service och bra produkt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-12-24

Charlotta B skrev om Lek & Lär.se
    Fint utbud av leksaker för alla barn. Läs mer
  • 2018-12-22

Kristina C skrev om Lek & Lär.se
    De ringde upp när en vara, av det jag beställt, var slut och frågade om jag ville ha en likvärdig vara. Vilket jag ville.
    Snabbt packat
    Smidigt att hämta det jag handlat i skåpet hos lek & lär.
    Varorna har jag inte öppnat ännu men de såg fina ut Läs mer

Skolevägen 24, 262 93 Ängelholm