Alla kategorier Webshop Lek & Lär.se

Lek & Lär.se

Lek & Lär är en leksaksbutik på nätet för nyfikna barn och medvetna föräldrar. Sedan 1998 har vi erbjudit hållbara pedagogiska leksaker av hög kvalitet. Vi är kända för vår personliga service och våra snabba leveranser. Hos Lek & Lär hittar du leksaker och lekmaterial till såväl det privata hemmet som till förskolor, skolor, sjukhus, kyrkor och andra offentliga miljöer.

Vår vision är att erbjuda ett inspirerande sortiment som bidrar till en meningsfull sysselsättning och väcker upptäckarlusten och leken hos barnet. Bor du i närheten av Ängelholm? Då kan du hämta din beställning direkt på vårt lager. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 338 kunder tycker om Lek & Lär.se

• Victoria W skrev om Lek & Lär.se
    SNABB LEVERANS
    LEKSAK+ MOBIL Läs mer
  • Aldona J skrev om Lek & Lär.se
    Super bra leksaker och snabb leverans Läs mer
  • Anita S
    Anita S skrev om Lek & Lär.se
    Köpte förpackning med gjutformar, gips och färg. Snabb leverans. Trevligt medföljande brev med tack för köpet. En godis fasthäftat på visitkortet. Trevlig gest, men för mig onödig då jag inte äter kolor.
    Kommer handla igen. Läs mer
  • Sven N skrev om Lek & Lär.se
    Födelsetåg, allt fungerade som det skulle, och det räcker för att vara nöjd! Läs mer
  • elin g skrev om Lek & Lär.se
    Köpte material för skapande, blev otroligt bra bemött med snabba svar på alla mina frågor och bra service! Läs mer
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Lek & Lär.se
    Köpte via nätet, har inte haft någon personlig kontakt med företaget.

Snabb leverans och inget krångel alls. Läs mer
  • Agata C skrev om Lek & Lär.se
    grejer var bra. Kul med liten godis. Läs mer
  • Erika L skrev om Lek & Lär.se
    Jag köpte en brännpenna för trä. Det var enkelt att beställa och vara kom snabbt. Kommer att kolla in andra varor i framtiden då det var första gången jag hittade sidan. Läs mer
  • Arne J skrev om Lek & Lär.se
    Träleksak

Snabbt enkelt Seriöst Läs mer
  • Louise K skrev om Lek & Lär.se
    Snabb leverans och trevligt bemötande. Läs mer
  • Jenny J skrev om Lek & Lär.se
    Mycket tillmötesgående för att skapa en "leksak" för användning på BVC. Läs mer
  • Sofia T skrev om Lek & Lär.se
    Jag köpte träpärlor med bokstäver och blev besviken när jag fick dem. De är mycket tråkigare än vad som visas på bilden. Bokstäverna är sneda och trycket inte bra.

I övrigt en snabb leverans. Läs mer
  • katarina t skrev om Lek & Lär.se
    . Kontakten via nätet var lätt. Det som jag inte hade förstått var att ett av spelen måste man kunna se för att spela dem. Jag köpte spel som man kunde känna för jag jobbar med blinda barn. Jag hoppas att jag kan skicka tillbaka det jag inte har någon användning av utan att betala dyra fraktkostnader. Läs mer
  • Anna-Karin L skrev om Lek & Lär.se
    Köpte en kompass. Fick snabbt besked att företaget mottagit min betalning. Efter ett par dagar kom paketet. Ej provat våran än. Läs mer
  • Lina W skrev om Lek & Lär.se
    Bra priser. Fina saker och så bra att det går att hämta ut på lagret! Läs mer
  • Anja K skrev om Lek & Lär.se
    Beställde aktivitetskub till kliniken via webben. Varan kom snabbt och allt har fungerat. Bra service. Läs mer
  • erica a skrev om Lek & Lär.se
    Jag tycker att jag fick ett exceptionellt gott bemötande! Jag hade lagt in en stor beställning där en vara skulle dröja. Jag blev så uppringd och tillfrågad om det var ok eller om jag kunde tänka mig ett visningsexempel till reducerat pris. Kundbemötandet var trevligt och proffsigt. Leveransen av varor gick snabbt och allt levde upp till förväntningar. Är mycket nöjd! Läs mer
  • Åsa L skrev om Lek & Lär.se
    Fick produkterna som vi beställde snabb och bra service Läs mer
  • Inga-Lill L skrev om Lek & Lär.se
    Beställde bvc-påsar. Hade inga förväntningar men allt gick bra och varorna levererades snabbt Läs mer
  • Johanna G skrev om Lek & Lär.se
    Köp av BVC-påsar och språkscreeningmaterial
    Snabb service
    Trevlig bemötande Läs mer
  • Inger S skrev om Lek & Lär.se
    Mycket bra och snabb service! Läs mer
  • fredrik h skrev om Lek & Lär.se
    Allt med beställningen var jättebra och snabbt, enda negativa är leverantördn DHL som det är jättesvårt att hämta ut paket pga deras öppentider Läs mer
  • Simon L skrev om Lek & Lär.se
    Snabb leverans, bra service och varan motsvarade alla förväntningar. Läs mer
  • Olga V
    Olga V skrev om Lek & Lär.se
    Jag är så glad att ni finns i Ängelholm Läs mer
  • Emma T skrev om Lek & Lär.se
    Luppburk
    Snabb leverans.
    Levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Lotta S skrev om Lek & Lär.se
    Köpte olika spel, pennor, förvaring och papper. Väldigt smidigt att beställa och snabb leverans!! Läs mer
  • Lena K skrev om Lek & Lär.se
    Köpte skinspill i fårskinn.
    Mycket nöjd med storleken och färgerna och skinnets struktur.
    Leveranstid helt ok.
    Lena Karlsson Läs mer
  • Liselotte J skrev om Lek & Lär.se
    Allt gick lätt och smidigt med snabb leverans. Läs mer
  • Linda G skrev om Lek & Lär.se
    Beställde en nalle. Den kom i tid och var precis som beställt:) Fick en liten karamell i paketet också:) Läs mer
  • Sara H skrev om Lek & Lär.se
    Snabb leverans. Produkten motsvarande förväntningarna. Ett extra plus för att jag fick en god kola i paketet med. Läs mer
  • Jan-Erik S skrev om Lek & Lär.se
    Skärunderlag
    Snabb leverans
    och enkelt att betala med
    Klarna.
    Mycket nöjd😀 Läs mer
  • Patrik H skrev om Lek & Lär.se
    Jag köpte tre fina träspel som present. Företaget bekräftade snabbt, skickade spelen dagen efter och dem kom fram hela och fina. Läs mer
  • Sophie T skrev om Lek & Lär.se
    Leveransen fungerade bra, men pusslet jag köpte gick tyvärr sönder lätt när man skulle separera bitarna. Läs mer
  • Pernilla G skrev om Lek & Lär.se
    Beställde på nätet fina leksaker till vårt väntrum på mottagningen.
    Enkelt och smidigt. Läs mer
  • Keser A skrev om Lek & Lär.se
    Jag har tyckt om varorna som jag har köp av er Läs mer
  • Ann-Christin F skrev om Lek & Lär.se
    Köpte ett antal leksaker och annat till BVC.
    Bra bemötande med mycket snabb återkoppling vid frågor.
    Samt snabb leverans! Läs mer
  • Anna W skrev om Lek & Lär.se
    Köpt barn leksaker, lätt att beställa o snabb leverans Läs mer
  • Marie S skrev om Lek & Lär.se
    Snabbt och smidigt och dessutom inslaget som en glad överraskning Läs mer
  • Kristina J skrev om Lek & Lär.se
    Beställde leksaker till våra väntrum på vårdcentralen. Fick snabbt svar och en vara var restnoterad, men fick då tips på en annan snarlik produkt.
    Snabb och smidig levarens. Läs mer
  • Anette G skrev om Lek & Lär.se
    Köpt två lekgropar, snabba svar och snabb leverans. Jättebra service. Läs mer
  • Karin V skrev om Lek & Lär.se
    Smidigt och supersnabb leverans! Läs mer
  • Gabriella M skrev om Lek & Lär.se
    Fina leksaker till bra priser och med snabb leverans! Läs mer
  • Madeleine F skrev om Lek & Lär.se
    jag har köpt speciella leksaker som jag inte hittar I min närmaste leksaksaffär .Företaget personal är mycket tillmötesgående och hjälpsamma. Läs mer
  • Christine A skrev om Lek & Lär.se
    Snabba svar och snabb leverans! Läs mer
  • Marika T skrev om Lek & Lär.se
    Köpte 2 st stetoskop som tjejerna älskade Läs mer
  • Sandra S skrev om Lek & Lär.se
    Rekordsnabb "leverans". Valde att hämta på lagret. Jag lade in min beställning på sent kvällen, men redan på förmiddagen, dagen efter, fanns varan att hämta. Toppen! Läs mer
  • Elisabet N skrev om Lek & Lär.se
    Har beställt varan som är restnoterad. Fått besked om väntetid på 2 månader. Läs mer
  • Carina L skrev om Lek & Lär.se
    Spelande Ballerinaskrin + bil i trä. Beställde via nätet. Tog 5 helgfria dagar för försändelsen att komma fram pga att DHL inte är det snabbaste tyvärr. Läs mer
  • Kerstin G skrev om Lek & Lär.se
    Köpte fina kylskåpsmagneter. Kan inte riktigt bedöma hur jag blivit bemött, har inte behövt att kontakta er. Ganska snabb leverans, och väl inpackat.Jag är nöjd med allt, och återkommer säkert som kund. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Lek & Lär.se
    Köpte två bordsunderlägg och en pärlplatta och fick betala 59kr för frakten. Paketet var onödigt stort och hade kunnat skickas med ett vanligt kuvert. Är nöjd med varorna men upplevelsen sjönk med priset på frakten. Kommer tyvärr inte köpa mer varor därifrån pga detta. Läs mer
    2018-09-07 Henric M svarar Johanna S
    Hej Johanna,
    Tack för din feedback. Fraktkostnaden redovisas tydligt i kassan när du handlar, så det bör inte vara något du har missat när du genomförde köpet. 59 kronor i frakt är faktiskt mindre än vad det kostar att skicka, vilket betyder att vi förlorar pengar på alla frakter. Det är tyvärr en missuppfattning hos många idag att det inte kostar något att skicka spårbara paket. Bordsunderläggen skickas i en låda eftersom de inte hade "överlevt" postens hantering om de skickats i ett kuvert. Lådan är lika stor som underläggen, förutom på höjden. Lådan är 5 cm hög och DHL accepterar inte lådor som är lägre än 3 cm. Att skära ner en låda 2 cm är inte meningsfullt och fraktkostnaden blir densamma hos DHL. Tråkigt att du inte är nöjd med ditt köp, men jag ser det tyvärr som svårt att göra det hela annorlunda.
    Med vänliga hälsningar,
    Henric Mårtensson, Lek & Lär i Ängelholm AB