Lekoutlet

Lekoutlet

7 omdömen om Lekoutlet

Samil SG
Skrev om Lekoutlet

Juliana på Lekoutlet vet vad service innebär. Helt fantastiskt kundbemötande och smidig lösning på en reklamation. Rek. Starkt! Kommer definitivt att handla mer hos henne och även rek. nära och kära.

Synos Medical
5.0/5 i betyg av 39 omdömen 5.0 av 39 omdömen
BadgeThreeYears

Jag har köpt en Motus AX - hårborttagningsmaskin från Synos AB. Detta val blev självklart efter en fantastisk bra genomgång/utbildning av An

Martin A
Skrev om Lekoutlet

Hur bra som helst! Skickar alltid snabbt och säkert. Grym kundservice! :)

Mathias H
Skrev om Lekoutlet

Hämtade ut paketet da:n före julafton. Vår son hade satt Lego ambulansflygplanet högst på sin önskelista. I paketet fanns ett annat Lego flygplan. Företaget hade inte informerat oss om bytet. Stor besvikelse! Företaget har sedan kontaktat mig och bett om ursäkt för förväxlingen. Har även erbjudit att byta mot den beställda varan, men vår son hade redan öppnat kartongen. Bra!

Åke N
Skrev om Lekoutlet

Superbra service! Hade ett par frågor på en artikel, som jag mejlade. Svaret kom direkt! Gratis fakturaköp så man slipper krångla med kreditkort. Mycket bra site!

Patrick J
Skrev om Lekoutlet

Väldigt snabb leverans och priset var kanon, köpte en officiel Disney cars blixten kudde, figursydd och ser bra ut. Leverans bara inom några dagar. Varmt rekommenderat

Patrick J

Ulrika G
Skrev om Lekoutlet

Snabb leverans, bra priser och bonuspresent!