Lekoutlet

Läs vad 7 kunder tycker om Lekoutlet

• Samil SG

2020-07-06

Samil SG skrev om Lekoutlet
    Juliana på Lekoutlet vet vad service innebär. Helt fantastiskt kundbemötande och smidig lösning på en reklamation.
    Rek. Starkt! Kommer definitivt att handla mer hos henne och även rek. nära och kära. Läs mer
  • Sponsor
    Synos Medical
    5.0 / 5 i betyg — 7 omdömen
    "Jag köpte lasern Q terra q10. Mycket bra utbildning av lasern m.m. av väldigt kunnig personal samt är de väldigt tillgängliga även efter ut"
  • Martin A

2018-10-26

Martin A skrev om Lekoutlet
    Hur bra som helst! Skickar alltid snabbt och säkert. Grym kundservice! :) Läs mer
  • Mathias H

2017-12-23

Mathias H skrev om Lekoutlet
    Hämtade ut paketet da:n före julafton. Vår son hade satt Lego ambulansflygplanet högst på sin önskelista. I paketet fanns ett annat Lego flygplan. Företaget hade inte informerat oss om bytet. Stor besvikelse!

Företaget har sedan kontaktat mig och bett om ursäkt för förväxlingen. Har även erbjudit att byta mot den beställda varan, men vår son hade redan öppnat kartongen. Bra! Läs mer
  • 2015-09-23

Åke N skrev om Lekoutlet
    Superbra service! Hade ett par frågor på en artikel, som jag mejlade. Svaret kom direkt! Gratis fakturaköp så man slipper krångla med kreditkort. Mycket bra site! Läs mer
  • 2015-04-03

Patrick J skrev om Lekoutlet
    Väldigt snabb leverans och priset var kanon, köpte en officiel Disney cars blixten kudde, figursydd och ser bra ut. Leverans bara inom några dagar. Varmt rekommenderat Läs mer
  • 2015-04-03

Patrick J skrev om Lekoutlet
  • Ulrika G

2014-10-01

Ulrika G skrev om Lekoutlet
    Snabb leverans, bra priser och bonuspresent! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte