Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag2 omdömen om Lenovo (sweden) AB
-
skrev om Lenovo (sweden) AB
Jag beställer en S330 med IPS skärm men får en order på en S330 med TN skärm eftersom den första inte överhuvudtaket finns. Jag är nu uppe i 9 samtal till olika support och växlar för att ångra köpet. De kan inte ångra trots att den felaktiga produkten inte ens finns för leverans om 4 dagar och sedan kommer ta ytterligare 9 dagar att leverera. Först då kan jag skicka tillbaka och sedan någon gång få tillbaka mina pengar. Alla skickar till någon annan utom den indiska supporten som ger ut nummret till sig själva och ber mig ringa dit! Nordisk sälj kommer till engelsk sälj och kan inte ångra ett köp. Indisk support kan ångra köp men bara om jag tar emot varan först, men kan istället inte se vad det är för vara jag köpt. Teknisk support får inte göra något relevant och kan inte se något om min order och hänvisar till det nummer som går till indien men säger att det går till svensk sälj. Denna avgrund av vansinne som är Lenovo förtjänar inte någons pengar.
-
-
skrev om Lenovo (sweden) AB
Vägrar att åtgärda en platta som blir överhettad på ca 5 min användande.
Sedan Ny Insänd 4 gånger på rep utan åtgärder. pågått nu i mer än ett år fortfarande pågående,,, vägrar att berätta vad som händer
varför etc, det enda kommunikationen var nyligen att garantin har gått ut??
Alla olika företag kan ha en dålig produkt . Men föredrar nog ett företag som står för sina garantier utan jidder..