Jag beställer en S330 med IPS skärm men får en order på en S330 med TN skärm eftersom den första inte överhuvudtaket finns. Jag är nu uppe i 9 samtal till olika support och växlar för att ångra köpet. De kan inte ångra trots att den felaktiga produkten inte ens finns för leverans om 4 dagar och sedan kommer ta ytterligare 9 dagar att leverera. Först då kan jag skicka tillbaka och sedan någon gång få tillbaka mina pengar. Alla skickar till någon annan utom den indiska supporten som ger ut nummret till sig själva och ber mig...
BTGS Sweden
Omdömen totalt
2
Snittbetyg
2 omdömen om BTGS Sweden
Visar 2 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Skrev om
BTGS Sweden
Skrev om
BTGS Sweden
Vägrar att åtgärda en platta som blir överhettad på ca 5 min användande. Sedan Ny Insänd 4 gånger på rep utan åtgärder. pågått nu i mer än ett år fortfarande pågående,,, vägrar att berätta vad som händer varför etc, det enda kommunikationen var nyligen att garantin har gått ut?? Alla olika företag kan ha en dålig produkt . Men föredrar nog ett företag som står för sina garantier utan jidder..