Alla kategorier Byggvaruhus Stockholms län Järfälla Ballingslöv Järfälla - Levande Kök i Järfälla

Ballingslöv Järfälla - Levande Kök i Järfälla

Nettovägen 1, 175 41 Järfälla — Visa karta

Levande Kök din Ballingslövbutik i Järfälla. Tillsammans med oss har du möjligheten att skapa köket du drömt om. Ett kök skall kunna bli personligt i sin komposition. Vi gör vårt yttersta för att ditt kök ska bli en praktisk arbetsplats.
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 5 kunder tycker om Ballingslöv Järfälla - Levande Kök i Järfälla

• Birgitta F
    Birgitta F skrev om Ballingslöv Järfälla - Levande Kök i Järfälla
    Vi är jättenöjda med Levande Kök i Järfälla. Jonas har verkligen hjälpt oss att få vårt drömkök. Alltid med ett vänligt och trevligt bemötande och ett engagemang utöver det vanliga. Vi rekommenderar varmt Levande Kök i Järfälla. Läs mer
  • LG S
    LG S skrev om Ballingslöv Järfälla - Levande Kök i Järfälla
    De som driver och arbetar på Levande kök har visat stort tålamod och flexibilitet när vi valde vårt kök. Det tog oss över ett år från första besöket där till dess att vi kunde bestämma oss för utformning och material. De var mycket tillmötesgående och la ner mycket tid på att hitta fram till en lösning som vi var nöjda med, trots att vi ändrade oss ett flertal gånger. Vi är jättenöjda med hur köket blev och av bemötandet från de som arbetar på Levande Kök. Läs mer
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Ballingslöv Järfälla - Levande Kök i Järfälla
    Mycket bra service, lyhörda och engagerade. Vi är jätte nöjda med vårt kök. Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Ballingslöv Järfälla - Levande Kök i Järfälla
  • Erik W
    Erik W skrev om Ballingslöv Järfälla - Levande Kök i Järfälla
    Mycket professionella med en ödmjuk attityd Läs mer

Bästa byggvaruhusen i Järfälla:

Emelie W Emelie W tycker:
“Proffsigt och trevligt bemötan...” Läs mer

Birger Jarlsgatan 43, 11145, Stockholm