en del av Lexus Malmö

4.8 / 5 i betyg — 64 rekommendationer

Läs vad 64 användare tycker om Mattias Sund

• Bo S
    Bo S skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Trevligt bemötande och ingav förtroende.
  • Patrik M
    Patrik M skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Synnerligen trevlig och professionell från första kontakt till uppföljning efter avslutad affär.
  • Pierre N
    Pierre N skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Så långt Gott intryck. Rekommenderas.
  • Christer P
    Christer P skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Blev mycket väl bemött av Mattias och hans personal.
    Som försäljare upplevde jag Mattias som mycket trevlig och kunnig, återkommer till honom när det blir tid för byte. (Han är dock en hård förhandlare)

Christer Palm
  • Bo S
    Bo S skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    proffsigt och mycket behagligt
  • Per L
    Per L skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Trevlig, korrekt och kunnig.
    Som en bra försäljare lyssnade Mattias på mig och uppfattade mina köpsignaler som slutade i en affär.
    Så skall det se ut!
  • Sahar A
    Sahar A skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Mattias gav superbra service från sälj till leverans, och även efter. Kollade även runt lite på andra bilar men deras service kom inte i närheten av Mattias, därav blev det en Lexus. Rekommenderas varmt!
  • Jesper D
    Jesper D skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Professionellt bemötande genom hela processen från första besöket till uppföljning efter affären.
    Fick ett bra pris på mitt inbyte utan diskussion, fick allt jag önskade till den nya bilen och till ett pris som inte behövdes förhandlas om.
    Fick en mycket professionell bild av Mattias Sund och kommer rekommendera honom till kollegor som också är intresserade av att byta bil.
    Den största drivkraften bakom att jag bytte bil var min fru som fick en positiv och ärlig bild av Mattias.
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Mycket trevlig och serviceinriktad person som jag fick ett gott förtroende till. Honom ska ni vara rädda om!
  • Awapatent Aktiebolag
    Awapatent Aktiebolag skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    100 % bra bemötande från första införsäljningsögonblicket till leveransdagen som blev ett minne för livet och sedan väldigt bra uppföljning därefter.
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Mycket bra försäljare han ingav stort förtroende för oss man kände sig mycket speciell som kund.👍
  • Köksland i Veberöd
    Köksland i Veberöd skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Hej

Mycket trevlig o kunnig person som uppfyller mina krav som kund.
  • Gun S
    Gun S skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Kunnig, serviceinriktad, lugn, hjälpsam. Proffionell. Hade ett mycket gott bemötande
  • Ingela Ö
    Ingela Ö skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Fantastisk kundupplevelse. Ni håller samma kvalité varje gång. Tack!
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Allt gick både snabbt o smidigt vid mitt köp.
  • Roni Music Ab
    Roni Music Ab skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Fick mycket bra bemötande av Mattias.
    Rent generellt tycker jag samtlig personal på Lexus i Malmö är toppen (inklusive verkstadspersonal).
    Jag gillar att man känner alla som jobbar där och alla vet vem jag är.
    Toppen!
  • Karin T
    Karin T skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Fantastiskt bemötande. Trevlig, saklig och engagerad. Båda killarna jag haft kontakt med har har visat samma serviceanda. Tyvärr vet jag inte vad "den första killen" heter.
  • Markos M
    Markos M skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Bemötande: väldigt trevligt och varmt bemötande. Mattias sätter verkligen kunden i fokus på ett väl avvägd och professionellt sätt. Som kund känner man sig uppskattad och välkommen. Imponerande, verkligen!
    Lexus: Många företag säljer bilar idag, men ni har lyft bilförsäljning till en högre nivå, mer eller mindre sälj konst som måste upplevas - rekommenderas varmt!
  • Peter J
    Peter J skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Mattias är en trevlig, kunnig och mycket trevlig man. Som försäljare kan jag inte tänka mig någon bättre. Med sitt lugn skapar han ett förtroende vilket gör att man litar på honom. Vid överlämningen av vår bil visade han sin kunnighet genom att gå igenom bilens funktioner på ett tydligt och enkelt sätt.
    Jag kan tänka mig att byta min nästa bil via Mattias.
  • Lena H
    Lena H skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Mycket bra trevlig kunnig och service minded
  • Lars Å
    Lars Å skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Jag fick ett professionellt och trevligt bemötande av både Max och Mattias. Fick vid leverans en bra genomgång av bilen.
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Man känner sig alltid välkommen och uppskattad som kund!
  • Bengt F
    Bengt F skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Mattias Sund är en mycket fin säljare och man kände sej väl mottagen som kund
    vi var jätte nöjda med honom på alla sätt. Så va mycket rädd om honom.
    MVH Bengt & Birgitta
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Mattias och Lexus lyckades denna gång byta in min Lexus och sälja en ny till mig, vilket jag tror var Mattias färdtjänst. Han är trevlig och lyhörd mot kunden. Han har dock glömt att jag beställde en plastmatta till bagageutrymmet.
  • Malisa K
    Malisa K skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Jeg fik den bedste service jeg nogensinde havde modtaget hos en bilforhandler. Man følte sig velkommen og bliver altid behandlet rigtig godt. Alt var over mine forventninger, Mattias var perfekt og gav sig altid tid til at hjælpe med spørgsmål man måtte have, så man følte at man havde styr på bilen når man fik den leveret.

Jeg elsker bilen og den service jeg fik, det kan nok ikke gøres bedre.
  • Torbjörn T
    Torbjörn T skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Hos Lexus i Malmö får man alltid ett suveränt bemötande. Jag importerade en SC430 från Tyskland för ett antal år sedan, men trots detta fick jag fullt professionellt bemötande från Lexus Malmö.
    Min första Lexus inköpt i Malmö blev en begaganad 450h F-sport som presenterades och såldes på ett utmärkt sätt av Mattias Sund. Alltid lugnt och trevligt att komma in i butiken. Även uppföljningen av köpet var mycket bra.
  • Sven S
    Sven S skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Vid mitt första besök i februari 2016 hos Lexus i Malmö som spekulant på en ny Lexus NX kom jag i kontakt med Mattias Sund som säljare. Efter bästa information kom vi snabbt till "offertstadiet". Jag gillade bilen och alla mina krav för avslut bemöttes positivt av Mattias, varför köpeavtalet var klart dagen efter. Fram till leveransen i april hölls jag underrättad om bilens leveransstatus. Utan att avslöja för mycket måste omnämnas att själva leveransen - min 24 nybilsleverans sedan 1957 - förvandlades till en oförglömlig nästan rituell högtid, allt väl och trevligt regisserat av Mattias Sund.
    Tack!
    Sven-Hugo Ström
  • Héléne F
    Héléne F skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Mycket nöjd
    Trevligt och professionellt bemötande
  • Nina Q
    Nina Q skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Enormt nöjd, fantastiskt bra service. Mycket hjälpsam.
  • Kiebach G
    Kiebach G skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Der har varit ett stort nöje, att först bekanta sig med Lexus hybrid, och nu äga en.
    Bemötandet var trevligt och professionellt.
    Upplevelsen efter den korta tiden är enbart positivt och jag ser fram emot ett bekymmersfritt ägande som ge mersmak.
  • John S
    John S skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Jag köpte i december 2015 en bil utav Mattias Sund i Malmö.
    Hela processen var klanderfri, vi hade goda dialoger i förhandlingarna.
    Även övrig personal på Lexus Malmö ska ha en eloge för ett "servicemindat" och mycket trevligt bemötande när jag har besökt Lexus.
    Det var inte bara innan affären gick i lås, utan även nu efter att bilen levererats till mig tycker jag att all personal på Lexus i Malmö sätter kunden i focus.
    Som nybliven kund hos Lexus ser jag ljust på framtiden gällande mitt bilägande.

Keep up the good work :-)
  • Per L
    Per L skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Jag köpte min fjärde Lexus GS, varav tre är köpta hos Lexus Malmö.
    Det tog en vecka innan jag fick offerten. Efter det löpte allt på enligt mina höga
    förväntningar. Bra genomgång vid leverans och uppföljning efter någon vecka.
  • Arval Ab
    Arval Ab skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Jag har fått bra service och hantering av bilköpet. Mycket nöjd
  • Anders F
    Anders F skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Ytterst vänligt, artigt och inte kletigt. Så är det f ö alltid på Lexus Malmö.
    Med avseende på genomgripande reparationer och förbättringar gjorda hos Lexus på den gamla bilen hade dock hoppats på ett gynnsammare inbytespris än vad jag fick när jag bytte upp mig.
  • Ald Automotive Ab
    Ald Automotive Ab skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Mattias har varit proffsig och trevlig från början då jag av en slump gick in på Lexus för att undersöka modeller och priser. Jag blev ordentligt överraskad av komforten i bilen och den är utan tvekan den bästa bil jag kört.
    Slår absolut mina förväntningar.
  • Scandinavian Cosmetics Ab
    Scandinavian Cosmetics Ab skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Bra service och leverans! Framförallt bra att det gick att få bilen tidigare än beräknat leveransdatum.
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Otroligt bra service, lätt att få tag på vid frågor och tog den tiden jag som kund behövde. Köpte en NX300h som har en väldigt lång leveranstid men Mattias ordnade fram exakt den bilen jag ville ha inom ett par veckor.
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Jag är mycket nöjd med det bemötandet jag har fått från Mattias.
  • Angela E
    Angela E skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Från första kontakt både snabb, positiv och engagerad.
  • Kaj S
    Kaj S skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Mycket trevligt första bemötande. Lät mig prova olika modeller direkt.
    Han gav ett gott intryck och vi kom ganska lätt fram till en affär som vi båda var nöjda med.
    Köpte en NX300 f-sport fullutrustad.
    Ännu har jag inte lämnat in på någon service men varit hos Mattias med frågor om bilens funktion som jag inte själv klarade ut. Han hjälpte vänligt till med hjälp.
    Ännu så länge bådar det gott för framtiden.
    Jag har aldrig hämtat ut en ny bil med så stor upplevelse som denna gången.
    mattias tog god tid på sig med genomgången trots att det skedde mellan 18.00-20.00 på kvällen.
    Bilen är jag ännu så länge mycket nöjd med!
    Nackdel: Alltför lång leveranstid (5Mån.) Tror att man förlorar en kunder på det.
    Hälsningar
    kaj Sandgren
  • Mikolaj S
    Mikolaj S skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Jag har blivit väl bemött på Kaiser bil Lexus. Mattias är en härlig kille som det var lätt att göra affärer med.
    Bilen jag har köpt är över förväntan skön att köra :)
  • Säkra Lund Ab
    Säkra Lund Ab skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Jag köpte en NX 300 Hybrid mycket pga det trevliga bemötandet i kombination med en hög kunskapsnivå kring mina önskemål från Mattias Sund.
  • Göran B
    Göran B skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Bemötandet från samtliga anställda hos Lexus Malmö är oerhört positivt, inte minst från Mattis Sund. Jag köpte en ny IS 300h.
    Bilen är som vanligt när det gäller Lexus av mycket hög kvalitet och lever upp till sitt rykte.
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    köp av ny bil is 300h bemötandet ok lite dåligt pris på min gamla bil. med Lexus bilen är jag mycket nöjd
  • Roine C
    Roine C skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Bemötandet av Mattias Sund var utmärkt. han har en proffsigt men samtidigt ett personligt sätt. Du känner dig välkommen från första stund.
    Jag köpte en ny IS 300h.

Har haft bilen i 5 veckor nu och den har fram till idag uppfyllt mina förväntningar.
    Mycket för mattias ger en ärlig bild redan från början, inga luftslott målas upp.
  • Olof L
    Olof L skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Köpte nybil - demoexemplar. Som vanligt ett perfekt bemötande av serviceinriktad personal
  • Mats M
    Mats M skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Bra och trevligt bemötande.
    Köp av Lexus NX300h.
    Nöjd med det intryck jag fått av såväl Mattias Sund som företaget.
  • Nazmija K
    Nazmija K skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Hej! Jag är väldigt nöjd med sättet ni bemötte mig på och bilen jag köpte är utmärkt. Jag kommer i framtiden att rekommendera er till andra människor, definitivt. Mvh
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Innan vi träffade Mattias hade vi i princip bestämt oss för att köpa en BMW X3 men vi fick inte den service som vi förväntade oss på Förenade bil i Malmö. Vi bestämde oss istället för att köpa en Lexus NX 300 h AWD och förutom att vi föll för bilens kvaliteter var det den service som vi fick av Mattias som var avgörande för köpet. Mattias uppträdde mycket professionellt genom hela processen och fick oss att känna oss värdefulla som kunder. Helhetsintrycket av affären blev mycket positivt!
  • Michael O
    Michael O skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Jag köpte en 2007 års GS 450h av Mattias Sund på Kaiser bil Lexus Malmö. Mattias har alltid ett gott humör och är väldigt behjälplig! Är det frågor som han inte har svar på så kollar han upp det direkt!
    Enda från första kontakten jag har haft med Kaiser bil Lexus Malmö har jag varit jätte nöjd! Har aldrig fått så bra kontakt med en bilhandlare som av personalen på Lexus Malmö! De ställer alltid upp och tar reda på om där är något de kan göra för mig som kund!
Linnéa Friberg

Djurhagegatan 17, 213 76 Malmö