Mattias Sund

96 omdömen om Mattias Sund

Sedan starten hos Reco 2015
Mile P
Skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö

Jag köpte en Lexus NX300. Jag bleve bemött på det bästa tänkbara sättet från första kontakten med Lexus i Malmö till affären blivit av tom efter att jag fått nycklarna har Mattias skickat SMS och frågat hur pass nöjd blev jag med bilen. Då Lexus är lyxmärke enligt min åsikt så uppfyllde de mina förväntningar på ett sådant försäljningsställe. Sammanfattat mycket bra högsta betyg och Mattias är mycket profesionell. Mvh Mile Palangetic

Karin G
Skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö

Som trogen Mercedes kund valde jag att inför byta till en ny bil att kolla in NX300h. Utmärkt mottagande av Mattias samt att exakt den bil jag hade googlat och bestämt mig för att titta närmre på fanns i utställningen. Mattias visade verkligen Lexus på bästa sätt samt att han gav mig ett utmärkt inbytespris på min GLK. Efter en vecka på vägarna ångrar jag inte bytet till Lexus en enda sekund. Tack Mattias.

Lars Ronnie B
Skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö

Jag köpte en ny Lexus NX300h. Mycket trevlig atmosfär i hallen. Trevligt överlämnande av bilen.

Anders J
Skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö

Lexus 300nx Jag är nöjd med alla delar av kundbemötandet och mina förväntningar överträffades

Kurt Inge N
Skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö

Väldig trevligt bemötande av Mattias Sund, tog väl hand om oss när vi tittade på en Lexus och även sedan i försäljningsrummet då vi skulle göra upp bilaffären, har aldrig varit med om att bli bjuden på kaffe under affärsuppgörelsen, Mattias genomgång av bilen i leveransrummet var mycket proffesionellt utfört, detta har vi heller varit med om attsäljaren går igenom bilen med kunden,. I det stora hela är Lexus en välorganiserad bilfirma både när det gäller försäljning och verkstad. Mycket trevlig personal och väl utbildad. Hoppassat Mattias får ta del av det som vi beskrivet om honom.

Jörgen K
Skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö

Mycket trevligt och smidigt. Allt fungerade utan problem vid bilbytet, hade redan bestämt mig ang bil vid första kontakt.

Hällestad Holding Ab H

Företaget och säljarna var bra! Bilen känns väldigt rörig och bökig när det gäller gps/teknik.

Mattsson L
Skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö

Jag är fullt nöjd med Mattias!

Soheil E
Skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö

Profesionell, tydlig och alltid tillgänglig!

Ci C
Skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö

Trevlig, svarade snabbt på mailfrågor efteråt, lugn.