Bilförsäljning Skåne Malmö Lexus Malmö Mattias Sund
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 96 kunder tycker om Mattias Sund

• Mile P
    Mile P skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Jag köpte en Lexus NX300. Jag bleve bemött på det bästa tänkbara sättet från första kontakten med Lexus i Malmö till affären blivit av tom efter att jag fått nycklarna har Mattias skickat SMS och frågat hur pass nöjd blev jag med bilen. Då Lexus är lyxmärke enligt min åsikt så uppfyllde de mina förväntningar på ett sådant försäljningsställe.
    Sammanfattat mycket bra högsta betyg och Mattias är mycket profesionell.
    Mile Palangetic Läs mer
  • Karin G skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Som trogen Mercedes kund valde jag att inför byta till en ny bil att kolla in NX300h. Utmärkt mottagande av Mattias samt att exakt den bil jag hade googlat och bestämt mig för att titta närmre på fanns i utställningen. Mattias visade verkligen Lexus på bästa sätt samt att han gav mig ett utmärkt inbytespris på min GLK.
    Efter en vecka på vägarna ångrar jag inte bytet till Lexus en enda sekund. Tack Mattias. Läs mer
  • Lars Ronnie B skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Jag köpte en ny Lexus NX300h. Mycket trevlig atmosfär i hallen.
    Trevligt överlämnande av bilen. Läs mer
  • Anders J skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Lexus 300nx
    Jag är nöjd med alla delar av kundbemötandet och mina förväntningar överträffades Läs mer
  • Kurt Inge N skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Väldig trevligt bemötande av Mattias Sund, tog väl hand om oss när vi tittade på en Lexus och även sedan i försäljningsrummet då vi skulle göra upp bilaffären, har aldrig varit med om att bli bjuden på kaffe under affärsuppgörelsen, Mattias genomgång av bilen i leveransrummet var mycket proffesionellt utfört, detta har vi heller varit med om attsäljaren går igenom bilen med kunden,. I det stora hela är Lexus en välorganiserad bilfirma både när det gäller försäljning och verkstad. Mycket trevlig personal och väl utbildad. Hoppassat Mattias får ta del av det som vi beskrivet om honom. Läs mer
  • Jörgen K skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Mycket trevligt och smidigt. Allt fungerade utan problem vid bilbytet, hade redan bestämt mig ang bil vid första kontakt. Läs mer
  • Hällestad Holding Ab H skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Företaget och säljarna var bra! Bilen känns väldigt rörig och bökig när det gäller gps/teknik. Läs mer
  • Mattsson L skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Jag är fullt nöjd med Mattias! Läs mer
  • Soheil E
    Soheil E skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Profesionell, tydlig och alltid tillgänglig! Läs mer
  • Ci C skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Trevlig, svarade snabbt på mailfrågor efteråt, lugn. Läs mer
Mattias Sund
Peter Bolin