7 rekommendationer

213 76 Malmö — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Peter Bolin

• Ago J
    Ago J skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö
    Vänlig, snäll, mycket bra kontakt. Han uppfyllde alla mina förväntningar och mycket mer. Mycket detaljerad informerade mig om min nya bilen. Som säljare Peter Bolin förtjänar högsta betyg. Dagen efter han ringde mig och frågade hur går bilen och erbjöd någon hjälp om det behövs. Han önskade mig en trevlig resa och all lycka. Tack Peter för allt.
  • Carl-johan F
    Carl-johan F skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö
    Peter Bolin är vänlig och artig. Ambitiöst affärsmässig, kunnig och icke utan hjärtlighet och humor.
    Mvh, Carl-Johan Friberg
  • Lena A
    Lena A skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö
    Peter har på ett utmärkt sätt hjälpt oss vid vårt val av bil hos er . Med sin vänlighet kunnighet noggrannhet,har aldrig mött en försäljare med alla dessa kvalifikationer.Det är med stor glädje att rekommendera honom till alla som är intresserade av att köpa bil.
  • Carsten G
    Carsten G skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö
    mycket utmärkt bemötande av Peter återkommer när det blir dags att byta.

MVH
    Carsten Grönvall
  • Sadegheh A
    Sadegheh A skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö
    Mkt trevlig och profetionellt.
  • Anna S
    Anna S skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö
    Trevligt, smidigt, proffesionellt, tillmötesgående, problemfritt
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö
    Peter Bolin har genom hela affären givit mig, och min sambo, ett mycket fint bemötande. Han har varit lätt att komma i kontakt med, trevlig och belevad och givit mig svar på de frågor jag haft. Jag kan sammanfatta det hela med att jag gärna gör affärer med honom igen, men hoppas då att jag får bättre vinterdäck än de lågprisdäck jag fick nu. Dom för sådant liv i att man knappt hör radion i bilen.
Mattias Sund
Peter Bolin