Peter Bolin

49 omdömen om Peter Bolin

Sedan starten hos Reco 2017
Lena H
Skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö

köpte en Lexus nx300 f sport, blev väl bemött och företaget levde upp till mina förväntningar. Peter Bolin skötte sitt uppdrag med mitt köp till högsta belåtenhet.

Kjell B
Skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö

Bilköp Professionell sakupplysning och vänligt bemötande

Zdenka L
Skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö

Köpte Lexus RCF Carbon. Mycket trevligt bemötande av Peter Bolin. Inte påträngande. Alltid kontaktbar. Det tag ca 2 månader att övertala mig från min man och son. Jag var från början osäker på bilen men nu älskar jag den. Problem är att jag är inte ensam om förälskelse. Jag har alltid tycke om Lexus i Malmö. Det är inte första bilen som vi köpte av dom. Man får alltid positiv upplevelse i Lexus Malmö. Som jag tycker är viktigt. Till och med när man bara köra och titta på bilar. Lexus bilar det är bara: köra - tanka...

Dino B
Skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö

Allting var toppen, Peter Bolin är bästa säljare jag har träffat.

M.p. Hamilton M
Skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö

Köpte Lexus RC 300h,excellent betjening av Peter Bolin. Vi har kört lexus sidan år 2000 och i dag har vi 5 lexus. Fantastisk service,det bedsta som finns.

Annicka L
Skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö

Var nyfiken på Lexus och bestämde mej för att köra dit och titta på modellerna. Blev mottagen av en väldigt trevlig försäljare som visade mej runt. Fastnade för en av bilarna och ville provköra så jag frågade om Peter Bolin ville följa med och visa hur bilen fungerade och det gjorde han gärna. Var supernöjd med visningen och bestämde mej för bilen. Mycket trevligt bemötande och mycket trevlig service. Stolt ägare av en Lexus NX 300h. Annika

Mikael P
Skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö

Jag har onget negativt att säga om Peter men mitt misstag då jag inte var nöjd mrd mitt köp kostade mig för mycket. Orimligt att bilen sjunker så mycket då jag ville byta den mot en 450 rx. Jag inser att Peter följer givna direkti . Mvh Mikael

Lars Å
Skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö

Köpte Lexus NX. Mycket nöjd med köp av bil och fick relativt god service.

Lars R

Köpte en 450 TX! Info samt service helt pl

Håkan U
Skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö

Professionellt bemötande, nöjd med bilaffären redan innan jag fick bilen.