11 rekommendationer

213 76 Malmö — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Peter Bolin

• Gunnel Irene W
    Gunnel Irene W skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö
    Vad som föregick köpet var att mannen från verkstan som tog emot mig när min bil skulle servas var väldigt flexibel och uppmärksam på vad jag ville. Jag hade länge tänkt byta ut min gamla Lexus mot en ny och undrade lite om jag kunde träffa en säljare? Men, sa mannen (kommer inte ihåg vad han hette) då ska Du ju låna den nya Lexus som motsvarar vad Du har idag! Sagt och gjort och så blev jag klar med att det var denna bil jag ville ha med alla nya tekniska finesser!

Detta betydde ju att Peter Bolin hade ett lätt arbete med mig. Men han fick mig ändå att köpa en bil som fanns tillgänglig på dagen!
    Denna var en bil som Lexus tagit fram i 12 ex och detta var det sista exemplaret. Den var lite billigare än om jag beställde den.
    Nu åkte jag till USA på tre månader, så mitt barnbarn Philip de Vries fick ta hand om att lämna in min gamla bil och åka till Karlskrona och hämta däck o gummimattorna!

Philip var väldigt imponerad av överlämningen av min nya Lexus och han har skött även den gamla, då jag ofta är hos mina döttrar i USA.

Jag tyckte hela affären gick väldigt smidigt och känner mig nöjd!

Hälsningar

Irene Wenström
    Montgomery, Alabama
    USA
  • Bo P
    Bo P skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö
    Bra bemötande, Peter är kunnig och hjälpsam.
  • Göran P
    Göran P skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö
    Mycket proffsigt dock fick jag för lite betalt för min inbytesbil.
    Hälsingar Göran Persson.
  • Athlon Sweden Ab A
    Athlon Sweden Ab A skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö
    bemötandet var ytterst seriöst. det är så man vill bli bemött
    som kund.
  • Ago J
    Ago J skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö
    Vänlig, snäll, mycket bra kontakt. Han uppfyllde alla mina förväntningar och mycket mer. Mycket detaljerad informerade mig om min nya bilen. Som säljare Peter Bolin förtjänar högsta betyg. Dagen efter han ringde mig och frågade hur går bilen och erbjöd någon hjälp om det behövs. Han önskade mig en trevlig resa och all lycka. Tack Peter för allt.
  • Carl-johan F
    Carl-johan F skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö
    Peter Bolin är vänlig och artig. Ambitiöst affärsmässig, kunnig och icke utan hjärtlighet och humor.
    Mvh, Carl-Johan Friberg
  • Lena A
    Lena A skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö
    Peter har på ett utmärkt sätt hjälpt oss vid vårt val av bil hos er . Med sin vänlighet kunnighet noggrannhet,har aldrig mött en försäljare med alla dessa kvalifikationer.Det är med stor glädje att rekommendera honom till alla som är intresserade av att köpa bil.
  • Carsten G
    Carsten G skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö
    mycket utmärkt bemötande av Peter återkommer när det blir dags att byta.

MVH
    Carsten Grönvall
  • Sadegheh A
    Sadegheh A skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö
    Mkt trevlig och profetionellt.
  • Anna S
    Anna S skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö
    Trevligt, smidigt, proffesionellt, tillmötesgående, problemfritt
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Peter Bolin en del av Lexus Malmö
    Peter Bolin har genom hela affären givit mig, och min sambo, ett mycket fint bemötande. Han har varit lätt att komma i kontakt med, trevlig och belevad och givit mig svar på de frågor jag haft. Jag kan sammanfatta det hela med att jag gärna gör affärer med honom igen, men hoppas då att jag får bättre vinterdäck än de lågprisdäck jag fick nu. Dom för sådant liv i att man knappt hör radion i bilen.
Mattias Sund
Peter Bolin