103 rekommendationer

183 30 Täby — Visa karta

Läs vad 103 kunder tycker om Caroline Schön

• Åke W
    Åke W skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Mycket gott bemötande, positivt, proffsigt klart över förväntan.
  • Bengt C
    Bengt C skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Vänligt,lagom "påstridig".
    Köpte ju bilen. Måste tyda på mycket bra bemötande och kunskap.
  • Carina O
    Carina O skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Caroline var både trevlig och kunnig, hon uppfyllde definitivt mina krav på säljare, inte för pushig men ändå väldigt tillgänglig. Jag känner att jag fick väldigt bra service och info.
  • Erik H
    Erik H skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Vi fick ett mycket fint, proffsigt och trevligt bemötande av Caroline. Hela köpet sköttes exemplariskt och vi kände oss sedda och fick en fin och personlig service. Strålande jobbat. Caroline och Lexus sköte det hela galant och vi kunde bara hänga på.
  • Christer D
    Christer D skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Ett mycket trevligt och professionellt bemötande och mina högt ställda förväntningar infriades med råge.
  • Leila B
    Leila B skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Fick ett fantastiskt bemötande av både Caroline och hela personalen genom hela köpprocessen!
    Vi träffades först då jag började sondera vilka bilar (vi övervägde även ett par andra märken) som vi till att börja med skulle fokusera på och med familjen provköra - och NX300 var ett alternativ vi var intresserade av. Trevligt, lyhört och lättsamt bemötande, med hjälp och svar kring det jag hade funderingar kring.

Gillade också att Caroline/Lexus inte "översäljde", utan lät mig/oss själva mogna fram i vårt växande intresse. När vi till slut bestämt oss och skulle hämta bilen (då jag kom med våra två barn, 12 och 13), var också själva överlämningsprocessen oerhört väl genomförd - charmig, proffsig, lyxig och trevlig. Avslutningen - med Caroline och övrig personal vinkande och bugande utanför Ert hus då vi körde iväg var också en oerhört charmig avslutning.

Så jag har bara lovord! Fem tummar upp!!! :-)
  • David A
    David A skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Toppen, service, social, trevlig
  • Susanne R
    Susanne R skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Caroline Schön på Lexus var mycket tillmötesgående och lätt att ha att göra med.
  • Alexander T
    Alexander T skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Caroline är mkt förtroendegivande, lösningsfokuserad och hjälpsam! Jag är mkt nöjd med alla kontakter jag haft med henne.
    Detta ger en trygghet i händelse av framtida problem och gör att jag efter denna bil med stor sannolikhet kommer fortsätta med just Lexus.
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Hon har varit utmärkt och tillmötesgående
  • Tim S
    Tim S skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Superbra bemötande, men inte alltid korrekt information har det visat sig en stund efter köpet.
  • Anne B
    Anne B skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Jag förväntade mig att säljaren skulle lyssna på mina behov och önskningar inför bilköpet och finna en lösning som passar mig som kund samt att säljaren skulle komma med så bra förslag/offert som möjligt.

Jag upplever Carolines bemötande gentemot mig som kund var mycket proffsigt, hon läste in vad jag önskade i mitt inköp av ny bil. Caroline är väldigt mjuk och tillmötesgående i sin säljprofil, något som jag uppskattar.

Jag är mycket nöjd med inköpet och kontakten med Caroline och Lexus norr.
    Jag trivs med min nya bil
  • Hans L
    Hans L skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Caroline gjorde ett proffsigt och vederhäftigt intryck som skapade förtroende. Hon var saklig, lyssnade och översålde inte. Det var tack vare Caroline som vi köpte en Lexus. Vårt besök var inte ämnat från början att köpa en Lexus.
  • Nello B
    Nello B skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Bemötandet var både trevligt och professionellt.
    Caroline överträffade mina förväntningar.
    Detta gäller för övrigt samtliga kontakter jag hade med personalen på Lexus Stockholm Norr.
  • Björn W
    Björn W skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Ett mycket trevligt mottagande när jag kom.
    Mycket informativ genomgång av olika bilmodeller och Lexus verksamhet. Senare en provkörning av Lexus NX modellen samt att vi tillsammans byggde den bil som jag köpte.
    Leverans av bilen blev som utlovats.
    All personal var mycket trevlig och tillmötes gående i deras fina lokaler.
  • Claes Göran W
    Claes Göran W skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Väldigt bra bemötande, både före beställning och under överlämnandet. Fick också en uppföljnings e-mail efter att jag hämtat bilen. Det var positivt. Hade som kund uppskattat om hon ringt istället för att skicka e-mail efter att jag hämtat bilen så att eventuella frågor kunnat ställas direkt på telefon.
  • Bernt S
    Bernt S skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Jag träffade inte Martin.jag gjorde upp bilköpet med Caroline Schön en duktig kvinna
  • Sherzad R
    Sherzad R skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Jag är väldig nöjd som kunde hos er och fick en toppen bemötande av stor säljaren Caroline Schön. Man fick kunna sig speciell och extra nöjd.
    Jag och min familj vill gärna återkomma på en fixa. Läntar efter att cerva min fina och sköna Lexus hos er.
    Vh
    Sherzad Rahimzadeh
  • Roger C
    Roger C skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    I found the whole experience very professional and customer minded. Caroline was very effective in organising the necessary paperwork so I was able to arrive, hand-over my old LEXUS and then receive the new LEXUS. Caroline is a great ambassador for the LEXUS brand and I will back when it is time to replace my car.
  • Linus H
    Linus H skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Att köpa en bil av Caroline på Lexus var en upplevelse långt utöver det jag hade förväntat mig. Servicenivån var helt unik. Allt från lokalen och första kundmötet till leveransen av bilen var långt bättre än allt jag tidigare kopplat till en bilförsäljare. Det kändes lyxigt!
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Vi är mkt nöjda, Caroline var professionell och tålmodig med tanke på att vi var en timma försenade.
    Under beställnings fasen visar hon stor förståelse och återkommer alltid och snabbt.
  • Maria G
    Maria G skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Mycket trevligt bemötande. Kunnig, proffsig och med fötterna på jorden.
  • Nurlijane A
    Nurlijane A skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    jag fick mkt bra bemötande av Caroline Schön.
    Jätte nöjd
  • Kristian B
    Kristian B skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Bra, skiclig försäljare. Gott omhändertagande både gållande ny biloch inbytesbil.
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Allt var toppenbra. Trevligt och proffsigt bemötande.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Bra, trevlig och kunnig... vi är nöjda med vårt val av bil (och bilaffär)
    Thomas Lindbäck
  • Abi Y
    Abi Y skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Caroline var väldigt trevlig, lättsam och professionell i sitt bemötande.
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Mottogs väl redan första gången, kände mig viktig som kund. Ett mycket vänligt men professionellt bemötande, väl avvägt mellan affärsmässighet och privat. Även sakliga kommentarer om val av bilens utrustningsnivå och finansiering. Noggrann genomgång av bilens funktioner med egna, personliga reflexioner. Vid leverans var en juniorsäljare med som även bemöttes vänligt men professionellt. Har aldrig upplevt mig så väl omhändertagen som kund. Jag kan varmt rekommendera Caroline!
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Alldeles utmärkt! Enkelt och service-minded
  • Wissal A
    Wissal A skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Carolines servicekänsla är outstanding!
    Snabb återkoppling, och alltid lika trevlig.
  • Ald Automotive
    Ald Automotive skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Snabbt, bra och proffsigt bemötande
  • Mats L
    Mats L skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Caroline är en duktig säljare och en fantastiskt mysig person.
    Min totalupplevelse som kund hos LEXUS är 10 av 10
  • Jan-Eric N
    Jan-Eric N skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Caroline är en mycket karismatisk, kunnig, lyssnade, engagerad, socialt fulländad och framför allt, en mycket kunnig och förstående säljare. Faktiskt en av de bästa säljarna jag haft att göra med... och det har blivit en drös nu.

Som lärare i marknadsföring på högskolenivå skulle jag säga att hon är en naturbegåvning. Betyg blir ett starkt VG!!!

Caroline såg direkt vad vi efterfrågade och kunde matcha våra önskemål med en fantastisk fin lösning, en pärlvit ny Lexus 300 NX h.

Caroline är värd sin vikt i guld för Lexus. Var rädd om henne!!
  • Niklas R
    Niklas R skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Trivsam och hjälpsam. Lyssnar.
  • Anders R
    Anders R skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Inkännande och professionell. Snabbt.
  • Boel R
    Boel R skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Caroline är en trevlig person som säkert gör sitt bästa. Jag har dock svårt för hennes sätt att sälja som jag inte vet om det hänför sig till en kultur inom Lexus eller om det handlar om hennes person. Hon försökte få mig att betala extra för vinterdäck - fast jag inte tog något för mina inbytesvinterdäck och var inte ärlig mot mig avseende bilens bensinförbrukning - något som var riktigt riktigt viktigt för mig. Jag berättade att jag fått fel uppgifter avseende min förra Lexus, som aldrig dragit så lite som det uppgavs vid det köpet, och jag betonade att det var riktigt viktigt för mig att hon inte skönmålande bensinförbrukningen då jag faktiskt jobbar med elbilsladdning och inte kan ha en bil som drar mycket bensin. Hon intygade på hedersord att bilen drog 0.6-0.7l per mil. Jag har inte kommit ner i den förbrukningen på en enda sträcka och nu har jag kört 130 mil sedan jag köpte bilen. Snittförbrukningen ligger på 0.85. Hon skickade också ett kontrakt till mig att skriva på innan affären var avtalad och klar. Sammanfattningsvis - lite för snabb på avslut så att eftersmaken blir dålig. Jag kommer inte köpa fler bilar från Lexus pga den höga bensinförbrukningen och faktumet att man inte lärt sig ett dugg av Volkswagenskandalen utan marknadsför på testresultat som inte stämmer överens med verkligheten. En sak är att lura mig som konsument. Klimatet lurar man dock inte - så eftersmaken blir rätt unken.
  • Eilert Å
    Eilert Å skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Det är första gången i mitt liv som jag har fått ett så bra bemötande av en bilförsäljare..och av en bilfirma också..alla är så bra där i Täby på Lexus..och Caroline är så mysig..ler..Mvh Eilert.
  • Ann-marie J
    Ann-marie J skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Jag fick ett fantastiskt bra bemötande av Caroline när jag kom in till Lexus. Hon fick mig verkligen att känna att jag var en betydelsefull kund.Så mycket var din förtjänst att det blev en Lexus Caroline. Jag trivs så bra med min Lexus😊 Med vänlig hälsning, Ann-Marie Jörnsved
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Trevlig och professionell säljare. Ger ett gott och kunnigt intryck.
    Är mycket nöjd!
  • Per E
    Per E skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Ett väldigt trevligt bemötande från första gången jag var inne till leverans av bil.

Inte helt nöjd med viss utrustning på bilen, inte som jag tänkt mig och ingen info om det
  • Charlie L
    Charlie L skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Carro är 10 av 10 poäng. Aldrig i hela mitt liv fått så bra och proffsigt bemötande av en säljare.
  • Bernt K
    Bernt K skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Caroline är en mycket duktig säljare och hennes bemötande av mig som presumtiv kund var mycket proffsigt. det var en mycket trevlig upplevelse att handla av henne.
  • Lars S
    Lars S skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Väldigt tillmötesgående och mån om att jag som kund ska få en positiv bild av Lexus
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Trevigt och omtänksamt bemötande.
    Tog tid med att prata med oss
    Se till st behåll henne!
  • Gösta H
    Gösta H skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    1. Ett lite förvånande men mycket varmt första möte
    2. Levde, över förväntan, upp till mina förväntningar
    3. Lät mig känna mig som en speciell kund
    4. Caroline sålde bilen till mig med hjälp av sitt varma sätt och sin charm.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Professionell, trevlig och god service genom hela processen.
  • Joacim H
    Joacim H skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Hög servicenivå! Trevligt bemötande.
  • Samuel P
    Samuel P skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Trevligt och enkelt bemötande!
    Bra service och tydliga instruktioner.
  • Agneta T
    Agneta T skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Caroline är superproffsig! Ett mycket bra bemötande från start till mål samt en väldigt hög service nivå! Kan inte bli mycket bättre😊
  • Mathias H
    Mathias H skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr
    Jag fick mycket bra service. Trevligt och professionellt!
    Jag återkommer gärna när det är dags för ny bil.
Martin Larsson
Caroline Schön