Caroline Schön

132 omdömen om Caroline Schön

Sedan starten hos Reco 2015
Farokhfal A
Skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr

Caroline sålde en bil till mig och höjde ribban rejält för mina framtida förväntningar av servicenivå. Utomordentligt serviceminded!

Fariba B
Skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr

Köpte ny LEXUS RX340 HL Vi fick ett fantastiskt bemötande av Caroline och en tydlig presentation av bilens olika funktioner. VI är med andra ord mycket nöjda med allt!

Pär E

Bil / otroligt bra bemötande / fantastisk service / härlig personal

Annika H

Alltid positiv. Bästa bilförsäljare vi träffat. Enormt serviceminded

Hans J
Skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr

Jag köpte en Lexus Nx 300. Eftersom jag har kört Lexus tidigare så har jag höga förväntningar på företaget. Det är ju inte för inte som Lexus har framröstats som världens bästa bil med världens bästa service i mer än 15 år i rad i Kalifornien. Där vet man hur man ställer krav. Jag bemöttes på ett mycket professionellt sätt från Caroline och de övriga på Lexus. Som kund känner man säg som en kung och en viktig person, man sätter kunden i första rummet. Mina förväntningar infriades med råge. Alla som man pratade med kunde...

Daniel B
Skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr

Jag köpte en Lexus NH300, och blev väldigt professionellt och seriöst behandlad med omtänksamhet och stort kundfokus. Jag hade stora förväntningar på både besök och köp då jag anser att företaget positionerar sig som en premiumleverantör av högsta rang, vilket jag tycker att Caroline och anläggning levde upp till. Jag är mycket nöjd och kommer att återkomma.

Karl-Evert M
Skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr

Mycket professionellt bemötande och behagligt sätt.

Mikael T
Skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr

Lexus levererar en fantastisk service och jag fick en personlig kontakt med personalen. I mitt fall var det enkelt att beställa en ny bil då de uppmärksammat och kunnat tillmötesgå mina önskemål. Det är lätt hänt att leverantörer med utmärkande produkter blir nonchalanta - men så är det verkligen inte hos Lexus som lyckas kombinera utmärkt kvalitet på både bilar, service och kundbehandling.

Patrik A
Skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr

Bra service och snabba svar! väldigt bra omhändertagen i butiken!

Stafan G
Skrev om Caroline Schön en del av Lexus Stockholm Norr

När jag var ute för att köpa ny bil var jag hos drygt 10 bilföretag och mötte många försäljare. Allt från ointresserade till engagerade och trevliga försäljare Men Caroline står helt klart i en klass för sig. Vänligt bemötande, engagerad, effektiv och lyhörd. Det var en trevlig upplevelse bara att gå in i lokalen. Jag gick fram till bilen jag var intresserad av och hon kom fram och ursäktade sig för att inte hälsat mig välkommen när jag steg in. Hon pratade nämligen i telefon. Från första mötet har allt varit perfekt. Klart mycket bättre än alla tidigare upplevelser vid bilköp.