Emelie Lundström

7 omdömen om Emelie Lundström

Sedan starten hos Reco 2017
Per-åke J
Skrev om Emelie Lundström en del av Lexus Stockholm Norr

Var ute på efterforskning för att köpa en ny bil. Blev väldigt vänligt och omtänksamt omhändertagen. hade fått lite referenser av bekanta om bemötandet på lexus och måste säga att mina förväntningar mycket väl blev uppfyllda. Kan säga att det blev köp av bil.

Fredriksson N
Skrev om Emelie Lundström en del av Lexus Stockholm Norr

Mycket bra och välarbetad offert samt försäljning ! Rekommenderar gärna Emelie till blivande Lexus kunder ! Trevlig Sommar 😎☀️ !

Péter R
Skrev om Emelie Lundström en del av Lexus Stockholm Norr

Mycket vänliga och trevliga bemötande. Lyxig leverans av bilen.

Folke H
Skrev om Emelie Lundström en del av Lexus Stockholm Norr

Köpt en förmånsbil, Lexus CT 200h FSport ,Upplevde Emelie som trevlig,serviceinriktad och kunnig. Hade inga direkta förväntningar förutom bra service och trevligt bemötande. Emelie levde mycket enkelt upp till det. Hade dock föredragit att bli kallad för mitt förnamn i undersökningen och inte mitt efternamn.

Tommy K
Skrev om Emelie Lundström en del av Lexus Stockholm Norr

Respektfullt, vänligt och informativt bemötande som ledde till ett köp! Mycket nöjd kund!

Michel E
Skrev om Emelie Lundström en del av Lexus Stockholm Norr

En ny tjänstebil 300h Mycket bra och trevligt bemötande! Vilket inkluderar stor hjälpsamhet och flexibilitet. Jag tyckte att Lexus levde upp till mina förväntingar och kanske till och mer lite mer! Mycket bra och proffsigt!

Eva Marie L
Skrev om Emelie Lundström en del av Lexus Stockholm Norr

Trevligt bemötande och professionell. Följde upp på ett vänligt och bra sätt genom mail och telefonsamtal. Jag är nöjd.