en del av Lexus Stockholm Norr

4.8 / 5 i betyg — 70 rekommendationer

Läs vad 70 användare tycker om Malin Berggren

• Claes E
    Claes E skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Utmärkt! Alltid trevlig, hjälpsam och svarar snabbt på frågor!
  • Yvonne G
    Yvonne G skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Det var både trevligt och upplever henne som kunnig. Snabb med att ta reda på frågor som jag hade
  • Bachner M
    Bachner M skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Mycket kunnig och kompetent säljare. Jag och min man har stort förtroende för henne.
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Fantastiskt affärskvinna!
    Bilen är helt fantastisk, men tyvärr är GPS inte fungerande och värdelös!
  • Christer H
    Christer H skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Fantastisk trevlig personal
    En fantastisk bil jag kör
  • Karl Einar M
    Karl Einar M skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    otroligt härlig bil att köra vi är jättenöjdamin hustru pch jag
  • Nils Hans W
    Nils Hans W skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Proffesionellt bemötande. Trevlig och vänlig. Det kändes tryggt att göra affärer med henne. Hon får högsta betyg.
    Hans Wilson
  • Birger B
    Birger B skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Malin Berggren var helt fantastisk med ett enormt varmt och trevligt sätt ambitiös och professionell och servicemindad mvh Bigge Boström
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Lexus i Täby kan! Köpte min senaste bil där av Malin och är supernöjd! Bra och trevligt bemötande! All personal som jobbar där verkar förstå vad service innebär. Kan varmt rekommenderas! /Ulrika
  • Per L
    Per L skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Mycket gott och professionellt bemötande i samband med både första kontakt, underhandskontakt och vid leverensen. Malin har ett lugnt och pedagogiskt sätt att hantera kunder. Till sist en "upplevelse" när Malin och kollegor stod och bugade utanför bilhallen när vi körde därifrån
    2016-06-13 Malin B svarar Per L
    Hej Per, tack snälla! Vad härligt det känns att du är nöjd. Tveka inte på att kontakta mig om jag kan hjälpa till med något. Ha nu en fin sommar! Må väl/Malin
  • Allan C
    Allan C skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Jag fullständigt älskar välkomnandet, Malins personliga service, känsla för situationen och hela cermonin med avtäckandet av bilen och tiden Malin och kollegorna lägger på att lämna över nycklarna. Känns som jag kommer vara en Lexusägare för resten av livet! Kan rekommendera Malin och RX450h till alla!
    /Allan
    2016-06-13 Malin B svarar Allan C
    Hej Allan, fantastiskt fina ord. Jag blir helt rörd! Det är nu mitt jobb börjar, hör av dig om jag kan hjälpa till med något. Ha nu en fantastisk sommar! Må väl/Malin
  • Robert S
    Robert S skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Mkt proffsigt och bra bemötande
    2016-06-13 Malin B svarar Robert S
    Hej Robert, tack för fina ord. Det glädjer mig! Hör av dig om jag kan hjälpa till med något under ditt bilägande. Trevlig sommar! Må väl/Malin
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Mycket bra service nivå på alla bitar.
    2016-05-12 Malin B svarar Thomas A
    Hej Thomas, tack snälla. Låt mig veta om jag kan hjälpa till med något mer! Hälsa Marianne! Må väl/Malin
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Malin är en fantastisk talang och en stor tillgång för den som hon väljer att jobba för.
    2016-05-10 Malin B svarar Stefan M
    Hej Stefan, tack för fina ord. Hoppas du är nöjd med din IS300h. Och att resa i Dubai var magisk. Ha nu en fin vår och sommar! Må väl/Malin
    2016-05-10 Stefan M svarar Malin B
    Tack detsamma! Och hoppas du får många timmar sol du med, det är du värd. :-)
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Safin A
    Safin A skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Jag tycker att hon är en jätte trevlig , bra och hjälpsam säljare.

Safin Ahmed
    2016-04-14 Malin B svarar Safin A
    Hej Safin, tack för fina ord. Låt mig veta om jag kan hjälpa till med något! Jag är ett samtal, besök eller mail bort. Må väl/Malin
  • Seif H
    Seif H skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Malin har varit mycket hjälpsam och professionell. Utmärkt
    2016-04-14 Malin B svarar Seif H
    Hej Seif, tack för fina ord. Och tack för idag på däckbytet, hoppas dina sommardäck blir toppen! Må väl/Malin
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Jag har köpt en bil, har från början till slut fått ett mycket gott bemötande,
    god service snabba svar på frågor. Kan varmt rekommendera detta till vänner och kollegor. Har fått en känsla av att Malin tycker det är kul att kunden verkligen är nöjd.
    2016-04-14 Malin B svarar Mikael S
    Hej Mikael,
    Oj, tack för dina ord. Jag är glad när ni är nöjda! Vi ses när ni hämtar era sommardäck. Ta hand om dig! Må väl/Malin
  • Reimon M
    Reimon M skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Jag tycker att jag har blivit bemöt på ett jätte trevligt sätt och fått allt hjälp jag behövde.
    Jag tycker Malin gör otroligt bra jobb.
    Hon är alltid glad och trevlig.
    2016-04-14 Malin B svarar Reimon M
    Hej Reimon, hoppas allt är bra med dig och tack för fina ord! Låt mig veta om jag kan hjälpa till med något mer. Ha nu en fin vår!

• Pär E
    Pär E skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Absolut det bästa bemötande, omhändertagande och service jag fått som bilköpare genom alla år. Från första kontakt och genom hela beställnings och leveransprocessen för att inte tala om uppföljningen efter leverans av bil. Service och kundbemötande i världsklass.
    2016-04-14 Malin B svarar Pär E
    Hej Pär, tack för otroligt fina ord. Hoppas Spanien och golfen levererar! Vi ses i vår. Må väl/Malin
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Bemötandet var bra vid köpet av vår nya bil och det kändes som om de anställda ansträngde sig extra för att se till att allt fungerade.
    2016-04-14 Malin B svarar Fredrik L
    Hej Fredrik,

Tack snälla för fina ord. Ledsen för sen återkoppling men jag har haft problem med min inloggning.

Hoppas allt är bra med dig!

• Erik L
    Erik L skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Är mycket nöjd med det bemötande jag fått hos Lexus och i synnerhet med det bemötande jag fått från Malin Berggren. Malin är den perfekta säljaren som på ett trevligt sätt hanterar alla frågor och sedan genomför hela affären precis som utlovat.
    Vi tyckte att själva leverensdagen var i särklass och ett sådan bra sätt att lämna över en ny bil har vi aldrig tidigare varit med om.
    2016-04-14 Malin B svarar Erik L
    Hej Erik, ledsen för sen återkoppling. jag har haft lite problem med min inloggning. Vad glad jag blir för dina fina ord! Det betyder massor! Låt mig veta om jag kan hjälpa till med något mer. Må väl/Malin
  • Helena N
    Helena N skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Malin var toppen!
    Hon var mer än serviceminded, ödmjuk och ställde upp och besvarade alla mina frågor och såg till så att det var möjligt för mig som företagare att få provköra bilen när det passade mig.
    Jag var i kontakt med några olika företag men valet föll på Lexus mycket pga av Malin samt att bilen är fin.
    Leveransen var bra, jag köpte en NX300h.

Gällande bilenmodellen så skulle jag utveckla den med elsyrd inställning av stolar med minne, möjlig stolsvärme i baksätet, värme i ratten
    2016-04-14 Malin B svarar Helena N
    Hej Helena, tack för värmande ord! Hoppas det gick bra att få tid för att skifta till sommardäck. Nu är våren på väg! Ta hand om dig och låt mig veta om jag kan hjälpa till med något mer. Må väl/Malin
  • Johni A
    Johni A skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Bra bil, bra service! Lite lyx känsla.
    2016-05-10 Malin B svarar Johni A
    Hej Johni, hoppas allt är bra med dig! Hoppas din NX går som en klocka. Jag finns här om du har några frågor eller funderingar.

• Patrick H
    Patrick H skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Bra information, lagom uppföljning.
    Dedikerad sitt arbete och varumärke
    2016-05-12 Malin B svarar Patrick H
    Hej Patrick, ledsen för sen återkoppling. jag har haft lite problem med min inloggning. Tack för fina ord. Hoppas du fortfarande trivs i din nya Lexus! Må väl/Malin
  • Hans B
    Hans B skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Jag har köpt en Lexus RX 450 h, av Lexus Stockholm Norr. Kontaktperson har varit Malin Berggren. En sådan bil ger stora förväntningar, inte bara på själva bilen, utan också på leveransen. Malin höll i detta på ett föredömligt sätt. Jag upplever henne som djupt kunnig i själva bilen och dess funktioner och egenskaper, men hon har även känns som personligt intresserad av att jag ska bli helt nöjd. Hon är lugn men samtidigt entusiastisk, hon lyssnar på mig som kund och ger bra kommentarer. Dessutom har hon följt upp mina intryck genom ett samtal kort tid efter leveransen. Hon har helt enkelt skött hela affären från beställning till leveransuppföljning på ett utmärkt sätt.
    2016-05-12 Malin B svarar Hans B
    Hej Hans, jag ber om ursäkt för sen återkoppling. jag har haft lite problem med min inloggning. Tack för fantastiska ord. Det värmer verkligen! Jag hoppas vi ses snart igen. Ha nu en fin vår och en trevlig sommar! Må väl/Malin
  • Ronnie L
    Ronnie L skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Malin är den trevligaste och snyggaste säljare jag träffat skulle byta bil varje år om alla var som Malin. Ronnie Larsson Operakällaren
    2016-05-10 Malin B svarar Ronnie L
    haha, Ronnie! Din charmör :) Hoppas du njuter av våren och att din RX överlevererar. Må väl/Malin
  • Sundström E
    Sundström E skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Väldigt tillmötesgående.
    Trevligt och glatt bemötande.
    2016-05-12 Malin B svarar Sundström E
    Hej, tack snälla för fina ord. Du vet var jag finns om du behöver någon hjälp! Må väl/Malin
  • Bo F
    Bo F skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Jag fått ett trevligt och bra bemötande med Malin och köper gärna nästa bil av henne också.

/Bosse
    2016-05-12 Malin B svarar Bo F
    Hej Bo, härligt att höra! Du vet var jag finns :) Ha ett strålande 2016! Må väl/Malin
  • Lena E
    Lena E skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Bara gott,
    mina förväntningar infriades och jag köpte en Lexus av henne.
    2016-05-12 Malin B svarar Lena E
    Härligt Lena! Hoppas din nyckelring var fin som Mats lovade att han skulle ge dig i Årsta! Ha nu en fin sommar! Må väl/Malin
  • Wilhelm L
    Wilhelm L skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Malin Berggren var mkt bra och hade ett avgörande inflytande på att jag slutligen valde att köpa en Lexus
    2016-05-12 Malin B svarar Wilhelm L
    Hej Wilhelm, det var längesen nu känner jag. Hoppas du trivs i din nya RX. Du vet var jag finns om du behöver hjälp med något! Ta hand om dig! Må väl/Malin
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Service minded med att hitta en bra lösning för att få den bilen jag ville ha.
    2016-05-12 Malin B svarar Marcus A
    Härlig Marcus och du uppskattade vår hjälp! Ha nu en fin sommar. Må väl/Malin
  • Suzanne S
    Suzanne S skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Hej!

Jag är väldigt nöjd med det bemötande jag fick av Malin. Hon är mycket seriös och proffsig.
    Jag kände mig som en viktigt kund och fick bra service.
    Jag uppskattar mycket att ha köpt en bil av en kvinnlig säljare.
    2016-05-12 Malin B svarar Suzanne S
    Hej Suzanne, ledsen för sen återkoppling. Jag har haft lite problem med min inloggning. Hoppas allt är bra med dig! Du vet var jag finns om du behöver någon hjälpa på något sätt. Ta hand om dig! Må väl/Malin
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Tycker att Malin Berggren är proffsig, kunnig, förtroendeingivande ,glad, och måste vara en tillgång för Lexus!
    2016-05-12 Malin B svarar Lotta L
    Hej Lotta, tack snälla för fina ord! Jag hoppas du är nöjd med din nya Lexus! Ta hand om dig! Må väl/Malin
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Malin är super proffsig, kunnig och trevlig. Har köpt 3 bilar dom senaste 18 månaderna från 3 olika märken. Ingen slår Malin på fingrarna!
    2016-05-12 Malin B svarar Mikael H
    Haha, fina ord Mikael. Vad kul. Jag blir jätteglad! Jag är ett samtal, mail eller besök bort om du har några frågor eller funderingar!

• Per W
    Per W skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Malin Berggren är en pärla för Lexus. Ingenting är omöjligt, Jag kan rekommendera ett besök och en provkörning. LEXUS talar för sig själv. Vi är inne på vår fjärde.
    2016-05-12 Malin B svarar Per W
    Hej per, en sann ambassadör! Låt mig veta om jag kan hjälpa till med något. Må väl/Malin
  • Hans R
    Hans R skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    I samband med köpet av Lexus IS 300h -13 hade jag kontakt med Malin Berggren vid ett par tillfällen. Imponerades av dels ett mycket trevligt och personligt bemötande och dels av hennes kunnande och professionella attityd.
    Svårt att ge annat än högsta betyg (!) vilket också inkluderar samtliga hennes kollegor på Kaiser Bil Stockholm Norr.
    2016-04-14 Malin B svarar Hans R
    Hej Hans, otroligt fina ord. Tack! Jag meddelar mina kollegor också. Jag hoppas vi ses snart igen. Kanske för ett däckbyte?

Ha det bäst! Må väl/Malin
  • Henrik
    Henrik skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Malin Berggren hos Lexus; kunnig, proffsig och trevlig, hann kan ni lita på
    2015-10-08 Malin B svarar Henrik
    Hej Henrik, tack snälla för fina ord! Hoppas ni trivs i er NX. Låt mig veta om jag kan hjälpa till med något! Må väl/Malin
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Bra bemötande och service
    Har köpt en bil (Lexus)
    2015-10-08 Malin B svarar Jonas L
    Tack Jonas. Låt mig veta om jag kan hjälpa dig med något! Må väl/Malin
  • Mats L
    Mats L skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Det här var den 15e nya bilen som jag hämtat ut och för första gången var tanken full!
    Allt har fungerat "so far" till mycket hög belåtenhet.
    2015-10-08 Malin B svarar Mats L
    Tack Mats! Låt mig veta om jag kan hjälpa dig med något! Jag ser fram emot att leverera den 16:e Lexusen åt dig ;) Må väl/Malin
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Malin har via sitt företag Kaiser Bil levererat en personbil av märket Lexus till mig.
    Malins bemötande var mycket professionellt och trevligt genom hela försäljningsprocessen. Malins kunskaper om produkten håller en hög nivå och själva leveransen av bilen gjordes på ett mycket uppskattat sätt. Detta bilköp var min överlägset bästa upplevesle från bilhandeln. Det märks att företaget Kaiser Bil har jobbat med "kunden i fokus". Jag kan varmt rekommendera Malin som kontaktperson om du är intresserad av att köpa en bil av märket Lexus.
    2015-10-08 Malin B svarar Joakim G
    Hej Joakim, tack för otroligt fina ord. Det värmer! Jag hoppas du är nöjd med bilen och att din bagagerumsmatta har kommit. Låt mig veta om jag kan hjälpa till med något mer. Må väl/Malin
  • Sissel J
    Sissel J skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Supertrevlig och professionellt bemötande. En helhetsupplevelse att hämta ut en ny bil på Lexus
    2015-10-08 Malin B svarar Sissel J
    Hej Sissel, vad kul att du uppskattade leveransen och bilen. Låt mig veta om jag kan hjälpa till med något. Må väl/Malin
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Bra service och så bjöd de på en extraordinär köpupplevelse.
    2015-10-08 Malin B svarar Mikael G
    Hej Mikael, vad kul att du är nöjd. Låt mig veta om jag kan hjälpa dig på något sätt. Må väl/Malin
  • Anders B
    Anders B skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Mkt bra bemötande från A till Ö. Köpt en NX300H

So fa, so good - har bara haft bilen i 3 veckor Än så länge helt enl min förväntan
    2015-10-08 Malin B svarar Anders B
    Hej Anders, känn efter och njut av din NX. Låt mig veta om jag kan hjälpa dig på något sätt. Bara att slå en signal, maila eller komma förbi på en kaffe. Må väl/Malin
  • Behdad B
    Behdad B skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Mycket hjälpsam och trevlig. Hon har en bra tålamod.
    2015-10-01 Malin B svarar Behdad B
    Tack Behdad! Hoppas du trivs med din nya bil och att din engelska instruktionsbok har kommit.

• Leif A
    Leif A skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Malin är trevlig, proffsig o snabb till svar då jag köpt min nx 300

Dock har leveranstiden ej hållits men den som väntar på nåt gott o min nx 300 är över förväntan än så länge o enda negativa är det lilla bagageutrymmet som bara rymmer vår hundbur med något framfällt baksäte
    2015-10-01 Malin B svarar Leif A
    Hej Leif, som sagt - den som väntar på något gott.. Hoppas allt är bra med er! Låt mig veta om jag kan hjälpa till med något. Må väl/Malin
  • Christina E
    Christina E skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Gott bemötande,trevlig och kompetent.
    2015-10-01 Malin B svarar Christina E
    Hej Christina, hoppas du trivs med din CT200h. Låt mig veta om jag kan hjälpa till med något! Må väl/Malin
  • Thure L
    Thure L skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Malin gjorde ett mycket fint jobb och har hållit bra kontakt med oss före, under och efter köpet.
    Malin är en kompetent och jättetrevlig säljare.
    2015-08-20 Malin B svarar Thure L
    Hej Thure, tack för fina ord. Hoppas din RCF levererade under sommaren! Må väl/Malin
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Hej. Jag tycker bra om Malin. Mvh Fredrik
    2015-08-10 Malin B svarar Fredrik H
    Vad bra Fredrik. Jag är ett samtal bort om du funderar över något.

• Daniel L
    Daniel L skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Jag hade ingen kontakt med Malin, däremot hade jag mycket kontakt med Jennifer Edvinsson på Kaiser bil, allt gick supersmidigt och jag är mycket nöjd med bemötande, service med mera...
    2015-08-10 Malin B svarar Daniel L
    Bra jobbat, Jennifer. Daniel, tveka inte på att kontakta oss om du behöver någon hjälp i framtiden.

• Charlotte T
    Charlotte T skrev om Malin Berggren en del av Lexus Stockholm Norr
    Malin Berggren skötte affären på ett trevligt, tllmötesgående och proffsigt sätt. Jag är jättenöjda med min Lexus CT 200h.
    2015-08-10 Malin B svarar Charlotte T
    Hej Lotta, vad kul att du gillar din nya bil. Hör av dig om du funderar över minsta lilla.

Martin Larsson
Jennifer Edwinson