Alla kategorier Bilplåtslagare Stockholms län Lidingö Lidingö Bilskadeservice AB

Lidingö Bilskadeservice AB

Båtsmansvägen 12, 181 41 Lidingö — Visa karta

Frittes Billack - ingen vanlig lackverkstad! Vi är en kombinerad lack- och skadereparations- verkstad som arbetar med billack, billackering, skadeverkstad, bilskador, plåtskador, bilreparationer, plastreparationer, plåtarbeten, riktningar och krockskador
Stallarholmsvägen 28, 12459, BANDHAGEN

Bilplåtslagare nära Lidingö Bilskadeservice AB:

Ynglingagatan 9, STOCKHOLM
Lidingö Rostskydd är en av Stockholms största rostskyddshallar som utför rostsky... Läs mer ›
Klas M:
Trevligt bemötande, besiktningsman på bilprovningen kommentar var att det var mycket väl genomfört.

Trädskolevägen 5, STOCKHOLM
Vi ger dig ett pris direkt när vi sett bilens skrapade lack eller repiga fälgar.... Läs mer ›
Katarina H:
Snabb kommunikation, mkt professionella och väl utfört arbete inom den utlovade tiden. Rekommenderas!

Läs vad 1 kund tycker om Lidingö Bilskadeservice AB

• Lena C
    Lena C skrev om Lidingö Bilskadeservice AB
    Det är super trevliga killar som redan vid första telefonsamtalet gör att alla tidigare fördommar om "bilmeckar" INTE införlivas. De har bra administrativ koll och utmärkt kontakt med försäkringsbolagen vid försäkringsskada och vet exakt hur alla ärenden skall hanteras. Informerar gärna om det lilla extra, t ex att det går utmärkt att lämna av hyrbilen som använts under tiden den egna bilen varit inlämnad på verkstaden så att man slipper strul med tillbakalämning. Slutresultatet har alltid varit utmärkt och bilen har sett ut som ny där skadan tidigare varit. Läs mer

Båtsmansvägen 12, 181 41 Lidingö