Den 23 april 2024 lämnade jag in min Tesla Model Y till Lidingö Bilskadeservice för att byta ut vindrutan och reparera höger framskärm på försäkringen. Efter två veckors reparation hämtade jag bilen och upptäckte genast flera defekter, som jag omedelbart påpekade. Personalen fotograferade skadorna och lovade att kontakta mig inom kort för att åtgärda dem. På vindrutan på passagerarsidan fanns det en repa på insidan, och på instrumentbrädan fanns en liten skada på den dekorativa trälisten. Detta var särskilt tydligt eftersom...
Lidingö Bilskadeservice AB
1 omdömen om Lidingö Bilskadeservice AB
Reparation av bil. Underkänd på besiktningen, men också en felsökning med följande reparation. Är väldigt nöjd! Jag fick serviceminded bemötande i telefon och vid disk, fick förklarat för mig vad som var problemet, fick alternativa lösningsförslag (need to have, nice to have) och en ärlig diskussion om det (valde nice to have men säljaren lät mig förstå att även need to have mest sannolikt skulle räckt-en sån ärlighet väger mkt tungt för mig), fick sedan som pricken över i luften påfylld i däcken som bara en schysst grej för det såg lite lite ut tyckte jag. Bra! Som tipsfeedback till Mekonomen är bara att uppdatera telefonsvararen så det inte säger på en fredag 15.30 att det är öppet till 17 utan att nån svarar. :) Feedback till reco : vänligen bestäm er för grammatisk form i marknadsföringen. Antingen skänker ni pengar - eller så har ni skänkt pengar till välgörenhet! Jag vill inte lockas med falska löften om att mitt bidrag ska leda till bidrag till cancerfonden för att när jag klickar på länken få veta att ni de senaste åren HAR skänkt pengar till dem! Det är ju en jätteskillnad! Känns som clickbate. Inte snyggt!