Lidingö Glasmästeri AB

Lidingö Glasmästeri AB

3.8

Våra glasmästare har lång erfarenhet och är utbildade för att arbeta med alla glastyper. De hjälper till och ger råd att välja det glas som passar varje speciellt behov. Vi arbetar alltid med målet att ingen kund ska behöva vänta i onödan.

5 omdömen om Lidingö Glasmästeri AB

NEDA K
Skrev om Lidingö Glasmästeri AB

Jag rekommenderar varmt Lidingö glasmästeri. I samband med en större renovering beställde jag en måttbeställd spegel och duschvägg samt montering av dessa. Förutom att produkterna levererades snabbare än utlovat och var superfina så sköttes monteringen noga och slutresultetet var riktigt snyggt. Killarna som var hos oss var dessutom otroligt hjälpsamma och trevliga! Våra byggare på plats var dessutom extremt imponerade av arbetet som de menade var utfört med enorm precision och i toppklass. Att Lidingö glasmästeri...

Nordiska Inglasningar AB
4.4/5 i betyg av 479 omdömen 4.4 av 479 omdömen

Trevligt bemötande. Inglasningen blev bättre än förväntat. Arbetet var mycket proffsigt utfört. Fanns inget att klaga på. Vi är väldigt n

C D
Skrev om Lidingö Glasmästeri AB

Så dålig service! Men betalt kan de ta!

Liisa I
Skrev om Lidingö Glasmästeri AB

Av alla olika hantverkare som jobbade med min köksrenovering var Lidingö Glasmästeri bäst. Proffsiga och trevliga i alla led. Stänkskyddet i glas ovanför bänkskivan blev perfekt!

Sakkes AB, Stockholm
4.5/5 i betyg av 562 omdömen 4.5 av 562 omdömen

Trevlig bemötande, proffsig, snabb och effektiv. Ordentligt väl planerat i förväg. Vår balkong inglasning blev fantastiskt!

Lena C
Skrev om Lidingö Glasmästeri AB

Super trevlig service och snabb leverans, ibland samma dag vid akut behov som tex när jag slog ihjäl en geting lite för hårt i somras och krossade en ruta i köket :-). Ramar även in tavlor och hjälper till att skräddarsy lösningar för speglar. Lite märklig placering av lokal i källaren på ett hyreshus/bostadsrättsförening? som lätt känns lite trång och verkligen 80-tals inredning. Men det kan man lätt bortse ifrån när man träffar den trevliga personalen.

Mats L
Skrev om Lidingö Glasmästeri AB

Trevligt bemötande, kunniga och kreativa om man har lite udda behov.