Alla kategorier Bilplåtslagare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se

Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se

Ynglingagatan 9, 113 47 Stockholm — Visa karta

Lidingö Rostskydd har funnits i 9 år och är på den tiden nu en av Stockholms största rostskyddshallar som utför rostskyddsbehandlingar på personbilar och lätta lastbilar. Vi är idag medlemmar i Fackkedjan Tectyl samt Svensk Bilvård och erbjuder bland annat rostskydd, rostlagning, blästring, bilservice, bilreparationer och mycket mer. Vår erfarna personal har över 20 års erfarenhet av branschen och ser till att din bil är i trygga händer. Vi lämnar alltid offert med pris för godkännande innan arbetet påbörjas samt alltid garanti på utfört arbete. Nöjda kunder är vår prioritet och vi ser därför till att ha konkurrenskraftiga priser på marknaden och snabb handläggning av våra ärenden. Välkomna så hjälper vi dig!
Öppet just nu
Lör: 15:00-18:00
Sön: Stängt

Läs vad 67 kunder tycker om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se

• Max S
    Max S skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Superbra service, dem förklarar utförligt vad dom gjort för arbete på fordonet. Läs mer
  • Gabrieööa S
    Gabrieööa S skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Tack för ett väl utfört arbete! Läs mer
  • NASEER B
    NASEER B skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Hej,
    Trevlig bemötande av Jura. Man har ju svårt att kontrollera vad som är gjort. För min del komplett rostskyddsbehandling med tectyl. Det som är gjort är underbilen, stort sett täckt ,man få tro att det som sagt är gjort. Annars måste man lyfta bilen och kontrollera. Om det som är lovad är gjort är jag nöjd med bemötande, mycket trevlig. Läs mer
  • Björn C
    Björn C skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Det är mycket ovanligt att man möts som kund av sådan vänlighet och professionellt mottagande. Bra beskrivning av den metod de arbetar efter. Ordentlig genomgång av bilen innan behandling beställdes och en bra presentation av vad de gjort. Kan varmt rekommendera dem för er som bryr er om era bilar. Jag kommer garanterat tillbaka.
    Stort TACK! Läs mer
  • Paul Erik Oscar G
    Paul Erik Oscar G skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Förutom lite lång svarstid på mail så utmärkt service och bra bemötande. Läs mer
  • Gunvor A
    Gunvor A skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Jättefint bemötande. Omfattande rostskador på balkar m.m. lagades på ett utmärkt sätt. Det kunde även besiktningsteknikern konstatera vid efterföljande ombesiktning på bilprovningen. Bilen godkändes och det känns som om den snart 20 åriga bilen har många år framför sig på vägarna. /Richard Läs mer
  • Alfons Helge E
    Alfons Helge E skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Vänligt bemötande och väl utfört arbete! Läs mer
  • Karin Sigrid B
    Karin Sigrid B skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Var lovad att få bilen fredag em. När jag kom för att hämta bilen var det låst och ingen kontakt gick att få på tfn.
    Fick vara utan bil under helgen.
    Blev aldrig riktigt tydligt vad jag skulle betala för rostkyddet. Jag protesterade mot priset som inte överensstämde med det vi sagt. Eftersom jag fick bilen först på måndag em
    fick jag arbetet för 5000:-.
    Servicemamnen förklarade att han hade ngt
    Fel på sin tfn. Läs mer
  • Nacka Bryggeri A
    Nacka Bryggeri A skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Världens bästa mekaniker. Fixar allt. Fantastiskt flexibla och lätta att komma överens med. Praktiska och pragmatiska. Går alltid en extra mile.
    Tack grabbar !! Läs mer
  • Harris V
    Harris V skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Kunnig och noggrann personal! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Bernt S
    Bernt S skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Alltid ett engagerat och trevligt bemötande Läs mer
  • Tanya S
    Tanya S skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Bra bemötande. Riktigt bra service. Läs mer
  • Dino C
    Dino C skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Nöjd med rostskydd,bra service. 👍 Läs mer
  • ExclusiveCars A
    ExclusiveCars A skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Noggrann och trevlig personal. Känns extra tryggt att bilarna sandblästras och grundas innan rostskydd. Läs mer
  • Temabilder A
    Temabilder A skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Det började bra med gratis kostnadsförslag efter undersökning
    av bilen. Skador- bromsar runt om samt rostig sparklåda mm.
    Efter detta till bilprovning som sa att jobbet var väl utfört.
    Vi fick stort förtroende för firman och ska låta dom utföra
    rostskyddsbehandling av bilen.
    Leveranstid och pris samt utfört arbete var perfekt.
    Man kan få kontakt fram till 21.00 vardagar och även hämta-
    - lämna bilen kvällstid efter överenskommelse.
    Trevlig personal är stort plus.
    Kaj Sundgren Läs mer
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Jättebra bemötande, professionellt arbete, bra placering i stan - rekommenderas varmt! Läs mer
  • Peggy
    Peggy skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Bra utfört arbete och trevlig personal :) bara lite lång väntetid på bokning men resultatet är fantastiskt Läs mer
  • Douglas H
    Douglas H skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Bra och fin service, Mycket trevligt bemötande av alla. Jag fick betala mer än kostnadsförslaget men det rättades till. Läs mer
  • George A
    George A skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Waw grymt bra utfört arbete o servisen är 10/10.
    Rekommenderas starkt!!
    Tack för hjälpen. Läs mer
  • Nicholas C
    Nicholas C skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Bra service och riktigt bra bemötande från början till slut! Rostskyddet var mycket väl utfört Läs mer
  • Johan Erich Gunnar A
    Johan Erich Gunnar A skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Bra service o resultatet verkar bra Läs mer
  • Janusz Tadeusz B
    Janusz Tadeusz B skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Hej!
    Allt var toppen. Har beställt en underredsbehandling på en ny XC60.
    Tackar för det. Läs mer
  • Båtvårdsspecialisten V
    Båtvårdsspecialisten V skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Lite oklart och smutsigt nere i garaget till en början både på kunddisk och i meckhörnan. Men sen började Jura att leverera. Han har verkligen viljan att göra bra för kunden!!! Även om tidsramarna inte riktigt hölls. Alla mina tre bilar gjordes ny underedsbehandling på. Under ena Caddyn sågbhan att bromsarna var helt slut, tog hem delar och bytte snabbt och effektivt! Tack för bra grejer till bra priser! Läs mer
  • Petra Z
    Petra Z skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    En bra service, gjorde även lite extra utöver det jag lämnade in bilen för Läs mer
  • Jan G
    Jan G skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Man känner sig alltid välkommen. Läs mer
  • Mia J
    Mia J skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Fick för och efterbilder på rostskyddet + blästring jag gjort hos killarna. Vilken skillnad! Rekommenderar starkt Tectylstockholm. Läs mer
  • Kronans A
    Kronans A skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Gjorde ett rostskydd för 2 mån sedan och är supernöjd. Tack för ett gott bemötande och proffsigt utförande. Läs mer
  • Jan-Erik S
    Jan-Erik S skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Trevligt bemötande och välgjort jobb! Dock lite dyrt men bra att JAG har bidragit till barncancerfonden. Läs mer
  • Carl Staffan T
    Carl Staffan T skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Fick ett mycket trevligt, personligt bemötande. Kvaliteten på rostskyddsarbetet kan jag helt naturligt efter en månad inte ha någon uppfattning om. Läs mer
  • Grant S
    Grant S skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Bra bemötande och proffsig hantering. Rekommenderar! Läs mer
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Mycket nöjd, allt fungerade bra. Jag bad bilprovningen kolla och de var också mkt nöjda Läs mer
  • Hans G
    Hans G skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Bra utfört, väl dokumenterat, personligt bemötande.
    Samtliga plastkåpor demonterades, rost på tex länkarmar blästrades bort.
    Kan absolut rekommendera dem för underredsbehandling Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Mitt intryck är att rostskydd behandlingen blev väl utförd och bemötandet var trevligt. Jag är nöjd så här långt. Läs mer
  • Jukka R
    Jukka R skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Det fungerar bra👍👍👍👍👍👏👍👌 👌👍👌👍👌👍👌 Läs mer
  • Per B
    Per B skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Min Miata -06 hade vinterkörts av tidigare ägare och var rejält åtgången av salt. Jag hade ingen aning om hur illa det var ställt men sökte efter de som verkade bäst lämpade att kolla upp det. Ringde och fick supertrvligt bemötande, prisförslag och en tid för kontroll. Det visade sig vara värre än väntat men jag litade på killarna och lät dem sandblästra, måla och rostskydda. Jag ångrar inte detta en sekund. Bilen blev som ny under och det var kul att se entusiasmen hos Jura när jag hämtade bilen. Supernoga utfört, allt dokumenterat och med garanti.
    Jag rekommenderar Lidingö Rostskydd till alla som söker seriösa och skickliga yrkesmän. Nu kan jag sommarköra min Miata i många år!
    /Staffan Bane Läs mer
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Noggrant och väl utfört arbete. Läs mer
  • Klas M
    Klas M skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Trevligt bemötande, besiktningsman på bilprovningen kommentar var att det var mycket väl genomfört. Läs mer
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Jag tycker att den kontakt och bemötande jag fick från "Lidingö Rostskydd" var utomordentligt bra samt att dom utförde arbetet perfekt och prisvärt! Läs mer
  • Bernt H
    Bernt H skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Mycket pålitliga och noggranna gör alltid ett bra arbete Läs mer
  • Matias R
    Matias R skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Trevligt bemötande och ett väl genomfört arbete. Toppen! Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Snabb och smidig åtgärd av sönderrostad rambalk. Läs mer
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Datumet då jag skulle hämta bilen blev uppskjutet å det blev lite struligt. Jag fick iof hämta bilen sen kväll när det passade mig. Hela bilen var täckt med en fet/klibbig hinna, rutor å allt. Jag vet inte om det ska vara så? Hur rostskyddet är återstår ju att se. Bemötandet å servicen var ändå god, trots strul. Läs mer
    2016-03-06 Lidingö Rostskydd svarar Jenny T
    Hej Jenny, ber om ursäkt för att det blev försening och även det du skriver om tvätten. Du får gärna mejla eller ringa oss så bjuder vi på en ordentlig tvätt.
    Robert
  • Leif L
    Leif L skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Bättre än bäst.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Mycket bra jobb, och bra att ha att göra med. Läs mer
  • Bo P
    Bo P skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Supertrevliga! De lade dock lite tunnt slitlager och lite snålt allmänt. Inte som på 70-talet direkt! Min bil är en nyuttagen 2014 Fiat 500 som gått bara 70 mil. Jag hittade som tur var, att det var vatten i övre fjäderbens brickan och rejält rostigt på nya bilen. Tips för rostskyddsfirmorna att behandla där annars blir det snart mycket farligt. Läs mer
  • Leif B
    Leif B skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Bra bemötande, bra utfört arbete, höll tiden Läs mer
  • Lena J
    Lena J skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Väl mottagen. Bra informerad. Kan inte själv bedöma arbetet. Ska besiktiga bilen senare i år.
    Tycker att det fortfarande är lite kladdigt på insidan av motorhuven Läs mer
  • Lars-olov T
    Lars-olov T skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Bra service och väl utfört arbete Läs mer
  • Leif B
    Leif B skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Bemötandet och arbetet var helt ok. Finns vad jag kan se inget att klaga på Läs mer
  • Mutto S
    Mutto S skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se