Alla kategorier Bilplåtslagare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Lidingö Rostskydd HB

Lidingö Rostskydd HB

Ynglingagatan 9, 113 47 Stockholm — Visa karta

Lidingö Rostskydd har funnits i 9 år och är på den tiden nu en av Stockholms största rostskyddshallar som utför rostskyddsbehandlingar på personbilar och lätta lastbilar. Vi är idag medlemmar i Fackkedjan Tectyl samt Svensk Bilvård och erbjuder bland annat rostskydd, rostlagning, blästring, bilservice, bilreparationer och mycket mer. Vår erfarna personal har över 20 års erfarenhet av branschen och ser till att din bil är i trygga händer. Vi lämnar alltid offert med pris för godkännande innan arbetet påbörjas samt alltid garanti på utfört arbete. Nöjda kunder är vår prioritet och vi ser därför till att ha konkurrenskraftiga priser på marknaden och snabb handläggning av våra ärenden. Välkomna så hjälper vi dig!
Lör: 15:00-18:00
Sön: Stängt

Läs vad 48 kunder tycker om Lidingö Rostskydd HB

• Nicholas C
    Nicholas C skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Bra service och riktigt bra bemötande från början till slut! Rostskyddet var mycket väl utfört
  • Johan Erich Gunnar A
    Johan Erich Gunnar A skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Bra service o resultatet verkar bra
  • Janusz Tadeusz B
    Janusz Tadeusz B skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Hej!
    Allt var toppen. Har beställt en underredsbehandling på en ny XC60.
    Tackar för det.
  • Båtvårdsspecialisten V
    Båtvårdsspecialisten V skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Lite oklart och smutsigt nere i garaget till en början både på kunddisk och i meckhörnan. Men sen började Jura att leverera. Han har verkligen viljan att göra bra för kunden!!! Även om tidsramarna inte riktigt hölls. Alla mina tre bilar gjordes ny underedsbehandling på. Under ena Caddyn sågbhan att bromsarna var helt slut, tog hem delar och bytte snabbt och effektivt! Tack för bra grejer till bra priser!
  • Petra Z
    Petra Z skrev om Lidingö Rostskydd HB
    En bra service, gjorde även lite extra utöver det jag lämnade in bilen för
  • Jan G
    Jan G skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Man känner sig alltid välkommen.
  • Mia J
    Mia J skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Fick för och efterbilder på rostskyddet + blästring jag gjort hos killarna. Vilken skillnad! Rekommenderar starkt Tectylstockholm.
  • Kronans A
    Kronans A skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Gjorde ett rostskydd för 2 mån sedan och är supernöjd. Tack för ett gott bemötande och proffsigt utförande.
  • Jan-Erik S
    Jan-Erik S skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Trevligt bemötande och välgjort jobb! Dock lite dyrt men bra att JAG har bidragit till barncancerfonden.
  • Carl Staffan T
    Carl Staffan T skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Fick ett mycket trevligt, personligt bemötande. Kvaliteten på rostskyddsarbetet kan jag helt naturligt efter en månad inte ha någon uppfattning om.
  • Grant S
    Grant S skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Bra bemötande och proffsig hantering. Rekommenderar!
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Mycket nöjd, allt fungerade bra. Jag bad bilprovningen kolla och de var också mkt nöjda
  • Hans G
    Hans G skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Bra utfört, väl dokumenterat, personligt bemötande.
    Samtliga plastkåpor demonterades, rost på tex länkarmar blästrades bort.
    Kan absolut rekommendera dem för underredsbehandling
  • Per E
    Per E skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Mitt intryck är att rostskydd behandlingen blev väl utförd och bemötandet var trevligt. Jag är nöjd så här långt.
  • Jukka R
    Jukka R skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Det fungerar bra👍👍👍👍👍👏👍👌 👌👍👌👍👌👍👌
  • Per B
    Per B skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Min Miata -06 hade vinterkörts av tidigare ägare och var rejält åtgången av salt. Jag hade ingen aning om hur illa det var ställt men sökte efter de som verkade bäst lämpade att kolla upp det. Ringde och fick supertrvligt bemötande, prisförslag och en tid för kontroll. Det visade sig vara värre än väntat men jag litade på killarna och lät dem sandblästra, måla och rostskydda. Jag ångrar inte detta en sekund. Bilen blev som ny under och det var kul att se entusiasmen hos Jura när jag hämtade bilen. Supernoga utfört, allt dokumenterat och med garanti.
    Jag rekommenderar Lidingö Rostskydd till alla som söker seriösa och skickliga yrkesmän. Nu kan jag sommarköra min Miata i många år!
    /Staffan Bane
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Noggrant och väl utfört arbete.
  • Klas M
    Klas M skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Trevligt bemötande, besiktningsman på bilprovningen kommentar var att det var mycket väl genomfört.
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Jag tycker att den kontakt och bemötande jag fick från "Lidingö Rostskydd" var utomordentligt bra samt att dom utförde arbetet perfekt och prisvärt!
  • Bernt H
    Bernt H skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Mycket pålitliga och noggranna gör alltid ett bra arbete
  • Matias R
    Matias R skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Trevligt bemötande och ett väl genomfört arbete. Toppen!
  • Anders L
    Anders L skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Snabb och smidig åtgärd av sönderrostad rambalk.
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Datumet då jag skulle hämta bilen blev uppskjutet å det blev lite struligt. Jag fick iof hämta bilen sen kväll när det passade mig. Hela bilen var täckt med en fet/klibbig hinna, rutor å allt. Jag vet inte om det ska vara så? Hur rostskyddet är återstår ju att se. Bemötandet å servicen var ändå god, trots strul.
    2016-03-06 Lidingö Rostskydd svarar Jenny T
    Hej Jenny, ber om ursäkt för att det blev försening och även det du skriver om tvätten. Du får gärna mejla eller ringa oss så bjuder vi på en ordentlig tvätt.
    Robert
  • Leif L
    Leif L skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Bättre än bäst.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Erik L
    Erik L skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Mycket bra jobb, och bra att ha att göra med.
  • Bo P
    Bo P skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Supertrevliga! De lade dock lite tunnt slitlager och lite snålt allmänt. Inte som på 70-talet direkt! Min bil är en nyuttagen 2014 Fiat 500 som gått bara 70 mil. Jag hittade som tur var, att det var vatten i övre fjäderbens brickan och rejält rostigt på nya bilen. Tips för rostskyddsfirmorna att behandla där annars blir det snart mycket farligt.
  • Leif B
    Leif B skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Bra bemötande, bra utfört arbete, höll tiden
  • Lena J
    Lena J skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Väl mottagen. Bra informerad. Kan inte själv bedöma arbetet. Ska besiktiga bilen senare i år.
    Tycker att det fortfarande är lite kladdigt på insidan av motorhuven
  • Lars-olov T
    Lars-olov T skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Bra service och väl utfört arbete
  • Leif B
    Leif B skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Bemötandet och arbetet var helt ok. Finns vad jag kan se inget att klaga på
  • Mutto S
    Mutto S skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Bästa service och rimligt pris, Starkt rekommenderar!
  • Urban A
    Urban A skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Perfekt service och en mycket trevlig kontakt där man som kund känner sig satt i centrum. Kan verkligen rekommenderas !
  • Kjell B
    Kjell B skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Jag ringde om underredsbehandling av min bil och fick en utförlig beskrivning av hur arbetet skulle utföras och vad det kostade. Det kändes bra. Jag lämnade in bilen och fick en ungefärlig tid då den skulle vara klar. Bilen blev klar senare än avtalat, men jag fick ett avdrag på kostnaden. Det var helt ok. Jag fick också på foton se vad som var gjort och intyg på det. Bra! Till slut fick jag veta att jag kunde komma tillbaka för en koll om ett år. Bra! Högsta betyg!
  • Bo G
    Bo G skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Noggrant utfört arbete
    Trevligt bemötande
  • Kjell S
    Kjell S skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Mycket bra bemötande. Bra information om bilens skick både före och efter behandlingen, med bildbevis i form av fotografier. Jag är mycket nöjd.
  • Ida-maria J
    Ida-maria J skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Min bil vart Som ny efter ett underredsarbete jag gjort hos er.
  • Karl-gösta S
    Karl-gösta S skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Mycket välgjort arbete samt dokumentering.
  • Catharina G
    Catharina G skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Bra utfört. Pålitlig och vänligt bemötande. Kan rekommenderas.
  • Sara W
    Sara W skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Bra bemötande och service samt väl utfört arbete.
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Ett företag med bra kunskap och väldigt servicemainded. Lämnade in min Mustang 65 och fick ett Kanon resultat samt väldigt trevlig personal.

Roffe
  • Stockholm A
    Stockholm A skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Trevliga och förhoppningsvis med ett gott resultat, svårt att kolla en underredsbehandling....
  • Euron E
    Euron E skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Komplett helt kanon-nöjd, nogrann och kvalitetsmefveten firma 👍
    Med Bästa Hälsningar Euron Entreprenad AB
    //Johnny
  • Kent F
    Kent F skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Inte nöjd, bilen inte klar i tid enl ök, rosten kommit tillbaka.
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Kändes trygg och proffsigt från början till slut. Med blästring före och efter och bilder under hela förloppet. Så pass att jag utan tvekan körde dit andra bilen också.
  • Karl A
    Karl A skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Jättetrevligt bemötande och en snabb och smidig hantering. Toppen.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Lidingö rostskydd hittade ett garantifel som skulle blivit mycket kostsamt annars!
  • Jane S
    Jane S skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Var på bilprovningen i veckan och besiktningsmannen sa att rostskyddet såg bra ut.
    Tack för ett bra utfört arbete!
  • Ronny B
    Ronny B skrev om Lidingö Rostskydd HB
    Ett väl utfört arbete och proffsigt bemötande. Är väldigt nöjd med resultatet!

Ynglingagatan 9, 113 47 Stockholm