Lill-Jans Husläkarmottagning AB

2.6

5 omdömen om Lill-Jans Husläkarmottagning AB

Karin N
Skrev om Lill-Jans Husläkarmottagning AB

Trots upprepad önskan om remiss för bentäthetsmätning efter flera års medicinering nekas jag. Dessutom får jag inget besked om byte av läkare. Karin

MARIE-LOUISE B
Skrev om Lill-Jans Husläkarmottagning AB

Får fantastisk hjälp och fint bemötande av Fredrika Haeggström. Känner mig alltid trygg, får den tid och den omtanke jag behöver.

ANN E
Skrev om Lill-Jans Husläkarmottagning AB

Riktigt uselt! Vi var tre personer med bokade tider som inte blev insläppta ens i väntrummet förrän efter den bokade tiden. (Fyra veckors väntetid på en tid och min listade husläkare har jag aldrig hittills fått träffa.)Vi stod således ute på gatan. Väl inne blev vi otrevligt bemötta av inskrivningen trots att jag såg minst sex personal verkade ingen vilja ta notis om oss. När vi väl fått betala och satt oss i väntrummet gled en kändis in utan att varken betala eller vänta på sin tur utan raka spåret in till läkaren. Gräddfil...

Martina S
Skrev om Lill-Jans Husläkarmottagning AB

Jag har gått hos Dr Åberg Carlsson på Lill-Jans Husläkarmottagning i flera år och är otroligt tacksam över att ha en sådan kunnig och sympatisk husläkare. Oavsett vad jag haft för besvär har jag alltid mått bättre när jag gått därifrån, och det har aldrig varit genom onödiga läkemedelsförskrivningar. Jag önskar att jag hamnat hos henne långt tidigare!

Laura M
Skrev om Lill-Jans Husläkarmottagning AB

Otrevlig bemöttande, utan den minsta omtanke. It's just business!