Lill-Jans Husläkarmottagning

2.3 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Lill-Jans Husläkarmottagning

• 2020-07-29

ANN E skrev om Lill-Jans Husläkarmottagning
    Riktigt uselt! Vi var tre personer med bokade tider som inte blev insläppta ens i väntrummet förrän efter den bokade tiden. (Fyra veckors väntetid på en tid och min listade husläkare har jag aldrig hittills fått träffa.)Vi stod således ute på gatan. Väl inne blev vi otrevligt bemötta av inskrivningen trots att jag såg minst sex personal verkade ingen vilja ta notis om oss. När vi väl fått betala och satt oss i väntrummet gled en kändis in utan att varken betala eller vänta på sin tur utan raka spåret in till läkaren. Gräddfil alltså. När jag väl kom in till läkaren, cirka en halvtimme efter avtalad tid och inga patienter innan så skulle hon ta blodtrycket 🤦🏼‍♀️ då tog batteriet slut innan hon hann läsa av... nytt försök med manuell manschett och fummel. Blev fel igen... Katastrof att Lill-Jans som för tio år sedan var den husläkarmottagningen som läkare själva rekommenderade och gick till har totalt fallerat. Tror det beror på att klinikchefen slutat och nu är det ingen ordning på torpet. Välj en annan mottagning! Läs mer
  • 2014-08-19

Martina S skrev om Lill-Jans Husläkarmottagning
    Jag har gått hos Dr Åberg Carlsson på Lill-Jans Husläkarmottagning i flera år och är otroligt tacksam över att ha en sådan kunnig och sympatisk husläkare. Oavsett vad jag haft för besvär har jag alltid mått bättre när jag gått därifrån, och det har aldrig varit genom onödiga läkemedelsförskrivningar. Jag önskar att jag hamnat hos henne långt tidigare! Läs mer
  • 2014-07-09

Laura M skrev om Lill-Jans Husläkarmottagning
    Otrevlig bemöttande, utan den minsta omtanke. It's just business! Läs mer