Lindas Hårstudio

Lindas Hårstudio

www.lindasharstudio.se
  • BadgeFiveYears
Boka tid Ring 073-181 70 97 Dela

Lindas Hårstudio hittar ni numera inne på Hiertagården på Lidingö. Jag har drivit egen salong i över 15 år på Gärdet och har jobbat som frisör sedan 92.Jag är positiv och glad och älskar nya utmaningar och få utvecklas i mitt yrke. Förutom vanliga tjänster så som klippning, färgning etc erbjuder jag även färgning av fransar...

758 omdömen om Lindas Hårstudio

Sedan starten hos Reco 2012

Caroline D
Skrev om Lindas Hårstudio

Med såväl personligt engagemang och professionell yrkeskunskap, skapade Linda magi. Jag kände mig fantastiskt nöjd med både frisyr, färg och klipp.

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Caroline för att du både tog dig tid att skriva o ge så fint omdöme. På återseende snart igen hoppas jag. Med vänlig hälsning, Linda.🌸

Caroline desiree H
Skrev om Lindas Hårstudio

My daughter went to Linda yesterday to get a new haircut. She is usually hesitant to make changes when it comes to her hair, so expectations were high. She is very happy with the outcome and so am I. Linda is a wonderful person, and easy to talk to. She is both experienced and talented and she easily recognizes what could work and what wouldn't be working so well by seeing the person that there is. If you are hesitant about how to cut your hair Linda will be able to advise you, while leaving the decision up to you. We will...

Svar från Lindas Hårstudio

Thank you so much and give my love to your daughter! Hope to see you soon again. With love Linda.❤️

Kerstin Å
Skrev om Lindas Hårstudio

Mycket nöjd ,Jag kommer absolut tillbaka.

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Kerstin! Vad roligt att du blev så nöjd.Önskar dig en Glad Påsk så ses vi snart igen. Med vänlig hälsning, Linda.🌸

Peter William S
Skrev om Lindas Hårstudio

Vänlig, snabb och professionell.

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Peter för så fint omdöme! Önskar dig en jättefin dag och hoppas vi snart ses igen. Med vänlig hälsning, Linda.🌸

Kristin N
Skrev om Lindas Hårstudio

Trevligt och kunnigt bemötande. Jag är jättenöjd med klippningen av mitt slitna hår. Går gärna hit igen!

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla och på återseende. Med vänlig hälsning, Linda.

Sofia S
Skrev om Lindas Hårstudio

Superenkelt att boka trots kort framförhållning. Trevligt bemötande och snygg klippning. Kommer att gå dit igen

Svar från Lindas Hårstudio

Tack Sofia för fint omdöme. Önskar dig en trevlig helg. På återseende Med vänlig hälsning, Linda.🌸

Maria R
Skrev om Lindas Hårstudio

Supernöjd med både bemötande och resultat! Bra input innan behandlingen och det blev en riktigt fin färg och klippning. Dessutom väldigt trevligt samtal under tiden - ett riktigt lyckat besök!

Svar från Lindas Hårstudio

Tack Maria o trevlig helg! Med vänlig hälsning, Linda.

Birgitta B
Skrev om Lindas Hårstudio

Välkomnande, uppmärksam o trevlig. Hoppades på en bra frisör., och det var det. Klippte och färgade håret.

Svar från Lindas Hårstudio

Tack Birgitta för fint omdöme! Hoppas vi snart ses igen. Med vänlig hälsning, Linda.🌸

Signe S
Skrev om Lindas Hårstudio

Så nöjd med mitt hår! Så trevlig!

Tack Signe! Trevlig helg Med vänlig hälsning, Linda.🤗🌸

Alexander J
Skrev om Lindas Hårstudio

Mycket bra resultat, trevlig konversation och väldigt proffsig. Jag kommer att återvända.

Svar från Lindas Hårstudio

Å vad roligt att få så fint omdöme av dig Alexander!Tack snälla.Hoppas vi snart ses igen . Med vänlig hälsning, Linda.🌸

Cathrin A
Skrev om Lindas Hårstudio

Ett mycket trevligt bemötande och mina förväntningar på att återfå min hårfärg -som blivit helt förstörd vid tidigare behandling hos annan frisör- uppnåddes med RÅGE!!! Jag är otroligt nöjd med Lindas Hårstudio

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla för idag Cathrin! Jättekul att vi lyckades få tillbaka din färg du ville ha. Hoppas vi snart ses igen. Med vänlig hälsning, Linda.🌸

Christina N

Jätte trevligt bemötande Och fint klippt precis som jag vill ha det Tack Linda

Svar från Lindas Hårstudio

Tack Christina för idag och så fint omdöme! Hoppas vi snart ses igen. Med vänlig hälsning, Linda.🌸

Anna M
Skrev om Lindas Hårstudio

Jättetrevlig och framför allt skicklig frisör! Slingorna hon gjorde var perfekta! Vacker förg, tunna och nära hårbotten!

Svar från Lindas Hårstudio

Tack Anna för idag.Jättekul att du är nöjd o glad över dina slingor. På återseende kram Linda.🤗🌸

Ann T
Skrev om Lindas Hårstudio

Trevligt och personligt bemötande i mysig miljö. Linda är lyhörd, snabb och skicklig med saxen. Kände mig fin i håret när jag varit där.

Tack Ann och hoppas vi snart ses igen.mvh Linda.🌸

Amanda H
Skrev om Lindas Hårstudio

Trevligt bemötande redan i dörren. Resultatet av färgningen blev precis så proffsig och snygg som jag hade förväntat mig. Linda är lätt att prata med och jag fick svar på alla mina nyfikna frågor angående färgning och permanent.

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Amanda för så fint omdöme.Jag blir jätteglad.Hoppas vi snart ses igen. God Jul och Gott Nytt år! Med vänlig hälsning, Linda.🎄🥂🎁

Christina B
Skrev om Lindas Hårstudio

Trevligt bemötande och fin service. Förväntade mig en snygg frisyr och färg på håret och är nöjd vad gäller klippning och toning av håret. Bra klippning och bra produkter för behandling av håret.

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Christina för så jättefint omdöme.Hoppas vi snart ses igen. God Jul o Gitt Nytt år! Med vänlig hälsning, Linda.🎄🥂

Christina S
Skrev om Lindas Hårstudio

Mitt första besök hos Linda blev en positiv upplevelse. Vi gick direkt in i en bra dialog som utöver klippningen resulterade i en superfin färg som jag är så nöjd med!

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla för ditt omdöme.Önskar dig en God Jul o Gott nytt år!🎄🎁🥂Med vänlig hälsning, Linda.

Caroline D
Skrev om Lindas Hårstudio

Ganska nyinflyttad och det blev för långt att åka till min förra frisör så jag chansade med att boka Linda. Nu har jag hittat min frisör på ön! Tack Linda!

Svar från Lindas Hårstudio

Å vad kul! Hoppas vi snart ses igen. Tills dess önskar jag dig en God Jul och Gott Nytt Hår! Med vänlig hälsning, Linda.🌸

Janne H
Skrev om Lindas Hårstudio

Jättebra klippning och Linda jätte trevlig så det blir fler besök dit.

Tack snälla Janne! På återseende Med vänlig hälsning,Linda.🌸

Erika S
Skrev om Lindas Hårstudio

Är supernöjd med min klippning och hårfärgning hos Linda! Vänligt bemötande i en trivsam salong på Lidingö.

Svar från Lindas Hårstudio

Tack Erika för idag o så fint omdöme. Vi ses i feb Med vänlig hälsning, Linda.🌸🤗

Anneli F
Skrev om Lindas Hårstudio

Linda är väldigt duktig ! Jag gjorde färgning och klippning för första gången hos henne ! Hon är snabb men noggrann och mycket trevlig att prata med, supernöjd! 😃

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Anneli för så fint omdöme. På återseende snart igen hoppas jag. Med vänlig hälsning, Linda.🌸

Anne G
Skrev om Lindas Hårstudio

Det var första gången jag var hos Linda o permanentade o klippte mig, det lär inte bli den sista. Trevligt bemötande Linda är lättsam o glad. Hon tipsade om att klippa upp mitt hår i nacken o tunna ur detsamma. Jag är mycket nöjd .

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla för så fina ord.Jag blir jätteglad att du blev så nöjd!på återseende.mvh Linda.🌸

Lisa B
Skrev om Lindas Hårstudio

Det var första gången jag besökte Lindas Hårstudio. Linda är väldigt trevlig och gjorde ett superbra jobb med mitt hår. Jag fick precis den färgen jag önskade. Kommer absolut att gå dit igen.

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Lisa! Jag ser framemot att ses igen. Va rädd om dig Med vänlig hälsning, Linda.🌸

Elfriede J

Fint bemötande, Jättebra klippning Kompetent Personal

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Elfriede för fint omdöme och att du tog din tid att skriva.Det betyder så mycket för mig. Hoppas vi snart ses igen. Med vänlig hälsning, Linda.

Anne F
Skrev om Lindas Hårstudio

Linda är jätteduktig. Hon tipsade mig om att klippa upp lite av längden på håret och det blev jättebra. Snyggt och luftigare. Trevligt bemötande. Det var första gången jag gick till henne och jag kommer att gå tillbaka. Det är så viktigt att man trivs i sin frisyr och det gör jag nu.

Svar från Lindas Hårstudio

Å vad roligt att du är supernöjd o att vi snart får ses igen Ann. Stort tack för att du tog dig tid att skriva så fint omdöme. Njut av det härliga vädret! Med vänlig hälsning, Linda.😊🌸

Katarina R
Skrev om Lindas Hårstudio

Jag är mycket nöjd. Mycket bra bemötande och utförande.

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Katarina för så fint omdöme och att du tog dig tid att skriva.Hoppas vi snart ses igen.mvh Linda.🌸

Ann O
Skrev om Lindas Hårstudio

Bra , kunnig och trevlig frisör som gav mig som ny kund em bra rabatt

Svar från Lindas Hårstudio

Tack Ann ses igen på tisdag för slingor.Ska bli kul.Trevlig kväll och tack för fint omdöme o att du tog dig tid att skriva. Med vänlig hälsning, Linda.🌸

Gaby S
Skrev om Lindas Hårstudio

Besökte förväntansfull Lindas Hårstudio för första gångenL Liten trevlig salong och Linda var väldigt social och trevlig och kom också med egna idéer vad gällde klippningen av mitt hår och Linda föreslog också färger på slingorna jag beställt .Resultatet blev över förväntan och jag blev för en gångs skull jättenöjd efter mitt besök både vad gällde klippningen och frisyren med slingorna. Blev supernöjd och rekommenderar Lindas Hårstudio. Kommer gå dit igen.

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Gaby för så fina ord jag blir jätteglad för så fint omdöme. Hoppas vi snart ses igen. Tills vi ses igen önskar jag dig en jättefin höst. Mvh Linda.🌸

Elin B
Skrev om Lindas Hårstudio

Trevlig, proffsig och fint resultat!

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Elin för fem ⭐️! Hoppas vi snart ses igen.Önskar dig en jättefin höst tills vi ses igen. Med vänlig hälsning, Linda.🌸

Emelia E
Skrev om Lindas Hårstudio

Mycket bra kundbemötande och är även supernöjd med frisyren. Ett trevligt besök helt enkelt!

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Emelia. Önskar dig en jätteskön lördag och på återseende!🌸Med vänlig hälsning, Linda.

Natalie H
Skrev om Lindas Hårstudio

Trevlig och noggrann, rekomenderas starkt!

Tack för så fint omdöme Natalie! På återseende.Med vänlig hälsning,Linda.🌸

Beatrice M
Skrev om Lindas Hårstudio

Är så nöjd med min nya frisyr o trevligt bemötande, kan varmt rekommendera Linda!

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Beatrice för du både tog din tid att skriva o ge mig så fint omdöme. Hoppas vi snart ses igen. Med vänlig hälsning, Linda.🌸

Liselott Victoria L
Skrev om Lindas Hårstudio

Första besöket hos Linda, blev rekommenderad av en vän. Supernöjd med klipp o färg☺️

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Liselott! Hoppas vi snart ses igen o jag hoppas du njuter av den fina hösten till dess. Med vänlig hälsning, Linda.🌸

Ann-Charlotte H
Skrev om Lindas Hårstudio

Har gått hos Linda i flera år, vilket är ett mkt gott betyg. Supertrevlig dessutom. Vet ingen frisör som klipper min page så rakt som Linda!. Rekommenderar Linda varmt!

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Ann-Charlotte för att jag har fått vara din frisör så många år.Det är alltid lika kul att få träffa dig och ha en trevlig stund med dig och göra ditt hår fint. Ha det toppen nu tills vi ses. Kram Linda.⭐️🤸‍♂️

Louise D
Skrev om Lindas Hårstudio

Positivt att den som utförde tjänsten hade bra egna idéer som hjälpte mig att ta beslut. Bra resultat!

Svar från Lindas Hårstudio

Tack Louise för idag o fint omdöme. Önskar dig en underbar fortsatt dag o att vi snart ses igen. Med vänlig hälsning, Linda🌸

Jenny S
Skrev om Lindas Hårstudio

Hon hade ett bra ebjudande vilket gjorde att jag som ny valde henne framför någon annan. Fick en fin färg med slingor i håret och är överlag nöjd.

Tack Jenny och varmt lycka till nu och njut.mvh Linda.🌸

Agneta F
Skrev om Lindas Hårstudio

Trevligt bemötande och mycket nöjd med klipp o sling.

Svar från Lindas Hårstudio

Vad roligt Agneta att du blev så nöjd. På återseende o njut av det fina vädret nu. Med vänlig hälsning, Linda.🌸🤸‍♂️

Åsa E

Klipp och bottenfärg Bra parkering

Svar från Lindas Hårstudio

Tack Åsa!önskar dig en underbar sommar och hoppas vi ses i höst. Med vänlig hälsning, Linda.🤸‍♂️🌸

Desire K
Skrev om Lindas Hårstudio

Fantastisk känsla för kundens önskemål. Kan varmt rekommendera Linda!

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Desire för så fina ord. Jag blev jätteglad.Hoppas vi snart ses igen och till dess önskar jag dig en superfin sommar. Med vänlig hälsning, Linda😊🌸

Anja F
Skrev om Lindas Hårstudio

Jag är jättenöjd med Lindas klippning!

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Anja! Önskar dig en underbar sommar nu. Hoppas vi snart ses igen Med vänlig hälsning, Linda.🌸😊

Ulrika S
Skrev om Lindas Hårstudio

Jättefina slingor, snygg klippning och trevligt bemötande!

Svar från Lindas Hårstudio

Tack Ulrika för du tog både din tid att skriva och ge mig så fint omdöme. Önskar dig en underbar sommar o hoppas vi ses snart igen. Med vänlig hälsning, Linda.🌸😊

Karin V
Skrev om Lindas Hårstudio

Trevligt bemötande och fick verkligen det jag ville ha - naturligt blonda slingor. Linda är toppen!

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Karin för fint omdöme. Jättetrevligt att få träffa dig och jättekul att få träffas snart igen. Med vänlig hälsning, Linda.🌸

Maria F
Skrev om Lindas Hårstudio

Trevligt och fina folieslingor !

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Maria för att du tog dig tid att skriva omdöme.Det betyder jättemycket för mig. Önskar dig en underbar sommar o hoppas vi ses snart igen. Med vänlig hälsning, Linda.🌸😊

Agneta H
Skrev om Lindas Hårstudio

Mycket trevligt bemötande och proffsig klippning! Trevligt och inspirerande samtal under besökstiden!

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla för jättefint omdöme Agneta! Hoppas vi ses snart igen! Önskar dig en jättefin sommar. Med vänlig hälsning, Linda.🌸😊

Annika B
Skrev om Lindas Hårstudio

Klippte sonen som har tjockt hår och kraftig virvel. Linda var så duktig. Märks att hon har lång erfarenhet som frisör. Otroligt trevligt och serviceinriktat bemötande.

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Annika för så fint omdöme! Jag blir jätteglad för så fina ord och att ni blev så nöjda vilket betyder jättemycket för mig. Hoppas vi ses igen om ni kommer förbi Lidingö. Önskar er en underbar sommar Med vänlig hälsning, Linda.😊❤️

Katarina F
Skrev om Lindas Hårstudio

Enormt nöjd med min klippning! Tack Linda!

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Katarina för så fint omdöme. Trevlig helg önskar jag dig nu o hoppas på återseende snart. Med vänlig hälsning, Linda.🌸

Kate Ö
Skrev om Lindas Hårstudio

Linda var så trevlig o bemötande,blev jättenöjd med klippningen

Tack snälla Kate! Hoppas vi snart ses igen. Med vänlig hälsning, Linda.😊🌸

Vicktor B
Skrev om Lindas Hårstudio

Trevligt bemötande och bra stylingråd!

Svar från Lindas Hårstudio

Tack Vicktor för fint omdöme. Hoppas vi snart ses igen. Önskar dig en glad valborg!Med vänlig hälsning, Linda.🌸

Edvin L
Skrev om Lindas Hårstudio

Trevligt. Håret blir väldigt bra här.

Svar från Lindas Hårstudio

Tack snälla Edwin!det har varit ett nöje att fått klippa dig under hela 18 års tid.kram Linda.❤️🤗

Anna N
Skrev om Lindas Hårstudio

Mycket nöjd och fin i håret, tack Linda! Ses snart igen :-)

Å vad roligt!Tack för fint omdöme. På återseende Med vänlig hälsning, Linda.🌸