Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Lindas Hårstudio

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, 115 58 Stockholm — Visa karta

Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som får dig att känna dig väl till rätta. Jag har drivit egen salong i över 20 år och är positiv och glad och älskar nya utmaningar och få utvecklas i mitt yrke. Här hos mig spelas lugn och behaglig musik och ni kan få njuta av en espresso, Café Latte eller en kopp te medan jag tar hand om ditt hår. Förutom vanliga tjänster så som klippning, färgning etc erbjuder jag även hårförlängning med äkta hår, färgning av fransar och bryn samt håruppsättningar. Drop in på vardagar i mån om tid annars välkommen att boka tid!
Lör: 09:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 241 kunder tycker om Lindas Hårstudio

• Ann-charlotte H skrev om Lindas Hårstudio
    Så otroligt nöjd med Lindas klippning, den bästa frisör jag haft på länge!
    Har redan bokat tid för ny klippning i aug.
    Vänliga hälsningar! A-Ch Henriksson Läs mer
  • Julia R
    Julia R skrev om Lindas Hårstudio
    Jag fick ljuvliga slingor idag i perfekta blonda nyanser, från kycklinggul & sönderblonderad till supersnyggt! Då är jag superpetig & oftast missnöjd efter frisörbesök annars. Läs mer
  • Robin F
    Robin F skrev om Lindas Hårstudio
    Linda har en färgstark och härlig personlighet. Hon är lyhörd för kundens önskemål och kommer med egna kreativa förslag. Jag är supernöjd med resultatet! Läs mer
  • Henrik L skrev om Lindas Hårstudio
    Linda driver en gedig verksamhet, och är en frisör av rang. Dessutom har hon självbokning och smidig betalningar med swish. Varje besök är guldvärt i min bok. Läs mer
  • Linus L skrev om Lindas Hårstudio
    Bemötandet var mkt bra! Linda va väldigt trevlig direkt och jag blev väldigt nöjd med min nya frisyr, kommer definitivt komma tillbaka nästa gång jag behöver klippa mig. Läs mer
  • Katarina S skrev om Lindas Hårstudio
    Trettondagsafton var jag där behövde hjälp att föna till mitt långa hår Hollywood style till partyt på kvällen. Jag vart supernöjd. Dessutom berömde flera på festen mitt hår. Kommer definitivt gå dit igen. Kände mig super snygg! Läs mer
  • Emelie P skrev om Lindas Hårstudio
    Supernöjd med både resultat (klipp och färg) och service! Läs mer
  • Jonatan W skrev om Lindas Hårstudio
    Mycket nöjd med klippningen. Avslappnat ställe och lyhörd frisör. Rekommenderas! Läs mer
  • Oscar G skrev om Lindas Hårstudio
    Trevligt bemötande från början till slut, mycket nöjd. Läs mer
  • Linea Malmesjö T M skrev om Lindas Hårstudio
    Bes bemötande och Linda förstod hur jag ville ha det! Läs mer
  • Melker D skrev om Lindas Hårstudio
    Trevlig tjej, hade lätt för att förstå hur jag ville bli klippt och jag fick det precis som jag ville ha det. Läs mer
  • Malin T skrev om Lindas Hårstudio
    Linda är proffsig, kunnig och supertrevlig. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Ellen F skrev om Lindas Hårstudio
    Linda är jättetrevlig och jag är jättenöjd med resultatet, mysig salong. Läs mer
  • Dennis F skrev om Lindas Hårstudio
    Fick ett jättebra bemötande, bra konsultation om min klippning både före och under. Blev mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Evelina N skrev om Lindas Hårstudio
    Jag hade mitt första besök hos Linda idag och oj vilken fantastisk människa! Så himla trevlig och otroligt begåvad. Jag ville ha ljusa slingor och resultatet blev över förväntan, det blev verkligen helt perfekt. Är sååå nöjd. Kommer definitivt gå till Linda i fortsättningen! Mvh Evelina/mycket nöjd tjej!! Läs mer
  • Anastasia S skrev om Lindas Hårstudio
    Jag är supernöjd med resultat! Linda är en jättetrevlig och professionell frisör och pris är mycket vänliga. Rekommenderar! Läs mer
  • Kim N skrev om Lindas Hårstudio
    Bra bemötande och bra resultat! Läs mer
  • Louise L
    Louise L skrev om Lindas Hårstudio
    Jag är jättenöjda! med färg, klippning och dessutom ett otroligt härligt bemötande. Läs mer
  • Daniel W skrev om Lindas Hårstudio
    Jag är extremt nöjd med min frisyr samt frisör. Jag återvänder definitivt! Läs mer
  • Olle S skrev om Lindas Hårstudio
    Man blir alltid jätte trevligt bemött samt att det blir som man tänkt sig hon lyssnar verkligen på kundens önskemål. Läs mer
  • Johan B skrev om Lindas Hårstudio
    Linda fixade midsommarfrippan! Supernöjd! Läs mer
  • Ulla P skrev om Lindas Hårstudio
    Linda är proffs, "förstår håret" och klipper jättebra. Dessutom får du här ett trevligt och personligt bemötande. Mer än nöjd - rekommenderar varmt Lindas Hårstudio. Ulla Läs mer
  • P
    P skrev om Lindas Hårstudio
    Vill knappt ens ge detta betyg, men vill varna andra! Fick gå till annan frisör nästan direkt efter för att korrigera ren okunskap.. Läs mer
  • Tara N skrev om Lindas Hårstudio
    Thanks Linda! I am so happy with my new hair colour and cut. It was exactly what I was after. I felt very welcome and was well taken care of, a real treat! I will definitely be recommending friends. Läs mer
  • Helena N skrev om Lindas Hårstudio
    Trevligt bemötande och hon visade på bra erfarenhet som frisör då hon klippte även när håret var torrt och hon kunde min hårtyp. Det enda jag har emot är priset då det är väldigt dyrt för endast 30min service. Andra frisörer som tar detta pris brukar ge en timme. Så jag rekommenderar henne till dem som har råd annars helt ok. Läs mer
  • Ellen N skrev om Lindas Hårstudio
    Trevlig och duktig. Blev mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Julia H skrev om Lindas Hårstudio
    Klippte mig och slingade håret hos Linda och är verkligen supernöjd! Linda förstod precis hur jag ville ha det! Sen var hon väldigt trevlig så det var ett stort plus😁
    Jag rekommenderar verkligen att gå hit och klippa sig!! Läs mer
  • Susanne L skrev om Lindas Hårstudio
    Aldrig varit så nöjd efter ett frisörbesök! Slingade mitt långa varma hår i två olika kalla nyanser vilket blev en succé. Väldigt nöjd med klippningen med. Blev varmt välkomnad och väl omhändertagen av Linda, rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Sari-anna S skrev om Lindas Hårstudio
    Det var minn första gång hos Linda. Hittade salongen via nätet. Jag är väldigt nöjd men min nya hårfärg! Läs mer
  • Anna Lena N skrev om Lindas Hårstudio
    Mycket nöjd! Jättefina ljusa folieslingor, exakt som jag ville ha det.
    Linda rekommenderade mig att ändra lite på frisyren
    och klippningen blev superbra!
    Gott kaffe och kaka, ett extra plus!
    Testa Lindas hårstudio, du kommer inte att ångra dig! Läs mer
  • Anita B skrev om Lindas Hårstudio
    Så nöjd. Linda är duktig o noggrann Läs mer
  • Katarina B skrev om Lindas Hårstudio
    Avspänd atmosfär, proffsig behandling. Läs mer
  • Tove B skrev om Lindas Hårstudio
    Väldigt nöjd med min nya frisyr! Läs mer
  • Inger L skrev om Lindas Hårstudio
    Jag gillar Lindas Hårstudio beställ tid här om du vill bli proffsigt bemött och fin i håret! Läs mer
  • Stina F skrev om Lindas Hårstudio
    Kanonduktig frisör. Jag var helnöjd när jag gick därifrån. Fick även gott kaffe o kaka. 👍 Läs mer
  • Katarina H skrev om Lindas Hårstudio
    Trevligt bemötande! Prydlig och angenäm lokal!
    Mycket professionell hårfärgning! Jag rekommenderar varmt! Läs mer
  • Sandra N skrev om Lindas Hårstudio
    Trevlig och lyhörd frisör! Jag blev nöjd! Läs mer
  • Maria N skrev om Lindas Hårstudio
    Ett trevligt bemötande och ett toppenbra resultat. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Eva H skrev om Lindas Hårstudio
    Jättenöjd med både klippning och färgning. Speciellt plus att Linda gillar barn och det går superbra att ha med barn. Min tvååring tyckte det var så kul att hon undrade om vi kunde gå till frisören i morgon igen./Eva Läs mer
  • Sara N skrev om Lindas Hårstudio
    Kan varmt rekommendera att gå hit!
    Är supernöjd med klippningen och Linda var hur härlig som helst. 10/10! Läs mer
  • Sara N
    Sara N skrev om Lindas Hårstudio
    Både klippningen och Linda var fantastisk! 10/10! Kan varmt rekommendera att klippa sig här! Läs mer
  • Sara C skrev om Lindas Hårstudio
    Mycket nöjd med klippning och tvätt. Kan varmt rekommendera denna mysiga lilla salong med en trevlig och vänlig frisör :-) Läs mer
  • Therese H skrev om Lindas Hårstudio
    Supertrevlig upplevelse från början till slut! Läs mer
  • Kristin S skrev om Lindas Hårstudio
    Jättenöjd med frisyr och ny färg!
    Trevligt bemötande ! Läs mer
  • Malin W skrev om Lindas Hårstudio
    Mycket bra klippning👍🏻Kan rekommendera😄😄 Läs mer
  • Helle skrev om Lindas Hårstudio
    Hittade Lindas Hårstudio via rekommendationer här på Reco.se och bestämde mig för att ta med mig min man och lilla dotter på 1 år för en klippning. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera denna salong för en avkopplande stund när man vill bli fin i håret.
    Det var första gången vi klippte vår lilla dotter och hon var så nöjd och bekväm i Lindas händer, vilken bra upplevelse!
    Tack, vi kommer tillbaka. Läs mer
    2016-12-29 Lindas Hårstudio svarar Helle
    Tack snälla själva o gott nytt år!
  • Magnus E skrev om Lindas Hårstudio
    Professionellt hantverk, personligt bemötande - mer än bara en klippning sammantaget! Läs mer
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Lindas Hårstudio
    Jag är mycket nöjd med klippning och slingning och en trevlig stund i frisörstolen Läs mer
  • Charlotta S skrev om Lindas Hårstudio
    Jätte fin färg! Jag är mycket nöjd ock ska komma igen :) Läs mer