Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Lindas Hårstudio

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, 115 58 Stockholm — Visa karta

Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som får dig att känna dig väl till rätta. Jag har drivit egen salong i över 20 år och är positiv och glad och älskar nya utmaningar och få utvecklas i mitt yrke. Här hos mig spelas lugn och behaglig musik och ni kan få njuta av en espresso, Café Latte eller en kopp te medan jag tar hand om ditt hår. Förutom vanliga tjänster så som klippning, färgning etc erbjuder jag även hårförlängning med äkta hår, färgning av fransar och bryn samt håruppsättningar. Drop in på vardagar i mån om tid annars välkommen att boka tid!
Lör: 09:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 213 kunder tycker om Lindas Hårstudio

• Sari-anna S
    Sari-anna S skrev om Lindas Hårstudio
    Det var minn första gång hos Linda. Hittade salongen via nätet. Jag är väldigt nöjd men min nya hårfärg!
  • Anna Lena N
    Anna Lena N skrev om Lindas Hårstudio
    Mycket nöjd! Jättefina ljusa folieslingor, exakt som jag ville ha det.
    Linda rekommenderade mig att ändra lite på frisyren
    och klippningen blev superbra!
    Gott kaffe och kaka, ett extra plus!
    Testa Lindas hårstudio, du kommer inte att ångra dig!
  • Anita B
    Anita B skrev om Lindas Hårstudio
    Så nöjd. Linda är duktig o noggrann
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Lindas Hårstudio
    Avspänd atmosfär, proffsig behandling.
  • Tove B
    Tove B skrev om Lindas Hårstudio
    Väldigt nöjd med min nya frisyr!
  • Inger L
    Inger L skrev om Lindas Hårstudio
    Jag gillar Lindas Hårstudio beställ tid här om du vill bli proffsigt bemött och fin i håret!
  • Stina F
    Stina F skrev om Lindas Hårstudio
    Kanonduktig frisör. Jag var helnöjd när jag gick därifrån. Fick även gott kaffe o kaka. 👍
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Lindas Hårstudio
    Trevligt bemötande! Prydlig och angenäm lokal!
    Mycket professionell hårfärgning! Jag rekommenderar varmt!
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Lindas Hårstudio
    Trevlig och lyhörd frisör! Jag blev nöjd!
  • Maria N
    Maria N skrev om Lindas Hårstudio
    Ett trevligt bemötande och ett toppenbra resultat. Jag är mycket nöjd!
  • Eva H
    Eva H skrev om Lindas Hårstudio
    Jättenöjd med både klippning och färgning. Speciellt plus att Linda gillar barn och det går superbra att ha med barn. Min tvååring tyckte det var så kul att hon undrade om vi kunde gå till frisören i morgon igen./Eva
  • Sara N
    Sara N skrev om Lindas Hårstudio
    Kan varmt rekommendera att gå hit!
    Är supernöjd med klippningen och Linda var hur härlig som helst. 10/10!
  • Sara N
    Sara N skrev om Lindas Hårstudio
    Både klippningen och Linda var fantastisk! 10/10! Kan varmt rekommendera att klippa sig här!
  • Sara C
    Sara C skrev om Lindas Hårstudio
    Mycket nöjd med klippning och tvätt. Kan varmt rekommendera denna mysiga lilla salong med en trevlig och vänlig frisör :-)
  • Therese H
    Therese H skrev om Lindas Hårstudio
    Supertrevlig upplevelse från början till slut!
  • Kristin S
    Kristin S skrev om Lindas Hårstudio
    Jättenöjd med frisyr och ny färg!
    Trevligt bemötande !
  • Malin W
    Malin W skrev om Lindas Hårstudio
    Mycket bra klippning👍🏻Kan rekommendera😄😄
  • Helle
    Helle skrev om Lindas Hårstudio
    Hittade Lindas Hårstudio via rekommendationer här på Reco.se och bestämde mig för att ta med mig min man och lilla dotter på 1 år för en klippning. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera denna salong för en avkopplande stund när man vill bli fin i håret.
    Det var första gången vi klippte vår lilla dotter och hon var så nöjd och bekväm i Lindas händer, vilken bra upplevelse!
    Tack, vi kommer tillbaka.
    2016-12-29 Lindas Hårstudio svarar Helle
    Tack snälla själva o gott nytt år!
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Lindas Hårstudio
    Professionellt hantverk, personligt bemötande - mer än bara en klippning sammantaget!
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Lindas Hårstudio
    Jag är mycket nöjd med klippning och slingning och en trevlig stund i frisörstolen
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Lindas Hårstudio
    Jätte fin färg! Jag är mycket nöjd ock ska komma igen :)
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Lindas Hårstudio
    Trevligt bemötande! Lugnt och skönt
  • Stina L
    Stina L skrev om Lindas Hårstudio
    Linda är en jätteglad och positiv tjej. Social. Duktig på att klippa. Jag var hos henne för att mitt gråa hår blivit gult pga vistelse iprovence i 30 gr och bad i pool. Gick till Linda.och vi tittade ut en hårfärg som blev jättefin. Går en aning i rosa.alla unga flickor är stormförtjusta och vill gå till henne.
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Lindas Hårstudio
    Lätt att få tid Alltid trevligt bemötande och nöjd med resultatet
  • Robin R
    Robin R skrev om Lindas Hårstudio
    Helnöjd med både resultatet och det trevliga mottagandet av Linda. Tummen upp!
  • Cesilia R
    Cesilia R skrev om Lindas Hårstudio
    Jag är mycket nöjd med den service, mottagande och resultatet med mitt hår , på Lindas hårstudio.
  • Freja B
    Freja B skrev om Lindas Hårstudio
    Jag gjorde slingor och klippning och det blev mycket bättre än jag förväntat mig. Välgjort, precis lagom mycket ljusare med naturliga nyansskiftningar. Dessutom är Linda väldigt trevlig och tydlig. Mysig salong också, rekommenderas!
  • Vilhelm O
    Vilhelm O skrev om Lindas Hårstudio
    Jag blev väldigt nöjd med klippningen men det var även en positiv upplevelse i övrigt. Väldigt bra bemötande och trevlig konversation. Har inget negativt att säga. Kunnig, professionell och mycket trevlig. 10/10!

Mvh, Ville
  • Elsa L
    Elsa L skrev om Lindas Hårstudio
    Jag fick håret slingat och uppklippt och det blev verkligen jättefint! Mycket nöjd med resultatet, det ser naturligt ut och inte så "randigt". Trevligt att få en kopp kaffe och kakor till också.
  • Louise L
    Louise L skrev om Lindas Hårstudio
    Gjorde mitt första besök hos Linda häromdagen då jag och min sambo precis flyttat in i området. Ger henne högsta betyg i allt då hon bland annat är engagerad, positiv, glad och enkel. En riktigt duktig frisör som jag kommer att fortsätta gå till! Ger henne mina allra varmaste rekommendationer!
  • Karl L
    Karl L skrev om Lindas Hårstudio
    Trevlig personal, mycket bra resultat och prisvärt 5/5
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Lindas Hårstudio
    Personligt och trevligt bemötande! Riktigt nöjd med min klippning :)
  • Helena W
    Helena W skrev om Lindas Hårstudio
    Trevlig frisörska, hade gärna haft mer huvudmassage vid tvättning. Högt pris trots rabatt.
  • Zakia Y
    Zakia Y skrev om Lindas Hårstudio
    Lind- är en Go och jätte trevlig frisör som vet hur man ska göra sin kund nöjd! Jätte nöjd med mitt hår samt lindas produkter . Rekommenderar lindas hårstudio starkt 😊
  • Anita S
    Anita S skrev om Lindas Hårstudio
    Vänligt och proffesionellt bemötande.,
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Lindas Hårstudio
    Mycket trevlig frisör och jag blev supernöjd med frisyren!
  • Amanda B
    Amanda B skrev om Lindas Hårstudio
    Personlig och fin service, mycket nöjd med klippningen!
  • Viktor S
    Viktor S skrev om Lindas Hårstudio
    Mycket bra bemötande, kunnig på sin sak.
    Kom in vid stängning men fick ändå klippa mig. Bra service
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Lindas Hårstudio
    Nöjd med klipp och slingoR! Kom fram till färgen tillsammans vilket var bra för att verkligen få det som jag ville ha! Tipp topp
  • Alice T
    Alice T skrev om Lindas Hårstudio
    Bra bemötande och utmärkt resultat!
  • Anina K
    Anina K skrev om Lindas Hårstudio
    Jag är riktigt nöjd! 😀👌🏼 Det blev exakt som jag ville!
  • Jacqueline N
    Jacqueline N skrev om Lindas Hårstudio
    Jag blev såååå nöjd med resultatet! Jag gick från blond till lite mörkare men ville fortfarande bara lite blond. Linda var underbar och super snabb men ändå så noggrann. kommer definitiv gå tillbaka!
  • Felix M
    Felix M skrev om Lindas Hårstudio
    Bra och trevlig frisör med bra klippning.
  • Philip B
    Philip B skrev om Lindas Hårstudio
    En mycket trivsam och behaglig upplevelse. Lämnade med en oerhörd känsla av hög kompetens från Linda som klippte till mitt hår precis så jag alltid velat ha det men aldrig lyckats med. Tack!
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Lindas Hårstudio
    Jag har varit hos Linda för första gången och är jättenöjd- det kommer att bli fler besök!
  • Johan K
    Johan K skrev om Lindas Hårstudio
    Jag blev mycket nöjd och väldigt trevlig personal
  • Julia W
    Julia W skrev om Lindas Hårstudio
    En solklar femma! Slingade och toppade mig, resultatet blev kanon, såg naturligt och fräscht ut. Blev oerhört nöjd. Härlig salong och med en mysig familjärkänsla. Rekommenderas stark!
  • Oliver F
    Oliver F skrev om Lindas Hårstudio
    Trevligt och jättebra klippt! Rekomenderar!
  • Anni L
    Anni L skrev om Lindas Hårstudio
    Snabbt, behändigt, enkelt, vänligt och glatt bemötande, allt från att beställa tid till att betala för servicen. Köpte ett paket med hårklippning och slingor, och är så väldigt nöjd. Bra kunskap och idéer, bra slutresultat. Rekommenderar utan tvekan.
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Lindas Hårstudio
    Mysig liten salong på Gärdet! Proffsigt bemötande och väldigt prisvärt. Rekommenderas varmt!

Rindögatan 28, 115 58 Stockholm