Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Lindas Hårstudio
Rekommenderat företag 2016 - Lindas Hårstudio
Rekommenderat företag 2015 - Lindas Hårstudio

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, 115 58 Stockholm — Visa karta

Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som får dig att känna dig väl till rätta. Jag har drivit egen salong i över 20 år och är positiv och glad och älskar nya utmaningar och få utvecklas i mitt yrke. Här hos mig spelas lugn och behaglig musik och ni kan få njuta av en espresso, Café Latte eller en kopp te medan jag tar hand om ditt hår. Förutom vanliga tjänster så som klippning, färgning etc erbjuder jag även hårförlängning med äkta hår, färgning av fransar och bryn samt håruppsättningar. Drop in på vardagar i mån om tid annars välkommen att boka tid!
Lör: 09:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 193 kunder tycker om Lindas Hårstudio

• Charlotta S
    Charlotta S skrev om Lindas Hårstudio
    Jätte fin färg! Jag är mycket nöjd ock ska komma igen :)
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Lindas Hårstudio
    Trevligt bemötande! Lugnt och skönt
  • Stina L
    Stina L skrev om Lindas Hårstudio
    Linda är en jätteglad och positiv tjej. Social. Duktig på att klippa. Jag var hos henne för att mitt gråa hår blivit gult pga vistelse iprovence i 30 gr och bad i pool. Gick till Linda.och vi tittade ut en hårfärg som blev jättefin. Går en aning i rosa.alla unga flickor är stormförtjusta och vill gå till henne.
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Lindas Hårstudio
    Lätt att få tid Alltid trevligt bemötande och nöjd med resultatet
  • Robin R
    Robin R skrev om Lindas Hårstudio
    Helnöjd med både resultatet och det trevliga mottagandet av Linda. Tummen upp!
  • Cesilia R
    Cesilia R skrev om Lindas Hårstudio
    Jag är mycket nöjd med den service, mottagande och resultatet med mitt hår , på Lindas hårstudio.
  • Freja B
    Freja B skrev om Lindas Hårstudio
    Jag gjorde slingor och klippning och det blev mycket bättre än jag förväntat mig. Välgjort, precis lagom mycket ljusare med naturliga nyansskiftningar. Dessutom är Linda väldigt trevlig och tydlig. Mysig salong också, rekommenderas!
  • Vilhelm O
    Vilhelm O skrev om Lindas Hårstudio
    Jag blev väldigt nöjd med klippningen men det var även en positiv upplevelse i övrigt. Väldigt bra bemötande och trevlig konversation. Har inget negativt att säga. Kunnig, professionell och mycket trevlig. 10/10!

Mvh, Ville
  • Elsa L
    Elsa L skrev om Lindas Hårstudio
    Jag fick håret slingat och uppklippt och det blev verkligen jättefint! Mycket nöjd med resultatet, det ser naturligt ut och inte så "randigt". Trevligt att få en kopp kaffe och kakor till också.
  • Louise L
    Louise L skrev om Lindas Hårstudio
    Gjorde mitt första besök hos Linda häromdagen då jag och min sambo precis flyttat in i området. Ger henne högsta betyg i allt då hon bland annat är engagerad, positiv, glad och enkel. En riktigt duktig frisör som jag kommer att fortsätta gå till! Ger henne mina allra varmaste rekommendationer!
  • Karl L
    Karl L skrev om Lindas Hårstudio
    Trevlig personal, mycket bra resultat och prisvärt 5/5
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Lindas Hårstudio
    Personligt och trevligt bemötande! Riktigt nöjd med min klippning :)
  • Helena W
    Helena W skrev om Lindas Hårstudio
    Trevlig frisörska, hade gärna haft mer huvudmassage vid tvättning. Högt pris trots rabatt.
  • Zakia Y
    Zakia Y skrev om Lindas Hårstudio
    Lind- är en Go och jätte trevlig frisör som vet hur man ska göra sin kund nöjd! Jätte nöjd med mitt hår samt lindas produkter . Rekommenderar lindas hårstudio starkt 😊
  • Anita S
    Anita S skrev om Lindas Hårstudio
    Vänligt och proffesionellt bemötande.,
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Lindas Hårstudio
    Mycket trevlig frisör och jag blev supernöjd med frisyren!
  • Amanda B
    Amanda B skrev om Lindas Hårstudio
    Personlig och fin service, mycket nöjd med klippningen!
  • Viktor S
    Viktor S skrev om Lindas Hårstudio
    Mycket bra bemötande, kunnig på sin sak.
    Kom in vid stängning men fick ändå klippa mig. Bra service
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Lindas Hårstudio
    Nöjd med klipp och slingoR! Kom fram till färgen tillsammans vilket var bra för att verkligen få det som jag ville ha! Tipp topp
  • Alice T
    Alice T skrev om Lindas Hårstudio
    Bra bemötande och utmärkt resultat!
  • Anina K
    Anina K skrev om Lindas Hårstudio
    Jag är riktigt nöjd! 😀👌🏼 Det blev exakt som jag ville!
  • Jacqueline N
    Jacqueline N skrev om Lindas Hårstudio
    Jag blev såååå nöjd med resultatet! Jag gick från blond till lite mörkare men ville fortfarande bara lite blond. Linda var underbar och super snabb men ändå så noggrann. kommer definitiv gå tillbaka!
  • Felix M
    Felix M skrev om Lindas Hårstudio
    Bra och trevlig frisör med bra klippning.
  • Philip B
    Philip B skrev om Lindas Hårstudio
    En mycket trivsam och behaglig upplevelse. Lämnade med en oerhörd känsla av hög kompetens från Linda som klippte till mitt hår precis så jag alltid velat ha det men aldrig lyckats med. Tack!
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Lindas Hårstudio
    Jag har varit hos Linda för första gången och är jättenöjd- det kommer att bli fler besök!
  • Johan K
    Johan K skrev om Lindas Hårstudio
    Jag blev mycket nöjd och väldigt trevlig personal
  • Julia W
    Julia W skrev om Lindas Hårstudio
    En solklar femma! Slingade och toppade mig, resultatet blev kanon, såg naturligt och fräscht ut. Blev oerhört nöjd. Härlig salong och med en mysig familjärkänsla. Rekommenderas stark!
  • Oliver F
    Oliver F skrev om Lindas Hårstudio
    Trevligt och jättebra klippt! Rekomenderar!
  • Anni L
    Anni L skrev om Lindas Hårstudio
    Snabbt, behändigt, enkelt, vänligt och glatt bemötande, allt från att beställa tid till att betala för servicen. Köpte ett paket med hårklippning och slingor, och är så väldigt nöjd. Bra kunskap och idéer, bra slutresultat. Rekommenderar utan tvekan.
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Lindas Hårstudio
    Mysig liten salong på Gärdet! Proffsigt bemötande och väldigt prisvärt. Rekommenderas varmt!
  • Malin R
    Malin R skrev om Lindas Hårstudio
    Härlig, glad och mycket social frisör som är väldigt skicklig!
  • Pontus F
    Pontus F skrev om Lindas Hårstudio
    Fantastiskt trevligt och personligt bemötande. Resultatet blev också mycket bra!
  • Malin Ö
    Malin Ö skrev om Lindas Hårstudio
    Super duktig och kunnig frisör. Mysig och avkopplande atmosfär. Rekommenderas starkt :) mvh Malin Ökvist
  • Amna A
    Amna A skrev om Lindas Hårstudio
    Really liked my hair cut by Linda, and it was really easy for me to communicate with her since she spoke English :)
  • Björn P
    Björn P skrev om Lindas Hårstudio
    Har länge sökt en frisör som förstår vad man vill ha för frisyr. Inte bara för denna klippning utan även framåt. Var länge sen jag blev så nöjd med en klippning som jag blev av klippningen hos Linda! Skicklig och trevlig frisör, rekommenderas varmt!
    /Björn
  • Sandra V
    Sandra V skrev om Lindas Hårstudio
    Är mkt nöjd med resultatet efter klippningen. Uppskattade att Linda var rakt på sak och direkt sa hur mkt av håret som behövde klippas. Tack för ett fräschare hår!
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Lindas Hårstudio
    Blev supernöjd med håret och en prefekt kall blond färg har jag numera :)
  • Anna R
    Anna R skrev om Lindas Hårstudio
    Jag var på Lindas hårstudio för första gången i eftermiddags. Fick en tid snabbt och Linda gjorde helt perfekta folieslingor på mig. Färgen ser väldigt naturlig ut. Mycket nöjd!
  • Ellinor K
    Ellinor K skrev om Lindas Hårstudio
    Mycket trevligt! Aningen dyrt. Resultatet blev inte riktigt som planerat men fint ändå.
  • Susanna S
    Susanna S skrev om Lindas Hårstudio
    Så nöjd med resultatet! Jag fick silvervita folieslingor i två kalla nyanser. Kände förtroende och att frisören var mkt noggrann och seriös. Ett supertrevligt besök och bra pris. Kan verkligen rekommenderas! Tack och på återseende
    Susanna
  • Rickard S
    Rickard S skrev om Lindas Hårstudio
    Jag var mycket nöjd med Lindas Hårstudio. Linda var mycket trevlig och enkel att konversera med, något som inte alltid är lätt för mig som person. Kort sagt är jag nöjd, det gick fort och det var billigt också.
  • Gunlög W
    Gunlög W skrev om Lindas Hårstudio
    Jag är väldigt nöjd med både färg och klippning. Och Linda var tillmötesgående när jag behövde tid samma dag.
  • Petra S
    Petra S skrev om Lindas Hårstudio
    Jag kom till Lindas Hårstudio för jag behövde fördjupa min hårfärg. För att få rätt nyans blandades två färger. Resultatet blev riktigt lyckat! Linda är social och jobbar med van hand. Om ni inte besökt henne förut, gör det! /Petra
  • Sasha L
    Sasha L skrev om Lindas Hårstudio
    Linda är proffsig och lyhörd. Mycket nöjd med resultatet!
  • Gertrud E
    Gertrud E skrev om Lindas Hårstudio
    Mycket proffsig och tillmötesgående frissa. Svar från 070-2228672.
  • Elina R
    Elina R skrev om Lindas Hårstudio
    Trevlig frisör, snygga slingor☺
  • Samuel A
    Samuel A skrev om Lindas Hårstudio
    Duktig frisör! Trevlig salong nära tunnelbanan Gärdet.
  • Tora K
    Tora K skrev om Lindas Hårstudio
    Linda är väldigt trevlig och hon förstod på en gång hur jag ville att min frisyr skulle bli. Jag blev otroligt nöjd och jag kommer gå tillbaka!
  • Therese K
    Therese K skrev om Lindas Hårstudio
    Mycket nöjd med klipp och färg!
  • Maria L
    Maria L skrev om Lindas Hårstudio
    Jätte nöjd med mitt val av frisör! Kan varmt rekommendera!/maria

Rindögatan 28, 115 58 Stockholm