Lindex Sverige AB - Lindex

2.8

5 omdömen om Lindex Sverige AB - Lindex

Karin S
Skrev om Lindex Sverige AB - Lindex

Lever i en förgången tid med papperskvitto! Inför digitala kvitto! Nej då skulle det ju bli mycket enklare för kunden…… Noll service och har en policy som man hänvisar till i alla frågor och aldrig till kundens förmån!

Johanna L
Skrev om Lindex Sverige AB - Lindex

Inte en Lindex butik att besöka om du är ute efter kundvänlig personal. Det vill säga kunna be om råd etc. Förövrigt har denna butik som alla andra Lindex kedjor. Kan ibland kännas ohygiensikt i provrummen, som om det städas sällan där. Målgruppen butiken vill nå ut till är kanske ej de yngsta, men det säger ej att fynd ej kan göras här. "3/5 recos" till denna Lindex butik.

Kerstin A gillar detta
Kerstin A
Skrev om Lindex Sverige AB - Lindex

Lindex är inte min favoritbutik gällande kläder. Anser deras utbud vänder sig mycket till barn och personer från 40år och uppåt. Handlar endast underkläder och strumpor på Lindex. Ibland kosmetika. Jag har nget att anmärka på själva servicen. Jag blir bemött positivt och personalen verkar satsa på att ge ett lugnt intryck till sina kunder så du upplever ingen stress alls. Underkläderna har fått ett större utbud så helt klart ska du titta in här. Stället får 3/5 recos.

Johanna L gillar detta
Ami H
Skrev om Lindex Sverige AB - Lindex

Lindex har ett bra basutbud för alla åldrar och storlekar. Jag gillar dessutom att om jag nu hittar ett par jeans jag trivs med, vet jag att jag faktiskt kan hitta dem om ett år igen. Gillar som sagt den där tanken med en basgaderob för att sen piffa till den när man vill sticka ut. Lindex på södra förstadsgatan är dessutom lättnavigerad, även om jag tycker att det är på tok för få provhytter....

Anya L
Skrev om Lindex Sverige AB - Lindex

Älskar den nya renoverade butiken! De har jättebra utbud på allt från underkläder till strumpor och vantar. Dessutom duktig personal. Gillar att de har underkläder för alla - även om det inte hade skadat att ha ett större utbud även för oss storbystade som inte vill gå runt i "mormorsunderkläder". Överlag bra priser och på rean kan man alltid hitta fynd. Gillar också deras utbud på strumpor i alla möjliga mönster, färger och former.