Nadia Largo Eneroth

Nadia Largo Eneroth

Nadia Largo Eneroth är mäklare på LISTED AB

Nadia Largo Eneroth har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Nadia Largo Eneroth har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 5.0. Nadia Largo Eneroth har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Jag är grundare till fastighetsförmedlingsbyrån LISTED som har som idé att vara engagerat, ungt i sinnet och hungrigt mäkleri. Detta förklarar hur jag är. Vi är ett säljfokuserat och drivet bolag som vill sälja, inte bara förmedla, bostäder. Vårt och mitt mål är att alla affärer skall komma från rekommendationer från tidigare kunder som är nöjda med sin affär och att vi ska nå högsta potential i affären.

Mitt arbetssätt är att jobba tillsammans i team för att nå bäst resultat. Hos oss jobbar jag i nära samarbete med en säljkoordinator som assisterar mig i försäljningsprocessens alla delar. Ett vinnande koncept ihop med att du som säljare är trygg i vår kompetens.

2007 började jag på en mäklarbyrå och tog ut min registrering år 2009. Jag har jobbat på några av de bästa kontoren i Göteborg såsom Erik Olsson, Svensk Fastighetsförmedling och senast på Reveny. Jag har jobbat med försäljning hela mitt liv och brinner för det personliga mötet. Frågar du tidigare kunder eller nära vänner så skulle de flesta sammanfatta mig med orden passion och glädje!

Jag har akademisk bakgrund från Göteborgsuniversitet där jag har studerat statlig och offentlig förvaltning. Marknadsekonomi från Högskolan i Borås. Fastighetsmäklarutbildningen läste jag även på Högskolan i Borås och fick min licens 2009.

2017 fick jag möjlighet att jobba för Göteborgs Stad och med strategier och förvaltning av dess fastigheter. 2018 blev jag fyrabarnsmamma efter fått tvillingar. Nu 2020 är jag äntligen tillbaka i mäklarbranschen och kan få utlopp för hela min energi.

Hoppas vi syns snart! All kärlek Nadia!

12 omdömen om Nadia Largo Eneroth

Sedan starten hos Reco 2020
Emine K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB
Nödinge

En jätte proffesionellt och driven mäklare med hjärtat på rätt plats. Nadja gör allt för att göra kunden nöjd och man får en sådan fin tillit till henne. Väldigt ärligt och det uppskattas verkligen! Kunde inte valt en bättre mäklare än Nadja!

Susanna N
Nödinge

Vi köpte en villa nyligen och vi kunde inte ha känt oss nöjdare med en annan mäklare. Nadia är professionell, kunnig, glad och väldigt hjälpsam. Vi har känt oss trygga med henne genom hela processen!

Stig Jonas P
Skepplanda-Hålanda

Väldigt personlig fastighetsmäklare, erfaren och professionell. Rekommenderar varmt

Anna Cecilia E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB
Nödinge

Sålde våran lägenhet. Väldigt hjälpsam med allt. Man känner sig trygg i sin affär när du har Nadia som mäklare hon tqr hand om allt åt dig.

Victoria E
Köpte en tomt med hjälp av Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB
ALVHEM

Jätte bra mäklare och person, vill kundens bästa och hjälper till och svarar på alla frågor och funderingar man har. En av Ales bästa mäklare 😊 Hjälpt oss enormt mycket med husbygge och Tomt köp.

Marino V
Lödöse

Har köpt ett hus Mycket bra bemötande Mäklaren förstod vad jag sökte, Och alla förväntningar föll på plats. Trevligt, och professionellt Upplevelse, utmärk mäklare.

Julian R
Sålde sitt hus med hjälp av Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB
Skepplanda-Hålanda

Ett professionellt bemötande från första mötet tills kontraktet var skrivet. Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vårat hus.

Shiying W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB
Nödinge

Nadia is very nice person and professional, she is always smile,we met when I view the apartment, and that was best experience I never had. She has strong communication skills and always kept me up-to-date with the market and feedback given to her by seller. The way she showed me the apartment was much better compare with other agents, she described everything about the apartment, garden, attic and basement... I'm super happy with her service. Thanks for the apartment!

Ingegerd K
Sålde sitt hus med hjälp av Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB
Angered

LISTED o Nadia Largo skötte hanteringen av alla papper vid överlåtelse av huset. Bostaden Västerslänt 148, Angered, såldes till de som hyrde den sedan nov 218. Allt Nadia gjorde var toppen. Kan rekommendera henne och LISTED till vidare liknande uppdrag.

Svar från Nadia Largo Eneroth

Tack snälla för fint omdöme, vi tackar för förtroendet och önskar er all lycka till i framtiden. Varma hälsningar Nadia

Alaa K
Angered

Nadia en toppen-mäklare. Kunnig, pålitlig och empatisk. Varma rekommendationer!!

Svar från Nadia Largo Eneroth

Så härliga ord från det fantastiska paret. Vi är så glada att vi kunde vara till hjälp. Varma hälsningar Nadia.