Nadia Largo Eneroth
Registrerad mäklare sedan 2019-05-06
Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-15
2019-07 - 2020-06
Jag är grundare till fastighetsförmedlingsbyrån LISTED som har som idé att vara engagerat, ungt i sinnet och hungrigt mäkleri. Detta förklarar hur jag är. Vi är ett säljfokuserat och drivet bolag som vill sälja, inte bara förmedla, bostäder. Vårt och mitt mål är att alla affärer skall komma från rekommendationer från tidigare kunder som är nöjda med sin affär och att vi ska nå högsta potential i affären.

Mitt arbetssätt är att jobba tillsammans i team för att nå bäst resultat. Hos oss jobbar jag i nära samarbete med en säljkoordinator som assisterar mig i försäljningsprocessens alla delar. Ett vinnande koncept ihop med att du som säljare är trygg i vår kompetens.

2007 började jag på en mäklarbyrå och tog ut min registrering år 2009. Jag har jobbat på några av de bästa kontoren i Göteborg såsom Erik Olsson, Svensk Fastighetsförmedling och senast på Reveny. Jag har jobbat med försäljning hela mitt liv och brinner för det personliga mötet. Frågar du tidigare kunder eller nära vänner så skulle de flesta sammanfatta mig med orden passion och glädje!

Jag har akademisk bakgrund från Göteborgsuniversitet där jag har studerat statlig och offentlig förvaltning. Marknadsekonomi från Högskolan i Borås. Fastighetsmäklarutbildningen läste jag även på Högskolan i Borås och fick min licens 2009.

2017 fick jag möjlighet att jobba för Göteborgs Stad och med strategier och förvaltning av dess fastigheter. 2018 blev jag fyrabarnsmamma efter fått tvillingar. Nu 2020 är jag äntligen tillbaka i mäklarbranschen och kan få utlopp för hela min energi.

Hoppas vi syns snart! All kärlek Nadia! Läs mer

Läs vad 10 Läs vad Nadia Largo Eneroth

• Stig Jonas P köpte sitt hus med hjälp av Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB

2020-06-28

Skepplanda-Hålanda
    Väldigt personlig fastighetsmäklare, erfaren och professionell. Rekommenderar varmt Läs mer
  • Anna Cecilia E sålde sin lägenhet med hjälp av Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB

2020-06-26

Nödinge
    Sålde våran lägenhet.
    Väldigt hjälpsam med allt.
    Man känner sig trygg i sin affär när du har Nadia som mäklare hon tqr hand om allt åt dig. Läs mer
  • Victoria E köpte en tomt med hjälp av Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB

2020-06-13

5:a
    ALVHEM
    Jätte bra mäklare och person, vill kundens bästa och hjälper till och svarar på alla frågor och funderingar man har. En av Ales bästa mäklare 😊 Hjälpt oss enormt mycket med husbygge och Tomt köp. Läs mer
  • Marino V köpte sitt hus med hjälp av Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB

2020-06-12

Lödöse
    Har köpt ett hus
    Mycket bra bemötande
    Mäklaren förstod vad jag sökte, Och alla förväntningar föll på plats.
    Trevligt, och professionellt Upplevelse, utmärk mäklare. Läs mer
  • Julian R
    Julian R sålde sitt hus med hjälp av Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB

2020-06-12

Skepplanda-Hålanda
    Ett professionellt bemötande från första mötet tills kontraktet var skrivet. Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vårat hus. Läs mer
  • Shiying W köpte sin lägenhet med hjälp av Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB

2020-06-08

Nödinge
    Nadia is very nice person and professional, she is always smile,we met when I view the apartment, and that was best experience I never had. She has strong communication skills and always kept me up-to-date with the market and feedback given to her by seller. The way she showed me the apartment was much better compare with other agents, she described everything about the apartment, garden, attic and basement... I'm super happy with her service. Thanks for the apartment! Läs mer
  • Ingegerd K sålde sitt hus med hjälp av Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB

2020-02-28

Angered
    LISTED o Nadia Largo skötte hanteringen av alla papper vid överlåtelse av huset.
    Bostaden Västerslänt 148, Angered, såldes till de som hyrde den sedan nov 218. Allt Nadia gjorde var toppen. Kan rekommendera henne och LISTED
    till vidare liknande uppdrag. Läs mer
    2020-03-05 Listed svarar Ingegerd K
    Tack snälla för fint omdöme, vi tackar för förtroendet och önskar er all lycka till i framtiden. Varma hälsningar Nadia
  • Alaa K köpte sitt hus med hjälp av Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB

2020-02-22

Angered
    Nadia en toppen-mäklare. Kunnig, pålitlig och empatisk.
    Varma rekommendationer!! Läs mer
    2020-03-05 Listed svarar Alaa K
    Så härliga ord från det fantastiska paret. Vi är så glada att vi kunde vara till hjälp. Varma hälsningar Nadia.
    Listed gillar detta
  • Mari Ann K sålde sin lägenhet med hjälp av Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB

2020-02-18

Backa
    Sålt bostad i Blå Staden. Underbara Nadia som uppfyllde alla mina förväntningar.
    Alltid lika glad, hjälpsam och tillmötesgående.
    Jag är väldigt nöjd.
    Bästa rekommendationer till Nadia. Läs mer
    2020-02-20 Listed svarar Mari Ann K
    Tusen tack för omdömet! Himla glad att jag fick förtroende av er alla att hjälpa till i försäljningen. Vi hörs framöver! Varma hälsningar Nadia
    Listed gillar detta
  • Julia F köpte sin lägenhet med hjälp av Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB

2020-02-15

Backa
    Köpt lägenhet, superbra bemötande från mäklaren. Hjälpte till och svarade på alla frågor vi hade etc Läs mer
    2020-02-20 Listed svarar Julia F
    Tack Julia, hela LISTED är väldigt glada att det var ni som blev köparen av bostaden. Tänker på filmen som Marita skickade :-) och tack för ditt omdöme! Varma hälsningar Nadia

Andra mäklare hos LISTED AB

Nadia Largo Eneroth