Aktiv på Reco.se sedan 2017

• Marcela T skrev om HLR en del av Livrädda

2019-01-18

-Hlr utbildning
    -Mycket väl
    -Förväntade mig att få en uppdatering av tidigare utbildning. Känner att jag lärt mig mer nu än på förra itbildningen med annan ledare.
    -Pernilla förklarar och berättar mycket tydligt vad som händer i kroppen vid hjärt stopp eller vid syrebrist och hur hlr räddar liv. Läs mer
  • Isabelle G skrev om HLR en del av Livrädda

2018-11-13

Bra kurs! Tydlig och bra instruktör! Rekommenderar denna kurs! Läs mer
  • Camilla C
    Camilla C skrev om HLR en del av Livrädda

2018-11-13

Jag blev bra bemött
    Företaget uppfyllde mina förväntningar
    Instruktören var bra att lyssna på och lärde ut bra Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om HLR en del av Livrädda

2018-10-01

Det var jättebra, bra att få prova att använda hjärtstartare och bli med i sms räddare. Det hade gärna fått stå i inbjudan att det var på Trälhavets båtklubb. Det hade gärna fått finnas vatten framne att dricka. Läs mer
    2018-10-01 Pernilla R svarar Helena L

Bra bemötande
    Förväntningarna uppfylldes Läs mer
  • Nanna N skrev om HLR en del av Livrädda

2018-09-29

Pernilla är engagerad och brinner för sin sak och lär ut på ett levande och pedagogiskt sätt. Kursen var mkt givande! Den behöver alla gå! Läs mer
  • Cecilia D skrev om HLR en del av Livrädda

2018-09-28

Pernilla är en jätte duktig instruktör med både humor och ett bra bemötande.
    Alla arbetsgivare ska satsa på HLR och det är viktigt att fler i samhället kan detta.
    En otroligt bra och viktig utbildning. Läs mer
  • Eric U skrev om HLR en del av Livrädda

2018-09-27

Mycket trevlig instruktör på HLR utbildningen :) Läs mer
  • Lars H skrev om HLR en del av Livrädda

2018-09-27

Jag köpte en utbildning i HLR. Kursen var bra upplagd, med en blandning av teori och praktik. Jag hade inga förväntningar innan, men blev mycket positiv till innehållet efteråt. Läs mer
  • Pernilla A skrev om HLR en del av Livrädda

2018-05-06

Jag fick en bra upplevelse av kursen då vi hann med mycket och fick bra praktisk övning.
    Kursläsaren var kompetent och erfaren.
    Det hade varit bra med ett kompendium eller häfte med informationen som gicks igenom då det var viktiga saker som sades och alla hade inte penna och papper med sig men man kände att man ville anteckna vissa saker för att komma ihåg. Med ett litet blad med info hade man kunnat följa med bättre. Kanske ett blad som man kan sätta upp på väggen hemma sen? Läs mer
    2018-05-15 Pernilla R svarar Pernilla A
    Hej Pernilla,
    Böcker är inget som ingår i denna kurs när man utbildar enligt den pedagogik som HLR rådets riktlinjer säger. På ditt kompetenskort finns handlingsplaner kort formulerat vad det är vi ska göra och i vilken ordning, för att lättare komma ihåg. Vill du ha mer information som böcker eller större planscher kan du beställa det här: http://www.hlrwebbutik.se/produkter/
    Eller titta på de utbildningsfilmer som finns här: https://www.hlr.nu/utbildningsfilmer/