Instruktörskurser

18 omdömen om Instruktörskurser

Sedan starten hos Reco 2017
Annika H
Skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda

Jag köpte hlr-instruktörskurs. Den var informativ! Vi hade roligt! Jag känner mig inspirerad att starta som instruktör. Kort och gott, jättebra. Och Vi blev trevligt bemötta.

Marie L
Skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda

Bra bemött, tydligt upplägg. Proffsig och kunnig instruktör

Joakim A
Skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda

Trevligt anordnad instruktörs kurs i första hjälpen, bra planerat , trevliga lokaler och kompetent huvudinstruktör.

Lena C
Skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda

Pernilla är ett energiknippe som delar med sig av sina kunskaper på ett fantastiskt sätt. Tack för en toppendag!

Charlotte L
Skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda

Ett otroligt fint bemötande, stort Tack till Livrädda och Pernilla. Du fick mig att känna att jag var på rätt plats med verktyg att göra något riktigt bra😀 Information och material högt betyg. Utbildning utbildare Högsta betyg Älskar ditt sätt att undervisa och entuiasmera din åhörarskara. Kan med högsta betyg rekommendera Livrädda -Instruktörskurs med Pernilla😃👍

Linda V
Skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda

Mycket skyndsamt ordnat då vi hade en snäv tidsram. Kursen levde upp till de förväntningar vi hade. Pernilla var lyhörd för att vi hade en ganska till mycket hög kunskap i ämnet resan innan. Och formade utbildningen på ett bra sätt.

Roger J
Skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda

Instruktören var mycket pedagogisk och engagerad. Kursen var mycket bra och det var ett proffesionellt bemötande

Emma V
Skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda

Jättebra förklarat. Bra bemötande. Kunniga instruktörer.

Monica J
Skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda

Mycket trevligt bemötande, professionellt och coachande. Kursen var över min förväntan! Är verkligen inspirerad att nu arbeta som instruktör. Från att komma med en känsla av osäkerhet och lite rörigt kring upplägg till att gå hem säkrare och med en klar bild över hur kursen ska genomföras.

Susanne L
Skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda

Tyckte att bemötandet från instruktören inbringade ett förtroende för att våga ställa frågor samt var bemötandet väldigt professionellt och glatt. Anser att utbildningen svarade på mina förväntningar.