Företagsutbildning Stockholms län Österåker Livrädda Instruktörskurser

en del av Livrädda

Läs vad 18 kunder tycker om Instruktörskurser

• Annika H
    Annika H skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda
    Jag köpte hlr-instruktörskurs. Den var informativ! Vi hade roligt! Jag känner mig inspirerad att starta som instruktör.
    Kort och gott, jättebra. Och Vi blev trevligt bemötta. Läs mer
  • Marie L skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda
    Bra bemött, tydligt upplägg. Proffsig och kunnig instruktör Läs mer
  • Joakim A skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda
    Trevligt anordnad instruktörs kurs i första hjälpen, bra planerat , trevliga lokaler och kompetent huvudinstruktör. Läs mer
  • Lena C skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda
    Pernilla är ett energiknippe som delar med sig av sina kunskaper på ett fantastiskt sätt. Tack för en toppendag! Läs mer
  • Charlotte L skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda
    Ett otroligt fint bemötande, stort Tack till Livrädda och Pernilla. Du fick mig att känna att jag var på rätt plats med verktyg att göra något riktigt bra😀
    Information och material högt betyg.
    Utbildning utbildare Högsta betyg Älskar ditt sätt att undervisa och entuiasmera din åhörarskara.
    Kan med högsta betyg rekommendera
    Livrädda -Instruktörskurs med Pernilla😃👍 Läs mer
  • Linda V skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda
    Mycket skyndsamt ordnat då vi hade en snäv tidsram. Kursen levde upp till de förväntningar vi hade. Pernilla var lyhörd för att vi hade en ganska till mycket hög kunskap i ämnet resan innan. Och formade utbildningen på ett bra sätt. Läs mer
  • Roger J skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda
    Instruktören var mycket pedagogisk och engagerad. Kursen var mycket bra och det var ett proffesionellt bemötande Läs mer
  • Emma V skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda
    Jättebra förklarat. Bra bemötande. Kunniga instruktörer. Läs mer
  • Monica J skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda
    Mycket trevligt bemötande, professionellt och coachande. Kursen var över min förväntan! Är verkligen inspirerad att nu arbeta som instruktör.
    Från att komma med en känsla av osäkerhet och lite rörigt kring upplägg till att gå hem säkrare och med en klar bild över hur kursen ska genomföras. Läs mer
  • Susanne L skrev om Instruktörskurser en del av Livrädda
    Tyckte att bemötandet från instruktören inbringade ett förtroende för att våga ställa frågor samt var bemötandet väldigt professionellt och glatt. Anser att utbildningen svarade på mina förväntningar. Läs mer