Konsulter Stockholms län Nacka Livrustning AB HLR & Första Hjälpen, Globenhälsan
Aktiv på Reco.se sedan 2017

HLR & Första Hjälpen, Globenhälsan
en del av Livrustning AB

Läs vad 90 kunder tycker om HLR & Första Hjälpen, Globenhälsan

• Lenne V skrev om HLR & Första Hjälpen, Globenhälsan en del av Livrustning AB
    Mycket bra kurs och nu är jag betydligt bättre rustad om det skulle ske en olycka...
    Bra instruktör och bra utrustning. Läs mer
  • Fredrik B skrev om HLR & Första Hjälpen, Globenhälsan en del av Livrustning AB
    Fantastiska utbildare som tog hand om alla frågor som kom upp.
    Många av oss var tveksamma om vi skulle våga hjälpa till vid en akut situation men efter kursen är vi sugna på att gå med i sms livräddarna. https://www.smslivraddare.se/ Läs mer
  • Anders B skrev om HLR & Första Hjälpen, Globenhälsan en del av Livrustning AB
    Beskriv vad du köpte för vara eller tjänst
    På vilket sätt blev du bemött av företaget
    Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att företaget levde upp till dem
    Sammanfatta gärna din upplevelse Läs mer
  • Ove N skrev om HLR & Första Hjälpen, Globenhälsan en del av Livrustning AB
    Mycket bra och inspirerande timmar som utbildningen varade. Läs mer
  • Anna W skrev om HLR & Första Hjälpen, Globenhälsan en del av Livrustning AB
    En mycket pedagogisk och proffsig genomgång hur man utför HLR, hur man handhar en hjärtstartare samt hur man frigör andningsvägar vid kvävningstillbud. Läs mer
  • Tobias H skrev om HLR & Första Hjälpen, Globenhälsan en del av Livrustning AB
    Tyckte de va en jätte bra utbildning och hoppas fler får chansen o göra den via sitt företag Läs mer
  • Carl S skrev om HLR & Första Hjälpen, Globenhälsan en del av Livrustning AB
    Det var en lärorik kurs från start till slut.

Önskade dock få samtliga certifikat på mail vilket jag fortfarande inte fått. Utöver det, en väl genomförd kurs.

// Calle Stenberg Läs mer
    2018-11-14 Peter J svarar Carl S
    Hej! Det måste ha blivit en miss här någonstans. Kontakta mig på peter.jonsson@livrustning.se så fixar jag det.
  • Juan B skrev om HLR & Första Hjälpen, Globenhälsan en del av Livrustning AB
    Jag tyckte att det var super bra lära sig eftersom man vet aldrig om det skulle hända inom familj och nu vet jag vad ska ska man göra :) Läs mer
  • Aldo P skrev om HLR & Första Hjälpen, Globenhälsan en del av Livrustning AB
    Intressant och livsviktig (!!), denna kurs kan göra skillnaden mellan liv och död, glad av Att jag fick vara med. Läs mer
    Peter J gillar detta
  • Pontus F skrev om HLR & Första Hjälpen, Globenhälsan en del av Livrustning AB