HLR & Första Hjälpen

HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

På kursen i HLR-utbildning och Första hjälpen får du praktiskt träning i livräddning, både i teori och på övningsdocka. Kursen pågår i tre timmar och kan hållas i våra lokaler som ligger i Globen eller på din arbetsplats om du så önskar.

101 omdömen om HLR & Första Hjälpen

Sedan starten hos Reco 2017
Sari S
Skrev om HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Proffsig, inspirerande, lyhörd,rolig bra på alla sätt

George E
Skrev om HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Mycket lärorik föreläsning och grym instruktör👍

Ingela C
Skrev om HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Jättebra kurs! Peter var väldigt pedagogisk och beskrev allt tydligt. Det var bra att de var fokus på hur man reagerar under stress och hur gruppen ska fördela ansvaret. Rekommenderas varmt!

Annika T
Skrev om HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Pedagogisk, lyhörd utbildare. Behövde uppdatera mina kunskaper och känner att jag verkligen gjorde det. Toppen, helt enkelt.

Jennifer C
Skrev om HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Kände att jag fick med mig mycket värdefull kunskap. Jag trodde jag kunde det mesta som skulle sägas på utbildningen men tji fick jag. Blev väldigt bra bemött och informationen presenterades på ett lättsamt sätt så att man minns vad som sagts.

Ulf H

Bra kursssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!

Stefan H
Skrev om HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Väldigt duktig utbildare, tydlig och mycket bra pedagogisk, en av de bättre utbildningar jag gått.

Malin L
Skrev om HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Bra lärare som på ett pedagogiskt sätt beskrev allt bra.

Malin S
Skrev om HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Vi hade Peter Jonsson här på kontoret för utbildning i HLR och första hjälpen! Han lärde ut på ett oerhört inspirerande och pedagogiskt sätt hur vi ska gå till väga med hjälp av HLR och hjärtstartare. Det var också en väldigt bra blandning av teori och praktiska övningar. Och många bra trix och knep om man tex. skurit, bränt sig eller satt i halsen. Känns grymt mycket säkrare här på kontoret nu :D

Tomas R
Skrev om HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Rakt igenom bra. Utbildning till företaget som är 18 personer. Bemotande rakt igenom bra. Företaget levde upp till samtliga förväntningar och presenterade hlr utbildningen saktligt och intressant. Upplevelsen rakt igenom bra!