Konsulter Stockholms län Nacka Livrustning AB Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen
en del av Livrustning AB

Om det är ett fåtal människor som ska utbilda sig eller om du är privatperson och vill ha en livräddningskurs har du möjlighet att gå på en öppen utbildning i HLR & Första hjälpen hos oss. Kursen pågår 3,5 timmar och hålls i våra lokaler vid Globen varje månad. Läs mer

Läs vad 25 Läs vad Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen

• pierre T skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

2019-06-04

Bra att varva rori och praktik. Nyttigt med att uppdatera med senaste rönen avseende HLR. Läs mer
    Peter J gillar detta
  • Louise J skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

2019-06-03

Peter var väldigt bra och tydlig och trygg i sin roll. Jag lärde mig massor. Läs mer
    Peter J gillar detta
  • Beatrice S skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

2019-06-03

Tydligt, lagom långt, bra instruktör! Läs mer
    Peter J gillar detta
  • Luca M skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

2019-05-11

Upplevelsen var bra - många informationer och fakta som kunde framstå som förvirrande (med tanke att de presenterade under bara en tre timmars lektion), men som istället var extremt klara tack vare experten som var på plats. Bra variation mellan teori och övningar. Läs mer
  • Jennifer K skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

2019-05-10

Allt var bra! Peter som höll i utbildningen var mycket skicklig på att lära ut och dessutom även rolig och jättetrevlig! Läs mer
  • Marika E skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

2019-05-09

Jag tycker att det var en väldigt givande kurs. Peter Jonsson som ledde kursen var grymt bra. Så inspirerande med en kursledare som verkligen brinner för det han håller föredrag om. Han lyckades få med alla och intresserade. Han gav bra tips och råd.

Bästa hälsningar
    Marika Elfström Läs mer
  • Elisabet J skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

2019-05-09

Vilken inlevelse! Superbra instruktör som uppmuntrade till interaktivitet så att kunskaperna satte sig. Känner mig faktiskt trygg I att kunna använda en hjärtstartare, om det mot förhoppning skulle ges tillfälle. Läs mer
  • Sofia H skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

2019-05-09

Kunnigt, proffsigt och pedagogisk! Läs mer
  • John L skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

2019-03-25

Jag gick kursen för att lära mig HLR och fick lära mig mer än så. Sammantaget _känner_ jag mig nu redo om något händer. Hur jag verkligen _fungerar_ i en krissituation får jag veta först när det är på riktigt. Läs mer
  • Lena W skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

2019-03-24

Jag köpte en HLR kurs med hjärtstartare. Jag fick ett trevligt bemötande av personalen både i mejl och på plats på kursen. Jag behövde gå kursen för att kunna anmäla mig till smslivräddare. Mina förväntningar var att få en repetition på mina tidigare kunskaper och information om nya metoder och rön och det fick jag. Det var en liten grupp, bra och tydlig instruktör och mycket praktiska övningar som jag ville ha. Jag är nöjd och känner mig trygg att nu vara anmäld som smslivräddare. Läs mer