Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen

Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Om det är ett fåtal människor som ska utbilda sig eller om du är privatperson och vill ha en livräddningskurs har du möjlighet att gå på en öppen utbildning i HLR & Första hjälpen hos oss. Kursen pågår 3,5 timmar och hålls i våra lokaler vid Globen varje månad.

Läs vad 53 Läs vad Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen

• 2021-06-10
    Fick ett trevligt bemötande av en kunnig och glad utbildningsledare. Jag förväntade mig att lära mig mer om HLR och första hjälpen och bli tryggare i att själv kunna hjälpa någon i nöd om det skulle behövas. Jag tycker att jag fick mycket av det jag förväntade mig och känner mig lite tryggare nu att kunna agera. Det var mycket information som kändes viktig att få med sig och som en behöver fortsätta träna på kontinuerligt.
    Tack för din feedback och så bra att du känner dig tryggare nu att kunna agera om något händer i din närhet! Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen
  • 2021-06-09
    Jag har gått igenom öppen HLR kurs. Den är jättebra tycker jag. Instruktören förklarade de akuta situationer och hur bör man reagera på det på ett bra sätt.
    Tack så mycket.
    Tack för din feedback och mycket glädjande att du tyckte att kursen var jättebra! Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen
  • 2021-06-08
    Jag köpte en Öppen HLR utbildning. jag läser till undersköterska och googlade på HLR och denna kurs va den ända som dök upp för även privatpersoner. Jag mejlade och fick svar inom 1 timme, kommunikationen via mejl var helt fantastisk med svar så fort. Min förväntan på kursen uppfyllde det jag hade förväntat mig, en fantastisk bra föreläsare, pedagogisk. Min sammanfattning är jag är helnöjd, det var en liten grupp men samarbetet var på topp. Vi fick jobba teoretiskt men mest praktiskt ,trots covid-19 hade läraren lagt upp det väldigt bra. Jag kände mig full av energi när jag gick därifrån.
    Tusen tack för din feedback och så kul att du är nöjd och kände dig full av energi när du gick från kursen! Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen
  • 2021-04-16
    Mycket bra utbildning, mycket kunnig utbildare
    Kul att höra att du gillade utbildningen. Stort tack! Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen
  • 2021-03-06
    Jag har deltagit i Livrustning AB’s HLR
  • 2021-03-05
    Fantastiskt bemötande. Snabba svar, bra information, kunnig och erfaren instruktör. Bra praktiska övningsuppgifter. Kommer helt klart att rekommendera.
    Härligt att höra! Tusen tack för din feedback Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen
  • 2021-03-05
    Bra och personligt bemötande.
    Utbildning hade allt man kunne förvänta sig med tanke på pandemin.
    Färre deltagare gav utrymme att fråga vid osäkerhet och få en mer dynamisk kontakt sinsemellan.
    Tack för feedback! Det är stora fördelen med mindre grupper att det finns både mer fysiskt utrymme och tid för frågor och funderingar. Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen
  • 2021-02-03
    Jag köpte utbildning i första hjälpen med hjärtstartare. Väldigt bra utbildning, känns bra att ha dessa kunskaper med sig.
    Kul att höra att du tyckte om utbildningen och jag hoppas att du slipper använda kunskaperna. Otroligt bra att ha dem med sig hemma, på jobbet eller var du än är. Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen
  • 2020-12-06
    Gick på HLR kurs, utbildning var kanon och känns jätte bra att ha med sig för resten av livet. Stort tack till Peter som höll i kursen, den vart så otroligt inspirerande. Sambon och jag kan varmt rekommendera det här.

Emelie & Nicklas
    Kul att höra! Tack för de fina orden. Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen
  • 2020-11-28
    Superpedagogiskt och tydligt upplägg med proffsig ledare.