Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen

Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Om det är ett fåtal människor som ska utbilda sig eller om du är privatperson och vill ha en livräddningskurs har du möjlighet att gå på en öppen utbildning i HLR & Första hjälpen hos oss. Kursen pågår 3,5 timmar och hålls i våra lokaler vid Globen varje månad.

Läs vad 44 Läs vad Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen

• 2020-11-28
    Superpedagogiskt och tydligt upplägg med proffsig ledare.
    Maja F
  • 2020-11-22
    Hlr-kurs! Väldigt informativ och bra!
  • 2020-06-22
    Genomtänkt, pedagogisk och effektiv utbildning i HLR och första hjälpen. Rekommenderas!
  • 2020-01-31
    Pedagogiskt förmedlat, innehållsrikt och bra upplägg! En HLR-utbildning av klass och rang. Inget negativt alls att anmärka på.
    skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB
    Tusen tack Maria! Så kul att höra :)

• 2020-01-31
    Den bästa och mest inspirerande HLR-kurs som jag varit på tack vare instruktören Peter som gjorde ett fenomenalt jobb!
    skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB
    Tusen tack för de fina orden. Det värmer.

• 2020-01-30
    Viktig information som man fick på ett trevligt och roligt sätt. Man började vid början och bygger upp ny information allt eftersom. Man ombads att ge feedback under tiden så att man kunde styra om det ifall det behövs. Aktuell information med referenser till bra appar. Hade själv gärna haft möjlighet till någon form av broschyr, ett enkelt översikt som man t ex kan hänga upp på jobbet och titta på för att friska upp informationen.
  • 2020-01-30
    Jättebra! Informativt och lärorikt och viktigt.
  • 2019-12-13
    HLR & första hjälpen. Blev trevligt bemött. Läraren var engagerad men vi fick öva alldeles för lite på akut omhändertagande med hjärtstartare. Det fanns en halvtimme kvar när kursen avslutades. Under den halvtimmen hade vi kunnat turas om att öva, anser jag.
    skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB
    Hej Maria! Tack för dina synpunkter så vi har möjlighet att göra våra utbildningar ännu bättre. Vi har under hösten investerat i den senaste tekniken när det gäller träningshjärtstartare så att alla får träna i små grupper att använda hjärstartaren. Rollerna i gruppen var att en kontrollerar livstecken och säger till en annan i gruppen och larma och en annan hämtar träningshjärtstartaren och kopplar upp den samtidigt som den som har kontrollerat livstecken utför Hjärt-lungräddning. Detta för att man ska få träna omhändertagandet. Vi kommer nu att göra så att man får byta roller i gruppen så att alla får träna på de olika momenten. Som sagt, tack för din feedback Mvh Peter

• 2019-12-11
    Väldigt nyttig information och kunskap som förmedlades på ett pedagogiskt och tydligt sätt.
  • 2019-12-11
    HLR utbildning. Mycket trevligt bemött av personalen. Motsvarade verkligen förväntningarna. Enkelt, tydligt och bra övningar för att träna och känna sig säkrare på hur man ska agera.
    skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB
    Tack för din feedback Ulrika! Kul att höra!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte