Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen

Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Om det är ett fåtal människor som ska utbilda sig eller om du är privatperson och vill ha en livräddningskurs har du möjlighet att gå på en öppen utbildning i HLR & Första hjälpen hos oss. Kursen pågår 3,5 timmar och hålls i våra lokaler vid Globen varje månad.

Läs vad 61 kunder tycker om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen

2022-09-15 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande och en utmärkt uppdatering av HLR kunskaperna.
    2022-09-14 Insamlad av företaget
    Så härlig inlevelse av instruktören och det gjorde så att hela utbildningen blev otroligt bra! Heja er
    2022-09-14 Insamlad av företaget
    Pedagogiskt och bra genomförd HLR-utbildning!
    2022-09-14 Insamlad av företaget
    Kunnig och proffsig utbildare med mycket erfarenhet och med bra pedagogik.
    2022-02-03 Insamlad av företaget
    Det var en mycket givande utbildning.
    Nu känner jag att jag vågar rycka in om en person blir akut sjuk.
    Utbildningsledaren var mycket kunnig och förklarade saker på ett
    enkelt o lättfattligt sätt.
    Denna HLR kurs kan jag verkligen rekommendera varmt till
    vänner o bekanta.
    Kommer säkert att behöva repetera detta inom något år!
    Med vänlig hälsning
    Monica
    Tusen tack för din feedback Monica! Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen
    2022-01-27 Insamlad av företaget
    Trevligt bemött och på ett lättsamt och pedagogiskt sätt förmedla kunskaper i HLR och första hjälpen. Berättade om vilka förändringar som skett och visade på ett bra sätt hur man ska agera och vi fick även praktisera detta.

Vi tyckte att vår utbildare var bra och är nöjda.
    Tack för din feedback. Kul att ni är nöjda! Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen
    2021-12-13 Insamlad av företaget
    Peter är en riktigt engagerad och pedagogisk ledare. Mycket kunnig inom sitt område och allmänt trevlig som person.

Innehållet i kursen är det jag förväntade mig och ännu roligare blev det när vi fick prova på att använda en hjärtstartare på riktigt.
    2021-09-10 Insamlad av företaget
    Bra med en öppen utbildning för HLR, så att det blir en bra blandning i gruppen. Lätt att boka.
    Kursen var tydlig och informativ. Bra med övningar och diskussioner. Bra stämning och hög energi. Bra uppdelning av info och en kort fika med smörgås. Känner mig förberedd inför en ev händelse.
    Tack för din feedback. Kul att höra att du är så nöjd! Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen
    2021-06-10 Insamlad av företaget
    Fick ett trevligt bemötande av en kunnig och glad utbildningsledare. Jag förväntade mig att lära mig mer om HLR och första hjälpen och bli tryggare i att själv kunna hjälpa någon i nöd om det skulle behövas. Jag tycker att jag fick mycket av det jag förväntade mig och känner mig lite tryggare nu att kunna agera. Det var mycket information som kändes viktig att få med sig och som en behöver fortsätta träna på kontinuerligt.
    Tack för din feedback och så bra att du känner dig tryggare nu att kunna agera om något händer i din närhet! Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen
    2021-06-09 Insamlad av företaget
    Jag har gått igenom öppen HLR kurs. Den är jättebra tycker jag. Instruktören förklarade de akuta situationer och hur bör man reagera på det på ett bra sätt.
    Tack så mycket.
    Tack för din feedback och mycket glädjande att du tyckte att kursen var jättebra! Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen