Aktiv på Reco.se sedan 2017

Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen
en del av Livrustning AB

Om det är ett fåtal människor som ska utbilda sig eller om du är privatperson och vill ha en livräddningskurs har du möjlighet att gå på en öppen utbildning i HLR & Första hjälpen hos oss. Kursen pågår 3,5 timmar och hålls i våra lokaler vid Globen varje månad. Läs mer

Läs vad 41 Läs vad Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen

• Maria L skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

2020-01-31

Pedagogiskt förmedlat, innehållsrikt och bra upplägg! En HLR-utbildning av klass och rang. Inget negativt alls att anmärka på. Läs mer
    2020-01-31 Peter J svarar Maria L
    Tusen tack Maria! Så kul att höra :)
    Peter J gillar detta
  • Nicole N skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

2020-01-31

Den bästa och mest inspirerande HLR-kurs som jag varit på tack vare instruktören Peter som gjorde ett fenomenalt jobb! Läs mer
    2020-01-31 Peter J svarar Nicole N
    Tusen tack för de fina orden. Det värmer.
    Peter J gillar detta
  • Lisa S skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

2020-01-30

Viktig information som man fick på ett trevligt och roligt sätt. Man började vid början och bygger upp ny information allt eftersom. Man ombads att ge feedback under tiden så att man kunde styra om det ifall det behövs. Aktuell information med referenser till bra appar. Hade själv gärna haft möjlighet till någon form av broschyr, ett enkelt översikt som man t ex kan hänga upp på jobbet och titta på för att friska upp informationen. Läs mer
    Peter J gillar detta
  • Christina N skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

2020-01-30

Jättebra! Informativt och lärorikt och viktigt. Läs mer

2019-12-13

HLR & första hjälpen. Blev trevligt bemött. Läraren var engagerad men vi fick öva alldeles för lite på akut omhändertagande med hjärtstartare. Det fanns en halvtimme kvar när kursen avslutades. Under den halvtimmen hade vi kunnat turas om att öva, anser jag. Läs mer
    2019-12-13 Peter J svarar Maria L
    Hej Maria!
    Tack för dina synpunkter så vi har möjlighet att göra våra utbildningar ännu bättre. Vi har under hösten investerat i den senaste tekniken när det gäller träningshjärtstartare så att alla får träna i små grupper att använda hjärstartaren. Rollerna i gruppen var att en kontrollerar livstecken och säger till en annan i gruppen och larma och en annan hämtar träningshjärtstartaren och kopplar upp den samtidigt som den som har kontrollerat livstecken utför Hjärt-lungräddning. Detta för att man ska få träna omhändertagandet. Vi kommer nu att göra så att man får byta roller i gruppen så att alla får träna på de olika momenten. Som sagt, tack för din feedback
    Mvh Peter
  • Malin S skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

2019-12-11

Väldigt nyttig information och kunskap som förmedlades på ett pedagogiskt och tydligt sätt. Läs mer
    Peter J gillar detta
  • Ulrika L skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

2019-12-11

HLR utbildning. Mycket trevligt bemött av personalen. Motsvarade verkligen förväntningarna. Enkelt, tydligt och bra övningar för att träna och känna sig säkrare på hur man ska agera. Läs mer
    2019-12-13 Peter J svarar Ulrika L
    Tack för din feedback Ulrika! Kul att höra!
    Peter J gillar detta
  • Ylva A skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

2019-12-11

Mycket informativ och bra utbildning Läs mer
    Peter J gillar detta
  • Helene L skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

2019-12-10

Komplett, inspirerande och pedagogisk.
    Mycket bra engagemang och fantastsik ledare Läs mer
    2019-12-13 Peter J svarar Helene L
    Tusen tack Helene! Kul att höra!

mvh Peter
  • Bo R skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

2019-12-10

HLR
    höga förväntningar som uppfylldes Läs mer