Alla kategorier Övrigt Skåne Lomma Lomma bilvårdscenter

Lomma bilvårdscenter

Järngatan 4B, 234 35 Lomma — Visa karta

Vi ser fram emot att serva dig när det behövs!Vi Utför handtvättning, städning, polering, vaxning, även lackkonservering av bilar, husbilar, husvagnar och båtar. Lackförbättring.Klädseltvätt, Skinnbehandling, rengörning av fälgar, motortvätt, samt glaskonservering. Utför även hjulskifte.Om du sätter värde på din bil är du välkommen till oss. Vi arbetar med ett helhetstänkande vad gäller skötsel av bilar. Med specialprodukter, kunnig personal och väl beprövade bilvårdsprogram skyddar vi din bil mot olika typer av slitage både invändigt och utvändigt.Kom ihåg att en välvårdad bil får längre livslängd och ett högre andrahandsvärde. Den blir helt enkelt mer ekonomisk att äga. Håll med om att en snygg och fräsch bil dessutom är roligare att köra.VÄLKOMMEN TILL LOMMA BILVÅRDSCENTER

Läs vad 5 kunder tycker om Lomma bilvårdscenter

• Mats O
    Mats O skrev om Lomma bilvårdscenter
    Lämnade in min V70 för en helrekond. Kunde inte bli mer nöjd för att resultatet blev bokstavligt strålande. Väldigt trevligt och seriöst ställe.
    Lomma Bilvårdscenter har fått ännu en stamkund nu.
  • Antonio
    Antonio skrev om Lomma bilvårdscenter
    Lomma Bilvårdscenter har flyttat till en stor ny fin lokal belägen på Järngatan 4B i Lomma.

Bemöttes på ett mycket positivt sätt och lämnade in min Volvo 850 (1993 årsmodell) har varit med ett bra tag och fått en del skönhetsfel genom åren, MEN... när jag hämtade den såg den ut som ny! Riktigt kul o köra "Gamla Bettan" ;) nu.

Jag kommer definitivt återbesöka när det är dags för en större genomgång, tackar Ziad för grymt bra genomfört arbete.

Med vänlig hälsning A. Lindqvist
  • Martin M
    Martin M skrev om Lomma bilvårdscenter
    Min 12 år gamla Seat blev som ny inför försäljningen, både in-och utvändigt.

Extra plus med lördagsöppet!
  • Sara P
    Sara P skrev om Lomma bilvårdscenter
    Lomma Bilvårdscenter "Otroligt bra
    fick min bil som ny efter en Helrekond
    Trevligt bemötande. Kanon! "

Med vänlig hälsning Sara Persson
  • Mats O
    Mats O skrev om Lomma bilvårdscenter
    Lackbehandlingen och invändigt var väl som man kan vänta sig, dvs bra. Men det är framförallt det trevliga bemötandet och den fantastiska servicen som gör att jag varmt kan rekommendera Lomma Bilvårdscenter till alla som behöver bilvård

Järngatan 4B, 234 35 Lomma