Alla kategorier Snickeri Stockholms län Haninge Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Långvägen 27, 137 55 Tungelsta — Visa karta

Luckbyte Sverige AB´s köksrenoveringar är helt unika. Vi kan inte jämföras med andra köksrenoverare i Stockholm.
Bland annat erbjuder vi avancerade och super avancerade luckbyten samt avancerade helkök, och det är vi ensamma om inom Stockholms län.
Vi har prisvärda lösningar och gör underverk med gamla kök. I vårt team har vi duktiga hantverkare inom bygg & badrum, el, vvs, måleri, golv och plattsättning.
Mer information finns på vår hemsida.
Klyvarestigen 14, 17961, STENHAMRA
Winblad Bygg AB
Niklas L:
Riktigt bra service. Vi kontaktade honom och han kunde hjälpa oss rätt snabbt. Fantastiskt bra jobb.

Snickerier nära Luckbyte AB – Nya luckor & kök:

Rågstigen 21, TUNGELSTA
Har du ett byggprojekt som behöver lite problemlösning och kreativ tanke? Vi på ... Läs mer ›
Eva G:
Ett oerhört proffsigt gäng som jobbar snabbt, effektivt, noggrant och är dessutom trevliga.. Shem ger många goda råd och har ett utpräglat s...

Villavägen 23, VÄSTERHANINGE
Kontakta oss gärna för en kostnadsfri offert! Läs mer ›
Susanne D:
Engagerad, pålitlig och noggrann. Vi anlitade Savalle Entreprenad för att montera vårt nya kök. Mycket nöjda!

Krogtäppan 210, JORDBRO
Hela vägen från idé till slutförande - vi strävar alltid efter att erbjuda flexi... Läs mer ›
Alexander K:
Vi anlitade Andreas för att måla och tapetsera i fyra rum i vår lägenhet. Väggarna var i riktigt dåligt skick. Andreas och hans kollega gjor...

PALANDERS VÄG 9, VEGA
Kontakta MTW Bygg för att få höra mer om hur vi kan hjälpa er. Läs mer ›
Susanne S:
Bar bemötande och snabb leverans. Transparens avseende pris och tidsåtgång respekrive när jobbet kunde påbörjas. Rekommenderra dem gärna til...

Läs vad 46 kunder tycker om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

• Henrik
    Henrik skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Varma rekommendationer från oss på alla sätt. Vi är mycket nöjda med vårt nya kök och allting har funkat från start till färdigställande med mycket bra kvalitet på arbete, luckor och lådsystem.
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Jag är väldigt nöjd med mitt nya kök och hela processen från första kontakten till att allt var klart. Johan och hans bror installerade ett helt nytt komplett kök inkluderat nytt kakel och vitvaror.

Kommunikationen med Johan var utomordentlig snabb och det hela tog, från första mailet till att allt var installerat och klart, ca sex veckor. Han svarade snabbt, enkelt och utförligt på alla mina "dumma frågor" om köksrenoveringens "inre liv".

Johan var lyhörd om mina önskemål och gav råd vad som skulle bli bra och vad som passade ihop. Han gav till och med mig rådet att köpa en billigare bänkvariant än vad jag tänkt då det kvalitetsmässigt inte skilde något mellan dem.

En lucka hade en liten "bubbla" som jag säkert hade missat om Johan inte visat mig den, men han kom tillbaka efter några veckor med en ny lucka och installerade den.

Jag kan varmt rekommendera Luckbyte AB och Johan!
  • Carla G
    Carla G skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Jag är mycket nöjd med mina nya skåp, ett jobb gjord snabbt, effektivt, renlighet och särskilt bra kvalitet.
    Carla G gillar detta
  • Monica B
    Monica B skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Ett ypperligt alternativ till att byta hela köket. Allt från första besöket till färdigmonterat gick ypperligt
    2015-11-17 Luckbyte AB - Nya luckor & kök L svarar Monica B
    Tack Monica!
    Du har numera slitstarka laminatluckor med oljestötdämpning och härliga fullutdragslådor med uppfång och dämpning.
    Vill passa på att påminna alla om vår stora produktnyhet. Läs mer på vår facebook-sida: Luckbyte Sverige AB
    (Skriv det i sökfältet på Facebook så kommer vi upp :) )
  • Inga-Lill P
    Inga-Lill P skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Johan Jäderström är väldigt noga. fick in nya köksluckor o bänkar 2015, kan verkligen rekommendera det företaget. vi är väldigt nöjda.
  • Thenzy E
    Thenzy E skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Besöket för måttagning, förberedelser och tider för montering genomfördes enl planerad tidsram. Den tekniska lösningen av våra önskemål utfördes med presition och vår önskan om att behålla originalluckorna utfördes med specialmontering av lådornas upphängning. En sista åtgärd, utanför beställningen, fick vi en ny front till komoden i badrummet för endast materialkostnaden Tack Jäderströms Luckor o Kök. Thenzy o Bosse. Solna
    2015-09-29 Luckbyte AB - Nya luckor & kök L svarar Thenzy E
    Tack Thenzy!

Komoden i badrummet är numera i stryktålig laminat på 18mm MDF-board och borde hålla ett tag till, den är betydligt tåligare mot fukt än den badrumsinredning som satt tidigare (spånskiva 16mm med delad plastfanér som släpper in fukt i spånet)
    Med det sagt så har vi luckor till det mesta, kök, bad, garderober, förråd osv :)
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Toppen bra. Jätte nöjd med Luckbyte.se och det färdiga köket talar för dig själv / Niklas Skogås
    2015-11-17 Luckbyte AB - Nya luckor & kök L svarar Niklas B
    Tack Niklas! Det gör det verkligen, appropå det så måste jag få hälsa på och ta lite bilder på köket nu när jag har skaffat en kamera! :)
    Se gärna mina amatörbilder på hemsidan, www.luckbyte.se > I menyn: "Bilder på våra kök" > "Amatörbilder"
  • Tommy K
    Tommy K skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Sökte runt lite på nätet för att hitta någon som kunde renovera mitt kök.
    Hittade sedan Luckbyte.se och läste alla positiva recentioner.
    Ringde upp Johan och hade ett trevligt samtal om köket i fråga och en tid för besök bokades. Han var bra förberedd, hade med sig den modellen på lucka som vi talat om så man fick se den "live". Otroligt proffsigt och trevligt bemötande!
    Luckbyte.se fick jobbet och det utförde dom galant, luckbyte, gångjärn, beslag, socklar, ljuslister, kakling, installlation av vitvaror. Sedan så lämnade dom köket rent och snyggt mellan arbetsdagarna och sådant uppskattar jag verkligen. TACK Johan och Luckbyte.se vi är verkligen toppen nöjda med det nya köket!
    // Tommy & Kicki
    2015-11-17 Luckbyte AB - Nya luckor & kök L svarar Tommy K
    Tack Tommy & Kicki!
    Det blev verkligen skillnad, före och efterbilder finns på hemsidan, www.luckbyte.se. I menyn: "Bilder på våra kök" > "Amatörbilder"
    MVH Johan
  • Marija M
    Marija M skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Luckbyte har visat oerhört hög profesionalism och väl utvecklad service känsla. Det är verkligen ett förtag som månar om sina kunder och tillgodoser kundens behov på det bästa möjliga sättet. Man respekterar kundens önskemål och kommer med många lämpliga förslag och kreativa lösningar.
    2015-11-17 Luckbyte AB - Nya luckor & kök L svarar Marija M
    Tack så mycket Marija! Det är vårt främsta mål, kvalité på både material, service och arbete :)
    MVH Johan
  • Judith F
    Judith F skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Jätte bra job. Jag kan bara rekommendera Johan Vidare. Han 10 poeng av 10.
    2015-09-13 Luckbyte AB - Nya luckor & kök L svarar Judith F
    Tack Judith!
    Hos er gjorde vi ett luckbyte där vi bytte ut era massiva luckor till vita laminatluckor.
    Det blev en riktigt imponerande förändring av köket, det blev modernt och exklusivt :)

• Mats G
    Mats G skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Vi är mycket nöjda!

Allt gick otroligt bra. Från första kontakten via telefon, genom hela processen med beställning och byte av luckorna. Johan är otroligt trevlig och serviceinriktad och allt blev klart inom utlovad tid.
    Kan verkligen rekommendera Luckbyte.se.

//Mats & Carina
    2015-09-13 Luckbyte AB - Nya luckor & kök L svarar Mats G
    Tack Mats & Carina!
    Hos er gjorde vi ett avancerat luckbyte med nya oljestötdämpade gångjärn och fullutdragslådor som inte stjäl skåpbredd och har inbyggt uppfång och dämpning (Det är vi ensamma om att erbjuda i Stockholms län!)
    Köket blev ultramodernt och passar in i er bostad som i övrigt är ultramodern och ljus.
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Proffsig höll tider gjorde ett föredömligt jobb
    2015-09-13 Luckbyte AB - Nya luckor & kök L svarar Fredrik T
    Tack Fredrik!

Köket utrustades med släta äggvita luckor i laminat (Smaragd-äggvit)
    Med hjälp av modernare lådor än vad konkurrenterna erbjuder till nya kök och modernare gångjärn än konkurrenterna har (vi har gångjärn med inbyggd oljestötdämpare, de flesta andra använder fortfarande en budgetmodell från tidigt 2000-tal med fjäderdämpning) så förde vi ert kök från 1960-tal till nutid på någon dag.

Vi lämnar fem års fabriksgaranti på allt, och det är en riktig garanti där vi sköter allt på plats hos er som kund om det skulle vara något fel på något, nu håller vi extremt bra kvalité på våra produkter vilket bekräftas av antal garantiåtgärder vi gjort dom senaste tolv åren, fyra stycken närmare bestämt. Inga av dom åtgärderna har haft med våra laminatluckor att göra. Laminatluckorna vi har är BRUTALT BRA KVALITÉ och inga andra konkurrenter kan jämföra sina luckor med dessa, dom är nästan lika tåliga som en pansarvagn.
    Laminatluckorna finns i olika färger (imitation av lackat) och även i olika träslag (imitation av ädelträslag), eftersom vi använder oljestötdämpade gångjärn så gör vi våra luckor i 18mm MDF till skillnad från konkurrenternas 16mm spån/MDF.

Besök gärna vår Facebook-sida, Luckbyte Sverige AB.
    Där finner ni lite bilder och annat skoj, uppdateras löpande och oftare än hemsidan, www.luckbyte.se

• Anna R
    Anna R skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Bra och positivt bemötande, energirik, kanske lite rörigt med ritningen iom ändringar som vi gjorde. Tidplanen i väl optimistisk.
    2015-09-13 Luckbyte AB - Nya luckor & kök L svarar Anna R
    Tack Anna!
    Hos er gjorde vi ett avancerat helkök, vi lade nytt golv och nya stommar och luckor.
    Bänkskivor i sten, diskho och kakelarbete utfördes av företag som ni själva anlitat, och sedan gjorde ni en del arbete själva också, men vi stod för leverans och montering av stommar & luckor i laminat vit, eller om det var äggvit, smaragd spårfräsning om jag inte minns fel.
    Ert kök är ett bra exempel på vad ett avancerat helkök är: det vill säga ett kök där vi måttanpassat stommarna, bland annat 1100mm höga överskåp, konkurrenterna gör max 990mm höga överskåp där vi kan göra upp till 2400mm höga överskåp om man nu känner för det :)

• Charlotte W
    Charlotte W skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Vi fick ett mycket , bra och professionellt bemötande när vi renoverade vårt kök. Vi planerade tillsammans med Jäderström han gav förslag och kom med egna ideer. Köket levererades och monterades efter utsatt tid och hela köket blev så snyggt. Vi är riktigt nöjda och rekommenderar Jäderström varmt!
    2015-09-11 Luckbyte AB - Nya luckor & kök L svarar Charlotte W
    Tack! Det var ett avancerat luckbyte med nya oljestötdämpade gångjärn och fullutdragslådor som inte stjäl skåpbredd och har inbyggt uppfång och dämpning (Det är vi ensamma om att erbjuda i Stockholms län!)
    Sen var det bänkar med underlimmad diskho och väldigt mycket kakel :)
    Vi specialanpassade några skåpstommar för fullutdragslådor i stället för luckor som det satt från början.
  • Christ J
    Christ J skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    De gjorde ett ok jobb. Vissa moment kändes som man stressade igenom, vet inte om jag skulle använda dem igen.
    2015-09-11 Luckbyte AB - Nya luckor & kök L svarar Christ J
    Hej!
    Det var rätt många moment hos er, det var först och främst ett avancerat luckbyte (nya oljestötdämpade luckor och fullutdragslådor med inbyggd uppfång och dämpning, som vi är ensamma om att erbjuda på Stockholmsmarknaden) en ny kökö, bänkar & kakel, sen byggde vi ett rum i vardagsrummet och lade golv uppskattningsvis runt 40kvadrat.
    På det så var rörmokare, elektriker och målare inblandade.
    Det var ett stort jobb men jag kände inte att vi stressade igenom er renovering, tvärtom så kände jag att jag lämnade en färdigställd renovering som håller högsta tänkbara kvalité säkerligen ett halvt sekel framåt i tiden.

Det enda bakslaget var en repa i det nya golvet som någon gjort under renoveringen, men vi tog på oss det och bröt upp golvet och bytte ut de repade plankorna så det blev som nytt igen. För detta tog vi inget betalat, och det momentet kan i och för sig tolkats som stressigt för vi förlorade arbetsdag på den repan, (det tar tid att bryta upp ett nylagt golv för att komma åt en repa mitt på golvet)

Och vi lämnade en kund som verkade lika nöjd med renoveringen som våra andra nöjda kunder.
    Mottot är att alla våra kunder skall vara nöjda även efter 30år och jag hoppas att ni kan se tillbaks på denna renovering om 30år och känna att ni i allafall fick rejäl kvalité även om renoveringen uppfattades som delvis stressad för stunden:-)

Med vänliga hälsningar / Johan Jäderström
  • anders r
    anders r skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Ännu en nöjd kund får stämma in med övriga. Arbetet blev över förväntan och snyggt in på detaljnivå. Johan är även väldigt tillgänglig och har ett juste och professionellt bemötande.
    2015-09-13 Luckbyte AB - Nya luckor & kök L svarar anders r
    Tack Anders!!

Hos dig gjorde vi ett avancerat luckbyte med nya oljestötdämpade gångjärn och fullutdragslådor som inte stjäl skåpbredd och har inbyggt uppfång och dämpning (Det är vi ensamma om att erbjuda i Stockholms län!)
    Köket utrustades med vår moderna stads-lantliga lucka Ametrin i vit eller äggvit laminat
    Vi gjorde även kakel och satte upp något extra skåp och rättade till lite efter andra hantverkare som varit där tidigare någon gång i tiden. Vi rodde även kontakten med Combi-EL som bland annat drog ny el och delade upp belastningen bättre i köket så du nu kan använda kaffebryggaren och diskmaskinen SAMTIDIGT :)

Besök gärna vår Facebook-sida, Luckbyte Sverige AB.

• Gunilla J
    Gunilla J skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Jag är mycket nöjd efter luckbytet i mitt kök. Tog kontakt med Jäderström och fick professionell hjälp. Upplevde stor noggranhet och mycket trevligt bemötande.Jag är mycket nöjd över resultatatet, det blev enkelt ett nytt kök och jag kan varmt rekommendera företaget.
    2015-09-13 Luckbyte AB - Nya luckor & kök L svarar Gunilla J
    Tack Gunilla, ledsen för sent svar!
    Köket utrustades med vår moderna stads-lantliga lucka Ametrin i äggvit laminat

Utan att låta alltför skrytig så blev köket, som alltid när vi är inblandade, väldigt snyggt! :)
    Ametrin är en ultramodern men fortfarande lantlig lucka, exempel från vår facebook-sida: https://www.facebook.com/161473110581696/photos/pcb.879250198803980/879249915470675/?type=1&theater

Besök gärna den, sök Luckbyte Sverige AB i Facebook´s sökruta!

• Patrik S
    Patrik S skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Johan fixade allt med millimeterprecision. Snabbt men totalt stressfritt. Oerhört lyckat. Sluta leta och ring Jäderströms.
    2015-09-13 Luckbyte AB - Nya luckor & kök L svarar Patrik S
    Tack Patrik och ledsen för sent svar!

Ert kök skiljer sig avsevärt från de flesta andra kök då det är byggt i massvis med vinklar, köket är nästan 360grader uppdelat på 8-10 vinklingar, vilket kräver extremt kunniga och noggranna måttagare och montörer när bänkar och täcksidor skall passa perfekt.
    Det blev utan att överdriva, ett hysteriskt bra resultat som är väldigt stolta över. Jag tror från hjärtat inte att någon annan firma i Stockholm skulle kunna uppnått samma resultat. Om jag får så kommer jag gärna förbi med nya kameran och tar bilder på resultatet.
    Jag hör av mig :)

För övrigt så gjorde vi ett avancerat luckbyte med nya oljestötdämpade gångjärn och fullutdragslådor som inte stjäl skåpbredd och har inbyggt uppfång och dämpning (Det är vi ensamma om att erbjuda i Stockholms län!)
    Köket utrustades med vår moderna stads-lantliga lucka Ametrin i äggvit laminat.
    Vi levererade bänkar i Juparano-colombo granit.

Besök gärna den, sök Luckbyte Sverige AB i Facebook´s sökruta!

• Camilla J
    Camilla J skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    vi rekommendera verkligen luckbytarna!bättre service och kompetens får man leta efter!och allt inom tidsramen som utlovades.
    2015-11-17 Luckbyte AB - Nya luckor & kök L svarar Camilla J
    Tack så mycket Camilla :)

• Emma J
    Emma J skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Trevligt bemötande och fina luckor. Dock visade det sig när vi hade accepterat offerten att vi hade kunnat få samma pris, inklusive arbete, som Jäderströms skulle ta 6000 kr extra för, hos en annan firma. Men då var offerten accepterad och vi kunde inte göra så mycket åt det. Men det var på tok för dyrt helt enkelt.
    2014-12-10 Luckbyte AB - Nya luckor & kök L svarar Emma J
    Hej Emma. Det var ett tag sedan vi sågs, hoppas allt är bra med dig och ditt fina kök från oss!
    Jag beklagar att du uppfattat oss som dyra, det är ju så att vi säljer kvalité och kunskap rakt igenom när det gäller våran verksamhet, både produkter och monteringar. Jag kommer väl ihåg att du hade anlitat andra hantverkare som monterade upp våra produkter på dina befintliga skåpstommar, jag kommer dessutom ihåg att jag var snäll och rättade till dessa hantverkares misstag och felmonteringar utan att fakturera en krona extra, så jag tycker kanske ändå att jag förtjänade i alla fall fyra poäng med tanke på det. 5 års garant har du på materialet, 5 års garanti hade du även haft på monteringen om du valt oss som montörer. Sen finns det en del rötägg i branschen som alla andra branscher, köksbranschens rötägg säljer så kallade melaminluckor och askfanerluckor som ofta inte ens håller några år. Dessa luckor är väldigt billiga och företagen som säljer dom är inte seriösa. Kanske var det en sådan typ av lucka som du blev erbjuden av min konkurrent?
    Oavsett vilket så har du betalat för bra kvalité och många års njutning i ditt fina kök :)

• Leif N

eller häradsbetäckaren!

Cing Points!!!
    2015-09-11 Luckbyte AB - Nya luckor & kök L svarar Leif N
    Tackar Leif :)

Leif, du har en härlig lägenhet i Vendelsö som är totalrenoverad.
    Bland annat har du ett kök som fått ett så kallat avancerat luckbyte.
    VI är det enda företaget i Stockholm som gör avancerade luckbyten och avancerade helkök.

Mer om det på hemsidan: www.luckbyte.se

• Ulrika G
    Ulrika G skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Är väldigt nöjd med mitt fina kök fick ett bra bemötande av Johan mycket noggranna proffesionella mycket trevliga kommer absolut att rekommendera dom till dom som behöver hjälp m sitt kök
  • Ludwig B
    Ludwig B skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    De är Awesome. Nu har vi det fetaste köket i stan.
  • Anders B
    Anders B skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Snabb leverans. Superbra kvalité. Snabbt och utmärkt montage. Bra urval. Bra pris.
  • Peter G
    Peter G skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Vi är mycket nöjda med vårt fina kök och Johans serviceminded bemötande.
    Ett företag som vi varmt kan rekommendera. Allting toppen från början till slut.
  • FAMILJEN M
    FAMILJEN M skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Bytte luckor och lådfronter i köket år 2012. Resultatet blev mycket bra. Höll tiden. Glömde en detalj och rättade genast till den när det påtalades.

Rekommenderar dem gärna
  • Pasi H
    Pasi H skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Toppenfirma att ha och göra med. Anlitat både privat och till företaget då vi gjort om köket. Vi är helt nöjda.
  • Familjen S
    Familjen S skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Vid ombyggnad av vårt kök fick vi ett väldigt bra bemötande av bröderna Jäderström. Dom tog sig verkligen tid och kom med bra förslag. Vi bytte luckor, bänkskivor, golv och kakel.
    Vi är väldigt nöjda med resultatet.
    Med vänlig hälsning Carina och Klaus Saegebrecht
  • HERR & FRU N
    HERR & FRU N skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Ett företag med fantastiskt bra personal
    Vänligt bemötande, lätt att diskutera med vid produktval arbetar
    snabbt och allt väldigt väl utfört.
    Vi har bytt köksinredning på befintliga stommar, ersatt vissa skåp med lådor, bytt diskbänk mot träskiva
    Vi kan bara säga - allt är utfört till det bästa
    Toppenföretag, tjänstvillig personal, bra priser - vad mer kan man önska som kund
  • HELEN U
    HELEN U skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Företaget håller vad de lovar både i pris och utförande. Bra kvalitet. Mycket trevligt bemötande.
    Är en nöjd kund.
  • Marie-Louise K
    Marie-Louise K skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Jag träffade ett antal olika köksleverantörer innan jag bestämde mig för Johan Jäderströms Luckbyte.se. Jag brukar alltid säga att man inte enbart kan gå på priset eftersom man oftast faktiskt får vad man betalar för. Och handlar det om något så viktigt som hemmets hjärta - köket – ja då kan det vara värt några extra kronor. Men här behövde jag inte kompromissa – jag fick precis vad jag önskade – till det bästa priset! Jag hade ett 18 år gammalt kök med slitna bänkskivor och skåpsdörrar. Kaklet och fläkten var gamla och omoderna. Skåpen gick inte ända upp i tak vilket samlade tidsödande dammråttor och fett. Så istället för att byta ut alla skåp så behöll vi stommarna och byggde på en sektion. Mina tråkiga runda avslut blev utbytta och ett fint vitrinskåp samt en fläkt i rostfritt stål gav en extra touch till helheten. Jag fick mina efterlängtade vita högblanka luckor, nytt vitt fräscht kakel, ny diskho och en underbar köksö. Jag måste erkänna att jag nästan blev lite misstänksam över alla översvallande recensioner som luckbyte.se visade upp på sin hemsida men så här i efterhand kan jag bara konstatera att det stämmer till 100 %. Hantverksskicklighet kombinerat med en grym känsla för service och lyhördhet för kunden – det är sällsynt. För att inte tala om slutresultatet: Det blev en fantastisk make-over. Både estetiskt och med kanon-kvalitet. Man kan inte tro att det är samma kök! Ingen kan vara nöjdare än jag och jag rekommenderar varmt ALLA som vill göra en köks make-over till Johan.
  • ERIK Å
    ERIK Å skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Johan gör verkligen sitt yttersta för att kunden ska bli nöjd. Han lyckades få de nya skåpsluckorna att passa snyggt på mina gamla stommar som ibland var lite skeva. När luckorna hade små fabrikationsfel/transportskador som jag knappt skulle ha upptäckt, så påpekade han själv det och bytte utan kostnad.

Förmodligen inte billigaste alternativet, men definitivt trevligast och högst kvalitetskänsla.
  • FREDRIK O
    FREDRIK O skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Toppklass!
    Trevliga, bra service och mycket hjälpsamma. Jag bytte i stort sätt ut hela köket och resultatet blev precis så bra som jag hoppats och allt var klart på utsatt tid. Rekommenderar verkligen Jäderströms, ni kommer inte att bli besvikna. Nästa gång jag ska renovera köket blir det självklart Jäderströms igen.
  • Bengan N
    Bengan N skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Johan fixade vårt kök 2012. Ärliga råd gjorde att det blev billigare än förväntat och resultatet vart bättre än förväntat. Rekommenderas
  • Kimmo A
    Kimmo A skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Kimmo A Kanonbra installation samt
    bra kvalitet på mtrl.Upplevde en
    riktig o ärligt engagemang.
  • JENNY J
    JENNY J skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Gjorde om mitt kök och är riktigt nöjd och fick en väldigt bra service! Snabbt och smidigt hela processen!
  • DAN N
    DAN N skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Jag och min fru kan bara säga att vi är helnöjda med dom. Från första besök
    till jobbet var klart.
  • OLLE E
    OLLE E skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Byte av luckor, bänkskiva, och diverse ombyggnation av köket.
    Mycket bra resultat och bra kommunikation genom hela arbetets gång. Jag skulle rekommendera vem som helst att byta luckor i sitt gamla kök och behålla de gamla stommarna som oftast är mycket stabilare än dom nya stommarna som man kan se idag. Det blir dessutom billigare. Jag rekommenderar Jäderströms luckor och kök till alla som vill ha kvalité till ett bra pris!

/Olle Tyresö
  • PER G
    PER G skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Vi är otroligt nöjda med vårat nya kök. Grymt bra service. Johan är en trevlig och mycket skicklig hantverkare. Jag kan varmt rekommendera Jäderströms
  • ELIN FASTIGHETER R
    ELIN FASTIGHETER R skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Jäderström´s vet vad som gäller vid luckbyten. Bra kunskap och problemlösningar. // JWN
  • PER K
    PER K skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande! Kunnig och duktig med kunden i fokus! Skulle anlita igen!
  • Uno L
    Uno L skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Bra,snabbt och proffsigt.Trevligt bemötande.Är helnöjd. Rekommenderas! /Uno
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Om du funderar på att byta köksluckor, skåp eller stommar också för den delen ska du absolut kontakta luckbyte.se. Jättebra service, trevliga och hjälpsamma. Snygga kök, tillverkade i Hallstahammar. Jag är supernöjd.
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Toppklass av bröderna brothers Jäderström luckor och kök.
    Jätte trevliga hantverkare som byggde vårat kök med klass och stil. Kan bara rekommendera dom.
    Njuter varje dag av vårat kök.
    Miljoners tack JOHAN, HENRIK & ROBZ
    Paret Pettersson/Lundberg Sköndal
  • marguerithe e
    marguerithe e skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
  • Katarina P
    Katarina P skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök
    Är så himla nöjd med mitt nya kök! Jäderströms Luckor och kök har gjort allt rätt från start till mål.
    Snabbt och professionellt! / Kattis

Långvägen 27, 137 55 Tungelsta